Jump to content
FAS Goran
luka78

Fiat Nuova Bravo 1.9 MJet 150 / 1.9 MJet 120 - nema snage pri kretanju (problem sa snagom)

Recommended Posts

Pozdrav,

 

U zadnjih par dana mi se desava kada je auto hladan (prvo paljenje) i kada ga upalim i krenem da cesto mi se ili ugasi ili ako bas jako dodam gas krene ali sporo, nema snage i ne dize obrtaje. To traje jedno 50ak metara i onda kao da procepi, samo krene. Nemam problema u voznji, ima snage, i kada stanem i upalim ga radi bez problema. Takodje, pri prvom paljenju sam primjetio da mu i blago obrtaji variriaju. Nema DPF filter, a usisna grana i izduv su cisceni prije nekih 15 000 km, jer sam reparirao turbinu.

Filteri zraka, ulja i klime zamjenjeni su prije nekih 5000 km, a filter goriva prije nekih 20.0000 km. Nisam jos isao na dijagnostiku, ne pali nikakve lampice.

 

Neko mozda savjet nekakav ili slicnu situaciju ds je imao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se slično nešto dešavalo, kako god stiskam gas on ne reaguje, t.j. postepeno diže obrtaje u vožnji.

Problem sam rešio tako što je očišćen MAP ili MAF senzor, sad se ne sećam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pregledacu ovih dana. Na dijagnostiku sutra idem. MAP i MAF su ocisceni prije 15-16000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam danas u servisu, nema nikakvih gresaka. Kazu 99% je do EGRa, zaprljao se. Reko sam da je nov stavljen u avgustu prosle godine i od tada sam prosao 20ak hiljada km. Mada je 18 od 20 utroseno na svakodnevnu voznju od 60km, a cesta je vise gradska nego otvoreni put. Kazu ubi ga ta kreni-stani voznja...Nismo stigli ocistiti, za koji dan cemo skinuti i ocistiti. Uglavnom ne podrzavaju blokiranje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, MS PK said:

Nego podrzavaju ciscenje na svakom malom servisu? :D

Hehe dobro si. Ja prosto ne mogu da vjerujem da mu treba tako malo da se zaprlja. Ranije sam pisao ovdje, meni su klapne pospadale pa sam remontovao turbinu i promijenio 6 ventila. Od tada je sve radilo fino. A to sam radio pocetkom septembra. Tada je cijeli sistem ociscen. Al izgleda malo mu treba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije kojim slucajem ovlasceni servis u pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Ivan said:

Da nije kojim slucajem ovlasceni servis u pitanju?

Nije ovlasten. Neovlasten ali ozbiljan servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima! Vec dvije godine vlasnik sam Fiata Bravo 1.9 JTD 8v. Prezadovoljan sam autom i do sada nisam imao problema sa autom iako sam sa njim u te dvije godine napravio 60000KM. Međutim u zadnjih par mjeseci primjetio sam da auto troši više goriva nego ranije. Ranije sam prelazio 100km sa otprilike 5litara dizela, dok se u zadnje vrijeme potrosnja povecala na vise od 7 litara na 100km. Napominjem da vozim iste relacije.

 

E sada prije par dana auto je stao bez snage. Upalio sam ga i krenuo normalno, ali je nakon nekih kilometar-dva ostao bez snage. Nije primao gas onako kako bi trebao ni u prvoj brzini, bio je lenj i trom, obrtaje je dizao polako, ali ih nije limitirao, tako da sam vozeci po ravnici uspjevao dostici i 4000o/min(mislio sam da je problem u dpf-u pa sam ga malo stisnuo).

 

Nakon pređenih 50-ak kilometara i dva zaustavljanja auto je poceo koliko toliko ljepse povlaciti, međutim sada mi opet nema onu snagu kakvu je imao prije, ne vuce onako kako sam navikao i sto me najvise muci trosi oko 7-8 litara. Bio sam kod majstora, kaze da dijagnostika ne pokazuje nista. Odakle krenuti i kako doći do problema. Vozim ja njega ali se ne usuđujem krenuti na duzi put. I da, jos jedan detalj, tada kada je bio bez snage, kada bih ga ugasio motor bi lupnuo kao da ni nema nosaca motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao. U pitanju je Fiat Bravo 1.9 150ks. Juce mi se desilo da motor nema nikakve snage i da se vuce. Odem kod majstora on kaze da mi je prljav egr ventil. On ga je ocistio ali opet ne ide kako treba, ide bolje ali verujem da mora bolje. Kada sam ga malo vozao ubacim u trecu i teram ga na vise obrtaja. Dosao je do 3000 i nije hteo preko 3000 a bio je gas do daske. Zvao sam majstora a on mi kaze da je mozda problem elektricni deo egr ventila. Sada sta moze da bude, da li je taj elektricni deo ili se meni samo cini, da li treba jos malo da ga vozim pa da izbaci sve iz sebe?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam. Mislis da bih trebao? Veceras sam opet isao nesto autom i radio je oke i ugasio sam ga ali kada sam ga opet upalio i isao kuci opet nije imao snage i isao je samo do 3000 obrtaja. Kao da je nesto sa elektronikom i popravi se/pobrljavi kada ga ugasim/upalim. Dijagnostika mi nista nije prijavljivalja da imam problem.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kiza87

 

Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo.

Probaj i sa otkačenim protokomerom, vidi kako onda auto ide... :thumbup: EGR trajno reši na tom motoru tako što ga zatvoriš (mora softverski).

Share this post


Link to post
Share on other sites

U sustini uspeo sam da sredim oni stvar na autu, isao mi je u safe mode zbog gresaka koje su se pojavile posto je majstor skidao egr i zato nije hteo preko 3000 obrtaja. Sada zanima me kako vama vuce auto ako imate isti auto kao i ja 1.9 16v? Imam osecaj da se do 2000 obrtaja jako vuce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kiza87

Nema potrebe postavljati isto pitanje u nekoliko tema u kojima se samo pominje 1.9 ;) .

Skinuti su multiplicirani postovi, svakako ce tvoje pitanje biti vidjeno jer je na vrhu tehnicke teme o 1.9 i problemu sa snagom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Ivan said:

@kiza87

Nema potrebe postavljati isto pitanje u nekoliko tema u kojima se samo pominje 1.9 ;) .

Skinuti su multiplicirani postovi, svakako ce tvoje pitanje biti vidjeno jer je na vrhu tehnicke teme o 1.9 i problemu sa snagom.

Hvala buraz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo,

Pratim ovaj forum dugo, cak sam se savetima sa ove strane vodio i kad sam kupio gorespomenuti Fiat Bravo 198 (2007, 120hp, 1.9jtd).

Automobilom sam naravno prezadovoljan u poslednje cetiri godine me lepo sluzio, ali sada, nedelju dana pred tehnicki me dovodi do ludila

ako mozete da posavetujete sta i kako uraditi, ekstremno bi bio zahvalan.

Problemi su sledeci:

 

Problem 1:

Upalila se lampica za zamenu ulja, koja treperi pri startovanju auta i prestane posle 15 sekundi. Proslo je 5k od proslog malog servisa, proverio sam ulje i deluje u redu, majstor se isto slaze da ga ne bi menjao, sta mislite sta moze biti uzrok ovome?

 

Problem broj 2 (konkretan):

Upalila se Check engine lampica (zuta, stalno upaljena) i auto od tada bas gubi snagu (u pocetku je samo oslabio, objasnicu dole trenutno stanje).

Povezao sam ga na OBD i odveo kod majstora, izbacivao je tri greske

 

P0045 - Turbo/Super Charger Boost

P0403 - EGR

P2620 - Throttle

 

Majstor je ocistio EGR, medjutim nakon toga je pocela da se pali i lampica za grejace da treba da se provere (bez greske na motoru) i auto je poceo totalno da se gusi kad predje 2000rpm U BILO KOJOJ brzini. Osim pri prvih par minuta voznje, kad daje lepo gas i imam osecaj kao pre nego sto se desio kvar.

 

Sta je po vama problem, imam osecaj kao da motor radi odlicno dok se ne nabije pritisak u njemu i onda bukvalno jedva vuce. Pre nego sto krenem na uzbrdicu, stanem sa strane, ugasim auto i sacekam desetak sekundi, nakon toga ga upalim i moze da isteta malo.

Izvinite na dugackoj poruci, ali postajem blago ocajan, ja bih, po kodovima koje sam procitao, trebao da zamenim EGR Solenoid i senzor pritiska vazduha? Ili mislite da je mozda poludeo i racunar, tj strujno kolo?

 

Edited by Ivan
Spojeno, sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djolence89

Pozdrav i dobrodoslica na FLCS forum.

Pravilo No1 je da se pre otvaranja nove teme (pomocu Search) proveri eventualno postojanje slicne teme. Iz tog razloga je nepotrebno otvoren topic spojen sa postojecim o gubitku snage na 1.9 MultiJet.

Pravilo No2 je da ne pravimo "kupusare" od tema i u njima pitamo sve sto nas zanima. Svaka tema se, zbog preglednosti foruma i kasnije lakoce pretrage, bavi tematikom tacno definisanom u naslovu.

1 hour ago, djolence89 said:

Proslo je 5k od proslog malog servisa

Apropo lampice koja se pali posle 5.000 km od zamene ulja - proveri prvo ono najbanalnije moguce. Da slucajno servisni interval nije setovan na 15.000 km, a da pri zadnjoj zameni nije resetovan. Situacija sa istom motorizacijom, samo na drugom modelu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/80167-fiat-sedici-4x4-19-mjet-lampica-ulja-sija-par-sekundi-nakon-startovanja/

Ako to ne pomogne, moguce da je problem sa gumicom uljne pumpe (doduse cesce na novijim 1.6 i 2.0 MultiJet) ili sitom. Ili recimo problem sa losim filterom ulja. Za sve to takodje imas odgovarajuce teme, da ne off-ujemo dalje u ovoj.

 

Sto se tice predmeta teme i problema sa snagom... EGR moze da ima problem i sa elektricnim delom, iako je ociscen. Uvek imas opciju da ga fizicki zatvoris, s tim sto je na MultiJet (za razliku od JTD) neophodno i softversko gasenje. Sto se tice pritiska, moze da bude vise stvari, a moguce da ti auto odlazi u Safe mode ako nece preko 3000 rpm.

1 hour ago, djolence89 said:

Pratim ovaj forum dugo, cak sam se savetima sa ove strane vodio i kad sam kupio gorespomenuti Fiat Bravo 198 (2007, 120hp, 1.9jtd).

Automobilom sam naravno prezadovoljan u poslednje cetiri godine me lepo sluzio

I posle vise od 4 godine i svega toga, ti nam se pridruzis tek pre pola sata, kada se pojavi problem ;) ? Druzimo se ovde itekako i pomazemo i van toga, a neki red je da se u odgovarajucoj temi novi clanovi i predstave i napisu par reci o sebi, iz kog su grada ili bar popune avatar sa par osnovnih podataka... Ne da bi te bilo sta "ispitivali" - nego da ti eventualno preporucimo najblizeg krstenog majstora koji ce pregledati auto i otkloniti probleme, a ne da te voza. Ovako uglavnom mozemo samo virtuelno da "nabadamo" uzroke.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Hvala Druze,

 

Izvini na krsenju pravila, ubuduce cu ispratiti bolje. Problem nisam jos uvek resio, auto i dalje posle recimo par minuta voznje ogranici na 2000 obrtaja i jedva se vuce. Trazim dobrog elektricara za Fiat vozila u Beogradu jer kad sam skidao masku motora da procistim senzore primetio sam da je kabl koji ide u MAP senzor istopljen (plastika oko kabla istopljena i zakaceni su kablovi). Sa obzirom da mi dve greske prijavljuju u sebi "Open Circuit" vrlo je moguce da su direktno povezane sa tim.

 

Sto se EGRa tice, posto ga je majstor ocistio, kupio sam polovan da bi mu skinuo solenoid i prebacio na svoj (tj elektricni deo EGRa).

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve OK, dok se malo ne uhodas sa forumskim pravilima, tu smo da pripomognemo i usmerimo teme. Svaki (pogotovo tehnicki) topic se bavi tacno onim sto je definisano u naslovu. Cisto zbog preglednosti sadrzaja, lakseg citanja ubuduce, lakse pretrage, itd... Sa "kupusarama" od tema i gomilom pitanja u njima, ne dobija se nista na duze staze (sem licnog interesa onog koji ih kreira).

2 hours ago, djolence89 said:

Trazim dobrog elektricara za Fiat vozila u Beogradu

Da ne bude da reklamiram, ali srecom imamo doktora za Fiate u BG. Evo i teme, kao i generalnog topica o iskustvima sa servisima:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39186-fiat-servis-goran/

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5125-fiatlanciaalfa-romeo-servisi-dileri-pozitivna-i-negativna-iskustva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za predlog,

Javio sam se Goranu, prvi slobodan termin je 8i septembar, ali mi je izasao u susret i vec jutros sam bio na proveri stanja. Po dijagnostici i misljenu radnika, problem je sa instalacijama i morace da otvore auto i vide sta treba da se menja (skoro sam promenio kutiju sa relejima posto je prosla kutija bila spaljena - pregoreo relej za prvi brzinu ventilatora, tako da moraju da vide sta od kablova nije u redu).

Ovo je prvi put da imam ovakvih problema sa kolima, jel se menjanje kablova/instalacija racuna u skuplje ili jeftinije intervencije (znam da je nezahvalno reci)?

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...