Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ne poznajemo ni ja ni gugla taj simptom da trza auto iskljucivo na 1500rpm zbog remenice radilice. Vibracije povecane u leru i radu da, skripa, pistanje, lupanje, bacanje remenice, da. To cimanje koje on ima vise lici na diznu, konektor , egr i sl... :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo: remenica je već menjana na velikom servisu u maju 2019. Od tada sam prešao oko 18.000 km.

Brizgaljke su remontovane prošle godine, onda ostaje moguć problem trzanja pri 1.500 o/min: EGR ventil...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa malo mi je nemoguc jer zbog svega ovoga sto je radjeno, skidana je i usisna grana i egr i izduvna grana i sve zivo, na kolima ti je ostao bio samo blok i menjac i uzeci u obzir cenu rada nemoguce mi je da nije ociscen egr ventil i proverena grana, sem ako je egr neispravan, mada mislim da bi javljao gresku :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mjet 110 kw, mehanički deo EGR može praviti problem, ali bez ikakve signalizacije jer parametri funkcionisanja EGR ventila su u opsegu ispravnog, koji je širok. Sa takvim EGR ventilom, imao bi lošiji odziv gasa do 2000 obrtaja, a posle 2000 obrtaja naglo bi povukao.

 

 

Najbolje da se u vožnji loguju parametri i da se provere korekcije dizni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/26/2021 at 10:36 AM, Grafit said:

.....Ostale su dve sitnice:

- pali mi se hill holder kada blago kočim, recimo pred semaforom (to je trebalo da reši prekidač štop svetla na papučici kočnice)....

Kod mene je to bilo resenje istog problema, mislim da sam oko 900 din platio nov (zamenski), koji sam promenio sam, 5 min posla od kojih je 4 otpalo na to za nadjem polozaj (naglavacke) u kom mogu da se zavucem kod papucica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/26/2021 at 10:36 AM, Grafit said:

 

- kad se vozi na 1.500 o/min zna da malo trza. Ne trza kad se ”prelazi” preko tih obrtaja, svejedno da li sa jačim ili slabijim ubrzanjem, nego samo kad se vozi na tim obrtajima.

 

EGR ventil. Sigurno i provereno, 110%. Ne pomaže čišćenje, blokiranje itd, samo zamena. To je inače poznat problem kod 159,čak sam čitao negde da su i nove izlazile sa tim problemom. Problem rešen kod restajlinga, posle 2008. godišta. 

I ja sam imao isti problem na mojoj, zato i znam šta pričam. Kad sam skinuo EGR, video da je neki "no name", bukvalno nema nigde na sebi ni oznaku, ni broj, ni proizvodjača. Drugar mi poslao polovan originalan Pierburg za 20€,i to skinut sa restajlinga, 2008 godište. Evo već godinu dana nikakav problem više. 

Edited by Sedla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al ste se raspisali. Ja u poslu, pa ne stižem da obiđem moju ”garažu”...

Za hill holder ne znam šta je rešenje.

Za EGR ću videti sa majstorom. Vidim da to nije menjano otkad je kod mene.

Imam sto prečih stvari ovih nedelja, a auto radi, ide, moraće da sačeka...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/27/2021 at 10:30 PM, Sedla said:

EGR ventil. Sigurno i provereno, 110%. Ne pomaže čišćenje, blokiranje itd, samo zamena. To je inače poznat problem kod 159,čak sam čitao negde da su i nove izlazile sa tim problemom. Problem rešen kod restajlinga, posle 2008. godišta. 

I ja sam imao isti problem na mojoj, zato i znam šta pričam. Kad sam skinuo EGR, video da je neki "no name", bukvalno nema nigde na sebi ni oznaku, ni broj, ni proizvodjača. Drugar mi poslao polovan originalan Pierburg za 20€,i to skinut sa restajlinga, 2008 godište. Evo već godinu dana nikakav problem više. 

Pozdrav gospodine. 

Upravo pa raznim forumima tražim sta bi moglo da bude uzrok mojoj Alfi 159 1.9 JTDM 2007 i ovaj vas problem mi se učinio najpribliznijim. Ja sam skinuo EGR nije bio zaprljan ali auto nema snagu nemirno radi imam utisak da radi na svega 3 klipa. Da li je ipak problem u EGR-u ili moze da bude nešto drugo u pitanju? Na lošoj dijagnostici mi pokazuje da je EGR u pitanju, ali istovremeno mi je upalio gresku za ASR i javlja da nema goriva u rezervoaru a ima više od pola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najjeftinije resenje je dobar dijagnosticar. Moze kostati svega par hiljada dinara a otkrice u cemu lezi problem. 

Danas je najskuplje vreme koje se izgubi u kojekakvim pokusajima... Vreme je da to svi shvatimo, jednom se zivi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priča o Alfi je sada iza mene... Na Alfi sam još jednom morao menjati hladnjak ulja, bio je pod garancijom. I Alfa je prodata oktobra prošle godine.

Uzeo sam Fiat 500L.

Fiat me odlično služi, ali me uhvatilo da ga menjam, da uzmem neki terenac...

 

slika 1.jpg

Ili da uzmem još jedan auto. Imaću prilike da uzmem BMW E36 320i coupe. Potpuno ispravan, ne preterano očuvane boje (to mi i nije previše bitno). Auto je od druga koji ga ima zadnjih 15 godina i sve vreme pratim dešavanja oko BMW-a.

Eventualno VW Golf VI GTI/GTD (iako VW nisam nikad uzimao u razmatranje pri kupovini automobila)...

Ili nešto što otprilike želim cele vozačke karijere: uzeti roadster: Miatu 2. ili 3. generacije ili BMW Z4.

Edited by Grafit

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/7/2023 at 8:29 PM, Dejan1981 said:
Pozdrav gospodine. 
Upravo pa raznim forumima tražim sta bi moglo da bude uzrok mojoj Alfi 159 1.9 JTDM 2007 i ovaj vas problem mi se učinio najpribliznijim. Ja sam skinuo EGR nije bio zaprljan ali auto nema snagu nemirno radi imam utisak da radi na svega 3 klipa. Da li je ipak problem u EGR-u ili moze da bude nešto drugo u pitanju? Na lošoj dijagnostici mi pokazuje da je EGR u pitanju, ali istovremeno mi je upalio gresku za ASR i javlja da nema goriva u rezervoaru a ima više od pola

Proveri i konektore na diznama , mada dosta buni ovo za asr i nivo goriva kao da je neki kontakt u pitanju..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK

 

Neverovatno ali je bio konektor na trećoj dizni. Pinove malo zategao i sad radi ko satic, sve se greške izbrisale zajedno sa greškom motora

 

 

Edited by neshaoct
popravio tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/9/2023 at 12:30 AM, Grafit said:

...

Ili da uzmem još jedan auto. Imaću prilike da uzmem BMW E36 320i coupe...

 

Ili ga uzimaj ili javljaj šta, gde, kako, koliko.   :rolleyes:

 

 

A ti onda lepo...: 

 

On 4/9/2023 at 12:30 AM, Grafit said:

... Miatu 2. ili 3. generacije ili BMW Z4.

 

i da uživaš  :thumbsup:

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako gazda teme @Grafit nema nista protiv - prica o Civicu Mk9 je izmestena u zasebnu temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/85388-honda-civic-mk9-tourer-16-i-dtec/

 

Sredjene su i slike, ako treba da se koriguje naslov ili nesto slicno - javljaj ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh, teško.

Drugar je malo sredio boju na kolima, treba još da presvuče volan i tapacire na vratima, pa ide u prodaju.

Nisam zaboravio na tebe. Hvalio sam te kako sređuješ Volvoa. On želi da auto završi kod nekog ljubitelja automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...