Jump to content
FAS Goran
danijel55

BMW 320D Touring crveni

Recommended Posts

A sta bih trebalo da napisem????

Covek se javno hvali da se utrkuje  i ne bezbedno pretice ugrozavajuci tudje zivote!!!

Bolje da dalje ne pisem.... sta bih napisao i uradio!...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dale Idi auto putem,ionako vecina Bg tabli smeta na magistrmai.Sinoc jaci pljusak lik vozi 40,pa duga pa koci,napravio kolonu.

@Zvezdo  Druze koga briga zasto nisi kupio bmw-a?Ako je to razlog zasto si napisao,dalje nema diskusije.

Kad se napise malo rizicnije prizao blize kolima iz susreta,bez da on mora da koci ili manervise,to je bas tako opasno.U tvojoj uvredi necu se niti pronaci ,niti spustiti na tvoj nivo da se nastavljam.

Samo cu reci jedno,vi sto to komentarisete nikada se ni  sa kim niste potegli,jel?

Zivo me zanima bas sta bi uradio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebi BG table najviše smetaju jer si ocito iskompleksiran. 

Svaki drugi post Bg table... BG vozači a ti neki fandjo.. Ludilo 

Idi bre do nekog  tržnog centra isamaraj mačora... smiri se... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisah vecina,sad sto si se ti pronasao,to je tvoj problem.Smatram da imam pravo ja kom i svoje misljenje,jer sam non stop na tockovima.

I za kraj covece ne gubi se,sta se pecas?Nije te valjda dotaklo nesto sto je napisao kako kazes iskompleksiran decko?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto si se ti pronasao/upecao u netacnom i ostrascenom misljenju zvezde, da ne kazem generalizaciji/kompleksu  :D 

 

Jednostavno nije lepo trpati sve u isti kos, generalizovati, niti suditi i poistovecivati ljude niti prema brendu automobila koji voze, niti prema gradu u kojem zive itd. :) 

 

Vidjao sam budale u svim automobilima, od yuga, dacie, fiata, alfe, pa do bentlija i ferarija, takodje iz raznih gradova, sto domacih, sto stranih, ali nekako nasim ljudima uvek vise bodu oci "besni" automobili i BG tablice.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je ovo moje dokaz,znaci odnosi se na mene.

 

Da nije bilo u mojoj temi,tj o predstavljanju auta ne bi ni odgovorio.Svako ima pravo na svoje misljenje.Meni kompleks nisu Bg table,vec govorim iz licnog iskustva.10x sam naglo kocio kamionom da ne bi ubio lika koji izleti ,a ubrzava na vrh gasa.Onda ko ide cesto na Zlatibor zna za foru u Cacku na kruznom putu, skrenu u traku za levo na semaforu i na zutom izlete ispred prvog na semaforu.Ovo poslednje mi je i ok,snasao se,jedino nije u slučaju kad ovaj prvi agresivno krene i onda pocne da mu svira ovaj drugi. 

Kad sam kolima izletanje mi ne smeta, jedino kad baja sa x5,q7 ili nekom dr jacom masinom po krivinama je na 60kmh ,pravac gde mozes da ga obidjes odmah pun gas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To iz trake levo za pravo praktikujem i ja povremeno. Razlog je jer vrlo cesto indijancima treba 100 godina da krenu a kolona iza i hvata crveno opet.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidis i tebi su ovi u x5 i q7 baje u negativnom smislu :D  

 

Bolje da prodje krivinu sa 60kmh ili sa koliko je vec bezbedan, pa gas na pravcu, nego da ulece u krivinu na granici mogucnosti, sece traku namerno/nenamerno da je blizu gubljenja kontrole.

 

Volim da vozim brze, cak i kada vozim preko ogranicenja vozim onoliko brzo koliko vidim unapred, nije bitno sto neku krivinu mogu preci sa 120kmh, ako je nepregledna i ne znam dal neko iza sece krivinu, parkiran je neko, ima rupa, prepreka itd., vec onoliko brzo da mogu ukociti na deonici puta koju vidim.

 

Imas mnoge brze nepregledne krivine, cak i kada brzo vozim necu tuda da brzam, makar ovaj iza mislio da nemam jajca i da smem da stisnem auto samo na pravcu :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, danijel55 said:

Onda ko ide cesto na Zlatibor zna za foru u Cacku na kruznom putu

Ja jedino znam za foru da je brze kroz grad, nego kruznim putem pa preticati trakom za levo :D . Samo 2 semafora.

Ista prica i sa obilaznicom oko Sapca. Najbrze je odmah desno sa mosta preko Save, kroz grad preko ona 4 kruzna toka, na Majur i dalje ka Loznici. Jedan jedini semafor, umesto gomile nesinhronizovanih na obilaznici. Ludilo mozga :D , Cacak i Sabac su mozda dve najgore resene i najsporije obilaznice u Srbiji. U sezoni putovanja ubedljivo.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vagenovac said:

Vidis i tebi su ovi u x5 i q7 baje u negativnom smislu :D  

 

Bolje da prodje krivinu sa 60kmh ili sa koliko je vec bezbedan, pa gas na pravcu, nego da ulece u krivinu na granici mogucnosti, sece traku namerno/nenamerno da je blizu gubljenja kontrole.

 

Volim da vozim brze, cak i kada vozim preko ogranicenja vozim onoliko brzo koliko vidim unapred, nije bitno sto neku krivinu mogu preci sa 120kmh, ako je nepregledna i ne znam dal neko iza sece krivinu, parkiran je neko, ima rupa, prepreka itd., vec onoliko brzo da mogu ukociti na deonici puta koju vidim.

 

Imas mnoge brze nepregledne krivine, cak i kada brzo vozim necu tuda da brzam, makar ovaj iza mislio da nemam jajca i da smem da stisnem auto samo na pravcu :) 

Sve si lepo rekao ,al ja ipak gledam malo sa kolegijalne strane.Npr put Raska-Kraljevo,sve one krivine, pa retko gde moze da se obidje itd.Ja kada idem kamionom,pravac  cim naidjem vozim blizu 80max,da bih omogucio ojima iza da prodju bezbedno.Ima situacija kada je hitno i onda se vozi svaki pravac pun gas tj 90kmh,krivine prilagodim uslovima puta i stanju tereta.Tad kad se vozi 90kmh ,obidju me max 4 auta do Kv,mnogi bi,ali obici sleper po onoj deonici koji pri tome ide 90 vrlo teško. 

E o tome pricam.

Ma sta ce onaj iza da misli,ne bi trebalo da bude ikoga briga. Neko vozi porodicu ili malo dete,nece sigurno onda stisnuti po gasu.

 

1 hour ago, Ivan said:

Ja jedino znam za foru da je brze kroz grad, nego kruznim putem pa preticati trakom za levo :D . Samo 2 semafora.

Ista prica i sa obilaznicom oko Sapca. Najbrze je odmah desno sa mosta, kroz grad preko ona 2-3 kruzna toka, na Majur i dalje ka Loznici. Jedan jedini semafor, umesto gomile nesinhronizovanih na obilaznici. Ludilo mozga :D , Cacak i Sabac su mozda dve najgore resene i najsporije obilaznice u Srbiji. U sezoni putovanja ubedljivo.

 

Imas vise masuta,recimo mozes ici na kruzni tok u Konjevicima na prvo iskljucenje i prva ulica levo i odmah prva desno.Onda vozis pravo sve,dolazis do semafora i dalje nastavljas pravo prelazis most preko Z.Morave dolazis do kriznog toka opet prvo isključenje.Dalje znas verovatno sam.To ti je po meni najbolja masuta jer je put skoro pa nov do prvog kruznog toka.

Verovatno ti ides ili mislis na masutu,cim se ibarskom predje most preko Z.Morave skrenes desno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, prva ruta koju navodis, bas kroz grad. Od kruznog toka u Konjevicima trasom stare pruge, paralelno sa glavnom ulicom za ulaz u grad. Par kilometara cistog pravca, dolazi se na semafor, preko starog zeleznickog mosta, na kruzni tok. Tu desno na drugi kruzni tok, na njemu levo, crkva, Posta i dalje izlaz pored (koliko se secam) OMV pumpe ka Pozegi.

Sabac - odmah desno pa levo sa mosta. Kruzni tok, semafor, pa 3 kruzna toka i kroz Majur ka Loznici.

Obilaznice oko oba grada su blagi uzas, gomila nesinhronizovanih semafora, zelena svetla kratko drze, desava se da cekas i po par puta na istom semaforu u sezoni, pogotovo dok teskasi krenu... Suludo je da je brze kroz gradove, ali tako je nazalost. Provereno u praksi vise puta, ovim obilaznicama uglavnom popiz*im kada se zeznem i pomislim da je u medjuvremenu uradjeno nesto pametno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako.Jeste omv pumpa.

@Flex Mislis da tog briga,on samo kaze ja ne zurim.Kao sto je kolegi jedan rekao,medjugradska deonica ogranicenje 60,lik vozi 30 iz doma zdravlja auto i ovaj mu svira,nece da se pomeri. Na kraju lik stane i kaze mu preskoci me ako mozes.

Bezbroj njima je problem da nivelisu farove,skrate dugo svetlo itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas glup udes.Ovaj sa kolima ne zna gde ce.Mogao je glat da se vrati iz kamiona ili omdah da skrene levo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od srede na letnjim gumama,pa do prvog cetvrtka ili petka tj prvih minusa. 

Inace haos koliko je rizle bilo zalepljeno sa unutarnje strane zadnjih felni.

20210204_172555.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosao red da se zameni i desni nosac motora.Nije skroz otisao,ali jasno se vidi da je dosta losiji od levog nosaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjen desni nosac motora,bio je fabricki.Kada se uporedi sa novim, guma je sabijena bar za debljinu prsta.Rezultat eliminisane vibracije na leru.

Uz put posetio i auspuh servis,pletenica i dalje fabricka,jedino sto sam predpostavio i majstor je potvrdio  katalozatori su zamenjeni.Nesto kao city filter,nasao sam u papirima od auta knjizicu od tog filtera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilstein ? Monroe samo iz matične zemlje ako naletiš, turke zaobiđi ili rumune, ko ih proizvodi već, sećam se da je YUgiša njih spominjao. KYB neZnaem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilstein kad sam pomenuo mehanicaru odmah je rekao ne.

Rekao mi je sledece sachs je dobar ali ume da cuka,kayaba dobri su al malo potvrdi,monroe ugradjivao na mnogo auta i bez ikakvih problema,uz to i dobra udobnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amorti legli.Prvi utisak,auto je tvrdji pozadi i lepse lezi u krivini,cak je malo i visi pozadi.Sad videcemo kad se predje 200-300km kakav ce onda utisak biti. 

Inace stavljeni su sachs amorti u kombinaciji sa lemforder soljama.

Edited by danijel55

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam zasto ali meni su svi automobili na kojima sam menjao amorte, nakon zamene bili viši, dzabe sam cekao da "legne" nikad se nisu spustili. To ne bi smelo da ima veze jer opruga je tu glavna ali takvo je moje iskustvo.

Ustvari da ne gresim dusu jedino na meganu gt nije bilo razlike, njemu sam stavio amorte iz originala. Na drugim kolima su bili razni, sachs, bilstein, kyb, monroe... I uvek auto viši dobrih 3 cm odprilike

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...