Jump to content
FAS Goran
Gologuzan

Fiat Grande Punto 1.4 TJet - prepravka u bi-turbo?

Recommended Posts

pozdrav svima,

 

kao sto kaze naslov ponositi sam vlasnik grandiske sa turbinom.

 

e sada, kako mi je malo dosadno u zivotu odlucio sam da malo modujem stvari.

 

akcija 1.

chipovanje na nekih 170-180 konja. sa menjanjem interkulera.

 

akcija 2. menjanje auspuha.

tu bih dodao aneks sa hho generatorom.

znam da ima svakakvih misljenja za hho, ne interesuje me smanjenje potrosnje ni povecanje snage, nego cisto me interesuje ako stavim hho, i zamenim auspuh sa obicnom cevkom od tacke a do tacke b. znaci cev precnika x bez lonca i bilo kakvog dodatka , da li ce sa hho generatorom na tehnickom sonda da cita 0% gasova. ili ni to ne ispunjava.

 

akcija 3. da li 1.4 ima dovoljno izduvnih gasova da potera 2 turbine? 

e sada tu se stvsri komplikuju.

da li staviti turbine redno ili paralelno, da li staviti 2 iste ili razlicite pa jedna da radi na niskim obrtajima a druga na visokim?

da li auto dodavanjem druge turbine dobije nesto sem zvuka? 

 

iskreno najvise me brine da li ima dovoljno izduva da potera obe ili je kao gazda da mu je i jedna previse?

 

toliko za sada, ako sam nesto zaboravio pisem kada se setim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam šta misliš da dobiješ sa hho ali sa njim nećeš proći tehnički bez atesta.

 

Ako misliš da staviš još jednu turbinu onda ti sigurno neće biti dosadno! Mislim da ćeš proklinjati dan kada ti je to palo na pamet. Ako ćeš da se igraš sa turbinama probaj staviti veću i kraj priče.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok. hajd da ne budem uvek najpametniji, ostacu na jednoj turbini.

 

znaci ostaje izduv i hho generator.

 

da li hho moze da odradi posao tako da auto postane "eko frendly". tj da nema izduvnih gasova ni ako se fabricki auspuh zameni jednom obicnom cevkom?

 

ima tu jos posla i ideja ali polako. ne zurim nigde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel bas toliko brines da budes eco friendly? Gasova ce biti hteo ti to ili ne. Sa hho pomoci neces nikome, jedino sta ces smanjiti tezinu novcanika, pa mozda budes brzi za tih 5gr novcanica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe. ali pola kile slanine i 2 bela luka to kompenzuju.

 

ma hocu da radim auspuh. i sada vec znam da pre tehnickog sa tim auspuhom moras da gurnes tampon i sve ok. 

 

ali mene interesuje da li bi ovo resilo taj problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj hho je daleeeko jeftiniji od katalizatora. Da on nešto može popraviti po pitanju izduvnih gasova bio bi odavno na svakom autu 

Moje lično mišljenje i ne znači da sam u pravu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel bilo nesto od ovog projekta na kraju? :)

 

Btw, sto se tice tako 'naprednog' tunovanja 1.4 Tjeta, nisam video ni jedan primer sa dve turbine, ali sam video stvarno bolesne primere pa cak i sa preko 300 konja! 

 

Neke od stranica za vise o tome: 

 

https://www.facebook.com/MultiairTuning/

 

https://www.facebook.com/trsracingpl/

 

http://www.ets-performance.pl/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...