vanste25 2 Posted November 11, 2018 Listam teme i pretrazujem, ali ne videh da je iko postavio iskustva u vazi sa registracijom automobila bez katalizatora. Da li je moguce ili mora katalizator? Negde sam procitao da postoji tolerancija 3 godine, ali nista iz prve ruke. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted November 11, 2018 Opušteno još 3 god 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 11, 2018 @vanste25 Kao što reče @dach@, još 3 godine nema vraćanja sa tehničkog zbog katalizatora i/ili DPF-a. Posle toga, DPF će se rešavati ili: - ponovnom ugradnjom - ubacivanjem posebne mape za tehnički (VW sistem u aferi ''dizelgejt'') - brener i grejanje izduvne grane, čime će se faktički spaliti sve čestice iako nema DPF-a, i biće sve ok na auspuhu. Druga i treća varijanta će biti mnooooooogo jeftinije od prve. Druga je elegantnija, treća traži da ipak čika sa tehničkog uradi nešto, pitanje je koliko njih će biti raspoloženo za to sa sve video nadzorom, a i oni koji će biti raspoloženi će tu uslugu sigurno naplaćivati po nezvaničnom cenovniku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 12, 2018 Al ce sad ovi dekarbonizacija prevaranti da se useru od para Npr kod mene izgleda kao da je dpf tu, lonac je citav, al nema nista u njemu. Koliko sam primetio nema ni dima na potapanju, al opet kao sledeci auto mozda razmotrim benzinca Quote Share this post Link to post Share on other sites
vanste25 2 Posted November 13, 2018 @neshaoct Druga opcija je najbolja, ukoliko vec nemate skinute delove. Ja ih imam i stoje iza kuce, pa kad zatreba, namontiram Doduse, iskren da budem, imam samo sace od katalizatora posto je iseceno, a "bubreg' je ostao (nismo hteli da stavimo cevku, da li je to dobro ili lose, Bog zna). Quote Share this post Link to post Share on other sites