neshaoct 9590 Posted November 17, 2018 Top Gear video: Dallara Stradale Da, ona Dallara za koju ste čuli kada je u pitanju trkanje bolida nalik na F1 sa one strane Atlantika, koja je bila angažovana i da unapred određene serijske sportske automobile....e, oni sada imaju svoj auto na koji su preneli svo to stečeno znanje...i motor od Forda. Ima snage kao npr. Audi S3, ali i skoro duplo manje kilograma: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 3, 2019 Top Gear video: Dallara Stradale Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 8, 2019 Dallara Stradale na Festivalu brzine u Goodwoodu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 10, 2021 LoveCars: Dallara Stradale Mnogi bi pomislili da je Dallara neko novo ime u nizu novih imena u autoindustriji koje se pojavljuje poslednjih godina, i napravi par desetina ili stotina vozila. Ali, u ovoj italijanskoj marki ima mnogo više nego što se čini na prvi pogled! Tiff Needell nam pojašnjava lik i delo Gian Paolo Dallara, inženjera koji je radio za Ferrari, Maserati i Lamborghini. 1972. godine osnovao je svoju kompaniju i napravio svoj prvi mali trkački automobil, ali su ga ubrzo ''omeli'' proizvođači koji su želeli da on projektuje i pravi njihove trkačke automobile. Tako su nastali Group VI Lancia LC1, Lancia LC2 Group C, Ferrari 333 SP, učestvovao i u stvaranju Audijevog pobedničkog R8 na Le Mans. Dallarini talenti nisu bili ograničeni samo na sportske automobile. Napravio je automobile koji su osvojili Indianapolis 500. Sada pravi sve Indy bolide, Formula 2, Formula 3, a čak je i uključen u Formulu E. Zato je pošteno reći da će njegov prvi drumski automobil - Dallara Stradale - biti prilično dobar na stazi, tako da Tiff prvo kreće na italijanska brda da vidi kakav je na putu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 6, 2021 Dallara EXP Dallara EXP je trkačka verzija modela Stradale, pa vozilo nema ni krov ni vetrobransko staklo (koji su na modelu Stradale dostupni kao opcija). EXP pokreće Fordov 2.3 EcoBoost turbo motor, ovde pojačan na 493KS i 700 Nm, uz 6-stepeni sekvencijalni menjač, zadnji pogon i Quaife LSD diferencijal. U paketu su i konstrukcija od ugljeničnih vlakana (auto je težak samo 890 kg), drugačiji prednji spliter, veći zadnji spojler, a tu je i 1.249 kg downforcea pri najvećoj brzini od 290 km/h. Cena za Dallaru EXP u vesti nije saopštena. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites