Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ferrari sprema hibridni model - Ferrari SF90 Stradale

Recommended Posts

ferrari fuv.jpg

 

Ferrari od naredne godine uvešće svoj V8 hibridni motor na bazi pionira iz hiperautomobila LaFerrari u serijske modele. Spekuliše se da će Ferrarijev benzinsko-električni agregat biti predstavljen prvo u debitantskom SUV modelu iz Maranela. Direktor Fiat-Chrysler Automobiles (FCA) grupacije pod kojom posluje Ferrari Serđo Markione je potvrdio dolazak V8 hibrida 2019, ali ne i u kojem će se modelu naći. S obzirom da se već mesecima najavljuje da će Ferrari 2019. predstaviti svoj prvi SUV, pretpostavka je da je V8 hibrid namenjen upravo za njega. Najavljene promene u Ferrariju u korak sa novom modom u autoindustriji ne oduševljavaju baš sve zaljubljenike u ovaj brend, za koji smatraju da će izgubiti svoj DNK.

''Da li ste nekad vozili Ferrari hibrid? Kada budete vozili, siguran sam da vam neće nedostajati V12'', rekao je Markione. Međutim, prvi hibrid iz Maranela u LaFerrariju je 6.3-litarski V12 sa KERS sistemom, pa ni ova izjava nije utešila fanatike ''propetog konja''. Bez obzira na sve, da li će biti V12 ili ne, da li će biti hibrid ili ne, bez obzira i na izjavu Markionea od pre godinu dana da će ga pre neko morati ubiti nego što Ferrari napravi SUV, on je realnost i stiže za najviše godinu i po. Prelomna tačka je verovatno bio izuzetno pozitivan prijem Lamborghini Urusa, te pomeranje fokusa FCA na američko i azijsko tržište, a tamo se pre svega traže električni i SUV modeli.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ferrari hybrid v6.jpg

 

Da je i Ferrari ozbiljno razmišlja o budućnosti, potvrđuje i činjenica da već uveliko testira novi model kojeg pokreće hibridni pogonski sistem. Ovih dana, na Ferrarijevog test-stazi Fiorano, ''uhvaćen'' je maskirani prototip koji, i pored obilne kamuflaže, podseća na aktuelni 488 GTB, sa velikom razlikom što se ispod karoserije nalazio hibridni pogonski sistem. Za sada nije poznato nešto više detalja, osim špekulacija da će se najverovatnije raditi o ''sinergiji'' twin turbo benzinskog V6 agregata i elektromotora, a neki čak spominju i mogućnost da će turbine biti pokretane električnim putem kako bi se u potpunosti eliminisala turbo rupa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari V8 hybrid još tokom ove godine

 

ferrari pista 222.jpg

 

Ferrari će još tokom ove godine predstaviti novi sportski model sa centralno postavljenim V8 motorom, i to sa hibridnim pogonskim sistemom. Najnovije informacije kažu da taj model neće biti izložen na predstojećem sajmu automobila u Ženevi, već da će nešto kasnije Ferrari za njega organizovati specijalnu prezentaciju. Za sada je poznato da će novi model u gami zauzeti mesto iznad modela 488 Pista (na slici) od koga će biti i snažniji. U Ferrariju procenjuju da će novi automobil biti profitabilniji od modela 812 Superfast, dok će prve isporuke startovati na samom početku sledeće godine. Italijani takođe najavljuju da će do 2022. godine oko 60 odsto njihove game imati hibridnu varijantu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ove godine će biti predstavljanje 5 Ferrari modela. I to FL obje verzije 488, 812 sa sklopivim krovom, Portofino Coupe, i ovaj top model koji je V8 hibrid.

 

Tamo negdje za dvije godine možemo očekivati potpuno novu zamjenu za 488. Biti će hibridni V6 u igri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari V6 hybrid za 2-3 meseca

 

Ferrari-F8_Tributo 1111.jpg

 

Nakon promocije modela F8 Tributo na sajmu automboila u Ženevi (ima V8 motor sa 720KS), Ferrari će tokom ove godine predstaviti još nekoliko noviteta. Prvi će biti novi sportski model sa centralno postavljenim V6 motorom, i to sa hibridnim pogonskim sistemom. Njegova promocija se najavljuje za 2 do 3 meseca, a kako stvari stoje ovaj za sada neimanovani model bi mogao čak da bude i skuplji od pomenutog F8 Tributo modela bez obzira što će imati V6 motor. Italijani takođe najavljuju da će do 2022. godine oko 60 odsto njihove game imati hibridnu varijantu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari V6 hybrid još ove godine

 

ferrari v6.jpg

(nije pravi izgled auta već samo ilustracija)

 

Nakon promocije modela F8 Tributo na sajmu automobila u Ženevi (ima V8 motor sa 720KS), Ferrari će tokom ove godine predstaviti još nekoliko noviteta.

Prvi će biti novi sportski model sa centralno postavljenim V6 motorom, i to sa hibridnim pogonskim sistemom. Njegova promocija se najavljuje za 2 do 3 meseca, a kako stvari stoje ovaj za sada neimanovani model bi mogao čak da bude i skuplji od pomenutog F8 Tributo modela bez obzira što će imati V6 motor. Na ovom nezvaničnom renderu je jedan od predloga izgleda novog Ferrarija, pri čemu autor predlaže i njegovo ime - Ferrari Dino. Italijani takođe najavljuju da će do 2022. godine oko 60 odsto njihove game imati hibridnu varijantu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hibridni Ferrarijev model krajem ovog meseca

 

ferrari v6.jpg

 

Nakon promocije modela F8 Tributo na poslednjem sajmu automobila u Ženevi (ima V8 motor sa 720KS), Ferrari će tokom ove godine predstaviti još nekoliko noviteta. Prvi će biti novi sportski model sa centralno postavljenim motorom, i to sa hibridnim pogonskim sistemom. Njegova premijera bi po vestima iz Italije trebalo da se održi već krajem ovog meseca, i to na posebnom događaju. Kako stvari stoje, ovaj za sada neimanovani novitet bi mogao da bude skuplji od pomenutog F8 Tributo modela, ali konkretniji detalji tek slede. Italijani takođe najavljuju da će do 2022. godine oko 60 odsto njihove game imati hibridnu varijantu. Ferrari je inače saopštio da je u prvom kvartalu ove godine zabeležio rast profita od 14 odsto (bruto zarada iznosi 311 miliona evra), kao i da je u prva tri meseca prodao 2.610 automobila (što je rast od 23 odsto).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari potvrdio novi hibridni model sa 1.000 KS

 

ferrari 1000hp.jpg

 

Ferrari će krajem ovog meseca, tačnije, 31. maja na posebnom događaju u Maranellu predstaviti svoj novi model. Zvanična pozivnica na ovo događanje je potvrdila da je reč o hibridno pokretanom vozilu, a sada saznajemo i da će njegov pogonski sklop razvijati snagu od 1000KS. O ovom vozilu su iz Ferrarija za sada objavili samo da će se raditi o ''top-of-the-line modelu'' koji će se u ponudi smestiti ''iznad modela 812 Superfast.'' Takođe, rečeno je da će moći da se pohvali sa performansama superautomobila, kao i da će biti ''pravi lepotan.'' Čini se da će osnovu njegovog pogonskog sklopa činiti V8 motor, ali za sada nema dugih detalja. Neki veruju da će uz benzinac tu biti i do tri električna motora. Dalje, tu je i informacija da će se osnovna cena kretati oko 600.000 evra, ali više ćemo saznati uskoro. Na kraju još dodajmo da bi Ferrari trebalo da uskoro predstavi bar još jedan hibridni V6 model. Naime, iz Maranella je već ranije potvrđeno da će predstaviti dva noviteta u septembru kao i još jedan pre kraja godine. Bar jedan od ova tri noviteta će imati hibridni pogonski sklop.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premijera novog hibridnog Ferrarija najavljena za 29. maj

 

192908-ferrari hybrid.jpg

 

Ferrari će 29. maja na posebnoj priredbi u Maranellu predstaviti svoj novi model. Zvanična pozivnica na ovo događanje je potvrdila da je reč o hibridno pokretanom vozilu, pri čemu će njegov pogonski sklop razvijati snagu od oko 1000KS. O ovom vozilu su iz Ferrarija za sada objavili samo da će se raditi o ''top-of-the-line modelu'' koji će se u ponudi smestiti ''iznad modela 812 Superfast.'' Takođe, rečeno je da će moći da se pohvali sa performansama superautomobila, kao i da će biti ''pravi lepotan.''

 

Osnovu njegovog pogonskog sklopa će po svemu sudeći činiti 3.9 litarski twin-turbo V8 motor, ali za sada nema dugih detalja. Neki veruju da će uz benzinac tu biti i do tri električna motora. Tu je i pogon na sva četiri točka, dok će ubrzanje do 100 km/h iznositi samo dve sekunde. Dalje, tu je i informacija da će se osnovna cena kretati oko 600.000 evra, ali više ćemo saznati uskoro. Na kraju još dodajmo da bi Ferrari trebalo da uskoro predstavi još bar jedan hibridni V6 model. Naime, iz Maranella je već ranije potvrđeno da će predstaviti dva noviteta u septembru kao i još jedan pre kraja godine. Bar jedan od ova tri noviteta će imati hibridni pogonski sklop.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari hibridni model

 

192934-ferrari hybrid.jpg

 

Ferrari je još ranije potvrdio da će na posebnom događaju u Maranellu krajem maja predstaviti svoj novi model sa hibridnim pogonom, a dok se to ne i zvanično ne desi pred nama je navodno jedna slika tog noviteta (pod kodnom oznakom Progetto F173). Za sada nema mnogo detalja, osim najave da će se novi model u gami italijanske marke smestiti iznad modela 812 Superfast, kao i da će raspolagati sa oko 1.000KS. Neki izvori nezvanično pominju da će pogonski sklop kombinovati 3.9 litarski twin-turbo V8 motor i tri elektromotora. Tu je takođe i pogon na sva četiri točka, dok će ubrzanje do 100 km/h navodno iznositi samo dve sekunde. U svakom slučaju, stiže još jedan Ferrari sa performansama superautomobila, koji će uz to biti i ''pravi lepotan''. Osnovna cena će mu se kretati oko 600.000 evra, ali više detalja tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari SF90 Stradale

 

wqwqs950.jpg

 

Ferrari je još ranije potvrdio da će danas na posebnom događaju u Maranellu predstaviti svoj novi model SF90 Stradale sa hibridnim pogonom, ali je set zvaničnih fotografija procureo i pre njegove promocije. Naziv SF90 Stradale je inače dobio u čast 90-godišnjice formiranja trkačkog odeljenja Scuderia Ferrari. Pre svega, ovaj novitet će se u gami italijanske marke smestiti iznad modela 812 Superfast, a raspolaže sa ukupno 1.000KS.

 

wqwqs954.jpg

 

To znači da njegov pogonski sistem kombinuje 4.0 litarski twin-turbo V8 motor sa 780KS i 800 Nm, tri elektromotora sa ukupno 220KS i baterije od 7.9 kWh. Treba napomenuti da je moguća i vožnja samo na ektropogon kada može da se pređe oko 25 km. Takođe, u paketu su i 8-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom i pogon na sva četiri točka. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2.5 sekundi, do 200 km/h stiže za 6.7 sekundi, a može do maksimalnih 340 km/h. U vesti se navodi i podatak da SF90 Stradale stazu Fiorano prelazi za 79 sekundi.

Za unutrašnjost su pored sportskih sedišta i sportskog volana između ostalog predviđeni i digitalni instrumenti kao i head-up displej. Što se tiče ostalih detalja, automobil je dugačak 4710 mm, širok 1972 mm, visok 1186 mm, ima međuosovinsko rastojanje od 2650 mm, a težak je 1.570 kg (raspored težine iznosi 45% napred i 55% nazad). Odnos težina/snaga iznosi 1.57 kg po 1KS, dok su točkovi od 20 inča (gume napred 255/35 ZR 20 i nazad 315/30 ZR 20).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Ferrari SF90 Stradale

 

Najjači Ferrari, koji se može registrovati i voziti, ikada napravljen. Ime je dobio u čast slavljenja 90 godina postojanja Ferrarijevog F1 tima. Po nezvaničnim informacijama, cena će mu biti malo preko 500.000 evra. Iako se to čini mnogo, ustvari je oko 200.000 manje nego što McLaren traži za modela Senna. Ipak, SF90 Stradale nije direktni naslednik modela LaFerrari (iako je brži od njega na Fiorano), pa bi verovatno trebalo sačekati njegovog naslednika i tada uporediti po ceni najbolje što prave ta dva proizvođača.

 

Motor je dorađen iz modela 488 (4.0 V8), plus dodata tri električna motora, pa je tako ukupna snaga otišla na 1.000 konja. Sam V8 ''pravi'' 780 konja, što je najviše što je ikada neki Ferrari V8 motora davao. Od tri dodatna električna motora, dva su ''zadužena'' za prednje točkove, tako da je ovo ustvari i prvi Ferrari sa pogonom na svim točkovima. Tolika snaga mu omogućava da do stotke ide za samo 2.5s, što je 0.3s brže od McLaren Senna, sa maksimalnom brzinom od 340 Km/h. Iz mesta do 200 Km/h mu treba 6.7 sekundi, što je opet brže od pomenutog McLaren automobila. Zahvaljujući bateriji iza sedišta, Ferrari kaže da SF90 Stradale može preći 25 kilometara samo na struju, i isto tako kaže da 1.000 konja može imati na bilo kojoj stazi na svetu, tj. neće ''nestati struje'' iz nje posle pola kruga ili sl., čak i ako se vozi krug na Nürburgring nordschleife.

 

Ovaj Ferrari donosi i skroz nov dizajnerski pravac unutrašnjosti, koji se može očekivati i u narednim Ferrari modelima. Nema više nekoliko ekrana, već jedan od 16 inča, HD rezolucije, prvi zakrivljeni displej koji se koristi u autoinudstriji. Pored njega, Ferrari je napravio i potpuno novu navigaciju i infotainment sistem za SF90 Stradale. Tu je i head-up displej i još dosta novih stvari po prvi put u nekom Ferrari automobilu. I sam ključ je sada drugačiji, tanki žuti, kao da ste skinuli značku sa nekog od starijih Ferrari modela, istanjili je i od toga napravili ključ. Ako budući vlasnik želi da ovaj auto bude još više namenjen stazi i visokim performansama, ima na raspolaganju paket ''Assetto Fiorano''. Sa tim paketom auto ima više aerodinamike, više karbona, manje kg (30) tako da mu je ukupna masa tada tek malo manja od 1.600 kilograma...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li će se pojaviti Ferrari SF90 Stradale Spider?

 

ferrari-sf90-stradale 1.jpg

 

Ferrari je krajem maja predstavio novi model SF90 Stradale sa hibridnim pogonom, i to u Coupe izdanju, ali postavlja se pitanje da li će se u budućnosti možda pojaviti njegova Spider verzija. Neki to svakako očekuju, a među njima i dizajner Aksyonov Nikita koji je i autor ovog nezvaničnog rendera. Podsećanja radi, Ferrari SF90 Stradale raspolaže sa ukupno 1.000KS, pri čemu njegov pogonski sistem kombinuje 4.0 litarski twin-turbo V8 motor sa 780KS i 800 Nm, tri elektromotora sa ukupno 220KS i baterije od 7.9 kWh. Treba napomenuti da je moguća i vožnja samo na ektropogon kada može da se pređe oko 25 km. Takođe, u paketu su i 8-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom i pogon na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ferrarilogoyt.jpg Ferrari promo video: Ferrari SF90 Stradale

 

Više o Ferrariju SF90 Stradale možete pročitati u prethodnim postovima.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Ferrari SF90 Stradale

 

Prvi Ferrari plug-in hibrid, a ima 986 konja, ili ukoliko ste ''normalan čovek'' onda kažete da ima okruglo 1.000 konja. :) Top Gear nas vodi u Maranello da nam pokaže najnoviji Ferrari:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkrivena cena najsnažnijeg Ferrarija

 

sf90.jpg

 

Ipak ovo nije naslednik LaFerrari-a, odatle i ''niža'' cena...

Ferrari će od jeseni početi prodaju svog najmoćnijeg serijskog modela. Hibrid pod imenom SF90 Stradale pokreće 3.9-litarski V8 turbo-agregat sa 780 KS i 800 Nm. Pored toga, ima i tri elektro-motora koji su sinhronizovani sa trubo-benzinskim agregatom, jedan instaliran između motora i menjača, a druga dva omogućavaju pogon na sva četiri točka tako što pokreću prednju osovinu. Uključujući i elektro-motore Stradale razvija 1.000 KS, pa ubrzava 0-100 km/h za 2.5 sekundi, do 200 km/h stiže za 6.7 s, dok je maksimalna brzina ograničena na 340 km/h. Jedan od aduta Stradalea je i ultralagana karoserija od ugljenih vlakana, a tu su i posebne visokotehnološke Brembo kočnice.

Svo ovo zadovoljstvo košta počev od 430.000 evra...

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Charles Leclerc provozao Ferrari SF90 Stradale

 

Kadrovi i slike sa snimanja promo spota u Monaku:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari SF90 Stradale

 

 

 

Obratite pažnju na sledeći video i ''naš'' Fiat 500L koji služi kao vozilo za snimanje...mada je i par puta Ferrari ostao nemoćno iza :D:D 

 

 

 

motorsportmagazine.jpg MotorsportMagazine video:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Ferrari SF90 Stradale

 

Chris Harris isprobava može li se voziti zabavno i ne poginuti sa 1.000 konja u Ferrariju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krenula je nova sezona Top Gear-a, a jedan od prvih automobila kojeg su obradili u emisiji je Ferrari SF90 Stradale. Došlo je tako vreme da Stig obrne krug na Top Gear stazi i...SF90 Stradale je postao najbrži auto ikada oborivši rekord staze koji je držao Ferrari 488 Pista. I to sa velikom razlikom.

 

1. Ferrari SF90 Stradale: 1.11.3
2. Ferrari 488 Pista: 1.12.7

.

.

.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...