Jump to content
FAS Goran
DamirT

Grande Punto 1.9 mjet 88kw - vergla dobro ali ne pali

Recommended Posts

Pozdrav svima. Molio bih za pomoc. Jutros rano sam upalio auto i sasvim normalno odvozao 15-ak km, vratio se kuci i nakon sat i nesto sednem ponovo, upalim i auto samo vergla, najnormalnije vergla, lampice se sve pogase, nista me ne obavestava za neku nepravilnost. Pumpu cujem da odradi svoje kada dam kontakt...pokusao sam jos par puta u toku dana da ga upalim ali nista, ni najmanju naznaku ne daje da ce upaliti. E sad, nisam neki poznavalac automobila (mehanike, elektroonike, elektrike i sl.), da sam u Bg-u i dalje resio bih problem kod Gorana na Altini sa kojim sam jako zadovoljan. Od oktobra sam u NS-u kao student i shodno situaciji ovde ne znam gde bih i sta bih ali bih pokusao kod Mose, auto servis Gala u Kineskoj cetvrti po iscitavanju vasih preporuka na forumu. Inace trenutno zivim u Sremskoj Kamenici pa mi je on i  najblizi. Da li znate sta bi moglo da bude? Ili neki savet barem nekako da ga doteram do servisa da ne placam slep sluzbu. Hvala unapred. 

Edited by DamirT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ti mogu ocitati na mob ako baca neku gresku, ujutro kad krenem za grad. U SK sam. Ako je do elektronike nesto ima i majstor u Kamenici, Drazen. Ako je nesto za zamenu ili do mehanike, mozes do Mise gore na putu za institut.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Gologuzan said:

student u kom delu grada si? da vidimo sta mozemo da resimo a da ne teglia auto preko sveta.

U Sremskoj Kamenici sam, Slobodana Bajica blizu glavnog puta ka centru za SK-u. Svaka pomoc dobro dosla, hvala unapred :-).

 

1 hour ago, Bingodalton said:

Ja ti mogu ocitati na mob ako baca neku gresku, ujutro kad krenem za grad. U SK sam. Ako je do elektronike nesto ima i majstor u Kamenici, Drazen. Ako je nesto za zamenu ili do mehanike, mozes do Mise gore na putu za institut.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
 

Ujutru rano idem na vezbe i na predavanja, pa sam slobodan od 15 do 18 pa opet obaveze, ali nije strasno i ako se ujutru ne resi, mozemo se dogovoriti. Bitno mi je da se nadje neko sto bezbolnije resenje. Zahvaljujem se unapred kao i kolegi gore :-). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega, kasno sam krenuo na posao, a iskreno i zaboravio na svoju poruku. Eventualno veceras posle 19h ili mozda sutra ujutro. Bar da ustanovimo sta ti je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Bingodalton said:

Kolega, kasno sam krenuo na posao, a iskreno i zaboravio na svoju poruku. Eventualno veceras posle 19h ili mozda sutra ujutro. Bar da ustanovimo sta ti je.

Nije nikakav problem kolega. Kao sto rekoh, od 18h imam obaveze po NS-u pa cu tu i prenociti, necu biti ujutru u SK-i. Da li bi mogli da se dogovorimo sutra uvece posle 18h ili prekosutra ujutru? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozemo i tako. Samo da ne zaboravim. Pisem ti na PP, da imas broj, pa cemo videti da li izbacuje ikakvu gresku koja bi pomogla u resavanju problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Bingodalton said:

Mozemo i tako. Samo da ne zaboravim. Pisem ti na PP, da imas broj, pa cemo videti da li izbacuje ikakvu gresku koja bi pomogla u resavanju problema.

Dogovoreno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alnaser

Meni je tako bilo verglo ko lud, ponekad na pola kljuca ponekad samo vergla. Tako da uzmi nekoga nek zalegne ispod auta i dok ti verglas nek on oslusne dal cakne i nek cukne malo po njemu.

Objasnjenje je da ne pravi dovoljno velik broj obrtaja, on se okrece ali ne postigne dovoljnu brzinu da se zakaci. Ako se dobro secam kako mi je majstor rekao da je autu potrebno 300 obrtaja da se upali ali alnaseru je potrebmo od 2200 pa navise obrtaja da bi se zakacio. Cena popravke je mene izasla 3800 din ( 3000 ruke a cetkice 800 ) ne znam dal su iste kao kod mene ali komplikovano ih je zameniti pa nemoj to sam :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Miki na informaciciji. Videcemo sta je u pitanju. Dogovorio sam se sa clanom ,,Bingodaltonom" da pogledamo, tj da ocita na mobu pa ako je za elektricara vec su mi preporucili Drazena iz Sremske Kamenice koji je blizu mene pa javljam u svakom slucaju sta se desava :-). 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Marko multijet said:

Tako se i meni isto desava kod mene je 1.9multijet 96kw nekad upali na prvu, a nekad vergla pa se nakaslje i 2,3 pita tako i upali

Je l' si resio problem? Meni to nije radio nikad, i problem je sto kod mene ne daje ni naznaku da ce upaliti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam video kod jednog na autoplacu kada sam trazio auto. Isti motor kao kod tebe. U svakom slucaju, javi iskustva kada resis problem :-). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To kad se zakaslje, pa izbaci gresku na tabli neki radiator overheat, nesto tako, mahom zbog slabog akumulatora ili slabijeg kontakta. Odu kazaljke u max, pa se vrate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako su izgledale moje cetkice kad sam ih zamenio, reda velicine su sada bile 5 mm a nove su oko 18 mm.

Pricali su mi da su dizne bla bla al nista od toga dok nije hteo da upali i posle sam rešio i evo posle 2 dana stajanja napolju na konstantnih 2 stepena upalio je na pola kljuca :-D

Screenshot_20181121-102636.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, jevta said:

Kakvi su grejači?

Ako si mene pitao, trebalo bi da su dobri, zaista nikakvih problema nisam imao, nisu ni bile neke niske temperature ali dobro je palio. Na kompu do pre 2 meseca nista nij

1 hour ago, jevta said:

Kakvi su grejači?

Ako si mene pitao, mislim da su dobri. Nisu bile ni  neke niske temperature ali je palio super. Do pre dva mseseca kada je zadnji put bio na dijagnostici nista nije prijavljivao. 

1 hour ago, Miki.Zvrk said:

Ovako su izgledale moje cetkice kad sam ih zamenio, reda velicine su sada bile 5 mm a nove su oko 18 mm.

Pricali su mi da su dizne bla bla al nista od toga dok nije hteo da upali i posle sam rešio i evo posle 2 dana stajanja napolju na konstantnih 2 stepena upalio je na pola kljuca :-D

Screenshot_20181121-102636.png

Dobro je da si otkrio kvar bez nekih sistema eliminacija, kad pogledas u odnosu na dozne sta su predvidjali, anlaser je jos i povoljan kvar :-D. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako dizel ne pali kad zahladi prvo se gleda akumulator onda grejači pa tek onda dalje filter nafte senzori i ostalo.

Ako dobro vreti pretpostavimo da nije akumulator znači grejači pa idemo dalje.Nisam siguran da će dijagnostika pokazati da su neispravni ili dotrajali.

Edited by jevta

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Bingodalton said:

To kad se zakaslje, pa izbaci gresku na tabli neki radiator overheat, nesto tako, mahom zbog slabog akumulatora ili slabijeg kontakta. Odu kazaljke u max, pa se vrate.

Poznato a? :rolleyes:

Kako kaze Deki Safe cest problem kod 1.9/2.4 multija. Uglavnom on ga resava za 50e, ne znam sta i kako, kontam softverski.

 

Meni se desilo 10-ak puta za 2 ipo godine. Majstor kaze slab akumulator padne napon i los alnaser, ne vrti dovoljno brzo.

Isto tako zavergla, zapisti (gore pomenuta greska excess radiator fluid temp), stucne malo i op upali. Konstatno vrti isto brzinom, ne posustaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se resavalo pre update-om software u ovlascenom servisu. Nisam znao da i Dejan to radi. Meni se desi jako retko, akumulator mi je malo jaci :) pa nema pada napona. Vise mi se ucini da tada kljuc smrljavo okrenem, tek tek. Jednom u x meseci mozda.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, radomir.g said:

Poznato a? :rolleyes:

Kako kaze Deki Safe cest problem kod 1.9/2.4 multija. Uglavnom on ga resava za 50e, ne znam sta i kako, kontam softverski.

 

Meni se desilo 10-ak puta za 2 ipo godine. Majstor kaze slab akumulator padne napon i los alnaser, ne vrti dovoljno brzo.

Isto tako zavergla, zapisti (gore pomenuta greska excess radiator fluid temp), stucne malo i op upali. Konstatno vrti isto brzinom, ne posustaje.

Resava tako sto koriguje mapu da ubrizgava vise goriva prilikom paljenje. Ja sam to radio kod njega, i za sada nema nekog pametnijeg resenja tog problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da javim da je bio kolega ,,Bingodalton" , ocitao na mobu dijagnosiku i nikakvu gresku nije izbacio. To je za sad...a sutra ako  se ukomponujemo sa vremenom treba doci elektricar da vidi na licu mesta sta moze. Javljam :-). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...