Jump to content
FAS Euroauto Goran
Branislav

Servisi za ugradnju NOS sistema?

Recommended Posts

Ljudi da li ima u BG ili Ns neki servis koji se bavi iskljucivo ugradnjom ovog cuda? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam, niti znam koliko kosta, niti kako utice na motor? Konkretno 1.6 stilov :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako imas neke info slobodno pisi? Nisam upucen uopste za razliku od konverzije u turbo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/14/2018 at 10:10 PM, DraganUS said:

Roknes nitro istopis motor. Prvo se raspitaj koliko kosta da se napuni boca.

 

Reci ti to mom motoru, on to nije cuo izgleda :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja upravo zavrsavam stila sa 2.0 20v turbo konverzijom.

Taj 1.6 ne mozes puno da grunes u njega nitra da ga ne bi razneo, a ne bi npr bio brzi od Punta HGT.
 

On 10/14/2018 at 10:13 PM, YUgisa said:
 Reci ti to mom motoru, on to nije cuo izgleda default_laugh.png

Koji set imas i koliko guras u koji motor. Realan da budes ti koji si generalno sredio motor ili ovi koji nisu otvarani od fabrike, presli boga oca.

Kontam da 50 shot ne bi izdrzao 5 puta, a da ne prosvira.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ga ja koristio nego bivsi vlasnik je sam napravio svoj sistem od nekih 25ks. Sto se mozda ne cini mnogo ali govorimo o motoru od 63ks fabricki :D On je to koristio na fabrickom motoru, a sad kad je kod mene ja generalno nisam nista radio da mu produzi vek sem jaceg dihtunga glave upravo jer sam planirao da guram barem 50ks  :D Ali pitanje je kad ce to biti i da li ce biti. Blok i glava (sem veceg stepena kompresije) su onakvi kakvi su izasli iz fabrike.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Branislav said:

Nemam, niti znam koliko kosta, niti kako utice na motor? Konkretno 1.6 stilov :D

 

Šta misliš zašto toga nema više u običnim automobilima?

 

Zato što je skupo i zato što neodgovornim korišćenjem šteti motoru... Ugradnja bi te koštala kao pola auta a svaki put kad 'ispucaš' nitro, morao bi nešto drugo da popravljaš. Skupa igračka. Baš skupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ugradjuju se cesto bas zbog ovakvih tema :lol: Kad neko pita svi se jave da posavetuju kako ce da se razleti motor :lol: Nije to nista drugacije nego stavljanje turba na atmo ili povecavanje busta na turbo motorima. Samo ubacivanje vise kisonika i goriva u motor i zbog nacina ubrizgavanja toga ima efekat hladjenja kao sto je i interkuler kod turbaka. Sta ce da crkne pri tome crkni ce i sa N2O. Problem je samo sto svi gledaju F&F pa misle da je to stiskas dugme i krene da ti se zamagljuje okolina od brzine :D Mislim ako hocemo da odgovorimo coveka, treba reci da su Nemci koristili nitro na svojim avionima pa su izgubili rat, tako da ocigledno ne funkcionise :D A oni koji to imaju obicno ne kucaju po internetu posto ljude interesuje da li trosi 3l, kakve su LED i jel klizaju te patosnice i ne mozes izaci na kraju sa ljudima ciji fabricki auto ide 30% brze od deklarisanog a tvoj doradjen ide samo 20%... Jer je ljudima lakse uzivati u prodavanju magle nego biti u realnosti sa objektivnim i fizickim dokazima.

 

Iako ga nisam koristio, posto sam planirao da ugradim sam i da koristim puno sam se raspitivao oko toga:

 

1. Koristi se samo pod punim gasom, tako da je taster za aktivacuju obavezan na pedali gasa (naravno govorimo sad o nekim prostim sistemima, ne sad oni koji su nekoliko 1000e i sastavni deo motora), ono na volanu moze biti samo dodatan taster da kad je on stisnut i onaj na pedali da se aktivira sistem, da ne bi aktivirali bas svaki put sa stisnutom pedalom ako ne zelite. Mislim svako moze da veruje kako je dovoljno svestan da uradi to po automatizmu ali...

 

2. Aktivira se iznad tacke maksimalnog momenta. Moze i ispod, ali je puno manje opterecenje na motor i pogon ako se aktivira iznad. Jer moment opada iznad te tacke pa je manje opterecenje na mehanicke komponente takodje je manji udar na motor, motor u tim uslovima sam po sebi obicno radi u bogatijoj smesi odnosno hladnije sagoreva, takodje brzina strujanja vazduha je maksimalna da to sve usisa iz usisine. To je isto ono kako kod dizelasa kad narokaju momenta u nizim obrtajima ko nenormalni.

 

3. Ne sme da se koristi sa aktiviranim sistemom trakcije ili da se tuce u blokadu jer secenje paljenja i/ili kolicine goriva (zavisnosti od sistema) stvara prezasicenje smese koje moze da dovede do havarije. Zato recimo moj motor ima 500 obrtaja vise podignutu blokadu nego sto mu realno treba.

 

4. Kod ozbiljnijeg povecanja snage mora da se vodi racuna o zazoru karika, jer nije problem klip nego se karike pregreju i zatvori se zazor i onda pukne klip kad ga razgura karika. Zato na koriscenom motoru obicno moze bezbednije da se vozi nego na nekom utegnutom. Naravno ne pricamo sad o totalnom raspadu od motora. Veca je sansa da se pokrivi klipnjaca nego klip da izgori ako je sve kako treba.

 

5. Smesa se podesava od toga da se odabere odgovarajuca dizna za nitro i dosta veca od benzina (kod wet sistema). Pa se ide u nazad dok se ne stigne do neke ok smese. Ne gadja se odmah savrseno pa da izgori motor ako ste osiromasili smesu previse.

 

6. Onaj ko nije sposoban sam da ugradi verovatno nije ni sposoban bas da ga bezbedno koristi. Zato sto je nacin koriscenja zahteva vrlo specificne uslove koje opet razume samo neko ko je tehnicki potkovan, nije to samo stiskanje dugmeta. A ljudi koji nisu tehnicki potkovani tesko ozbiljno shvataju detaljna upustva.

 

Opet kazem, napisano je za ono sto se najcesce kod nas koristi, single point, wet sistem za 25 do 75ks. Naravno postoje sistemi koji mogu progresivno da dodavaju, da mere AF, redukuju paljenje itd pa moze i 500ks ako hoces...

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, YUgisa said:

 

6. Onaj ko nije sposoban sam da ugradi verovatno nije ni sposoban bas da ga bezbedno koristi. Zato sto je nacin koriscenja zahteva vrlo specificne uslove koje opet razume samo neko ko je tehnicki potkovan, nije to samo stiskanje dugmeta. A ljudi koji nisu tehnicki potkovani tesko ozbiljno shvataju detaljna upustva.

 

 

Suština...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...