Jump to content
FAS Goran
danijel55

BMW 320D Touring crveni

Recommended Posts

Mislim da bi bile lepse na limuzini

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam priliku voziti a4 b6 1.9 96kw na 5 dana u sline opremi. Mnogi hvale taj motor, al po meni tromost na niskim obratajima i kad se auto npr izvuce u 3 na 4k rpm saltanje u 4 i pun gas, u prvoj sec nakon saltanja, kao da je auto potonuo, nista se ne desava pa povuce. Da li je tako kod svih ne znam. 

Elem drugar ce 99% cipovati deltu u Bobo sportu, ako budem bio tu mozda se i bmw pridruzi cipovanju ili makar da stanemo na valjke :D Svakako ako ne budem bio tu, stacemo na crtu delti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim i ja povremeno isti A4 (karavan izvezdba) i isti utisak imam. Tromo, nikakvo u odnosu na JTD. U malim obrtajima kao biciklu da vozim. :D

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg kad je raznjakana kanta sa pola milionceta minimum i vrlo lose odrzavana, taj motor kad je zdrav bez problema parira i 1.9mjet 16v i bmw 320.

 

Pre 10g imao passata b5.5 sa skoro 400k i alfu 156, a drugar je imao audi b6 96kw sa 300k i isla je kao grande punto 1.9mjet 96kw, tj. punto je bezi vrlo malo do 150, posle 150 me pretekne i odlazi, tako da se taj motor kada je zdrav vrlo lepo vrti i u visokim rpm, a i cupa sa niskih odlicno.

 

10g kasnije retko koji da je zdrav i da ima ispod pola miliona km osim ako nije ubijan po gradu :) 

 

Tesko je naci zdravog dizela D segmenta starog 15-20g, a pogotovo "mejnstrim" vw-audi sa tdi motorima gde su majstori sipali 10w40 ulje pogresnih normi, krpili rukama i nogama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije nov, al ne deluje mi kao dres.Ide on lepo sa 2000rpm pocupa al brzo umre. Al sa 1500rpm jednostavno kao da turbo ne radi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to je kvalitet tog auta/motora sto sa preko pola miliona km, losom turbinom, losim diznama, mozda i losom bregastom (zbog km i ulja, a ona pogoni dizne kod PD) uopste kotrlja i uspe da pocupa nekako na 2000rpm.

 

Kazem vam imao sam prilike voziti te aute/motore nove i skoro nove i tu nema ni traga od brzog umiranja, laga, zastoja itd. :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glavna odlika folcike ti je da cupa iz m.da i po gasu i po zamajcu, tako da si naleteo verovatno na neki koji nije bas skroz ispravan :D Pogotovu taj 130ks ide bas bas dobro ali ni jedan ne drzi dah kao bmw sve do crvenog, to da.

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo to@vagenovac , malo je glupo porediti po 15-20 godina stare automobile sa nekoliko stotina hiljada kilometara kako koji leži na putu (mnogi sa još uvek fabričkim amortima ) i kako koji ubrzava


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa zadnjih par komentara. Kao sto sam imao priliku da davno vozim relativno nov JTD, identicno sam povremeno vozikao i taj TDI. Identicnan utisak, pogotovo su ti 1.9 pumpa-dizna vukli prilicno impresivno bas iz nizih obrtaja, uz standardni udar u ledja. Upravo je 130 ovde bio cest, ne secam se tacno ali imao je preko 300 Njutna. Tacno je da su crkavali na nizim obrtajima u odnosu na ostale, ali koji su vec tada bili CommonRail (UniJet, HDi). Takodje, prijatno me je iznenadio i 1.9 TDI 105 u manjim modelima, pricam o nominalnoj snazi i onome sto ocekujes pre nego sto probas. Isto kao i mali 1.4 HDi u 206 sa samo 68 KS, koje je firma kupila nove tamo pocetkom ovog veka :) . Kakva je lepa kombinacija ustede i performansi dobijena, a na tako malom i na papiru slabom motorcicu. Sve ovo naravno pricam za to vreme, kada su se turbaci kod nas tek zaletali.

I sto kaze @totti, pomenuta vozila su prestala da se prave pre 16 godina, znaci samo moze da bude starije. Tako da ni meni nije jasna prica o akanju, cepanju, kidanju, cipovanju :) ili lezanju na skoro 2 decenije starim kolima. Stvar je u tome sto su ti matori turbaci postali toliko jeftini, da su dostupni svima. Onda nije ni cudo sto imamo toliko procentualno tezih tragedija po putevima, sa mladima pogotovo, sto je i najtuznije. Jer znamo jos kako nas covek generalno odrzava to, vesanje pogotovo (citaj, amorte i opruge menjaj kad bas mora). Cast izuzecima, kojih naravno uvek ima.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...