Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ferrari sprema hibridni model - Ferrari SF90 Stradale

Recommended Posts

Uskoro Ferrari SF90 Stradale Spider

 

ferrari-sf90-stradale 1.jpg

 

Ferrari je prošle godine predstavio model SF90 Stradale sa hibridnim pogonom, i to prvo u Coupe izdanju, dok će njegova Spider verzija po pisanju nekih medija premijeru imati još tokom ove nedelje. Promocija je navodno trebalo da bude održana još ranije ove godine ali je odložena zbog pandemije koronavirusa. Najnovije vesti sada kažu da ćemo Ferrari SF90 Stradale Spider sa sklopivim tvrdim krovom videti 12. novembra.

Ferrari SF90 Stradale raspolaže sa ukupno 1.000 konja, pri čemu njegov pogonski sistem kombinuje 4.0 twin-turbo V8 motor sa 780KS i 800 Nm, tri elektromotora sa ukupno 220KS i baterije od 7.9 kWh. Treba napomenuti da je moguća i vožnja samo na ektropogon kada može da se pređe do 25 km. Takođe, u paketu su i 8-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom i pogon na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari SF90 Stradale Spider

 

208695-Ferrari-SF90 spider07.jpg

 

Ferrari je prošle godine predstavio model SF90 Stradale sa hibridnim pogonom, i to prvo u Coupe izdanju, dok je njegova Spider verzija premijeru imala danas.

 

Ferrari-SF90 spider06.jpg

 

Promocija je trebalo da bude održana još ranije ove godine, ali je odložena zbog pandemije koronavirusa. Kako bilo, Ferrari SF90 Stradale Spider sa sklopivim tvrdim krovom (zahvaljujući upotrebi aluminijuma 40 kg lakši od konvencionalnog sklopivog tvrdog krova) je sada i zvanično pred nama.

 

208696-Ferrari-SF90 spider05.jpg

 

Krov se otvara za samo 14 sekundi, a tu je i podešavajuće el. zadnje staklo.

 

Ferrari-SF90 spider04.jpg

 

Treba podsetiti da je naziv SF90 Stradale dobio u čast 90-godišnjice formiranja trkačkog odeljenja Scuderia Ferrari.

 

Ferrari-SF90 spider03.jpg

 

SF90 Stradale Spider raspolaže sa ukupno 1.000KS, pri čemu njegov pogonski sistem kombinuje 4.0 twin-turbo V8 motor sa 780KS i 800 Nm, tri elektromotora sa ukupno 220KS, i baterije od 7.9 kWh. Moguća je i vožnja samo na ektropogon kada može da se pređe do 25 km.

 

Ferrari-SF90 spider02.jpg

 

U paketu su i 8-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom i pogon na sva četiri točka. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2.5 sekundi, do 200 km/h stiže za okruglo 7 sekundi, a može do maksimalnih 340 km/h. U vesti se navodi i podatak da SF90 Stradale Spider stazu Fiorano prelazi za 79.5 sekundi.

 

Ferrari-SF90 spider01.jpg

 

Za unutrašnjost su pored sportskih sedišta i sportskog volana između ostalog predviđeni i digitalni instrumenti kao i head-up displej. Što se tiče ostalih detalja, automobil je dugačak 4.704 mm, širok 1.973 mm, visok 1.191 mm, ima međuosovinsko rastojanje od 2.649 mm, a težak je 1.670 kg (raspored težine iznosi 45% napred i 55% nazad). Odnos težina/snaga iznosi 1.67 kg po 1KS, dok su točkovi od 20 inča (gume napred 255/35 ZR 20 i nazad 315/30 ZR 20). Na kraju i podatak da se za zaustavljanje brine kočioni sistem sa diskovima 398x223x38 mm (napred), i 360x233x32 mm (nazad).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Ferrari SF90 Stradale

 

Nije najskuplji Ferrari ikada napravljen, ali jeste najkomplikovaniji, najbrži, najjači Ferrari do sada, i prvi koji se može voziti samo na struju - tu su twin-turbo V8 i još 3 elektro motora...i zato ima neverovatnih 1.000 konja! Pogledajte šta Chris Harris misli o njemu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leclerc i Sainz na stazi Imola provozali Ferrari SF90 Stradale i Spider

 

210325086.jpg

 

Osim kadrova automobila i vožnje, prikazani su i izrazi lica vozača.

Coupe je opremljen Asseto Fiorano paketom zbog kojeg je lakši, a dobio je i izduvni sistem i opruge od titanijuma. Amortizeri su poboljšani i bazirani na onima koji se koriste u Ferrarijevom GT programu. Takođe, automobil ima karbonski zadnji spojler i gume Michelin Sport Cup 2.

Spider takođe izgleda spektakularno sa spuštenim krovom, a njegova predivna boja je magnet za poglede. Superautomobili su zapravo hibridi jer ih pokreće 4.0 V8 motor u kombinaciji sa tri električna motora, a ukupna snaga iznosi 986 konja. Coupe i Spider imaju pogon na sva četiri točka i osmostepene automatske menjače. Oba ubrzavaju do 100 km/h za samo 2.5 sekundi i dostižu maksimalnu brzinu od 340 km/h.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondie.jpg Supercar Blondie: Ferrari SF90

 

Prvi plug-in hibrid koji je Ferrari napravio...i ujedno najbrži Ferrari ikada napravljen za vožnju po javnim putevima.

Da, jeste LaFerrari prvi hibrid iz Maranela, ali on nije mogao da ide samo na struju, nije bio plug-in...i imao je malo manje konja od SF90:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: 2021. Ferrari SF90 Stradale

 

2.5 sekundi do stotke i 1.000 konja - najjači serijski Ferrari ikada:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaylenogarage.jpg Jay Leno i 2021. Ferrari SF90

 

Slabo primećujemo da živimo u zlatnom dobu za hiper automobile jer se malo-malo pojavi neki auto sa 1.000 konja (ili više), i nekako tim ciframa ne pridajemo važnost koju zaslužuju, kao da smo se preko noći navikli da je eto normalno da neki auto ima 1.000 i više konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wheelsandmore Ferrari SF90 Stradale

 

sf90 wm08.jpg

 

Nakon napuštanja prostorija nemačke tuning kompanije Wheelsandmore, Ferrarijevo hibridno ''čudovište'' ima još više konja - 1.118. Nedavno predstavljen Ferrari 812 Competizione pokreće najsnažniji atmosferski V12 koji su u Maranellu ponudili uz automobil koji se može registrovati i koristiti na javnim putevima, ali na vrhu ponude ''propetih konjića'' i dalje je elektrifikovan ultrasportski dvosed koji se krije iza naziva SF90 Stradale.

 

sf90 wm07.jpg sf90 wm06.jpg sf90 wm 05.jpg

 

Kombinacija koja pokreće SF90 Stradale sastoji se od centralno smeštenog 4.0 V8 BiTurbo motora kojem asistiraju tri elektromotora, a kombinovana snaga (1.000 KS) Ferrarijevog hibridnog čudovišta dovoljna je za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2.5 sekundi i maksimalnih 340 km/h. Stradale od 0 do 200 km/h stiže za 6.7 sekundi.

 

sf90wm 01.jpg sf90 wm 02.jpg

 

I onda na scenu stupa kompanija Wheelsandmore u kojoj su zaključili da SF90 Stradale treba i može biti još ''ratoborniji'', pa su u Baesweileru pripremili novu centralnu upravljačku jedinicu sa kojom plug-in hibridna kombinacija u optimalnoj radnoj temperaturi motora vozaču nudi 1.118 KS/920 Nm obrtnog momenta. Njihov Stradale stiže do 350 km/h. Podatke o ubrzanju nisu objavili, a najbolje od svega je što nije narušen originalni izgled karoserije automobila koji će, bez sumnje, dorađivati i u nekoliko drugih tuning kompanija.

 

sf90 wm03.jpg sf90 wm 04.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Ferrari SF90 Stradale

 

Ferrari SF90 Stradale ime je dobio u čast 90. godišnjice Ferrarija. Ovo je prvi Ferrarijev hibridni automobil u serijskoj proizvodnji.

''Učeći'' od LaFerrarija, SF90 kombinuje 4.0 V8 twinturbo sa 3 elektromotora za ukupno 1.000 konjskih snaga i 800 Nm, kroz pametan sistem koji omogućava i vožnju potpuno na struju pomoću prednjih točkova, i neprimetno prebacuje sa motora SUS na EV.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novitec Ferrari SF90 Stradale

 

novitec sf90 01.jpg novitec sf90 02.jpg

 

Twin-turbo V8 motor je pojačan na 813KS, pa zajedno sa elektromotorima kombinovana snaga sada iznosi 1.033KS. Od 0 do 100 km/h automobil stiže za 2.5 sekundi, dok najveća brzina iznosi 340 km/h.

Vossen NS 10 točkovi su od 20 i 21 inča, gume su 255/35 ZR 20 napred, i 325/35 R 21 pozadi.

 

novitec sf90 03.jpg

 

Modifikovano je i oslanjanje (auto je niži za 25-30 mm), tu je novi i lakši Novitec sportski izduvni sistem, dok je unutrašnjost sa kožom i alkantarom.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari SF90 Stradale oborio rekord kruga u Indianapolisu

 

ferrari rekord.jpg

 

Ferrarijev prvi plug-in hibridni model SF90 Stradale, zvanično je najbrži serijski automobil na Indianapolis Motor Speedway-u (u Assetto Fiorano specifikacijama). Kao deo Ferrari Racing Days događaja, italijanski superautomobil je krug na stazi dugačkoj 3.925 metara kompletirao za 1:29,625, pišu Vrele Gume.

 

''Bilo je sjajno svedočiti impresivnim performansama Ferrarija SF90 Stradale'', rekao je viši direktor trkačkih operacija IMSA, Mark Rafof, koji je nadgledao događaj. Marka ''propetog konjića'' je na YouTube postavila dva video klipa ove impresivne vožnje. U prvom možemo da posmatramo pripreme, dok se u drugom iz perspektive vozača prikazuje brzi krug.

 

 

Reč je o verziji SF90 Stradalea koja je dodatno fokusirana na trkačku stazu u Asseto Fiorano varijanti.

Modifikacije nisu beznačajne, jer su tu Multimatic amortizeri izvedeni iz trkačkih jedinica, paneli vrata i podvozje od ugljeničnih vlakana, kao i titanijumske opruge i izduvne cevi. Asseto Fiorano je 30 kilograma lakši od regularnog automobila, a profitira i na zadnjem spojleru od ugljeničnih vlakana, koji generiše 390 kilograma vertikalnog aerodinamičkog pritiska pri 250 km/h. Za još bolje performanse, može da se naruči s Michelin Pilot Sport Cup2R pneumaticima, kao što je slučaj sa novopečenim rekorderom. SF90 Stradale do 100 km/h ubrzava za 2.5 sekundi, dok mu je za međuubrzanje od 100 do 200 km/h potrebno 6.7 sekundi. Maksimalna brzina na stazi iznosi 340 km/h, a u potpunosti se pri brzini od 100 km/h zaustavlja za 29.5 metara. Glavni ''krivac'' je središnje pozicionirani 4.0 V8, kojem asistiraju tri elektromotora. Ukupna izlazna snaga iznosi 1.000 konja (735 kW).

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno novi Ferrari SF90 Stradale pao s kamiona

 

ferrari isporuka.jpg

 

Žuti Ferrari SF90 Stradale pripada Joaou Adibeu Ramosu, izvršnom direktoru zdravstvene kompanije Cimed Group.

Hibridni superautomobil se istovarivao iz kamiona preko hidrauličkih rampi, a odmah je jasno da je njihov položaj pod znakom pitanja. Nakon što je dostavljač počeo da spušta rampe, Ferrari je počeo da pada i konačno udario o ulicu. Ferrari navodno nije pretrpeo veća oštećenja, a kasnije je uočen u vožnji po Sao Paulu. Možda vlasnik nije ni proverio da li automobil ima nekih pukotina na monokoku od ugljeničnih vlakana. Možda je pao na točkove koji su ublažili pad...

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Ferrari SF90 Stradale

 

Konretan auto ima opcionalni paket Assetto Fiorano, ili Fiorano paket. On uključuje specifične Multimatic amortizere za stazu uz mogućnosti dodavanja sistema za podizanje (lift sistem), kompletno vešanje je napravljeno za trkačku stazu. Vizuelno su tu dodatni spojler, zadnji difuzor od karbona, a auto može biti i posebno ofarban. Unutra se nalazi još više karbona takoreći gde god je moglo, i generalno je auto više orijentisan za stazu. Iako je sve ovo divno, takođe je veoma skupo (približno 10% ukupne cene automobila), a donosi oštriju vožnju i manje komfora po običnim putevima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zlatan Ibrahimović sam sebe počastio za rođendan, naručio zlatni Ferrari SF90

 

218803-zlatan.jpg

 

Zlatan Ibrahimović. Lik o kome nije potrebno puno da se priča. U fudbalskom svetu je ostavio dubok trag, a sad već u 40. godini života i dalje oduševljava fudbalske fanatike u dresu Milana. Ipak, ovoga puta fudbal pada u drugi plan. Zlatan je ukrao pažnju sa objavom u kojoj sam sebi čestita rođendan s prigodnom slikom. Očigledno je da se švedski fudbaler počastio novim ''propetim konjićem'' u kolekciji. Sad je nakon modela Ferrari LaFerrari i Monza, na red stigao 1.000 konja snažni SF90.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Ferrari SF90

 

Ovo je novi Ferrari SF90 i ima 1.000 konja. B)

Dosta stvari je kod njega prvi put kod bilo kog Ferrari automobila - ovo je prvi plug-in hibrid Ferrari, prvi Ferrari sa pogonom na svim točkovima, prvi serijski automobil legalan za upotrebu na javnim putevima sa ovoliko snage (kao kod hiperautomobila).

 

Dolazi u dve varijante - standardnoj i sa Assetto Fiorano paketom. Sa tim paketom je lakši, ima Multimatic amortizere, titanijumske opruge i izduvni sistem, i sa još više aerodinamike je. Ovaj automobil na testu ima taj paket. Do stotke stiže za samo 2.5 sekunde i ima maksimalnu brzinu od 340 km/h. Takvo ubrzanje iz mesta je omogućeno činjenicom da je 4wd. Ima dva elektromotora na prednjoj osovini, još jedan između motora i menjača, a svi oni pomažu 4.0 V8 twinturbo benzincu koji se nalazi iza putnika. Pored toga što može da se vozi kombinacijom električne energije i snage od motora SUS, ovaj Ferrari se može voziti i jedino na struju iz svoje baterije - u tom slučaju postaje vozilo sa pogonom samo na prednje točkove, bez emisija izduvnih gasova:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pistonheadsyoutubelogonovi.jpg PistonHeads: 2022. Ferrari SF90 Assetto Fiorano

 

Ferrari SF90 Stradale je već sjajan hibridni superautomobil za vožnju na stazi - koliku razliku čini opcioni paket Assetto Fiorano koji košta 47.200 evra?

Otišli smo na stazu koju je Enzo izgradio da saznamo...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ferrari youtubelogo.jpg Ferrari SF90 Stradale & Bonneville Salt Flats

 

Na prvi pogled neki možda pomisle da je sneg. Ali ustvari, Ferrari je dovezao svoj SF90 Stradale AssettoFiorano na polje soli u Bonvilu: osim prelepih filmskih kadrova, Ferrari je ovim želeo da oda počast svim legendarnim brzinskim rekordima koji su postavljeni upravo ovde:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

rocars.jpg RoCars: 2022. Ferrari SF90 Stradale by Novitec

 

Twin-turbo V8 motor je pojačan na 813KS, pa zajedno sa elektromotorima kombinovana snaga sada iznosi 1.033KS. Od 0 do 100 km/h automobil stiže za 2.5 sekundi, dok najveća brzina iznosi 340 km/h.

Vossen NS 10 točkovi su od 20 i 21 inča, gume su 255/35 ZR 20 napred, i 325/35 R 21 pozadi. Modifikovano je i oslanjanje (auto je niži za 25-30 mm), tu je novi i lakši Novitec sportski izduvni sistem, dok je unutrašnjost sa kožom i alkantarom.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari SF90 Stradale: vulkanska boja Rosso Taormina poboljšava super hibrid

 

222314-Ferrari sf90.jpg

 

Nova boja predložena za superautomobil od 1.000 konja inspirisana je Etnom i slavi event Ferrari Cavalcade 2021. koje je održan na Siciliji.

Iz Maranella stiže posebna verzija ultimativnog drumskog bolida Ferrari SF90 Stradale, koji upravo slavi treći rođendan. Ultrasportski plug-in hibrid, kojeg pokreće pogon 4×4. Zadnje točkove pokreće twinturbo benzinac 4.0 V8 snage 780 KS i elektromotor koji ''priključen'' na menjač. Prednje točkove pokreće po jedan elektromotor. Snaga tri elektromotora je ukupno 1.000 KS. Opremljen je regenerativnim sistemom kočenja i litijum-jonskom baterijom kapaciteta 7.9 kWh, koji omogućava vožnju samo na struju 26 km. Ferrari SF90 Stradale do stotke ubrzava za 2.5 s i postiže 340 km/h. Atraktivna verzija, oplemenjena posebnom bojom i opremom postaje jak i simbolički adut kompanije iz Maranella, koji stiže u ograničenih 100 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

fifthgearyoutube.jpg Fifth Gear: Ferrari SF90

 

Kad je Ferrari već rešio da napravi hibrid, oni su to uradili na svoj način - napravili su ne samo prvi plug-in hibrid Ferrari, nego najjači i najbrži serijski Ferrari ikada:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zlatan Ibrahimović na ulice Milana izveo zlatni Ferrari vredan pola miliona evra

 

zlatan sf90 01.jpg

 

U oktobru prošle godine švedski fudbalski reprezentativac i napadač AC Milana Zlatan Ibrahimović (40) se povodom svog rođendana na društvenim mrežama pohvalio svojim najnovijim modelom u ergeli Ferrarija koju poseduje. Zlatan je tada sam sebi čestitao rođendan i objavio fotku pola miliona evra vrednog Ferrarija SF90 Spider, otvorene verzije hibridnog hiperautomobila iz Maranella s 1000KS koji je ujedno i najbolji Ferrari u ponudi. Čini se da mu je automobil napokon isporučen, jer je najveća zvezda AC Milana snimljena za volanom na ulicama Milana u potpuno ležernom ''outfitu'' i sa podignutim krovom jer ipak, još je februar. Njegovom karakteru svakako pristaje boja Ferrarija koja nije klasična crvena već nova potpuno neuobičajena zlatno/žuta metalik boja ''Giallo Montecarlo'' namenjena samo Spider varijanti.

 

zlatan sf90 02.jpg

 

Poznato je da Ibrahimović svoje automobile vozi kad god stigne i ne ostavlja ih u neku grejanu garažu kao ulaganje i baš zato su mu vrata fabrike u Maranellu uvek otvorena, gde se kotira vrlo visoko na listama za njihove ekskluzivne maloserijske modele. Sa 1.000 konja to je i najsnažniji Spider model ikad izašao iz fabrike, a snagu obezbeđuje centralno smešteni 4,0 litarski V8 twin-turbo motor potpomognut sa tri elektromotora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...