Jump to content
FAS Goran
vagenovac

BMW Serije 5 F10

Recommended Posts

lepo parce a i finu opremicu ima

Jedino mi se u toj prici ne svidja sto mora da im se vadi motor za veliki servis ali ajd, mora nesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 28.10.2019. at 9:10 AM, srdjos said:

Jedino mi se u toj prici ne svidja sto mora da im se vadi motor za veliki servis ali ajd, mora nesto.

Kako ko, neko skida, neko ne. Ima veze i da li je x drive ili običan... Taj ''veliki'' servis ni ne postoji u BMW preporukama, i sve manje verujem pričama da lanac puca bez najave i slično. Pisam sam u mojoj temi da je moj lanac sa svim ostalim elementima bio kao nov na 200 hiljada km. 

 

U svakom slučaju, u zdravlju da služi, i puno lepih kilometara želim! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah znas kako, verujem ja da ga treba zameniti u principu nekad, takodje i zupcasti kais kada menjas na propisanim intervalima bude cesto kao nov, cak i kod nekih novijih auta gde se menja zupcasti na 210.000km ili cak 240.000km.

 

Ni zupcasti kais uglavnom ne daje neke simptome da je los.

 

Ovde je najveci problem sto bmw nije propisao neku kilometrazu za zamenu pa su se neki ljudi neprijatno iznenadili, a druga stvar sto je zamena lanca mnogo skuplja od zamene kaisa zbog vadjenja motora plus pored lanca idu i lancanici i spaneri da sve to bude kako spada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran, al dal bese rece mehanicar na te od 184ks ,da dosta njih iz preventive rade na 120k km,nisam siguran.Inace auto je bomba sa sjajnom opremom.Inace podeli iskustvo posle nekog vremena o tom motoru,bas me zanima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radicu lanac verovatno svakako da mi je mirna glava, nego moram da se raspitam sta i kako, jer nikad to nisam radio, a cujem sad razne price, od toga sta se sve menja do cena koje su jako sarene tipa od 400-1000e.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, vagenovac said:

... do cena koje su jako sarene tipa od 400-1000e.

 

Ti izaberi onu koja ti se sviđa i gotovo   :cheers:

 

 

Edited by neshaoct
pismo Foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, vagenovac said:

Radicu lanac verovatno svakako da mi je mirna glava, nego moram da se raspitam sta i kako, jer nikad to nisam radio, a cujem sad razne price, od toga sta se sve menja do cena koje su jako sarene tipa od 400-1000e.

Menjaš 3 lanca, 3 lančanika, vođice lanca, hidro zatezače lanca, dihtung poklopca ventila i podloške za dizne.

Uz to je praksa da se promeni ulje i filter ulja.

U Delti obično promene još i klapne na usisu. Ja to nisam ništa dirao, jer ako nisu rešili problem sa klapnama posle 15 godina za*ebancije sa tim, onda jbg. 

Jedan moj drugar je uzeo isto F31 dva meseca posle mene, jako slična kilometraža kao moja, i on nema nameru da menja lanac ili slično, naročito kad je video kako izgledaju moji stari delovi. Vozi auto svaki dan, i evo par meseci nema nikakvih simptoma. 

Ja naravno nikoga ne savetujem ni da menja, ni da ne menja, ali mislim da je strah preteran od pucanja tog lanca. 

Edited by banjo1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne pitah mehanicara mog.Pitao ga za motore,kaze ako mozes samo gledaj 163ks ili 3.0 :D Inace kakvi sve lomovi stizu,auto plac David kraljevo ,njegova f10 karavan 184ks teget boja stoji kod mehanicara ,motor napolje,nema kompresiju.Kad osvane na oglase da zna neko da je radjen motor.Inace uzdam se u njegove znanje,svi ga hvale sa Bmw foruma,dobar majstor i covek.Ako budem isao skoro kod njega,al ne verujem bas cu ga pitati za to.

Edited by danijel55

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svidja mi se ako moze 0 eura :D

 

Do juce dok nisam imao ovaj motor sa bangavim lancem su mi govorili da je to pojeftinilo i da moze za 400-500e da se zavrsi, sada odjednom bez 700e nema nista :D 

 

Ako neko zna nekog dobrog majstora iz NS ili okoline NS neka mi prosledi kontakt pa da se cujemo da vidimo sta kazu ljudi koji su na nekoj reputaciji. Vec godinama nisam imao neki ozbiljniji dodir sa majstorima jer se sve mahom svodilo na menjanje ulja, guma i eventualno kocnica, sto mi je mahom zavrsavao drugar koji je vulkanizer, ali da vadi motor bas ne zna i ne moze pogotovo sad u sezoni zimskih guma :)

 

Od gorana cekam da mi stigne mejl sa ponudom,  jer ne zna ni okvirno iz glave, zvao sam jos trojicu na preporuku sto odrzavaju drugarima neke automobile, ponude su 700-750, kao moze i za 500e, da se ne menjaju lancanici vec samo lanci, ali onda nema garancije.

Zvao sam i rezaca bivsi fiatno sto sada radi bmw, kaze 500e je osnovni taj veliki servis, ali tek kada oni rasture sve onda ce videti da li jos nesto fali, sto moze biti jos do 200-300e, a ako oni vide da nesto fali i ja necu da uradim onda nema garancije :D  sto mi smrdi da bi sigurno bilo da se nadje jos tih 200-300e.

 

Sada sam zvao cizmic bmw servis, a dobio sam broj i od fabri bmw servis i rasa banstol bmw servis pa cu i njih zvati da vidim sada.

 

Zadnje sto sam cuo od cizmica jeste da moze da se skine neka dekla i fizicki vidi kakvo je stanje lanca, fakticki imas trosak ruke i dihtung te dekle, sto mi je super, ako mora da se menja ok, a ne da dajem velike pare na paranoju.

 

Kazu majstori da su ovi motori nepoderivi ako se pazi na lanac, da su namerno ubacili slabu tacku da ne bi trajali zauvek, raskupusaju ga na 200-300kkm ono nema znakova habanja.

 

Svakako ne verujem u nijedne te price, tako su mi pricali za JTDM pa ih ima sa puknutim kaisima i progutanim klapnama koliko hoces, pa 2 drugara sa bmw 3.0d, jednome pukao lanac i pokidao bregastu na e92, drugome na f10 pukla glava motora. 

Sve se kvari i sve mora da se odrzava :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno,bez odrzavanja nista nije vecno.Ako ti ista znaci mogu ti proslediti kontakt od ovoga majstora,cisto da vidis sta bi ti on rekao i uporedis sa drugim pricama :D 
Pa kolegu Sedlicu je zakucao cuveni JTD sto ne znaci da je los motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, vagenovac said:

Zadnje sto sam cuo od cizmica jeste da moze da se skine neka dekla i fizicki vidi kakvo je stanje lanca, fakticki imas trosak ruke i dihtung te dekle, sto mi je super, ako mora da se menja ok, a ne da dajem velike pare na paranoju.

Može, i u Delti daju takvu varijantu, i za divno čudo ne košta nešto mnogo ta provera. Inače, kod njih zamena izađe blizu 150000 dinara. 

 

Meni su mnogi i ''obični'' majstori tražili 1200e za zamenu, najviše iz razloga što ih nema mnogo koji se upuštaju u toliki posao.

Kod mene su trojica majstora radili dva radna dana, i uverio sam se da ima posla, jer sam ih obilazio nekoliko puta. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcu sutra, da li mi pasu felne sa f10 na f30 jer su sire i izbacenije, nije to mnogo, ali su vec fabricki lepo blizu ivice, tako da ne bih da kaci ili da bude ruzno istureno.

 

Druga stvar da probam da vidim stanje lanca/klizaca.

 

Mislim imao sam nekoliko bmwa i nikad ni sa bmw ni bilo kojim drugim autom nisam bio u situaciji da ga osluskujem ujutru kako radi i jel se cuje lanac, paranoja je cudo :D

 

Jos kada sam uzimao auto kao ovaj je n47C, to valjda kao one cuvene glave kod 2.0 pumpa dizne, A, B, C, rekoh oslusao nema problema, uzimam, a sada kada je moj sad vise nisam tako nonsalantan :D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yay or nay?

Izlazi rimprotector na felnama milimetar dva van prednjeg krila, to me nervira.d7c5a0c57d7631914be17aae6793815b.jpg1723aa22e94c753a8af676dfa771ebb9.jpg

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako mi smesno sto je prvi upis u temi da sam odlucio da preskocim skroz n47 motor, a malo kasnije... :D

Razmisljam o ovim crnim sport grilovima umesto fabrickih hrom jer nemam nista drugo hrom plus mislim da bi lepo leglo na belu.
4f2dfe9ffd1114f62921c9203dcde764.jpgb189bdc6292f82710b1b9be2623d4951.jpg

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze koja rec vise o tom plastidipu, kako to uzivo izgleda, ko to radi itd. Vise puta sam cuo nesto vezano za plastidip i felne ali se nisam preterano interesovao jer felne volim kada su u fabrickoj sivoj boji, eventualno gunmetal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paaaaa, vi'is 'vako... Ne znam ni ja pa cu elegantno da sacekam prvo tebe da probas   :lol:

 

Sve sto znam je da je u spreju i da se super skida (kao guma) kad vise ne zelis da ga imas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...