Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

5ceffd16c7621_Patosnice1.thumb.jpg.60d08bc56993941914c5c8173550ec01.jpg5ceffd193dd0c_Patosnice2.thumb.jpg.acaf0e6ae5613bbd75174f136a90495f.jpg5ceffd1b4c253_Patosnice3.thumb.jpg.192372d16089fd37e814442de47b00df.jpg

 

Šetao se po Temerinskoj u N. Sadu i našao prodavnicu ”Autostil” (Temerinska 26) i kupio ove tipske patosnice (2.500 dinara). Oni su proizvođači i setio sam se da pitam da li prodaju samo vozačke patosnice, prodavac kaže da prodaju po ceni 1.250 dinara. Patosnice su dobro iskrojene, legnu kako treba. Proizvode i prodaju i autopresvlake.

 

Patosnice 4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Grafit

 

Kad ćemo da čujemo zvuk duplog izduva...mis'im znam da je dizel, al' opet. :D Ako nije tajna, koliko si platio?

 

Tu firmu oko patosnica, presvlaka možeš preporučiti ovde:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41565-tapacirung-presvlake-patosnice/

Namenska tema za takva iskustva, više će ljudi videti. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupli auspuh se sastoji od račve i dva ukrasna kraja, bez zadnjeg lonca. Cena 7.000 dinara.

Zvuk se nije promenio. Bar ja ne čujem razliku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravih jednu sitnicu koja mi se desila oko 1. maja.

Krenuo sam Alfom porodično iz N. Sada za Podgoricu i kako sam prošao Beograd odjednom se zakuca merač temperature vode na maksimum i izbaci upozorenje o pregrevanju.

Stanem odma na neku privatnu benz. pumpu, nahvatam nekog lokalnog majstora da dođe i pogleda. Dođe majstor, testiramo mašinu, termostat se otvara/zatvara kako treba, ventilator hladnjaka se pali/gasi kad treba, klima radi...

Kaže sve je ispravno – vozi.

Odemo do Podgorice, vratimo se, usput dosipam 4-5 dcl vode na svakih 100 km. Kazaljka temperature vode zakucana u normalnom (horizontalnom) položaju sve vreme. Kao da nikakvih problema nema.

Posle praznika odem do majstora. Otišla vodena pumpa, osovina pumpe nije uopšte okretala rotor/lopatice u pumpi. Majstor uradio veliki i mali servis, kad se već menja vodena pumpa, a zupčasti kaiš bio malo sumnjiv (32.740 din).

Rekao bih da smo otišli do PG i nazad, 1.000 km bez vodene pumpe. Automobil sam vozio normalno, nisam jurcao, ali nisam ni vozio polako.

 

Sledećih nekoliko dana nisam vozio auto i kad sam hteo da ga upalim, od akumulatora jedva nekog znaka života. Na displeju izbaci da sistem za otključavanje volana nije dostupan (ima elektronsku blokadu volana). Šta je sad... majku mu...

Razmišljam šta ću, sačekam par sati i vratim se da ga ponovo probam upaliti, i on upali. Izvadim akumulator, dopunim ga. Vozim par dana, normalno radi. Onda jedan dan opet neće da otključa volan, neće da upali.

Proveravamo da li negde, nešto vuče struju kad je sve pogašeno, i konstatujemo da glanc nov ugrađen HU Pioneer vuče 0,27 A i kad je ugašen (A nisam hteo Android-kineza, već kvalitet).

Prebacimo da muzika dobija napajanje tek kad se gurne ključ u bravu. Kupljen novi aku EXID od 72 Ah (garancija 40 meseci, prethodni aku je bio od nedovoljnih 60 A), cena 10.100 din (sa otkupom starog).

Sada sve radi kako treba...

 

P.S.

Muziku, Pioneer, neću nositi na reklamaciju, jer je doneta od preko, a drugar švercer je u međuvremenu uhapšen i ispražnjen mu ”magacin”...

Ovlašćeni servisi kod nas ”ne rade” auto muziku.

Pioneer normalno radi, zvuk dobar – vrhunski, rikverc kamera lepo prikazuje sliku i po danu i po noći.

Ako je muzika ugašena, a neko vas pozove (bluetooth na mobilnom uključen) – Pioneer se upali za 2 s i možete primiti poziv. Odlična stvar.

 

Eto, ukratko :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas ti se namestilo jedno za drugim.
Moguce je da ti vuce struju zbog ukljucene bluetooth konekcije jer stalno radi proveru i skeniranje. Vidjao sam slucajeve gde je vuklo struju i posle gasenja BT-a prestalo. Kod mene je npr. moralo da se preveze na kontakt ali je Kinez u pitanju.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Flex

Da, najverovatnije je tako, da vuče struju jer stalno radi BT.

Naprimer, pre neki dan sam vozio auto sa ugašenom muzikom i neko me je pozvao. Muzika se upalila i prebacila poziv.

A meni je muzika stalno bila pod naponom i to radila. Sada je pod naponom kad se gurne ključ u ležište.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene se ova kineska isto ponasa po pitanju bt veze, stalno je aktivno.

Isto mi je praznila aku dok nije vezana na kontakt. A i bolje tako, ne mislis da li ce da poludi i izvuce struju.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema malo sutra, dobar drumas ide i preko 2000e, pa Michelinke 50e po komadu, mali servis, zastita bicikla,... :lol:

 

Ni patike nisu dzabe vise :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, PremieRacing said:

Ovo ako Clover vidi nema šanse da će da kupi auto   :lol:  :P

Sto ne oznaci coveka, mozda ne prati @clover

 

6 hours ago, Grafit said:

Da i ovde okačim trenutno stanje troškova posedovanja automobila:

750963315_159troskovi.thumb.jpg.c586a82034898db08fb40f91cb3be4c5.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Grafit said:

Da i ovde okačim trenutno stanje troškova posedovanja automobila:

750963315_159troskovi.thumb.jpg.c586a82034898db08fb40f91cb3be4c5.jpg

Mnogo para je otišlo, s obzirom na kilometražu, ali ok. ;)

 

Gde su ti servisi - zamena ulja i kaijševa?

Edited by Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovo ako Clover vidi nema šanse da će da kupi auto     
Znam da sam sebi navukao reputaciju Pirocanca, ali valjda ce se to promeniti.

Pre neki dan mi ode auto (prodade se za 4-5 dana od postavljanja oglasa) ispred nosa dok sam nasao vreme da ga pogledam.

U primeru ove 159-ke za malo vise od dve godine potrosena je slicna suma novca koja je data za auto, ali tu ima dosta stvari koje nisu neophodne. Zvucnici, razni tretmani poliranja, farbanja, 2x felne i svasta nesto.

A ima i redovne stvari kao sto su registracija, gume, kasko itd.

Ja od ovih stvsti ne bezim niti se plasim. Felne bih i ja uzeo, zatamnjena stakla itd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam za Stila pisao svaku sitnicu i kad pogledam racunicu samo se stresiram. Sad vise ne vodim evidenciju i mnogo se lepse osecam. default_D.gif

Koliko ode ode i cao.

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Martin

Urađen je veliki servis posle pola godine vožnje. I tada je urađeno sve što treba, tj. ulja, kaiševi i filteri.

Znam kad je prethodni vlasnik uradio mali servis, pa se vreme za veliki servis poklopilo sa otkazivanjem pumpe za vodu.

 

Jeste ovo velika cifra na gomili, ali ako na nešto želim da potrošim, to je moj automobil.

Ne pijem, ne pušim (koliko košta pakla cigara, a truje čoveka), hvala bogu, dobro zarađujem.

 

@clover

Farbanje je bilo neophodno, jer je bila velika površina na haubi i skoro celi levi blatobran bez laka. Baš je ružno izgledalo.

I posle svog ovog ulaganja da tako izgleda - fuj! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

hvala bogu, dobro zarađujem.

 

Ovo je kljucna stvar. Ali opet za svakoga je razlicito. Za nekoga je neka cifra dobra plata za nekoga nije.

 

U svakom slucaju Alfa je odlicna.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je etalon isplativosti prvi automobil koji sam vozio, Ford Taunus 1,6 benz. Zadnja serija pre Siere.

Uvezen kao polovnjak ’86, učestvovao u lančanom sudaru negde u Nemačkoj (farbano sve sem krova i vrata), prvi vlasnik neki Turčin.

Vozio qa 13 godina, oko 150.000 km, prodat pred bombardovanje.

Za sve to vreme osim redovnog održavanja (kakvi veliki servisi i bakrači) promenjene vođice ventila bez skidanja glave, pumpa za vodu i ležajevi letve volana (pašu od Stojadina).

Šta sam sve radio sa njim... Zadnji pogon, lak auto, za drift dušu dao. Na njemu i sestra učila da vozi. Naprimer: pri prvom noćnom izlasku u grad, razbila prednju maglenku i malo zakačila lajsnu na suvozačkim vratima.

I prodao ga nekom liku kojem je trebao veći i jači auto pošto zida kuću. Posle par godina se javila neka žena da ga prevede na sebe. Znači da je još uvek bio u voznom stanju...

I sad ti razmišljaj o troškovima održavanja današnjih atumobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...