Jump to content
FAS Goran
Flex

Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

Recommended Posts

Nesto mi ta 147-ica nit smrdi nit mirise. Ma kakva uvreda, pa nisam ga ja pravio. 

@bit, pa sada je daleko od loseg kada sam sredio sve sto sam mogao. A i problem je sto me svaka sitnica nervira pa, kao sto kazes, dramim i oko bitnih i oko nebitnih stvari. 

A da, ne napisah, resen je problem sa stucanjem koje sam pominjao skoro. Promena pumpe je resila problem (po Danijelovom savetu sam sipao G Drive na Nis-u) i nema vise stucanja. Izgleda da je prethodna pumpa promenom vlasnika (ButanGas, tako nesto se zove sad) promenila i kvalitet goriva(na gore). 

@neshtry, uf sad ispade da sam popljuvao sve koji voze po ogranicenjima. Nisi razumeo na sta sam mislio ocigledno. Evo ti npr. put prema Kopaoniku kroz Lipovac, Stepos, Sogolj pa redom. Pravac, odlican put, mnogo automobila prolazi dnevno i onda se nadje pametnica da vozi 40 i napravi ozbiljnu kolonu iza koja se proteze i-ha-ha. Po tebi je to skroz ok? A ogranicenja se smenjuju 50-80. Zasto bi iko normalan vozio 40 na sat tu? I onda dodjemo u situaciju da takve preticu i kamioni sa prikolicama i eto dodatnog problema. 

Nisam rekao da treba da se vozi 150 svakako. 

Edited by Flex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti si đerekarac?
Prema Stepošu i Kopaoniku ti je ograničenje 60kmh zbog konfiguracije saobraćaja, traktori i druga spoda vozila

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok, samo cesto idem tim putem (deda ima kucu u Steposu pa odem da iskuliram tamo kad imam lufta) i put je svakako za iznad 40 na sat koliko pojedini voze. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde je 60 tu je i 70 pa se tako malo odstupanje istolerise. A 40 i 70 je razlika poprilicna. 40 me ubije u pojam, 70 je sasvim fino. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato i ima onoliki spomen ploča pored puta....
Kod mene su pravci od po 10km,prohodni, sve lepo vidiš i ginu ko muve... Neki dan se Audi zalepio u traktor pozadi, u tanjiraču, jer je loše procenio koliko traktor sporo ide... SD tablice, nije shvatio zašto drugi voze samo 80kmh...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad i ti ode u krajnost. Pa ti sa spomen ploca sumnjam da su vozili 70, vec verovatno duplo ili mozda malo vise. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda su čak vozili i sporije od 60kmh....ali sa 60kmh ćeš se garantovano zaustaviti ako naiđe opasnost, a sa 70kmh možda nećeš(ako imaš lassa gume a vlažan put )...



Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato stavis premium gumu i skuplje kocnice i kopa i sa 70 (probao). :)

A ni sa 60 nije garancija ako vozis poluispravno smece. Skoro me covek zamalo nije pokupio na pesackom jer nije mogao da ukoci (a nije isao vise od 40 sigurno). Zakocio metar posle pesackog. Da je srece da se malo vise paznje obraca na to, manje bi nesreca bilo. 

Edited by Flex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajehebe to kada se najmanje nadaš... Proverio!

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dalje ostajem pri tome da gume prave razliku. Zimus na prilicno potrosenim gumama (15-ice) zakacim baru pred krivinu (doduse malo vecom brzinom) i okrenem se na sred puta. Tad sam rekao da dinar necu da zalim za gumu, zato i uzeh CC+. Bukvalno moras debelo da preteras da bi pocelo da proklizava, kao da nije isti auto u pitanju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa od toga i žive proizvođači guma... Cena proizvodnje premium i srednje klase je približna, sa sve razvojem...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko se secam kada sam ih kupovao - CrossClimate je na testu do otkaza na vlaznom krugu postizala vecu brzinu cak i od letnje Michelinke ;) (cini mi se da je Primacy HP bila u pitanju, imao sam svojevremeo i njih).

Share this post


Link to post
Share on other sites
I dalje ostajem pri tome da gume prave razliku. Zimus na prilicno potrosenim gumama (15-ice) zakacim baru pred krivinu (doduse malo vecom brzinom) i okrenem se na sred puta. Tad sam rekao da dinar necu da zalim za gumu, zato i uzeh CC+. Bukvalno moras debelo da preteras da bi pocelo da proklizava, kao da nije isti auto u pitanju. 

To što si se okrenuo je čisto tvoja greška i danak neiskustvu, dobro si prošao, a i Stilo je dosta tvrd, volan je umekšan i nema se baš neki direktan osećaj šta točkovi, gume rade po putu. nikad se nisam okrenuo slučajno autom za 24 g vožnje. Bilo je momenata kritičnih

Послато уз помоћ ТT

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da je moja greska, ocajna procena. Ali to ne menja cinjenicu da sam se okrenuo zbog guma jer sam sa ovima sada prosao na istom mestu i vecom brzinom i mrdnuo nije. Gde mi je trebalo samo malo gasa u krivini da prokliza sada moram ozbiljno da preteram da bi zaplesao. 

U svakom slucaju imao sam mnogo srece. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet ti negiraš.

Nisi se zbog guma okrenuo, već zbog svoje loše procene, neiskustva.

Dobra guma će te spasiti ali greške ne može ispraviti.

Verujem da sada kad vidiš lokvu usporiš, bez obzira kakve gume imaš

Isto ti savetujem i za blato na putu, koliko ga god malo bilo, o snegu i crnom ledu neću to je tek neuračunljiva nepoznata.

 

Послато уз помоћ ТT

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naravno da je moja greska, ocajna procena. Ali to ne menja cinjenicu da sam se okrenuo zbog guma jer sam sa ovima sada prosao na istom mestu i vecom brzinom i mrdnuo nije. Gde mi je trebalo samo malo gasa u krivini da prokliza sada moram ozbiljno da preteram da bi zaplesao. 

U svakom slucaju imao sam mnogo srece. 

Čekaj prvo priznaješ da je tvoja loša procena bila, a odmah nakon toga kažeš da si na tom istom mestu prolazio i većom brzinom? Čemu to?

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugi put je bilo sa novim gumama i prvo provereno kad nema saobracaja. Da sam osetio da ce da zaplese ne bih terao tako. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mlad lud.

Mada i mlad nikad nisam jurcao trezan a sa drugim sredstvima ispod ograničenja wooouw jbg sve je brzo tad, a i mnogo smeha u autu, lepo je biti

Mlad lud

U ostalom šta ti radiš na toj građevini, da znamo svi, što se teslačimo ovde 1000 i kusur postova

 

Послато уз помоћ ТT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, danijel55 said:

147 cipovanu na 150ks,nije fl,vozio sam je i bolesno ide.Dobra guma uvek naravno.

Mozda ce mu 147 biti tesna, nije ona puno veca od GP, ako cak nije i manja od njega.

Inace sigurno da ide odlicno, mali auto a motor 150 ks.

Taj motor sasvim dobro nosi i 159-ku koja ima skoro 1600kg.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mene pitaš u GP-u ima sasvim dovoljno mesta.. Imam 2m i 110kg, do sada mi ni jednom delovao skučeno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...