Jump to content
FAS Goran
Dejan Zivanov

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - problem sa paljenjem

Recommended Posts

@Dejan Zivanov

 

Koliko vidim, nije samo stvar sa obrtomerom, već se tebi ''resetuje'' cela tabla nakon što startuješ motor. Padne ti i nivo goriva, temp sve...pa kako se oporavi obrtomer, tako i te dve skale.

Jesi li možda menjao tablu nekada?

 

Pogledaj ovu temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41652-fiat-punto-12-8v-problem-posle-zamene-instrument-table/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno ima prevelik pad napona, usleg cega se cajgeri nanovo anuliraju a tabla resetuje (trepce ti sat). Proveri napon na klemama / stanje akumulatora prilikom punjenja (nom. 14.2 - 14.8 VDC). Takodje proveri koliki je pad napona u trenutku verglanja. Ako imas mogucnost isprobaj kako se ponasa sa drugim, dobro napunjenim akumulatorom. Ako nije ovo prvo, moguce je i da alnaser povlaci previse struje pri verglanju (kakvi su mu lezajevi?).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemas ti napona prijatelju zato ti resetuje tablu.Akumularor je na izdisaju to su prvi simptomi kad zahladni.Imao sam tu igranku: meren je napon i dijagnostikom i raznim meracima u vise navrata i sex je prestao kupovinom drugog akumulatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...