Jump to content
FAS Goran
Njakvi23

Prenosivi OBD2 konektor?

Recommended Posts

Dok sam sad listao po internetima, naleteo sam na video gde ljudi kradu Audi RS4 za 2-3 minuta. Malo se namuce dok obiju vrata(tacnije prozor), ali zato kad se upalio alarm baja samo uskocio kroz prozor, prikacio nesto na OBD konektor i za nekoliko sekundi Audi se ucutao. Nije im jos mnogo ni trebalo da ga upale i odvezu se. Posle njega, predlozi mi youtube jos gomilu slicnih videa, ja ih gledam a kroz glavu mi samo prolazi "nikad vise ne parkiram u Beogradu preko noci".

Tako da mi je posle toga palo napamet: a sta ako ja izvadim konektor napolje? Gde ce onda svoju spravicu da gurnu??
Naravno trebace nekad i dijagnostika neka da se prikaci, mozda i neki chip tunin:lol:, te sam onda mislio da bi to moglo ovako da se izvede:
Malo seckanja, 4 komada ubaciti
 4P-Auto-wire-connector-4-Way-auto-connector-Male-Female-Waterproof-Electrical-Connector-Plug-with-cable.jpg_640x640.thumb.jpg.9b34cbc445a392434f51961520b62b64.jpg

i gotovo. 

 

 

Kad mi nekad zatreba ja samo ukopcam i vratim, a u medjuvremenu drugi nece imati gde da guraju stvari kojima tu nije mesto.

Da li bi to moglo tako da se uradi, ili mi danas samo padaju ekstremno glupe ideje napamet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/17/2018 at 6:20 AM, Siciliano said:

Izmestanje OBD pinova je standardni nacin zastite auta...

Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока
 

 

Neverovatno, o kakvom standardu je rec? Mozes li da mi das ISO ili DIN reg.broj? Licno mislim je to neka praksa, koja nema veze sa standardima. Na novom vozilu ces time ponistiti garanciju. Ukoliko si iz UK, za modifikaciju EOBD porta odgovaras pred zakonom. U drugim delovima EU, neces dobiti kasko bez dijagnostickog pregleda gde se utvrdjuje tacan broj rezervnih kljuceva, broj prepisivanja eproma stanje imobilajzera i drugo.

 

EOBD je defakto standard koji mora biti ispunjen da bi registrovao novo vozilo na teritoriji citave EU - isto kao sto moras imati farove na tacno propisanom mestu, tacno propisane boje i jacine, tako i EOBD port mora imati propisani pinout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ijuuuu

 
Neverovatno, o kakvom standardu je rec? Mozes li da mi das ISO ili DIN reg.broj? Licno mislim je to neka praksa, koja nema veze sa standardima. Na novom vozilu ces time ponistiti garanciju. Ukoliko si iz UK, za modifikaciju EOBD porta odgovaras pred zakonom. U drugim delovima EU, neces dobiti kasko bez dijagnostickog pregleda gde se utvrdjuje tacan broj rezervnih kljuceva, broj prepisivanja eproma stanje imobilajzera i drugo.
 
EOBD je defakto standard koji mora biti ispunjen da bi registrovao novo vozilo na teritoriji citave EU - isto kao sto moras imati farove na tacno propisanom mestu, tacno propisane boje i jacine, tako i EOBD port mora imati propisani pinout.


Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...