Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Nećete verovati, ali Dacia je skoro najbolji auto na svetu :)

Recommended Posts

Da, da...zahvaljujući našem drugaru @totti-ju, i danas pokazanom podatku sa ove teme koji je velikodušno u svom postu podelio sa svima:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/78064-najgori-trendovi-u-modernim-automobilima/&do=findComment&comment=1469311

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/78064-najgori-trendovi-u-modernim-automobilima/&do=findComment&comment=1469345

 

...sada konačno možemo ostvariti uvid u, sve do pre par sati, tajni, i od bogate autoindustrije sakrivani dokument koji pokazuje svu superiornost Dacia automobila.

Pogledajmo sami:

https://teknikensvarld.se/algtest/

 

2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2017. Audi A4 2.0 TDI 190 - upravljiviji auto je Logan MCV jer isti slalom prolazi sa 73 Km/h, dok nemoćni Audi A4 samo sa 70 Km/h.

2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2017. Audi A6 2.0 TDI ultra 190 - upravljiviji auto je Logan MCV. Da, daaa...ne samo A4, već par godina stariji Logan MCV šije i mlađi, noviji od njega Audi A6.

 

I vrhunac svega...poređenje sa Alfom 159 karavan:

 

2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2008. Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.2 JTS - fuktig vagbana hastighet

 

Da je @totti samo iskoristio Google translate, video bi da je rezultat Alfe od 65 km/h ostvaren po mokrom (vlažnom) jer:

''fuktig vagbana hastighet'' = moist lane speed.

''ja'' = Yes

 

Neizmerno hvala @totti na ovom tvom postu koji je zlata vredan :D:D 

 

p.s. Kasnije još poređenja od kojih je to sve automobila Dacia Logan MCV upravljiviji... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logan jeste low budget,ali je rađen od svetski poznatog, po dobrom vešanju, proizvođača Renaulta,mene ne bi iznenadilo pokaže i dobre rezultate...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo još tamo nekih automobila koji nisu dostigli nivo upravljivosti, nisu uhvatili taj nivo vrhunskog rumunsko-francuskog inžinjeringa - Dacie Logan MCV.

Dakle, mera za poređenje je 73 Km/h jer to je rezultat Dacie Logan MCV. Ali, nije to tek tamo neki rezultat, nego ispostaviće se to je brzina neuhvaltjiva za mnoge, jer:

 

- 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2015. Ford Focus 1.0 125 EcoBoost = Logan je upravljiviji auto jer Ford Focus može do 69 Km/h.

- 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2015. Jaguar F-Type R Coupé = Logan je bolji, za dlaku ali ipak upravljiviji auto jer F-Type ne može brže od 72 Km/h.

- 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2017. Mercedes CLA 180 = Logan ovde pokazuje čistu superiornost jer momci iz Stuttgart-a ne mogu brže od 68 Km/h.

 

Specijalitet:

- 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2017. Nissan GT-R = za dlaku, ma za pola dlake Logan ovde ostaje iza jer čuveni Nissan GT-R ostvaruje 74 Km/h naspram Loganovih 73 Km/h.

Ali, ko zna...treba očekivati da se neki Francuz, ili barem Rumun, a možda i @tottidoseti da im javi, da probaju sa drugim gumama ili amortima na Loganu, pa ni rezultat čuvenog Nissana GT-R neće biti nedostižan. :D:D 

 

p.s. Uskoro još podataka iz liste, čim se malo barem oporavim od šoka da ustvari vrh svetske autoindustrije nije u Italiji, Nemačkoj ili Japanu...nego tu nadomak nas...takoreći odmah istočno od Negotina. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni tako moj tast stalno hvali Ladu,kako malo trosi itd...i sve sto je rusko.Ja znam da je Dacia Sandero krs u odnosu na Grande Punto,pa se ljubitelji Dacie ljutite koliko ocete:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da, u pravu si, moja greška. Po mokrom je 159 u rangu sa Hyundaijem i30 i da nije bilo onih autobusa na testu (Picasso i S-max), bila bi najgora.

Po suvoj stazi je Logan oduvao Breru, tadašnju perjanicu fabrike. Mada, nije ni to realno, pošto je sigurno u pitanju ovaj noviji, tehnološki ipak napredniji model Logana i za poređenje sa Brerom bi trebali da vidimo rezultate onog starog, prvog modela Logana.

Postavlja se i pitanje šta je svrha ovakvih testova. Jer kad se nekom u životu desi da ima eskivažu prepreke i nagle promene pravaca? Daleko su bitniji oni testovi koje Neša i NN vole - pun gas na nekoj kilometarskoj stazi i merenje koji auto je imao sekundu ili dve bolje vreme. To su daleko svakodnevnije situacije nego ono prvo.

Nešo, sledeći put moraš sa daleko većim predznanjem da kreneš u kupovinu auta. Ovako, kupio si auto za koji si bio ubeđen da je pegla na putu, kad ono ispade da ti isti đavo i da si kupio i30

A to zna da izazove razne frustracije, tako da te potpuno razumem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porš Macan


Dacia Duster na vlažnom putu:

Razni visoki automobili bez ESP i Dacia Duster:


Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da bi ove testove trebali da standardizuju da se rade sa i bez pomgala. Cisto da se odmeri mehanicka stabilnost vozila u odnosu na vestacke tvorevine. Jer kod ispravnog vozila, mehanicki je ono sto uvek mozes ocekivati, a elektronika iako ne sporim da pomaze, ipak nije svemoguca.

 

Macan ako se nevaram je naknadno izmenjen, valjda je imao gresku u softveru ako se dobro secam.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/25/2018 at 9:59 AM, Milutinac said:
I ADAC je merio šlogana...
 
56161.thumb.jpg.700125453f5193d6b08c1ee6a05329f7.jpg
 
images.thumb.jpeg.ba36ea1b4024be9af5b88d15b1f6945b.jpeg
 
 

E, to kažem. Ovaj stari model treba porediti sa 159 sw, jer je onaj novije generacije očigledno tehnički superiorniji od Alfe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Di može da bidne bolja od Dačije, idi begaj :P

Usrale se švabe, nisu smeli da metu Dačiju na test. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, marko.jovanovic said:

Usrale se švabe, nisu smeli da metu Dačiju na test. 

Eh...nisu se usrali, nego bre naaaaaamerno nisu 'teli da svet sazna istinu da Dacia Logan MCV sa svojih 73 Km/h bolje leži od npr. ovih njihovih automobila...i to ću nabrojati samo one u poslednjih 10-tak godina.

Evo prvo ''best of'' za one koji neće ceo spisak da gledaju:

  • 2012. BMW M5
  • 2010. Audi TT RS Coupé
  • 2006. Audi TT Coupé 3.2 quattro
  • 2010. Audi S5 Sportback    
  • 2017. Audi A4 2.0 TDI 190 KS S tronic
  • 2017. Audi A6 2.0 TDI ultra 190 KS S tronic
  • 2016. Porsche Panamera S E-Hybrid

 

Evo i detaljniji spisak:

  • 2017. Audi Q2 1.4 TFSI 150 KS S tronic
  • 2017. Audi Q5 2.0 TDI 190 KS quattro S tronic
  • 2017. Audi A4 2.0 TDI 190 KS S tronic
  • 2017. Audi A6 2.0 TDI ultra 190 KS S tronic
  • 2017. Mercedes C 220d 7G-Tronic
  • 2017. Mercedes CLA 180
  • 2017. Mercedes GLC 220d 4Matic 9G-Tronic
  • 2017. Škoda Superb 2.0 TDI 190 KS, 4×4
  • 2017. Škoda Octavia Combi 1.4 TSI 150
  • 2017. Volkswagen Passat Sportscombi 2.0 TDI 190 KS, DSG
  • 2016. BMW 218d Gran Tourer
  • 2016. BMW X3 xDrive20d Steptronic
  • 2016. Porsche Panamera S E-Hybrid
  • 2014. Audi A6 Avant 2.0 TDI 190 KS, Ultra S tronic
  • 2014. Škoda Octavia Combi TSI 140
  • 2014. Škoda Octavia Combi TDI 110 GreenLine
  • 2014. Seat Leon ST Kombi TDI 105
  • 2013. Mercedes A 180 CDI
  • 2013. Volkswagen Golf TSI 140 GT BMT
  • 2012. BMW M5
  • 2012. Mercedes S63 AMG Lång
  • 2012. Škoda Octavia GreenLine TDI
  • 2012. Seat Leon 1.6 TDI CR
  • 2011. Volkswagen Polo 1.4 TSI
  • 2011. Škoda Fabia 1.4 TSI
  • 2010. Audi TT RS Coupé
  • 2010. Audi S5 Sportback    
  • 2010. BMW 316d
  • 2010. BMW 535i Gran Turismo
  • 2010. Škoda Fabia 1.2 Elegance
  • 2009. Audi A6 Avant 3.0 TFSI quattro
  • 2009. Audi A4 allroad 2.0 TDI quattro
  • 2009. BMW 530i xDrive
  • 2009. BMW 750Li
  • 2009. Mercedes B 180 NGT
  • 2009. Mercedes GLK 320 CDI 4Matic
  • 2008. Audi A5 1.8 TFSI
  • 2008. Audi A3 Cabriolet 1.8 TFSI
  • 2008. BMW 530d 
  • 2008. BMW 120i Cabriolet
  • 2008. Porsche Cayenne GTS
  • 2008. Porsche Cayenne V6
  • 2008. Volkswagen Eos 2.0 FSI Turbo
  • 2008. Volkswagen Jetta 1.6
  • 2007. Audi A6 Avant 2.8 FSI
  • 2007. BMW 525i Touring
  • 2007. BMW 120i
  • 2007. Mercedes SLK 200 Kompressor
  • 2007. Mercedes SLK 55 AMG
  • 2007. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI, 4×4
  • 2007. Škoda Fabia 1.4
  • 2007. Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI 4Motion

.

.

.

 

Za sve njih Logan je tata. Vidiš li ti bre koliki je to spisak... :D 

I evo...priznaj pošteno, jel' bi ti na mestu nemaca uzeo onda Logan MCV na test, jel' bi bio ubica kompletne nemačke (i njenih satelita) autoindustrije stavljajući moćnu Daciu na spisak testiranih? :D:D 

To bi po njih bilo gore od ''Dieselgate'', to bi bio ''Daciagate'' skandal koji bi ih dokusurio (kao što ''Dieselgate'' nije).

 

Al' srećom imamo ljude na forumu (sam Bog nas je pogledao :D)  koji ne samo da znaju, nego nesebično hoće i da podele svoje ''znanje'' da je Dacia ustvari automobilski svetionik kojem teže Ingolstadt, Munich, Stuttgart...i naravno tamo neka malena Alfa. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

PA JA SAM POVLAŠĆEN! Povremeno vozim službeni logan mcv 1.5 dci, prve generacije. Jeste da ide ko mrtav konj, nema abs, svako jače kočenje preko 80km/h je opasno po život, hoću da povratim kada sednem... Al jbg bato, cifre sve govore :D

 

IMG_20180725_124312.jpgIMG_20180725_124853.jpgIMG_20180725_124906.jpgIMG_20180725_124919.jpg

https://photos.app.goo.gl/vGo9Fh31shqiPvtEA

 

 

Edited by neshaoct
postavio par slika iz Albuma sa linka

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marko.jovanovic

 

Uopšte više ne morate ovoliko da osiguravate teret na krovu, da gubite vreme, da se kilavite, tvojim i mukama tvojih kolega je konačno došao kraj... B)

Sad kad znaš koliko je ustvari Logan MCV upravljiv i stabilan auto, staviš reda-radi samo jednu gurtnu, čisto da ima...ali neće to ionako nigde, to je stabilno, to je upravljivo, to ne ljulja...pa, nije ti to tamo neki BMW M5 iz 2012. godine, il' neka Octavia karavan iz 2017. godine...ili ne daj Bože Alfa neka. :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, YUgisa said:
Nisam video Nesu ovako ubedljivog, ali svidja mi se default_laugh.png

Neša je oduvek bio najbolji izdanak vučićeve škole spinovanja. I sad će on ovako danima i danima da vrti neku svoju priču - ništa neuobičajeno. Treba podneti činjenicu da je Dačija u nečemu bolja od svog (ili Ireninog, nebitno, ne znam vlasničku strukturu) automobila i to u vrlo realnoj i potencijalno svakodnevnoj situaciji.
Ja bih za tebe Nešo imao dva saveta:
-izbegavao bih cik-cak vožnje po gradu pri brzinama većim od 40 km/h, jer postoje realne šanse da se Alfa okrene. I da se ne povodiš prema drugim vozilima, tipa "ako on to može, mogu i ja" i sl... Ne, ako Dačija može da izvede nagli manevar prelaska iz trake u traku npr, ne znači da i tvoja (ili Irenina) Alfa može.
-forum je veoma bogat raznim temama. Postavi pitanje u nekoj šta bi mogao da dobiješ na poboljšanju pri nagloj promeni pravca sa eventualno nekim drugim gumama, oprugama, amortizerima... sigurno će se naći neko sa dobrim savetom.

P.S. Ja bih se roknuo da Dačija bude u nečemu (a pogotovo nečem ovako bitnom) bolja od mog auta Screenshot_20181126-065701_Chrome.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dacia povećala prodaju preko noći za preko 600%

 

Logan MCV.jpg

Nema među poznavaocima autoindustrije ljudi koji pamte ovakav primer. Nema nikoga 
ko se seća da je jedan proizvođač ikada uspeo da poveća prodaju nekog svog modela za 
preko 600%, i to takoreći preko noći, ali eto...čuda se ipak dešavaju. Tragom ove informacije, 
posetili smo ovlašćenog prodavca Dacia Logan MCV modela u Beogradu, i tamo zatekli 
nesvakidašnju scenu: ljudi stoje u redu kao nedavno za piliće prilikom otvaranja Lidla. 
Atmosfera je na granici incidenta jer se prenela vest da neće biti dovoljno Logana MCV 
za sve, ali da će moći da se poruči.

Razgovaramo sa Mikijem, on je trenutno prvi u redu:
''Znači, ja sam 'teo da kupim sebi novi auto. Svi moji ortaci imaju Audi, pa sam i ja 'teo 
da sebi kupim Audi...ono što se kaže da i ja postanem gospodar prstenova, haha, razumeš... 
I, tako ja malopre na placu polovnjaka, gledam jedan 2017. Audi A6 2.0 TDI sa 190 konja, 
ono znači koža, klima, u fullu skroz, miriše na nov, nov...i samo što nisam rek'o ''moj si'', 
kad eto ga prodavac i govori mi da to nije auto za mene. Tu sam ja mislio da ga iznabadam, 
jer kako on to misli da ja ne mogu da imam Audi dok svi moji ortaci imaju, ono brate što 
on misli da ja ne mogu da budem gospodar prstenova.

Kad, objasni mi čovek da sa tim Audijem ne mogu cik-cak vožnju po gradu pri brzinama većim
od 40 km/h jer postoji realna šansa da se Audi okrene. Ja ga gledam, pazi kad sam izneverov'o. 
Ali, kaže mi taj prodavac da se ne povodim prema drugim vozilima, tipa ''ako on to može, mogu i ja''. 
Znaaaači, pazi kad sam se smorio ono najstrašnije. Međutim, preporuči mi taj prodavac sa placa 
da kupim Logan MCV. Kaže mi da sa njim mogu cik-cak vožnju, da ću biti brži od svih ortaka u 
njihovim Audijima, da ću biti i 100 puta bezbedniji u njemu, i da je mnogo jeftiniji. 
Tu mu se ja zahvalim što mi oči otvorio, ono od sad mi je taj prodavac kao brat najrođeniji...i eto 
mene tako ovde u redu. Nisam bio prvi kad sam stig'o, ali znate već kako ide sa ovim miševima...haha, 
malo sam podvikn'o, malo iznabad'o jednog što se kao bunio, i sad sam tako prvi u redu da kupim Logan MCV.''

Tu, skoro odmah iza Mikija, je jedan mladi gospodin, pitaćemo njega zašto je došao da kupi Logan MCV:
'''Mi svi u familiji već generacijama vozimo BMW. Moj otac trenutno ima BMW E60, to vam je onaj 
veliki BMW, limuzina serije 5 ako znate koji je...pre njega je imao BMW E39, isto petica. Moj pokojni stric, 
kojeg smo svi zvali čika-Kure, je još devedesetih kupio BMW E32...I tako sam i ja hteo da kupim BMW, i to F10 M5, 
kaparisao sam jedan da stigne iz Švajcarske, i danas sam trebao da odem da ga uzmem. Ali, saznam na internetu 
da je to ustvari jedna bulja od auta, da tako kažem. To ne može čovek da vozi sportski, ne može da se ide cik-cak, 
gubi se kontrola. Zamislite, saznam da je lošiji od Dacie Logan MCV. I, tako se ja oprostim od kapare koju sam dao, 
koga briga za kaparu ako treba da sednem u onaj krš, pa sam tako došao da kupim sada Logan MCV sa kojim
mogu brže u krivine nego sa onim raspalim BMW M5 iz 2012. godine.''

Razgovaramo i sa direktorom salona, gospodinom Dačiavićem:
''Mi smo blago rečeno iznenađeni, ali i obradovani ovolikom potražnjom za našim Loganom MCV. Možda je trebalo 
malo više vremena da istina stigne do naroda, ali konačno je stigla. Mi smo imali 7 Dacia Logan MCV na stanju, 
ali telefon je počeo još sinoć da mi zvoni kao lud, tako da sam u nedelju uveče već prodao svih 7. Međutim, 
želim da uverim sve ljude, kako ovde prisutne, tako i one koji u svojim nebezbednim autima koji trenutno 
izbegavaju menjanje saobraćajnih traka u putu do nas, da sam razgovarao sa centralom u Rumuniji, tri šlepera 
kreću tokom prepodneva, još tri popodne, svi samo sa Daciom Logan MCV, tako da biće ih još. 
Svakako, mogu da se poruče i mi već formiramo listu čekanja.''

preuzeto sa - FakeBlog.com

 

=====

 

Tjuneri prepoznali potencijal Dacie Logan MCV

 

rsz_dacia-logan2_mcv.jpg

 

Pomama za Dacia Logan MCV modelom se izgleda tek zahuktala, a tjuneri su već počeli da 
planiraju projekte kojima će ovaj, već skoro savršeni auto, napraviti još boljim. 
Prenosimo Vam izjavu jednog od njih.

Medin iz Sarajeva kaže: ''Godinama sam lutao u nameri da napravim pravo sportsko auto. 
Bilo je tu raznih modela, da vam sad ne pričam. Ali, svakome je falilo ono nešto. 
Probao sam sa drugim felgama, raznim dijelovima koje sam kupovao kao npr. drugu karambolku, 
ali ništa nije bilo dovoljno dobro. I onda tako sinoć saznam na internetu za potencijal Dacie Logan MCV. 
Nisam mogao vijerovati šta vidim. Da tvornički auto ima onakve mogućnosti. 
Nisam gubio ni trena, znao sam da moram pohitati ako želim da budem prvi na Balkanu sa dorađenom 
Daciom Logan MCV. Nov u Sarajevu nema, ali sam preko jarana, preko brojnih prijatelja iz Evrope malopre 
poručio jedan polovni Logan MCV iz 2014. godine, a to su upravo serije godišta koje su najbolje. Stiže sutra 
i odmah krećem sa projektom. Planiram da ga naknadno ofarbam barem dva puta, da mu zatamnim stakla, 
stavim druge karambolke i pragove...''

- Da li ćete spuštati auto, staviti možda neke druge felge?
''Ne...Bože dragi ne! To se ne dira kada je Logan MCV u pitanju. Bilo šta da se pipne na viješanju samo 
bi narušilo savršeni tvornički balans cijelog automobila, tako da nema tog šejtana koji će me naterati 
da bilo šta mijenjam na oslanjanju tog auta. Doradiću motor i mijenjač kako bi Logan imao više snage 
i mogao bolje da je iskoristim, malo oko kočnica, i onda idem za Nijemačku, na Nurburgring Nordschleife. 
Tamo ću pokazati da onih 07:55, vrijeme koje je postavio 2012. BMW M5, je ustvari ništa u poređenju 
sa prvom na Balkanu Daciom Logan MCV.''

preuzeto sa - FakeBlog.com

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...