kvaka 30 Posted November 28, 2018 On 25.11.2018. at 9:59 AM, Milutinac said: I ADAC je merio šlogana... Je l primećuje neko nešto čudno na ove dve slike? Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14844 Posted November 28, 2018 Nije MCV....?Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted November 28, 2018 Ne to. Nego razlika između prve i druge fotke. Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 28, 2018 Razlika je da je na prvoj malo nakrivo a na drugoj skroz na krovu reklo bi se... 1 djomla reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted November 28, 2018 Razlika je što se, na gornjoj slici, na prednjem levom točku nazire crna felna. A na donjoj, sa suprotne strane srebrne alu felne. "Nepristrasni" ADAC je koristio rezervni točak na prednjoj levoj strani. Sami su priznali. Kasnije su mnogi pokušavali da izvrnu Logana na krov, ali nisu uspeli. Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted November 28, 2018 Moose test je jedino test esp-a i njegove reakcije.Sent from my SM-N960F using Tapatalk 1 MS PK reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 28, 2018 58 minutes ago, kvaka said: Razlika je što se, na gornjoj slici, na prednjem levom točku nazire crna felna. A na donjoj, sa suprotne strane srebrne alu felne. "Nepristrasni" ADAC je koristio rezervni točak na prednjoj levoj strani. Sami su priznali. Kasnije su mnogi pokušavali da izvrnu Logana na krov, ali nisu uspeli. Ja ne vidim crnu felnu. Tj vidim da ni ne moze da se vidi koja je felna u pitanju. Tockovi nisu okrenuti tako i toliko da bi moglo da se tvrdi da je felna ova ili ona. A da su posle prevrtanja isli i menjali felne... ... ... eno ga mrmot gore... zavija Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted November 28, 2018 A je l vidiš barem levu maglenku? Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted November 28, 2018 Fejk druže.Pa ko je taj što je uspeo Daciu da izvrne !Послато са LG-G3 Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted November 28, 2018 Pa, eto uspeli su oni. I bolid F1 se izvrne kada se potrudiš. Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 28, 2018 25 minutes ago, kvaka said: A je l vidiš barem levu maglenku? Vidim. Evo i na ovim slikama se lepo vide...maglenke Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted November 28, 2018 Ne vidiš da leva maglenka fali? Interesantno da su izbegavali da slikaju levi bok automobila. Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 28, 2018 Opet ne shvatam poentu. Automobil koji se vozi i isti taj prevrnut i pre i posle nema maglenku jednu. Sta je tu sporno? Jel se zbog nedostatka maglenke prevrnuo? Drugo vidi se da ni jedan tocak nije "copavac" koji bi MOZDA mogao da dovede do toga da se ovakvo inzenjersko cudo prevrne pri testiranju. Tockovi su redovnih dimenzija pa sve i da je jedna felna celicna -sta s tim? Jel to opravdanje? Materijal...boja felne...sta? Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted November 28, 2018 Poenta je u tome da automobil nije u fabričkom stanju. Ko zna šta je rađeno na ovom testnom primerku. Možda su menjani i delovi ogibljenja i stavljeni ko zna koji. Postoji teorija da je prednja leva strana udarena i da zato fali prednja leva alu felna i leva maglenka. A možeš misliti koja je to havarija bila, ako su uspeli da urnišu felnu. Zar toliko veruješ ADAC-u da mu ne veruješ kada sam kaže da testiranje "nije rađeno po standardu"? Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 28, 2018 Ma naravno...mozemo tako do "falila je kapica ventila na jednoj felni pa je 0.00001% zbog toga moglo doci do prevrtanja" a cim postoji sansa dakle moze i da se desi. A u stvari radi se o polu-proizvodu koji na sam pogled deluje kao da ce ga vetar prevrnuti. Dok stoji na parkingu. 1 YUgisa reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 28, 2018 Ajde da su izbegavali da slikaju i da su muvali sa leve strane, ali auto se nagnuo za prevrtanje vec pri prvom skretanju odnosno na svoju desnu stranu na kojoj je alu felna Sta cemo sa tim? Nisam video zvanicnu potvrdu da je ADAC nesto priznao da je muvao, ali moguce da je nesto bilo ali da nesto nije bilo ok i sa Dacijom i dalje stoji, posto su oni posle ovog slucaja promenili preporuke za pritisak u gumama. Barem sam to ja video zvanicno, da li su jos nesto menjali, a nisu prijavili ili ja nisam video, ne znam. Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 28, 2018 Jbt zasto ja tek sada vidim ovu temu ? 1 djomla reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7018 Posted November 28, 2018 Au@totti barabo, šta napravi 1 djomla reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted November 28, 2018 (edited) 40 minutes ago, YUgisa said: Ajde da su izbegavali da slikaju i da su muvali sa leve strane, ali auto se nagnuo za prevrtanje vec pri prvom skretanju odnosno na svoju desnu stranu na kojoj je alu felna Sta cemo sa tim? Nisam video zvanicnu potvrdu da je ADAC nesto priznao da je muvao, ali moguce da je nesto bilo ali da nesto nije bilo ok i sa Dacijom i dalje stoji, posto su oni posle ovog slucaja promenili preporuke za pritisak u gumama. Barem sam to ja video zvanicno, da li su jos nesto menjali, a nisu prijavili ili ja nisam video, ne znam. Priznali su Renaultu. Renault objavio, ADAC nije demantovao. Štaviše, ADAC je uklonio test sa svog sajta. Nagnuo se pri prvom skretanju, pa šta?! Tipično za mekano-udobno ogibljenje. Dešava se i kod mnogo boljih automobila da se unutrašnji točkovi nađu u vazduhu, pogotovo zadnji. Ali, opet, upitno je da li je originalno ogibljenje i kod ostalih točkova. Ponavljam, ovo kasnije nikom nije uspelo. Edited November 28, 2018 by kvaka 1 neshtry reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 28, 2018 Kakvo tipicno mekano oslanjanje, nagnut je na dva tocka Nije SUV Koliko ja znam nije bas ni nesto jako udoban u svojoj klasi, ali mozda gresim. ne govorim iz licnost iskustva. Opet kazem, ako problem nije postojao, zasto je Dacia menjala pritiske u gumama nakon tog testa. Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted November 28, 2018 Kakve veze ima da li je SUV ili ne?! Stavi na SUV tvrdo ogibljenje i nema da se naginje. Isto, na običan automobil stavi mekano ogibljenje i ima da se ljulja kao brod. Renault danas pravi tvrđe automobile nego nekada, kada nije imao Daciu. Zato je Dacia mekana kao nekada Renault. Ovaj Logan je stara francuska škola. Mekano ogibljenje sa dugim hodovima amortizera. Ne znam zašto su promenili pritisak, ako su menjali uopšte. Možda je to Renaultov fol odgovor na ovaj fol test. 1 YUgisa reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted November 29, 2018 Neša - spin doktor i kralj demagogije. Uporno i uporno i uporno proturaš priču kako neko tobože tvrdi da je Dačija upravljiviji auto na asfaltu od M5 i GTR-a. I to spinovanje je tvoj zaštitni znak. Test severnog jelena simulira naglu promenu pravca prilikom iznenadne pojave prepreke na putu i njeno eskiviranje. Ne pokazuje parametre prolaska kroz krivine. Ne pokazuje parametre u slalom vožnji. Ne pokazuje desetine drugih parametara takođe bitnih za upravljivost. Pokazuje samo navedeno i samo je jedan od desetine testova koji će zbirno pokazati neke stvari. Ja sam mislio da je to tebi poznato, ali izgleda da ti namerno nije. Deluje kao da namerno troluješ. Hoćemo još jednom? Ajde. Test severog jelena na kome je Dačija imala rezultate bolje od Alfe, a u rangu i sa nekim super automobilima je pokazatelj kojom brzinom je Logan sposoban da izbegne prepreku naglim manevrom, bez da se okrene na putu, opasno zanese ili izleti sa puta. Samo to pokazuje. Nije dokaz superiornosti auta u upravljivosti i ležanju na putu, samo bolji od Alfe u tom testu. Ne treba i treći put objašnjenje? Ovde je (tvoj) problem što je jedna ebena Dačija bolje prošla od Alfe Brere (a zdrava logika kaže da bi onda bolje prošla i od 159 sw) na jednom bitnom testu i zbog toga pizdiš . Što je najgore po tebe, čak i moj Spaček što kaže Mića je bolje prošao. A koliko te to pogađa, pokazuje i rečnik koji si počeo da koristiš - ja sam se izlupetao, pričam budalaštine i stvari koje nemaju veze sa mozgom. Dakle, prenesem rezultate nekog testa i to su lupetanje i budalaštine. Eto, u tom duhu ću onda i ja reći da samo ljudi koji takođe nemaju veze sa mozgom mogu da izvedu onakve zaključke iz dotičnog testa. To su budalaštine. Namerno teraš tu priču i praviš sprdnju, a puko bi od muke . Veruj mi da ti se ljudi smeju I ko je onda trol? Samo mi ti padaš na pamet... Na kraju krajeva, napišeš mail ovim Šveđanima: ćao, ovde Nebojša iz Beograda, ovi vaši testovi su teško trolovanje, meni unose "zabunu" da Logan na putu bolje leži od M5 i GTR-a. 11 hours ago, neshaoct said: Nije korisno kada se ''zastrani'', pa se onda auto forum shvati kao platforma za podjebavanje jednog, drugog ili petog člana, a ne za pisanje o automobilima. Uvek ima dovoljno ljudi koji žele da pišu prvenstveno o autima... Nije korisno kada se "zastrani", pa se, kad proradi sujeta, forum shvati kao platforma za teranje sa istog ljudi koji ti se privatno zamere. Neki nisu više imali živaca za tvoju demagogiju i večito filozofiranje, pa su svojevoljno napustili forum. A neki imamo malo deblje živce za takve stvari. A kad takav vid borbe za dobrovoljno napuštanje foruma ne uspe, onda se neko proglasi za trola. Onda možda i neke sankcije padnu... Poyy Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 29, 2018 Znaci Dacia ima dva oslanjanja na svom autu Jedan daje stabilnost u krivini, a jedan daje stabilnost u izbegavanju iznenadne prepreke na putu Ja sam prosto srecan sto na nasim putebima nema irvasa i sto na svu srecu dosta ljudi nema pojma sa voznjom pa kad i nalete na neku divljac na putu potrude se samo da nastave pravo umesto da izbegavaju Posto koliko vidim ako je jedna felna drugacija ili ako fali maglenka, auti se prevrcu, izlecu, da ne kazem da vecina auta ne moze da se meri sa stabilnoscu Rumunskog giganta, jos ako uzmemo u obzir da nasi ljudi vole da kupju mekane amortizere i strane aute koji dolaze iskrpljeni stapom i nakapom, dobro da ne ginemo ko 40ih proslog veka... Sva sreca nebeski narod sve moze da prezivi Zamislite vi kombinaciju Dacie i Vucica. Savrsenstvo kakvo svet nije video, pruzaju jednaku stabilnost Jedino ne znam da li ce moci ovakve gluposti... 1 Milutinac reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14844 Posted November 29, 2018 Uff taj bi išao 100km/h,al samo nizbrdo...Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted November 29, 2018 Jbt zasto ja tek sada vidim ovu temu ? Pa ti ne znaš šta propuštaš Sent from my 3310 1 dekirs reacted to this Share this post Link to post Share on other sites