Bojan1979 0 Posted November 6, 2018 (edited) Molim Vas za iskustva. Redovno servisiran ,1.9mjtd 110kw,automatik. Prvo je gubio snagu u voznji ( papučica gasa ne reaguje) pa onda posle izvesnog vremena rada u leru mu se vracala snaga sve do petka. Svaki ciklus regeneracije ispostujem. Od petka cim ubacim u rikverc ili prvu on nema snage i gasi se. Jutros sidjem da ga upalim,on posle par sekundi rada se sam gasi sa obaveštenjem o pritisku ulja. Izbacuje gust beli dim iz auspuha i jako se oseti. Otvarao sam haubu,nista se ne vidi da negde nesto curi,ne izbacuje dim na motoru... Edited November 6, 2019 by neshaoct precizirao naslov teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted November 6, 2018 Egr ventil ostao otvoren garantovano Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan1979 0 Posted November 6, 2018 Hvala ti na odgovoru. 5 minutes ago, coa565 said: Egr ventil ostao otvoren garantovano Hvala ti na odgovoru.Imao si sličnih problema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted November 6, 2018 Da i odmah posle toga sam ga blokirao i softverski ugasio. Bas sve isto kao kod tebe 1 Bojan1979 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ediedi 15 Posted November 6, 2018 Ako je do egr-a i ako ga budes zatvarao obavezno to napravi i softverski, inace se pali zuta lampica motora i vise ne radi regeneraciju a kad se dpf zasiti auto ide u safe mode. 1 Bojan1979 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan1979 0 Posted November 6, 2018 (edited) 1 hour ago, Bojan1979 said: Molim Vas za iskustva. Redovno servisiran ,1.9mjtd 110kw,automatik. Prvo je gubio snagu u voznji ( papučica gasa ne reaguje) pa onda posle izvesnog vremena rada u leru mu se vracala snaga sve do petka. Svaki ciklus regeneracije ispostujem. Od petka cim ubacim u rikverc ili prvu on nema snage i gasi se. Jutros sidjem da ga upalim,on posle par sekundi rada se sam gasi sa obaveštenjem o pritisku ulja. Izbacuje gust beli dim iz auspuha i jako se oseti. Otvarao sam haubu,nista se ne vidi da negde nesto curi,ne izbacuje dim na motoru... Greška koju javlja je - Insuff.engine oil pressure stop and turn off Ulje,filteri menjani pre 1000km. Edited November 6, 2018 by Bojan1979 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 6, 2018 To za pritisak ulja mozda javlja kao posledicu, jer kada pocne da se gusi i padaju obrtaji u nekom momentu pred gasenje verovatno primeti taj smanjeni pritisak ulja, znas onaj momenat kad je samo sto se ne ugasi motor. Ako je egr ostao otvoren verovatno je da to moze da se vidi i dijagnostikom, jer koliko znam moze da se prati rad samog ventila ali na kraju zatvori ga pa vidi. Kakve su ti klapne u usisu, jesi li to nekad radio, proveravao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan1979 0 Posted November 6, 2018 Usisnu granu sam menjao pre godinu i nesto.Uzeo sam novu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Igor-83 9 Posted December 4, 2018 On 11/6/2018 at 7:49 PM, Bojan1979 said: Molim Vas za iskustva. Redovno servisiran ,1.9mjtd 110kw,automatik. Prvo je gubio snagu u voznji ( papučica gasa ne reaguje) pa onda posle izvesnog vremena rada u leru mu se vracala snaga sve do petka. Svaki ciklus regeneracije ispostujem. Od petka cim ubacim u rikverc ili prvu on nema snage i gasi se. Jutros sidjem da ga upalim,on posle par sekundi rada se sam gasi sa obaveštenjem o pritisku ulja. Izbacuje gust beli dim iz auspuha i jako se oseti. Otvarao sam haubu,nista se ne vidi da negde nesto curi,ne izbacuje dim na motoru... A reci mi druze kako ispratis regeneraciju? Ja imam isti motor kao i ti i i nemam upozorenje na displeju kad pocinje postupak regeneracije. 1 Pera71 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pera71 13 Posted November 6, 2019 Pozdrav, kod mene u momentu regeneracije u vožnji primetim kada je auto izmedju promene brzina,trenutna potrošnja nije 2l nego 8-9 pa i više litara...auto je croma 1.9 mjt 88kw 2006... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 6, 2019 Tema oko DPF-a: - Partikularni filter (DPF) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nesa Tomić 0 Posted June 5, 2021 (edited) On 11/6/2018 at 7:49 PM, Bojan1979 said: Molim Vas za iskustva. Redovno servisiran ,1.9mjtd 110kw,automatik. Prvo je gubio snagu u voznji ( papučica gasa ne reaguje) pa onda posle izvesnog vremena rada u leru mu se vracala snaga sve do petka. Svaki ciklus regeneracije ispostujem. Od petka cim ubacim u rikverc ili prvu on nema snage i gasi se. Jutros sidjem da ga upalim,on posle par sekundi rada se sam gasi sa obaveštenjem o pritisku ulja. Izbacuje gust beli dim iz auspuha i jako se oseti. Otvarao sam haubu,nista se ne vidi da negde nesto curi,ne izbacuje dim na motoru... Imam identičan problem. Šta je bilo kod tebe u pitanju? @Bojan1979 Edited June 5, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivica7577 3 Posted December 26, 2022 (edited) Poštovani članovi foruma, vlaasnik sam Fiat Crome 3 godine 1,9 jtd 150ks 2006 god. Imam dešavanje prilikom vožnje da auto ne vuče kako treba, pa nakon par stotina metara probije i vuče kao lud. Inače auto je fenomenalno brz i jak motor.Ovo dešavanje se pojavilo od pre par meseci pre nego što sam menjao termostat nije curilo nigde da bih ja video,samo pokazivač nije radio na tabli. Sada sve to radi,ali malo malo pa neće da vuče kako treba,pa povuče kao lud! Molio bih za vaša mišljenja i savete ako ste u materiji mehanike i elektronike kome već pripada oblast? Hvala! Edited December 29, 2022 by neshaoct spojeno 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 26, 2022 @Ivica7577 Pozdrav i dobrodoslica na forum. Kakva je situacija sa klapnama usisa (posto je 16v, da li su skidane ili ne)? EGR zatvoren ili ne? Da li je ciscen i kako ide sa raskacenim protokomerom (MAF)? Da li je ciscen MAP senzor? Ima li kakve greske na dijagnostici? Mozda je i nesto banalno, da ste cacnuli neko crevce priliko zamene? Mislim, standardna DIY procedura ko voli sam da se zeza. Ako ne, posto moze svasta da bude, teraj kod majstora. PS: Pre otvaranja nove teme, slobodno koristi Search foruma. Em ces sam mnogo brze naci dosadasnje odgovore, em ne multipliciramo sadrzaj. Ovu nepotrebno otvorenu temu, spojicemo sa postojecom o gubitku snage upravo na Cromi 1.9 16v: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/77959-fiat-nuova-croma-19-mjet-150-gubi-snagu-gas-ne-reaguje/ A ako te zanima tematika, mozes i da iscitas srodne teme i za Cromu i za druge modele sa 1.9 MultiJet motorizacijom: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/60680-fiat-nuova-croma-19-mjet-slabo-vuče/ https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/67399-fiat-nuova-croma-19-mjet-120-seckanje-trzanje-pri-ubrzavanju/ https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/73708-fiat-nuova-bravo-19-mjet-150-19-mjet-120-nema-snage-pri-kretanju-problem-sa-snagom/ https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42444-fiat-stilo-19-jtd-mjet-gubi-snagu/ 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivica7577 3 Posted December 26, 2022 Hvala, danas ide na dijagnopstiku pa da vidim sta ce reci kompjuter! Pisem ...... Hvala! 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivica7577 3 Posted April 4, 2023 Poštovani Ivane, nisam pisao ranije pa evo me da se zahvalim prvom na savetima i pohvalim da je rešeno pitanje gubitka snage F.Crome. MAP senzor zamenjen i sve kao novo. Auto radi i vuče kao lud. Pozdrav! 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites