Jump to content
FAS Goran
Reacher Gilt

Zastava 10 Licence by Fiat

Recommended Posts

@ rasta,

 

kad imaš vremena napiši o montaži / zameni sedišta, a mogao bi i zadnju klupu da uslikaš... i ono što me interesuje, kada se obore sedišta, kako je... često obaram zadnja zbog utovara kabastih stvari... vidim da su alfina sedišta bitno deblja....

 

nešto spomenu kožna sedišta.... ne razumeh u kom kontekstu.....

Edited by shuxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro da zaboravih na ovu svoju temu. U zadnjih nekoliko meseci sam malo više prelazio pa je trenutno ~75K na satu.

 

U prošloj godini sam zamenio termostat i set kvačila, a pao je i nov zadnji lonac. U ovoj, ukoliko još ostane kod mene, planiram veliki servis.

 

Evo i jedne fotke nakon pranja, čisto da ulepšam temu malo ... :)

viber_image_2021-02-11_10-10-45.thumb.jpg.0d8b0f2214ef36a2cb6e9363cd703a07.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jes' da nije puno preš'o, ali ipak nije bio prvi. :) 

 

Odrađen je jedan pre 5-6 godina, ne sećam se baš tačno, ali sećam se da je bilo ~48K na satu. Tom prilikom su zamenjene i svećice i diskovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/31/2020 at 9:54 PM, totti said:

I što vlasnike skupih automobila uglavnom boli qrac za potezanja emoji3.png

Sent from my SM-G770F using Tapatalk
 

Uglavnom, ali ima i izuzetaka.

Pre neki dan na povratku iz BG, negde pre skretanja ka Smederevu, vozim desnom trakom ~130, ispred mene na par stotina metara neki krš kombe, a levu traku "u'vatio" neki majstor u napucanoj crnoj mečki i vozi ~120. Reko' OK, možda je na telefonu, možda mu smeta lošiji kolovoz na desnoj traci... ko zna, i dodajem gas u nameri da izbijem ispred njega i obiđem kombe. Kad sam dobacio nešto preko 140, došao tik iza kombija i dao žmigavac, bacim po navici pogled na retrovizor pre nego što sam krenuo u obilaženje, na svu sreću, jer eto ti gospodina u mečci odma' pored mene. Ubrzao taman toliko da me blokira. Naslućujem o čemu se radi i kočim da se ne zakucam u kombi, a on lagaaano dolazi u liniju sa kombijem i tako vozi neko vreme paralelno s' njim. 110-120. Uči me pameti. Lekcija br. 1 uspešno završena, "Dr*amo sporije i slabije iz zabave...

 

U međuvremenu, kad je završio sa izdrk...., pardon, deljenjem lekcije, obilazi kombi i odmah prelazi u desnu traku da bi propustio nekoliko suvova i limuzina koji su se nakupili iza njega za ovo vreme, i nastavlja brzinom oko 120. Dajem žmigavac, i obilazim kombi i njega i u levoj nastavljam da ubrzavam jer vidim da je ispred u desnoj još jedan krš koji vozi ~100 na sat. Pustio me je da do'vatim oko 160, koliko punto i može, i onda potapa gas i u poslednjih desetak metara se provlači između mene i spomenutog krša, i odeee ... Lekcija br. 2 uspešno završena, "Ne mož' neki tamo punto men' da pretiče u mečci".

 

Nakon par km usporavam i skrećem na pumpu, kad vidim i on je skrenuo. Reko' super, taman da vidim ko me je vaspitavao, i u čemu. Iz mečke očekivano izlazi balavac od dvadesetak leta, a na mečci nema oznake modela, samo na levoj strani stoji neki glupavi natpis (crna slova, da bude sve u crnom toneru) "BRABUS" mislim da je pisalo ...

:lol: 

 

Izvinjavam se Daletu na ovom spamovanju teme, uz želju da ga Tiganj u zdravlju služi ! :thumbup: Totti je kriv, i ono "uglavnom". emoji3.png

 

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rasta ako ti je za neku utehu za nekoliko godina sto sam vozio punta sa 193ks nebrojeno wannabe vaspitaca je polomilo zube o istog i pojelo sopstveni izmet :D

Prvi sok i neverica se desava kada potapaju gas da mi ne dozvole da ih obidjem sa puntom, a onda kada pocnem ja njih da trpam, blokiram i da im nedam da obidju, e to je vec onda histerija.

Pritom osim mercedesa e klase, audi q7, range rovera i tako nekih skupljih automobila tu je bilo i skroz obicnih tipa laguna, passat, mazda 6, superb/oktavija, saab 9-3, pa cak i alfe 147-156-159, golfove da ne spominjem itd.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompleksi su čudo.

 

Rekao bi čovek da vozač brabus mečke ne bi trebao da oseća inferiornost i potrebu da se "trka" sa puntom, ali eto ... Meni bi bilo simpatično, da ne kažem baš smešno, ali izgleda da višak para neizostavno dovodi do gubitka osećaja za humor.

 

Još nešto, ovo pričam iz ličnog iskustva dužeg već više od decenije, punto definitivno privlači vozače-sadiste i sitne duše željne dokazivanja. Verovatno zato što ga ima k'o pleve, i što su svi čuli za njegovih šeset konja i sto njutn metara. I onda nalete na nekog vagenovca ... :D

Koliko puta mi se samo desilo da mi oduzimaju prednost i idu direktno na mene, računajući da ću se valjda skloniti. A kad stanem pred njih i legnem na sirenu, da vidiš kako se vraćaju u rikverc, ili penju na trotoare da bi me propustili.

 

Uh, opet OFF. Će ne potepa gazda-Dale ...  emoji3.png 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompleksi kao sto kazes, zbog toga je u vecini slucajeva sve to fejk, brabus znackice, kao i m3, s4 i amg oznake.

Ima toga kod svih brendova, pa "abartuju" ljudi i fiate itd.

Meni se desavalo da mi se nakace ljudi bas kada ih lagano obilazim u puntu, verovatno misle da mi je to maksimum, pa proradi taj neki sadisticki nagon da muce nekog naizgled slabijeg.

Ako proletim, brzo obidjem itd uglavnom ne bude nista, ali lagano preticanje bilo na magistrali bilo na autoputu je bilo kao crvena krpa za bika.

A veruj mi da se desavaju takve situacije i u novijem bmwu iako redje ruku na srce.

Valjda pomisle da je neka slabija varijanta od 115-140ks.

Jer mnogima je i to hrana za dusu, ako oderu bmwa ili neki drugi malo skuplji auto.

Tako da bih rekao da su ljudi losi, a vozacka kultura i solidarnost na niskom nivou.


Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bome je ovaj ozbiljno izgledao, spušten, zacrnjen, s' četir' čunka debelaaa. :D

 

Inače pravo zboriš, svaka ti je ka' u Njegoša ! :thumbup:

 

Mog'o bi modulator da prebaci ovaj OFF kod mene u temu o mom puntu, tj. zastavi. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

4 hours ago, Rasta said:

Mog'o bi modulator da prebaci ovaj OFF kod mene u temu o mom puntu, tj. zastavi. 

PrebaceTo :) , po Vasoj zelji. Komotno je moglo i u neku opstu temu o nasoj vozackoj (ne)kulturi i komplesima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, shuxx said:

koliko mu beše max po karakteristikama

165km/h, ako me sećanje ne vara.

 

Ja sam svog terao 160 u par navrata, ustvari pokazivao je toliko, al' verujem da dodaje 10ak km/h ... I to u poslednjih par godina od kad sam turio bilštajne namesto fabričkih amortizera. Pre toga nisam smeo preko 140, jer je toliko lelujao i zanosio se da sam se plašio da ne izginemo ... :lol: 

 

Ali realno, sve preko 130-140 za punta je silovanje jer mora da se tera u obrtaje. Tu oko 140km/h je na oko 4K, što nije tako strašno kad imaš dobru muziku ... a i potrošnja mu je razumnih ~7-8l pri njoj... kad se potera preko, rapidno raste ...

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah ti cuveni Bilsteini , od kad sam seo u Z10 i osetio klackanje amortizera, ja se raspitujem za njih. I bez problema bi ih promenio kad bi neki pokazali neispravnost. Ali dobri su, i jednostavno mi se ne menjaju.

Mada sam svestan moguce promene, kad sam stavio sedista od Alfe, bitna promena. Bila bi sigurno veca sa promenom amortizera...

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponoviću, to što su ispravni ne znači automatski i da valjaju.

 

I ovo ću ponoviti, mnogo se dobija sa promenom amortizera. Praktično drugi auto.

Stabilniji je u krivinama, pri nagloj promeni pravca, većim brzinama, kočenju. Nema propinjanja kad daš gas, ne tone prednji kraj prilikom kočenja,  ukratko, ponaša se u vožnji onako kako bi normalan auto trebalo da se ponaša.

 

Jedini minus je što je tvrđi,  pa samim tim i neudobniji preko rupa i neravnina na putu.

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo cu reci ovo :D 

Astra 1.4 twin(S)port: 130km/h = 4000rpm.

 

Pa ti putuj na more autoputem :D 

 

Davno, kao bas mlad vozac sam isao na more Astrom i vozio konstantno 130-140. Potrosnja je bila laganih 10l u proseku autoputa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jednostavno Ne mogu opusteno da vozim i putujem kad mi je velika potrosnja, tako da odma obaram brzinu. Ne zurim za pola sata puta.

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, igor0511 said:

Astra 1.4 twin(S)port: 130km/h = 4000rpm.

Davno, kao bas mlad vozac sam isao na more Astrom i vozio konstantno 130-140. Potrosnja je bila laganih 10l u proseku autoputa

Dobro, u karoserijama te tezine, to su bile ulazne i starije verzije motorizacija, prilagodjene uglavnom za grad i magistralu, kraci prenosi...

Vozio si, uporedio, pa znas i sam... Na novijim verzijama, moderni benzinci se vrte na cca 2700 rpm na 130 km/h, samim tim i daleko manje trose. Pisah vec vise puta da sam sa Sportom od skoro 1.3 t + nas cetvoro i auto krcat do krova, do Istanbula i nazad (maltene cist autoput, nigde vozeno ispod ogranicenja), uz malo lokala - imao po cepu 6.43 l na 2000 km. Tu su mali benzinci primetno napredovali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Igor0511, ispade punto bolji od te astre, on je pri 140 još uvek na ispod 4K. Doduše i lakši je jedno trista kila, što reče Ivan.

_20210301_170152.thumb.JPG.bb46421b6f3db1ed1c3510d6443f6bc5.JPG

 

@Shuxx, onda ne menjaj amorte, biće stabilniji, ići će brže, trošiće više... :D

 

Naravno da i sam uglavnom vozim ~120-130 na ap. Na toj brzini je u puntu mnogo prijatnije, motor se ne dere, manje troši... Ovo je bila malo posebna prilika, putovao s' tastom, tast malo slabije čuje, a voli muziku, pa pojačao radio... Pa kad je već glasna muzika... :lol:

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Rasta said:

ispade punto bolji od te astre, on je pri 140 još uvek na ispod 4K. Doduše i lakši je jedno trista kila, što reče Ivan.

I pored vece tezine, weight/power odnos je opet poprilicno u korist Astre - 12.1 kg/KS.

Naspram 14.8 kg/KS kod Puntica.

Ali Puntic ima trunku duzu 5. brzinu, imao sam priliku da vozim Classic i na nesto duzoj trasi vise puta (BG-Podgorica, BG-Sarajevo). Nas firmin je bio tada nov, sampanjac boja :) - pored sluzbenih arlaudza, iskreno sam voleo i FIRE da provozam.

Evo i uporedne aproksimacije Punta i Astre (brzina/obrtaji/stepen prenosa), zaokruzio sam opseg obrtaja na 140 km/h, deluje poprilicno tacno:

 

fd.thumb.png.06023b04224d24058e721d5f2861d075.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono sto je na Astri bilo jako lepo su medjuubrzanja. Te kratke brzine su davale bas lepa preticanja.

 

Ali sto kaze Ivan drugo je to vreme bilo.

Sada ce svaki 1.2/1.4 turbo da ide bolje, manje trosi i bude daleko manje bucan.

 

Nije mi nista ni tad falilo, lepih 90kkm smo presli sa tim kolima, da ne bude da se zalim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je tako jer je taj 1.4 u astri sa dve bregaste.

Tu gde je njemu najveći obrtni moment, na oko 4K, puntov 1.2 8v kreće lagano da umire.

Zato ga džim na 2,5-3,5K obrtaja, u tom opsegu je najživlji. Preko 4K samo u petoj, kad postižem brzinske rekorde. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...