Martin 796 Posted February 2, 2019 Ne - limundo, pre 6 godina. Izlicitrao za 30e, nov. Evo, ima na Kupindu. https://www.kupindo.com/Felne-i-ratkapne/49836493_-Drzac-za-felne 2 djomla and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted May 12, 2019 Croma je u "pali, gazi, sipaj, vozi" stadijumu, bez problema i lepo podnosi voštenje svog vlasnika. Bilo je nekih planiranih i neplaniranih sitnica. Uzete su dve nove Sava UHP2 i dve polovne (Torque ili Mirage, krš krš krš) gume u dimenziji 215/50/17. Usput, ispravljene su dve felne. Trap je bez ikakvih nedostataka. Izvršena je zamena ulja u servu, a tom prilikom je primećeno da je spala plastična vezica sa gume letve volana. Neki specijalac od majstora stavio plastičnu vezicu umesto šelne. Zašto, nemam pojma. Verovatno da naškode nekom od prethodnih vlasnika. Tako je vožen cele zime. Za sada, nema problema u funkcionisanju letve. Počele su u međuvremenu da tresu kočnice, pa su u Torinu nabavljene polovne, relativno kao nove. stare i nove Potrošnja se kreće od 6.2 do 6.5 (autoput-magistrala-grad) i toeto u suštini. Ne može manje. U narednom periodu, od ulaganja - remont seta kvačila, jer je lamela počela da klizi u 5. i 6. stepenu prenosa. Eventualno remont anlasera ili kupovina novog akumulatora i remont alternatora. Za sada, prezadovoljan - stabilan, udoban, brz, bezbedan....nemam posebnih zamerki. Tenk. I dimi kao tenk (jer DPF/EGR off). 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted May 12, 2019 Ma to dimi zato sto vozis 120 Inace meni je dosta lepsi ovaj km sat,nego na restyle modelu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted May 12, 2019 Nije mi se žurilo pa lagano...inače, često je poteram. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted May 12, 2019 Ma salim se Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted May 12, 2019 Meni na tehnickom rece momak da vec od sl godine ce poceti da kontrolisu prisustvo DPF-a. Ala ce biti veselo ako to bude bas ozbilno funkcionisalo, oko mene trenutno na prste jedne ruke mogu nabrojati dizelase kojima je ispravan ceo taj sklop Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted May 12, 2019 A odkud ce znati da li unutra ima nesto ili ne? Ako se otvori odozgo i posle vadjenja samo izvari Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14519 Posted May 12, 2019 Izvadiće da vide Koje su to budale... 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted May 12, 2019 (edited) Majstori u Torinu rekoše mi da imaju rešenje za tehnički, ako se bude radio test eko norme. Videću. @neshtryRealno.... :-D Gušimo se u smeću i dimu tokom grejne sezone. no comment Edited May 12, 2019 by Martin 2 alfini0507 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted May 12, 2019 Sto se tehničkog tice,to nije ni t od tehnickog kako bi to trebalo da bude.Isto vazi i za atest za bilo kakvu nadogradnju,princip je samo daj pare i dobijaš atest.Elem kad je onaj sa auto placa provukao mikru bez da rade kratka svetla, baja sa tehničkog upalio duga i slikao tako.Moze se sve kad se hoće. 2 alfini0507 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolabap 2 Posted May 29, 2019 Pozdrav drugari... Pre pola godine sam kupio Fiat Croma 1.9 MJET 150 ks 2009 god... Sve je do pre neki dan bilo u redu, mogao sam preko daljinskog da otvaram i zatvaram sve prozore, tj. ako otključavam auto, držim i dalje taster i svi se prozori otvore, a kad zaključavam i držim taster i dalje svi se prozori zatvore... Da li neko zna kako da ovo ponovo proradi, centralna radi i dalje dobro, ali ne otvara i ne zatvara više prozore... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14519 Posted May 29, 2019 Čitao sam o tome na nekom Opel forumu... Izgleda da je taj problem nasleđe od sestrice Vectre... Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted May 29, 2019 Stari dobri nacin sa skidanjem minus kleme na jedno pola sata? Ne znam... Mozda i upali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolabap 2 Posted May 29, 2019 (edited) Razmišljao sam i o tome, ali ajde reko da se posavetujem sa nekim, možda ima neka caka za sinhronizaciju prozora i centralne brave... Ovo sam pronašao u Opelovom priručniku, moraću probati... Kvar Ako se prozori ne mogu otvarati i zatvarati automatski, električne prozore aktivirati po sledećem: 1. Zatvoriti vrata. 2. Uključiti kontakt. 3. Zatvoriti prozor skroz do kraja i držati prekidač pritisnut više od 5 sekundi. 4. Otvoriti prozor skroz do kraja i držati prekidač pritisnut više od 1 sekunde. 5. Ponoviti postupak za svaki prozor. Edited May 29, 2019 by nikolabap 1 Sedi reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted May 29, 2019 Da, to je bilo za Vectru B npr... Ne znam da li bi upalilo ovde... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted June 8, 2019 Danas registrovana, 32900 sa ZK. Žali bože para.... Inače, s autom sve ok. 3 neshaoct, Djuk85 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted September 26, 2019 (edited) Ubačen DRL relej, maglenke koristim kao dnevna svetla. Urađen mali servis, gde je ustanovljeno da nema potrošnje ulja. Pored toga, zamenjene šolje amortizera, zajedno sa ležajevima. Pošto je fabrički loše rešen sistem ležajeva, očekujem za godinu-dve da ponovo menjam ležajeve, jer su ne zaštićeni i izloženi su vlazi i prašini. Prikazane su stare i nove. Šolhe i nisu bile toliko loše i mogle su da posluže, ali problem je jer je površina na kojuna ležu ležajevi oštećena i pitanje je koliko bi potrajalo. A i nisu skupe (sve komplet koštalo je oko 50€ + 25€ zamena). Od početka je prisutno dimljenje. Dijagnostika je urađena sa težištem na diznama i nije pojazala ništa problematično (korekcije su u normalnim opsezima). EGR na dijagnostici nije pokazivao grešku, ali je pokazivao neku vrednost od 4%. Krenuli smo sa čišćenjem istog i videli da je plombiran. Stavili smo drugu pločicu, sa dve rupe prečnika 5 mm. Dobio sam bolji odziv na nižim obrtajima i dim se smanjio. Videću kako će se ponašati ubuduće. Promeba šolja takođe je doprinela udobnosti, a i volan se lakše mota. Edited September 28, 2019 by neshaoct prebacio slike na FLCS server 2 neshaoct and alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 28, 2019 On 11/17/2018 at 2:19 PM, Martin said: DPF i EGR off, pa dimi, dosta je "eco friendly" Evo, napisao si već zašto malo dimi....mora tako sada, jer kad ni sad ne bi uopšte ponekada zadimila onda joj DPF ne bi ni trebao. Nego, kad već dimi, valjalo bi to čipovati, da zadimi tako malo ponekada sa pravim razlogom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted September 29, 2019 Znam, mora....ali da iza sebe ostavljam baš gust crn dim - baš i nije normalno. Zamenom pločice sa tri rupice, dim se vratio u normalne granice, a to je da zadimi pri baš jačem gasu. U normalnoj vožnji gotovo da i nema. Videću kakva je i potrošnja kada se bude sipalo gorivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted September 29, 2019 (edited) Kod mene je 100% blokiran i ugasen softverski nema dima uopste. Tebi nije sw ugasen? Edited September 29, 2019 by DraganUS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted September 29, 2019 Nije, vidi se na dijagnostici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted November 2, 2019 (edited) Napokon se skupio neki keš za malo ozbiljniji zahvat na kolima, odnosno, da se otklone nedostaci ustanovljeni prilikom kupovine. Remontovan je set kvačila i zamajac i remontovan je anlaser. Obrađena su sva 4 kočiona diska. Kad se skine menjač, ustanove se neke nove neispravnosti - procureo semering na radilici, napukla manžetna na poluosovini, sa desne strane (do menjača). Izgled seta pre remonta. Zamajac je imao lufta, po 4-5 cm u obe strane. Ploče se nisu odvajale, nikakav drugi luft osim levo-desno nije bio prisutan. Hidro-druk lager bio je gotovo pred raspadom. Nakon remonta. Remont je urađen u radionici "Gajić" u Jajincima, koštao je 26000 dinara i dobio sam garanciju 6 meseci. Kvačilo je mekano baš, baš. Motor se daleko lakše startuje, jer je i anlaser bio u lošem stanju. U menjač je nasuto 2.5 litre Tutele, zajedno sa Liqui Moly aditivom za menjačko ulje. Auto je daleko udobniji za vožnju. Čak mi je majsotr iz "Torina" rekao da nije očekivao da će kvačilo ispasti baš toliko dobro. Videćemo, naredni kilometri će pokazati. Lađa. Za put oko sveta, lagano. Edited November 2, 2019 by Martin 5 neshaoct, darkman14, BGMilos and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted November 2, 2019 Jel uracunato u cenu skidanje i vracanje menjaca? Jeste ladja za putovanja,jos pre par god Njegoš sto drzi fiat delove Cacka,pored more auta izabrao je da ide na more sa cromom.Kaze put nije osetio. 1 Siciliano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted November 2, 2019 Set i zamajac skinuti su u servisu, pa sam nosio u BG na remont. Navedena cena od 26000 je samo remont. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted November 3, 2019 Bas me zanima kako ce se pokazati remontovan set. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites