neshaoct 9590 Posted November 24, 2018 Da, da...zahvaljujući našem drugaru @totti-ju, i danas pokazanom podatku sa ove teme koji je velikodušno u svom postu podelio sa svima: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/78064-najgori-trendovi-u-modernim-automobilima/&do=findComment&comment=1469311 https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/78064-najgori-trendovi-u-modernim-automobilima/&do=findComment&comment=1469345 ...sada konačno možemo ostvariti uvid u, sve do pre par sati, tajni, i od bogate autoindustrije sakrivani dokument koji pokazuje svu superiornost Dacia automobila. Pogledajmo sami: https://teknikensvarld.se/algtest/ 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2017. Audi A4 2.0 TDI 190 - upravljiviji auto je Logan MCV jer isti slalom prolazi sa 73 Km/h, dok nemoćni Audi A4 samo sa 70 Km/h. 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2017. Audi A6 2.0 TDI ultra 190 - upravljiviji auto je Logan MCV. Da, daaa...ne samo A4, već par godina stariji Logan MCV šije i mlađi, noviji od njega Audi A6. I vrhunac svega...poređenje sa Alfom 159 karavan: 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2008. Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.2 JTS - fuktig vagbana hastighet Da je @totti samo iskoristio Google translate, video bi da je rezultat Alfe od 65 km/h ostvaren po mokrom (vlažnom) jer: ''fuktig vagbana hastighet'' = moist lane speed. ''ja'' = Yes Neizmerno hvala @totti na ovom tvom postu koji je zlata vredan p.s. Kasnije još poređenja od kojih je to sve automobila Dacia Logan MCV upravljiviji... 1 Irena HGT reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14777 Posted November 24, 2018 Logan jeste low budget,ali je rađen od svetski poznatog, po dobrom vešanju, proizvođača Renaulta,mene ne bi iznenadilo pokaže i dobre rezultate... Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 24, 2018 Evo još tamo nekih automobila koji nisu dostigli nivo upravljivosti, nisu uhvatili taj nivo vrhunskog rumunsko-francuskog inžinjeringa - Dacie Logan MCV. Dakle, mera za poređenje je 73 Km/h jer to je rezultat Dacie Logan MCV. Ali, nije to tek tamo neki rezultat, nego ispostaviće se to je brzina neuhvaltjiva za mnoge, jer: - 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2015. Ford Focus 1.0 125 EcoBoost = Logan je upravljiviji auto jer Ford Focus može do 69 Km/h. - 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2015. Jaguar F-Type R Coupé = Logan je bolji, za dlaku ali ipak upravljiviji auto jer F-Type ne može brže od 72 Km/h. - 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2017. Mercedes CLA 180 = Logan ovde pokazuje čistu superiornost jer momci iz Stuttgart-a ne mogu brže od 68 Km/h. Specijalitet: - 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2017. Nissan GT-R = za dlaku, ma za pola dlake Logan ovde ostaje iza jer čuveni Nissan GT-R ostvaruje 74 Km/h naspram Loganovih 73 Km/h. Ali, ko zna...treba očekivati da se neki Francuz, ili barem Rumun, a možda i @tottidoseti da im javi, da probaju sa drugim gumama ili amortima na Loganu, pa ni rezultat čuvenog Nissana GT-R neće biti nedostižan. p.s. Uskoro još podataka iz liste, čim se malo barem oporavim od šoka da ustvari vrh svetske autoindustrije nije u Italiji, Nemačkoj ili Japanu...nego tu nadomak nas...takoreći odmah istočno od Negotina. 1 1 YUgisa and Reacher Gilt reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14777 Posted November 24, 2018 Dacia se projektuje i u Francuskoj i u Rumuniji,a proizvodi u desetak zemalja. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dacia_Logan Share this post Link to post Share on other sites
Goksi1980 43 Posted November 24, 2018 Meni tako moj tast stalno hvali Ladu,kako malo trosi itd...i sve sto je rusko.Ja znam da je Dacia Sandero krs u odnosu na Grande Punto,pa se ljubitelji Dacie ljutite koliko ocete:-) 1 kreator reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14777 Posted November 24, 2018 Mislim da i Panda više uzivanja pruža... 1 Goksi1980 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted November 24, 2018 Ma kakva Dačija kakvi bakrači.. Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted November 25, 2018 Da, da, u pravu si, moja greška. Po mokrom je 159 u rangu sa Hyundaijem i30 i da nije bilo onih autobusa na testu (Picasso i S-max), bila bi najgora. Po suvoj stazi je Logan oduvao Breru, tadašnju perjanicu fabrike. Mada, nije ni to realno, pošto je sigurno u pitanju ovaj noviji, tehnološki ipak napredniji model Logana i za poređenje sa Brerom bi trebali da vidimo rezultate onog starog, prvog modela Logana. Postavlja se i pitanje šta je svrha ovakvih testova. Jer kad se nekom u životu desi da ima eskivažu prepreke i nagle promene pravaca? Daleko su bitniji oni testovi koje Neša i NN vole - pun gas na nekoj kilometarskoj stazi i merenje koji auto je imao sekundu ili dve bolje vreme. To su daleko svakodnevnije situacije nego ono prvo. Nešo, sledeći put moraš sa daleko većim predznanjem da kreneš u kupovinu auta. Ovako, kupio si auto za koji si bio ubeđen da je pegla na putu, kad ono ispade da ti isti đavo i da si kupio i30 A to zna da izazove razne frustracije, tako da te potpuno razumem 1 1 Dule 021 and knezevic76 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 25, 2018 SAT Plus kad je merio Logana, isao je 66km/h u testu, a Florida je isla 62km/h Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 25, 2018 I ADAC je merio šlogana... 2 knezevic76 and YUgisa reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted November 25, 2018 Ali koja "nirvana" faca kod čike u Loganu. 1 totti reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 25, 2018 Njemac...miran i stalozen! 1 totti reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14777 Posted November 25, 2018 Porš MacanDacia Duster na vlažnom putu:Razni visoki automobili bez ESP i Dacia Duster:Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 25, 2018 (edited) Mislim da bi ove testove trebali da standardizuju da se rade sa i bez pomgala. Cisto da se odmeri mehanicka stabilnost vozila u odnosu na vestacke tvorevine. Jer kod ispravnog vozila, mehanicki je ono sto uvek mozes ocekivati, a elektronika iako ne sporim da pomaze, ipak nije svemoguca. Macan ako se nevaram je naknadno izmenjen, valjda je imao gresku u softveru ako se dobro secam. Edited November 25, 2018 by YUgisa 1 Zvezdo reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted November 25, 2018 On 11/25/2018 at 9:59 AM, Milutinac said: I ADAC je merio šlogana... E, to kažem. Ovaj stari model treba porediti sa 159 sw, jer je onaj novije generacije očigledno tehnički superiorniji od Alfe Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14777 Posted November 25, 2018 Neje baš tako, 159 je najbolja u generaciji Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted November 25, 2018 (edited) Di može da bidne bolja od Dačije, idi begaj Usrale se švabe, nisu smeli da metu Dačiju na test. Edited November 25, 2018 by marko.jovanovic Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 25, 2018 7 hours ago, marko.jovanovic said: Usrale se švabe, nisu smeli da metu Dačiju na test. Eh...nisu se usrali, nego bre naaaaaamerno nisu 'teli da svet sazna istinu da Dacia Logan MCV sa svojih 73 Km/h bolje leži od npr. ovih njihovih automobila...i to ću nabrojati samo one u poslednjih 10-tak godina. Evo prvo ''best of'' za one koji neće ceo spisak da gledaju: 2012. BMW M5 2010. Audi TT RS Coupé 2006. Audi TT Coupé 3.2 quattro 2010. Audi S5 Sportback 2017. Audi A4 2.0 TDI 190 KS S tronic 2017. Audi A6 2.0 TDI ultra 190 KS S tronic 2016. Porsche Panamera S E-Hybrid Evo i detaljniji spisak: 2017. Audi Q2 1.4 TFSI 150 KS S tronic 2017. Audi Q5 2.0 TDI 190 KS quattro S tronic 2017. Audi A4 2.0 TDI 190 KS S tronic 2017. Audi A6 2.0 TDI ultra 190 KS S tronic 2017. Mercedes C 220d 7G-Tronic 2017. Mercedes CLA 180 2017. Mercedes GLC 220d 4Matic 9G-Tronic 2017. Škoda Superb 2.0 TDI 190 KS, 4×4 2017. Škoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 2017. Volkswagen Passat Sportscombi 2.0 TDI 190 KS, DSG 2016. BMW 218d Gran Tourer 2016. BMW X3 xDrive20d Steptronic 2016. Porsche Panamera S E-Hybrid 2014. Audi A6 Avant 2.0 TDI 190 KS, Ultra S tronic 2014. Škoda Octavia Combi TSI 140 2014. Škoda Octavia Combi TDI 110 GreenLine 2014. Seat Leon ST Kombi TDI 105 2013. Mercedes A 180 CDI 2013. Volkswagen Golf TSI 140 GT BMT 2012. BMW M5 2012. Mercedes S63 AMG Lång 2012. Škoda Octavia GreenLine TDI 2012. Seat Leon 1.6 TDI CR 2011. Volkswagen Polo 1.4 TSI 2011. Škoda Fabia 1.4 TSI 2010. Audi TT RS Coupé 2010. Audi S5 Sportback 2010. BMW 316d 2010. BMW 535i Gran Turismo 2010. Škoda Fabia 1.2 Elegance 2009. Audi A6 Avant 3.0 TFSI quattro 2009. Audi A4 allroad 2.0 TDI quattro 2009. BMW 530i xDrive 2009. BMW 750Li 2009. Mercedes B 180 NGT 2009. Mercedes GLK 320 CDI 4Matic 2008. Audi A5 1.8 TFSI 2008. Audi A3 Cabriolet 1.8 TFSI 2008. BMW 530d 2008. BMW 120i Cabriolet 2008. Porsche Cayenne GTS 2008. Porsche Cayenne V6 2008. Volkswagen Eos 2.0 FSI Turbo 2008. Volkswagen Jetta 1.6 2007. Audi A6 Avant 2.8 FSI 2007. BMW 525i Touring 2007. BMW 120i 2007. Mercedes SLK 200 Kompressor 2007. Mercedes SLK 55 AMG 2007. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI, 4×4 2007. Škoda Fabia 1.4 2007. Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI 4Motion . . . Za sve njih Logan je tata. Vidiš li ti bre koliki je to spisak... I evo...priznaj pošteno, jel' bi ti na mestu nemaca uzeo onda Logan MCV na test, jel' bi bio ubica kompletne nemačke (i njenih satelita) autoindustrije stavljajući moćnu Daciu na spisak testiranih? To bi po njih bilo gore od ''Dieselgate'', to bi bio ''Daciagate'' skandal koji bi ih dokusurio (kao što ''Dieselgate'' nije). Al' srećom imamo ljude na forumu (sam Bog nas je pogledao ) koji ne samo da znaju, nego nesebično hoće i da podele svoje ''znanje'' da je Dacia ustvari automobilski svetionik kojem teže Ingolstadt, Munich, Stuttgart...i naravno tamo neka malena Alfa. 1 YUgisa reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 25, 2018 Nisam video Nesu ovako ubedljivog, ali svidja mi se Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted November 25, 2018 (edited) PA JA SAM POVLAŠĆEN! Povremeno vozim službeni logan mcv 1.5 dci, prve generacije. Jeste da ide ko mrtav konj, nema abs, svako jače kočenje preko 80km/h je opasno po život, hoću da povratim kada sednem... Al jbg bato, cifre sve govore https://photos.app.goo.gl/vGo9Fh31shqiPvtEA Edited November 25, 2018 by neshaoct postavio par slika iz Albuma sa linka Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 25, 2018 @marko.jovanovic Uopšte više ne morate ovoliko da osiguravate teret na krovu, da gubite vreme, da se kilavite, tvojim i mukama tvojih kolega je konačno došao kraj... Sad kad znaš koliko je ustvari Logan MCV upravljiv i stabilan auto, staviš reda-radi samo jednu gurtnu, čisto da ima...ali neće to ionako nigde, to je stabilno, to je upravljivo, to ne ljulja...pa, nije ti to tamo neki BMW M5 iz 2012. godine, il' neka Octavia karavan iz 2017. godine...ili ne daj Bože Alfa neka. 1 alfini0507 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted November 26, 2018 12 hours ago, YUgisa said: Nisam video Nesu ovako ubedljivog, ali svidja mi se Neša je oduvek bio najbolji izdanak vučićeve škole spinovanja. I sad će on ovako danima i danima da vrti neku svoju priču - ništa neuobičajeno. Treba podneti činjenicu da je Dačija u nečemu bolja od svog (ili Ireninog, nebitno, ne znam vlasničku strukturu) automobila i to u vrlo realnoj i potencijalno svakodnevnoj situaciji. Ja bih za tebe Nešo imao dva saveta: -izbegavao bih cik-cak vožnje po gradu pri brzinama većim od 40 km/h, jer postoje realne šanse da se Alfa okrene. I da se ne povodiš prema drugim vozilima, tipa "ako on to može, mogu i ja" i sl... Ne, ako Dačija može da izvede nagli manevar prelaska iz trake u traku npr, ne znači da i tvoja (ili Irenina) Alfa može. -forum je veoma bogat raznim temama. Postavi pitanje u nekoj šta bi mogao da dobiješ na poboljšanju pri nagloj promeni pravca sa eventualno nekim drugim gumama, oprugama, amortizerima... sigurno će se naći neko sa dobrim savetom. P.S. Ja bih se roknuo da Dačija bude u nečemu (a pogotovo nečem ovako bitnom) bolja od mog auta Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 26, 2018 Dacia povećala prodaju preko noći za preko 600% Nema među poznavaocima autoindustrije ljudi koji pamte ovakav primer. Nema nikoga ko se seća da je jedan proizvođač ikada uspeo da poveća prodaju nekog svog modela za preko 600%, i to takoreći preko noći, ali eto...čuda se ipak dešavaju. Tragom ove informacije, posetili smo ovlašćenog prodavca Dacia Logan MCV modela u Beogradu, i tamo zatekli nesvakidašnju scenu: ljudi stoje u redu kao nedavno za piliće prilikom otvaranja Lidla. Atmosfera je na granici incidenta jer se prenela vest da neće biti dovoljno Logana MCV za sve, ali da će moći da se poruči. Razgovaramo sa Mikijem, on je trenutno prvi u redu: ''Znači, ja sam 'teo da kupim sebi novi auto. Svi moji ortaci imaju Audi, pa sam i ja 'teo da sebi kupim Audi...ono što se kaže da i ja postanem gospodar prstenova, haha, razumeš... I, tako ja malopre na placu polovnjaka, gledam jedan 2017. Audi A6 2.0 TDI sa 190 konja, ono znači koža, klima, u fullu skroz, miriše na nov, nov...i samo što nisam rek'o ''moj si'', kad eto ga prodavac i govori mi da to nije auto za mene. Tu sam ja mislio da ga iznabadam, jer kako on to misli da ja ne mogu da imam Audi dok svi moji ortaci imaju, ono brate što on misli da ja ne mogu da budem gospodar prstenova. Kad, objasni mi čovek da sa tim Audijem ne mogu cik-cak vožnju po gradu pri brzinama većim od 40 km/h jer postoji realna šansa da se Audi okrene. Ja ga gledam, pazi kad sam izneverov'o. Ali, kaže mi taj prodavac da se ne povodim prema drugim vozilima, tipa ''ako on to može, mogu i ja''. Znaaaači, pazi kad sam se smorio ono najstrašnije. Međutim, preporuči mi taj prodavac sa placa da kupim Logan MCV. Kaže mi da sa njim mogu cik-cak vožnju, da ću biti brži od svih ortaka u njihovim Audijima, da ću biti i 100 puta bezbedniji u njemu, i da je mnogo jeftiniji. Tu mu se ja zahvalim što mi oči otvorio, ono od sad mi je taj prodavac kao brat najrođeniji...i eto mene tako ovde u redu. Nisam bio prvi kad sam stig'o, ali znate već kako ide sa ovim miševima...haha, malo sam podvikn'o, malo iznabad'o jednog što se kao bunio, i sad sam tako prvi u redu da kupim Logan MCV.'' Tu, skoro odmah iza Mikija, je jedan mladi gospodin, pitaćemo njega zašto je došao da kupi Logan MCV: '''Mi svi u familiji već generacijama vozimo BMW. Moj otac trenutno ima BMW E60, to vam je onaj veliki BMW, limuzina serije 5 ako znate koji je...pre njega je imao BMW E39, isto petica. Moj pokojni stric, kojeg smo svi zvali čika-Kure, je još devedesetih kupio BMW E32...I tako sam i ja hteo da kupim BMW, i to F10 M5, kaparisao sam jedan da stigne iz Švajcarske, i danas sam trebao da odem da ga uzmem. Ali, saznam na internetu da je to ustvari jedna bulja od auta, da tako kažem. To ne može čovek da vozi sportski, ne može da se ide cik-cak, gubi se kontrola. Zamislite, saznam da je lošiji od Dacie Logan MCV. I, tako se ja oprostim od kapare koju sam dao, koga briga za kaparu ako treba da sednem u onaj krš, pa sam tako došao da kupim sada Logan MCV sa kojim mogu brže u krivine nego sa onim raspalim BMW M5 iz 2012. godine.'' Razgovaramo i sa direktorom salona, gospodinom Dačiavićem: ''Mi smo blago rečeno iznenađeni, ali i obradovani ovolikom potražnjom za našim Loganom MCV. Možda je trebalo malo više vremena da istina stigne do naroda, ali konačno je stigla. Mi smo imali 7 Dacia Logan MCV na stanju, ali telefon je počeo još sinoć da mi zvoni kao lud, tako da sam u nedelju uveče već prodao svih 7. Međutim, želim da uverim sve ljude, kako ovde prisutne, tako i one koji u svojim nebezbednim autima koji trenutno izbegavaju menjanje saobraćajnih traka u putu do nas, da sam razgovarao sa centralom u Rumuniji, tri šlepera kreću tokom prepodneva, još tri popodne, svi samo sa Daciom Logan MCV, tako da biće ih još. Svakako, mogu da se poruče i mi već formiramo listu čekanja.'' preuzeto sa - FakeBlog.com ===== Tjuneri prepoznali potencijal Dacie Logan MCV Pomama za Dacia Logan MCV modelom se izgleda tek zahuktala, a tjuneri su već počeli da planiraju projekte kojima će ovaj, već skoro savršeni auto, napraviti još boljim. Prenosimo Vam izjavu jednog od njih. Medin iz Sarajeva kaže: ''Godinama sam lutao u nameri da napravim pravo sportsko auto. Bilo je tu raznih modela, da vam sad ne pričam. Ali, svakome je falilo ono nešto. Probao sam sa drugim felgama, raznim dijelovima koje sam kupovao kao npr. drugu karambolku, ali ništa nije bilo dovoljno dobro. I onda tako sinoć saznam na internetu za potencijal Dacie Logan MCV. Nisam mogao vijerovati šta vidim. Da tvornički auto ima onakve mogućnosti. Nisam gubio ni trena, znao sam da moram pohitati ako želim da budem prvi na Balkanu sa dorađenom Daciom Logan MCV. Nov u Sarajevu nema, ali sam preko jarana, preko brojnih prijatelja iz Evrope malopre poručio jedan polovni Logan MCV iz 2014. godine, a to su upravo serije godišta koje su najbolje. Stiže sutra i odmah krećem sa projektom. Planiram da ga naknadno ofarbam barem dva puta, da mu zatamnim stakla, stavim druge karambolke i pragove...'' - Da li ćete spuštati auto, staviti možda neke druge felge? ''Ne...Bože dragi ne! To se ne dira kada je Logan MCV u pitanju. Bilo šta da se pipne na viješanju samo bi narušilo savršeni tvornički balans cijelog automobila, tako da nema tog šejtana koji će me naterati da bilo šta mijenjam na oslanjanju tog auta. Doradiću motor i mijenjač kako bi Logan imao više snage i mogao bolje da je iskoristim, malo oko kočnica, i onda idem za Nijemačku, na Nurburgring Nordschleife. Tamo ću pokazati da onih 07:55, vrijeme koje je postavio 2012. BMW M5, je ustvari ništa u poređenju sa prvom na Balkanu Daciom Logan MCV.'' preuzeto sa - FakeBlog.com 2 3 Irena HGT, shomispc, alfini0507 and 2 others reacted to this Share this post Link to post Share on other sites