Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ferrari sprema hibridni model - Ferrari SF90 Stradale

Recommended Posts

Ferrari je po želji kupca opremio SF90 Stradale džins sedištima

 

224014-ferrari sf 02.jpg

 

U Ferrariju su odlučili da jedan SF90 Stradale opreme neobičnim Kuroki Superstone Bleach Denimom. Italijanska marka će učiniti gotovo sve da udovolji kupcima, a kao što pokazuje primer iz američkog Fort Loderdejla, samo je mašta klijenta granica. Hibridni SF90 Stradale Asseto Firoano, plug-in hibrid sa 1.000 KS, opremljen je džins sedištima i džins oblogama na konzoli ispred vozača i suvozača.

 

224015-ferrari sf 01.jpg

 

Tako je želeo kupac, koji je veoma srećan viđenim, a pretpostavlja se da ga je ovaj SF90 koštao više od 500.000 dolara. Pozitivno je što se uvek može vratiti koži ili alkantari, kao tradicionalnom izboru materijala u Ferrarijevoj unutrašnjosti. Ako mu džins dosadi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta Ferrari SF90 Stradale radi u Lamborghinijevoj fabrici?

 

ferrari lamborghini.jpg

 

Gledati Ferrari kako ulazi i izlazi iz fabrike Lamborghinija u Sant'Agati nije nešto što viđate svaki dan. Međutim, tome je svedočio italijanski YouTuber Varryx i snimio ga.

 

Umesto kamufliranog prototipa Lamborghinija ili bilo kojeg drugog proizvodnog modela marke, kamera je uhvatila crveni Ferrari SF90 Stradale s paketom Asseto Fiorano koji nekoliko puta ulazi i izlazi iz fabrike u Sant'Agati sa različitim vozačima. Vodeći superautomobil iz najvećeg Lamborghinijevog rivala je imao odgovarajuće nalepnice na vratima koje pokazuju da se radi o elektrifikovanom vozilu koje se koristi u svrhe testiranja. Iako Lamborghini nikada pre nije koristio Ferrarijeve modele za testiranja, pretpostavljamo da italijanska marka upoređuje SF90 Stradale sa jednim od svojih budućih superautomobila nove generacije.

 

Uostalom, Lamborghini razvija plug-in hibridne pogonske sklopove za naslednike Aventadora, Huracana i redizajniranog Urusa, koji bi trebalo da budu predstavljeni do 2024. godine, što će otvoriti vrata Lamborghinijevom prvom EV-u 2028. godine. Lamborghini je već potvrdio da će naslednik Aventadora biti opremljen hibridnim V12. Pretpostavljamo da se iz Ferrarijevog dokazanog iskustva može mnogo naučiti, počevši od LaFerrarija sa V12 motorom, koji je evoluirao u SF90 sa V8 pogonom i nedavno u 296 sa V6 pogonom.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mansory Ferrari SF90

 

224938-mansory 05.jpg

 

Najnoviji u dugačkom nizu Ferrarijevih modela koje je obradio nemački tjuner Mansory je i ovaj Ferrari SF90, nazvan Mansory F9XX.

 

224939-mansory 04.jpg

 

Očekivano kada je Mansory u pitanju, i ovde imamo modifikovani eksterijer (prednji spojler, pragovi, zadnji spojler, zadnji difuzor i poklopac motora od ugljeničnih vlakana), kao i crne točkove od 21 i 22 inča, modifikovano oslanjanje, novi izduvni sistem sa četiri izduvne cevi i doterani enterijer sa žutim i crnim elementima, Mansory sportskim kožnim volanom i Mansory patosnicama.

 

224940-mansory 03.jpg

 

Što se pogona tiče, 4.0 V8 twin-turbo je pojačan na 980KS, a u kombinaciji sa tri elektromotora ukupna snaga iznosi 1.100KS.

 

224941-mansory 02.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h sada traje 2.4 sekunde, dok je najveća brzina 355 km/h.

 

224942-mansory 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razbio Ferrari vredan više od 400.000 evra i pobegao sa mesta nesreće

 

ferrari sudar sf90.jpg

 

Cene za Ferrarijev plug-in hibrid SF90 sa 1.000KS kreću od 400.000 evra, pa naviše. To je vredan automobil kojem će akcije u budućnosti sigurno rasti, ako ga ne slupate...

 

Kako se tačno dogodila nesreća u Birmingemu, još nije jasno - ali odgovorna vatrogasna služba je objavila slike skupocene olupine na Twitteru. Bolid se zabio u nekoliko parkiranih automobila. Kako prenosi Daily Mail, vozač Ferrarija je pobegao nakon nesreće. Policija je zaplenila automobil i sada traga za osobom za volanom. Nešto nam govori da vozač verovatno ima neki problem sa zakonom, neka tekuća pitanja ili nešto drugo što ga je sprečilo u susretu s policijom, pa je zbog toga odlučio da se udalji sa mesta nesreće. Jedina dobra vest je da nema žrtava.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Ferrari SF90

 

Proizvedeno ih je manje od 1.000 komada, a većina je u privatnim kolekcijama daleko od trkačkih staza...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

evoyoutube.jpg EVO: Ferrari SF90

 

Ferrari kaže da mu je ovo najbrži serijski auto koji je do sada napravio. To će proveriti Steve Sutcliffe na Anglesey stazi gde je već imao priliku da proba druge Ferrari modele. 

Koliko je efikasan da maksimalno iskoristi svoj 4.0 V8 turbo motor i tri elektromotora sa ukupnih 986 konja?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

drivetribeyoutubenovi.jpg DriveTribe: Stari Stig i Ferrari SF90

 

Verovali ili ne, Ben Collins - stari Stig nikada nije vozio LaFerrari. Mislili smo da je zato vreme da Benu pružimo njegovo prvo hibridno Ferrari iskustvo.

Dakle... - da li mu se sviđa elektrifikacija italijanskog brenda?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novitec Ferrari SF90 Stradale

 

novitec sf90 04.jpg

 

Twin-turbo V8 motor zajedno sa elektromotorima kombinovano sada raspolaže sa 1.109KS. Od 0 do 100 km/h automobil stiže za 2.4 sekundi, dok najveća brzina iznosi ''više od 340 km/h''.

 

 

 Točkovi su od 20 i 21 inča, gume 255/35 ZR 20 napred i 325/35 R 21 pozadi.

 

novitec sf90 02.jpg

 

Auto ima modifikovano oslanjanje (niži je za 25-30 mm).

 

novitec sf90 01.jpg

 

Tu su i novi sportski izduvni sistem, aero body kit od ugljeničnih vlakana, unutrašnjost sa kožom i alkantarom...

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carlex Design Ferrari SF90 Stradale

 

carlex ferrari 01.jpg

 

Vlasnik jednog Ferrarija SF90 Stradale je kod poljskog Carlex Designa naručio kompletno doterivanje unutrašnjosti ovog sportskog automobila.

 

carlex ferrari 02.jpg

 

Ističu se pre svega sportska sedišta, sada sa kombinacijom crne, crvene i srebrne kože i alkantare. Nasloni za glavu takođe imaju utisnut crveni Ferrarijev logo, a tu je i jedinstveno stilizovana kontrolna tabla koju dopunjuju brojni karakteristični detalji, u crvenoj, srebrnoj i crnj boji.

 

carlex ferrari 03.jpg

 

Tu nije kraj, jer je Carlex Design predvideo i nove crvene šavove na volanu, srebrnu Ferrarijevu značku, delove od ugljeničnih vlakana, alkantaru i nove patosnice za vozača i suvozača. Carlex Design ne navodi cenu za ovu transformaciju unutrašnjosti, ali ističe da je su za to bile potrebne tri nedelje kao i da je vlasnik veoma zadovoljan rezultatom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

RYFT Ferrari SF90 Competition Edition

 

RYFT 03.jpg

 

Još jedan tjuning projekat koji je rezultirao modifikovanim primerkom Ferrarija SF90 jeste ovaj RYFT SF90 Competition Edition.

 

RYFT 02.jpg

 

Cene za kompletan paket počinju od 90.000 evra, pri čemu pouda uključuje više od 20 komponenti od ugljeničnih vlakana, izduvni sistem od titanijuma i set točkova. Prema saopštenju tjunera, modifikacije nisu samo doprinele izgledu, jer su dizajnirane korišćenjem njihovog NeoCFD procesa sa ''Funkcionalnim Aero'' pristupom, što je naglašeno aerodinamičkim testiranjem.

 

RYFT 01.jpg

 

Novi delovi uključuju novi prednji spliter inspirisan modelom 488 GT3 Evo, prednje blatobrane sa ventilacijom, proširenja bočnih pragova, aktivno zadnje krilo od dva dela, novi poklopac motora i redizajnirani difuzor. Samo zadnje krilo je testirano na modelu od polikarbonata, a pokazuje da može proizvesti 363 kg dodatne sile pritiska kada se kreće brzinom od 299 km/h. RYFT ovde ne nudi nikakvo poboiljšanje performansi, pa ovaj SF90 dolazi sa standardnom hibridnom postavkom koja proizvodi kombinovanu snagu od 1.000 konja iz twin-turbo 4.0 V8 motora i tri električna motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novitec Ferrari SF90 Spider

 

228720-novitec sf90 04.jpg

 

Ferrari SF90 Spider je na neki način liga za sebe, plug-in hibridni superautomobil sa otvorenim krovom nema konkurenciju kada je reč o snazi i performansama, pa se sa sigurnošću može reći da se radi o jednom od najbržih i najuzbudljivijih kabrioleta koje novac može da kupi. Međutim, ako nekome to nije dovoljno, onda se može obratiti Novitecu.

Novitec je mapirao Ferrarijev 4.0 V8 motor tako da je izvukao dodatnih 109KS, a svoj doprinos definitivno daje i novi izduvni sistem visokih performansi sa metalnim katalizatorima. Plug-in hibridni pogon čine tri električna motora, a zahvaljujući Novitecovoj ''magiji'', ukupna snaga je povećana na 1.109 konja, kao i maksimalna brzina na više od 340 km/h. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h sada su potrebne 2.4 sekunde umesto 2.5 sekundi.

 

228719-novitec sf90 03.jpg

 

Novi izduvni sistem može da se kupi sa i bez sistema elektronskog upravljanja zvukom s aktivnom kontrolom ventila u cevima. Iz Noviteca kažu da je fokus izduvnog sistema na performansama i uzbudljivom zvuku. Opciono je moguće dobiti završetke izduvnih cevi od po 112 mm sa karbonskim detaljima i vizuelnim poboljšanjima.

 

novitec sf90 002.jpg

 

Novitec je pripremio i karbonski aerodinamični body kit koji uključuje novi centralni spojler sa odvojivim bočnim delovima na prednjoj maski. Pozadi je još jedan spojler kao i difuzor. Ove komponente ne samo da čine SF90 Spider agresivnijim, nego i stvaraju više downforcea za bolju stabilnost i upravljivost. Novitec nudi i 21-inčne Vossen felne s gumama dimenzija 255/30 napred i 325/25 pozadi.

 

228722-novitec sf90 01.jpg

 

Što se tiče unutrašnjosti, izbor je ogroman, a u ponudi je i Alkantara u bilo kojoj boji.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mansory Ferrari F9XX Spider

 

mansory f9xx 05.jpg

 

Nakon prošlogodišnjeg F9XX Coupea (na bazi Ferrarija SF90), nemački tjuner Mansory sada predstavlja i F9XX Spider.

 

mansory f9xx 04.jpg

 

I ovde imamo modifikovani eksterijer (prednji spojler, pragovi, zadnji spojler, zadnji difuzor i poklopac motora od ugljeničnih vlakana), kao i crne točkove od 21 i 22 inča, modifikovano oslanjanje, novi izduvni sistem sa četiri izduvne cevi i doterani kožni enterijer sa Mansory sportskim kožnim volanom i Mansory patosnicama.

 

mansory f9xx 03.jpg

 

Što se pogona tiče, 4.0 V8 twin-turbo je pojačan na 980KS, a u kombinaciji sa tri elektromotora ukupna snaga iznosi 1.100 konja.

 

mansory f9xx 02.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2.4 sekunde, dok je najveća brzina 355 km/h.

 

mansory f9xx 01.jpg

 

Na kraju, serija je ograničena na samo 3 primerka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari SF90 Spider Tailor Made

 

ferrari sf90 tm03.jpg

 

Ferrari SF90 Spider na slikama je još jedna kreacija Ferrarijevog programa Tailor Made, koji ispunjava želje onih kupaca koji zahtevaju veću personalizacije za svoj automobil. Konkretni primerak Ferrarija SF90 Spider je u Grigio Competizione boji, nijansi sive/srebrne koja pomaže da se naglasi većina ključnih površina.

 

ferrari sf90 tm02.jpg

 

Kontrast pomenutoj boji čine trake u bojama Bianco King (bela) i Rosso Corsa (crvena). Automobil takođe ima mali broj ''7'' u crnoj boji sa crvenim obrisom na vratima, 20-inčne točkove od ugljeničnih vlakana, kao i crvene kočione čeljusti.

 

ferrari sf90 tm01.jpg

 

Unutrašnjost je takođe prilagođena ukusu vlasnika. Tako su sedišta od ugljeničnih vlakana u kombinaciji crvene i crne sa belim kontrastnim šavovima. Donji deo komandne table je takođe obložen crvenom kožom, a crveni akcenti se nastavljaju na kvakama vrata i kontrastnim šavovima. Brojni delovi od ugljeničnih vlakana se takođe nalaze u celoj kabini, kao i delovi od crne kože na instrument tabli i volanu.

SF90 Spider pokreće 4.0 V8 motor, a uz tri elektromotora ima kombinovanih 986 KS i 900 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno da do 100 km/h ubrza za 2.5 sekunde, a do 200 km/h za 7 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

DMC Ferrari SF90 FXX

 

236981-dmc 03.jpg

 

DMC, renomirano ime u svetu prefinjenosti luksuznih automobila, sa ponosom najavljuje debi svoje najnovije kreacije, Ferrari SF90 FXX. Pravi svedočanstvo spoja izuzetne izrade i najsavremenije tehnologije, SF90 FXX otelotvoruje samu suštinu automobilske izuzetnosti. Inspirisan SF90 XX, DMC-ov SF90 FXX poseduje aero komplet od ugljeničnih vlakana koji ne samo da poboljšava aerodinamiku vozila već i pojačava njegovu agresivnu estetiku. Srce ovog remek-dela je zadnje krilo, pažljivo dizajnirano da se neprimetno uklapa u varijante Stradale i Assetto Fiorano SF90.

 

236980-dmc 02.jpg

 

SF90 FXX se može pohvaliti novodizajniranim bočnim pragovima od ugljeničnih vlakana koji ne samo da naglašavaju njegovu upečatljivu prisutnost već i doprinose njegovoj aerodinamičkoj efikasnosti. Posvećenost savršenstvu se proteže do svakog detalja, sa OEM zamenama od ugljeničnih vlakana, uključujući zadnji difuzor, prednji spliter, bočne ventilacione otvore, bočne panele, pa čak i Assetto Fiorano spojler zadovoljavajući klijente koji traže prefinjen izgled koji podseća na SF90 Assetto Fiorano.

 

236979-dmc 01.jpg

 

Jedinstvena ponuda za one koji se kreću po izazovnim urbanim pejzažima, opcija Assetto Fiorano Duck Spoiler modela SF90 FXX predstavlja novo rešenje. Ova opcija donosi željeni izgled Assetto Fiorano vlasnicima SF90 Stradale, uz zadržavanje pogodnosti funkcionalnog sistema podizanja. Kruna je nesumnjivo SF90 FXX spojler koji izaziva strahopoštovanje, oličenje forme i funkcije. Ova karakteristika ne samo da privlači pažnju, već i doprinosi izuzetnoj dinamici performansi. Dizajn njegovih nogu ima iste linije kao i krilo SF90 XX, iako je DMC odlučio da dozvoli svom CNC majstoru da ih pažljivo izradi od kovanog aluminijuma. Karakteritika koju nemački inženjeri koriste već nekoliko godina, omogućavajući svakom klijentu da ugradi svoje ime, ili čak logo tokom procesa obrade.

 

Ističući DMC-ovu posvećenost izuzetnosti, SF90 FXX ima potpuno novi ZESAD izduvni sistem. Dostupan i od nerđajućeg čelika i od titanijuma, ovaj sistem je projektovan da pruži uzbudljivo zvučno iskustvo uz značajno smanjenje težine, podižući performanse vozila na novi zenit. Majstorstvo nemačkih inženjera DMC-a prevazilazi vizuelna poboljšanja. Sa pažljivim pristupom kodiranju, DMC je otključao latentni potencijal Ferrarija SF90 FXX. Kroz vešto podešavanje, podigli su izlaznu snagu automobila sa originalnih 735 kW na 822 kW, što je prevedeno na impresivnih 1.118 KS, a obrtni moment je povećan sa 800 Nm na 920 Nm. Ono što izdvaja DMC-ovu nadogradnju performansi je njihova nepokolebljiva posvećenost zadržavanju urođenih bezbednosnih karakteristika, obezbeđujući da iskustvo vožnje ostane uzbudljivo uz očuvanje integriteta automobila.

 

U partnerstvu sa AL13, vodećim imenom u kovanim točkovima, DMC obezbeđuje da se SF90 FXX može pohvaliti točkovima neuporedivog kvaliteta. Sa fokusom na preciznom inženjeringu, kovani točkovi AL13 doprinose ne samo performansama već i vizuelnoj privlačnosti vozila. ''DMC-ova posvećenost pomeranju granica prefinjenosti luksuznih automobila je ilustrovana u modelu SF90 FXX'', rekao je Gregor Hans Šoner, izvršni direktor DMC-a. ''Ova kreacija obuhvata našu strast za inovacijama i našu nemilosrdnu težnju za savršenstvom.'' SF90 FXX je više od vozila; to je izjava o automobilskoj izuzetnosti koja redefiniše granice i postavlja nove standarde. Sa ovom najnovijom kreacijom, DMC učvršćuje svoju poziciju pravog pionira u tjuningu luksuznih automobila, a SF90 FXX predstavlja svedočanstvo umetnosti i posvećenosti DMC tima.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mansory Ferrari SF90 Stradale

 

238534-mansory sf 04.jpg

 

Mansory, u svojoj bogatoj paleti, ima i paket za Ferrari SF90 Stradale, kao i njegovu Spider verziju.

 

238535-mansory sf 03.jpg

 

Nazvan jednostavno ''softkit'', paket podrazumeva modifikovani eksterijer (prednji spojler, pragovi, zadnji spojler, zadnji difuzor i poklopac motora od ugljeničnih vlakana), kao i crne točkove od 21 i 22 inča, žuta kočiona klešta, modifikovano oslanjanje, novi izduvni sistem i doterani enterijer sa žutom kožom, Mansory sportskim kožnim volanom, ugljeničnim vlaknima i Mansory patosnicama.

 

238536-mansory sf 02.jpg

 

Što se pogona tiče, 4.0 V8 twin-turbo raspolaže sa 980KS, a u kombinaciji sa tri elektromotora ukupna snaga iznosi 1.100KS i 980 Nm.

 

238537-mansory sf 01.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2.4 sekunde, dok je najveća brzina 355 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...