Jump to content
FAS Goran
trebinjac85

Fiat Marea 1.6 16v gasenje u voznji.

Recommended Posts

Pozdrav forumasi...prije nekoliko mjeseci sam kupio Mareu,i odmah joj promijenio ulje,i senzor radilice...auto se posle toga gasio u voznji i po gradu i na otvorenom putu...promijenio pumpu goriva,i od tada se auto gasi samo na otvorenom putu kada vozim preko 2000 obrt.nekada na 2500 nekada na 3000 nema pravila...a ako vozim do 2000 ne gasi se...auto je bio automatik pa je neki prethodni vlasnik ubacio manuelni mjenjac...kod majstora je auto,prikopcan na dijagnostiku,neku gresku sa strujom je izbacivao...promijenjena elektronika motora,nova bobina i kablovi svjecica...problem i dalje postoji...ako neko mozda zna sta bi moglo biti bio bih jako zahvalan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cek malo,pojasni zasto si odmah mijenjao senzor radilice,to se obicno ne radi bezveze i bez razloga?

Ne znam ko ti popravlja auto ali tako redom da menja delove bez neke logike bas i nije kako treba po meni.

A i greska koja je ocitana dijagnostikom treba da se tacno zna koja je greska jer "nesto sa strujom" je jako sirok pojam i ne pomaze utvrdjivanju problema ni malo :)

Ili mozda nisi sve rekao ...

Edited by tox

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, tox said:

Cek malo,pojasni zasto si odmah mijenjao senzor radilice,to se obicno ne radi bezveze i bez razloga?

Ne znam ko ti popravlja auto ali tako redom da menja delove bez neke logike bas i nije kako treba po meni.

A i greska koja je ocitana dijagnostikom treba da se tacno zna koja je greska jer "nesto sa strujom" je jako sirok pojam i ne pomaze utvrdjivanju problema ni malo :)

Ili mozda nisi sve rekao ...

Kada sam uzeo kola,posle 2 dana promijenio ulje i filter...i kad sam izasao iz radionice cim mu dam gasa izgasi se...majstor pogledao i kaze senzor radilice otisao i zato ga gasi...promijenio to i posle nekog vremena se auto pocelo gasiti u voznji...i teze palio...majstor dijagnostikovao pumpu od goriva i kada je skinuo gornji izlaza sa pumpe bio polomljen...promijenjena,i od tada se kola samo naglo ugase bez trzanja bez ikakvih simptoma kad se vozi 4,5 brzinom preko 2000 obrtaja...nekad na 2500 nekad na 3500 a kola dobro vuku nema trzanja...prikopcan na dijagnostiku,izbacio gresku prekid struje,tako mi mjastor prenio,nije rekoa koja je tacno greska...instalacija motora je bila slabija,lose zice pa sam nasao drugu promijenio i opet isto...promijenio i bobinu i kablove medjutim isto...majstor mi rece da je komp.on mapirao,i jednom kad sam ga probao nije se gasio,presao oko 30 ak km i onda se opet izgasio dvaput...izgasi se odjednom kao da je okrenut kljuc i pojavi se samo crvena lampica djeluje mi kao svjecica nacrtana...posle gasenja kad hocu da ga upalim vergla nekoliko sekundi duze i upali...posle toga na pola kljuca pali....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda da probas da promenis majstora za pocetak jer u trenutku gasenja kad upali tu crvenu lampicu ostane i koja je greska to jest sta je problem.

Pojam prekid struje je isto sirok pojam.

Inace simptom takvog gasenja odjednom uglavnom bude senzor radilice ali ovo kod tebe moze svasta biti.

A situacija da istovremeno ne valja ni senzor radilice ni pumpa goriva je vrlo retka da ne kazem nemoguca zato malo sumnjam u strucnost tog majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze nije ovo sve radjeno koje jednog majstora..ulje i senzor i pumpa su mijenjani u dobrom servisu,imaju 10 majstora od mehanicara do elektricara...a ovu elektroniku motora bobinu i kablove sam kod drugog elektricara radio,on se jedini znao povezati na komp,na dva dzeka istovrmeno...a obisao sam jos nekoliko radionica koji nisu imali nikakvu ideju sta bi moglo biti...a kad sam promijenio senzor r.i pumpu od goriva ovi simptomi su prestali,samo to gasenje na vecim obrtajima u 4 ili 5 brzini...dok u 3 ili drugoj nema gasenja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To kod tebe je ili bas neki veliki problem kao naprimer da je problem do ECU-a motora posto si spominjao da ga je majstor "mapirao" ako zna ko jos pre njega  mada ne znam sta je tu mogao da radi ili nesto banalno tipa da negdje neka zica ili konektor gubi kontakt,to ce tesko neko sa foruma da pogodi sta je kad toliki majstori nisu nasli problem.

A i ovo je cudno sto kazes da gasenje ima veze u kojoj je brzini,da ima veze sa obrtajima bilo bi logicnije a ovako bas i ne,koliko ja znam auto ne moze da zna u kojoj si brzini :) bar ne tog godista mada opet ako je bio automatski menjac mozda i ima neka fora...

A mislim da ima veze i sa tim sto je menjan menjac pa da je mozda neka zica negde napukla,cisto nagadjanje...

Mozda se neko jos javi sa nekom pametnom idejom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, tox said:

To kod tebe je ili bas neki veliki problem kao naprimer da je problem do ECU-a motora posto si spominjao da ga je majstor "mapirao" ako zna ko jos pre njega  mada ne znam sta je tu mogao da radi ili nesto banalno tipa da negdje neka zica ili konektor gubi kontakt,to ce tesko neko sa foruma da pogodi sta je kad toliki majstori nisu nasli problem.

A i ovo je cudno sto kazes da gasenje ima veze u kojoj je brzini,da ima veze sa obrtajima bilo bi logicnije a ovako bas i ne,koliko ja znam auto ne moze da zna u kojoj si brzini :) bar ne tog godista mada opet ako je bio automatski menjac mozda i ima neka fora...

A mislim da ima veze i sa tim sto je menjan menjac pa da je mozda neka zica negde napukla,cisto nagadjanje...

Mozda se neko jos javi sa nekom pametnom idejom ;)

Nadao sam se da je neko mozda imao slican problem,pa da zna gdje da se usmjeri paznja...i meni ima logike da je nesto u vezi ovoga mjenjaca,sto je ubacen,ko zna kako su sve te senzore premostili... :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, djura666666 said:

imao sam letos isti problem na istom autu ,ali samo kada je jako velika vrucina...da li si resio problem ?

 

i na koji nacin????

Nisam rijesio jos uvijek...kod mene se ugasi nebitno da li je hladan motor ili je postigao radnu temp... nikako da nahvatam jednog elektricara da ga on prikopca na dijagnostiku jer po njemu mora izbaciti neku gresku kad se ugasi iako mi je ovaj majstor elektricar sto mi je radio ocistio sve greske i kad bi se izgasilo auto on prikopca al ne pokazuje vise gresaka...da li je kod tebe mijenjan mjenjac ubacen manuelni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...