Jump to content
FAS Goran
Flex

Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

Recommended Posts

Ja sam prodavao brava za 4300 na kraju otisao za 4100, bez ulaganja 20k do velikog, oko 5k do malog, sa 2 seta tockova, 17 letnje i 16 zimske, bez dinara ulaganja, registrovan do oktobra a prodavao u aprilu. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Flex said:

A jbg, sve zavisi od zelja. Ni to mladje ne mora da znaci da nije unakazeno propisno. 

Pa izlazis valjda nekad i van grada majku mu? 

Može da bude ali ne mora da znači. Naravno da izlazim, od marta do sad prešao 15.000 km, jednom mesečno do Kš-a,  jednom nedeljno do Inđije i Pazove, ostalo sve po gradu. Istina, ovo prelazim sa službenim Puntom 1.3 mjet. Da li bih imao potrebe za jačim motorom? Realno može neki 1.5dci, 1.6 TDI, HDI... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, marko.jovanovic said:

Aj da pitam prisutne, da sam kupio Bravo za 4500 i dao još 2000 da li bi bio onda lud, neracionalan? 

Kada ćete da shvatite da za tu generaciju automobila delovi koštaju manje više isto, kao i usluga u servisu. 

Da, mogao sam da vozim na starim gumama, ciganišem se itd, ali hoću ispravan auto, da sve bude tip top. 

 

 

Da ali bi taj neki bravo bio mladji od tvog golfa 4-5 godina. A to znaci.

A i tih 2000e. Ja sa svim mojim petljanjima i igranjima i protokomanderima sam mozda tu negde oko 2000e ili nesto malo preko a ti samo u startu dao te pare, a ja vozim brava skoro 4 godine. Kako onda cene odrzavanja mogu biti iste...nesto tu ne stima!? 

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secam se, davno bilo dok se vozio Volvo 340Gl sa plincugom ko pola gepeka. Svedski celik, izgledom i funkcionalnocu kao iz salona da je izasao ali....godine ucinile svoje. Ne na limariji koliko na delovima. Reno 18 unutra i sama oznaka na autu 'Volvo' je dovoljno da vam uvale deo za Volvo jer pomenutih za renoa nema. Cifra oko odrzavanja jednog svedjnina mislim da je svima poznata.

Ode tako dobar auto, sa sveze uradjenom generalnom i atestom za cca 1500E. Sama generalna izasla skoro ko ceo auto, za ostale delove da ne pricam. Jbg, tako ce biti i na kraju sa@Flex stilom. Prodaces ga bud zasto ili ces ga maltene pokloniti za sitne novce kada krene da se ozbiljnije kvari jer se mozda nece ni isplatiti.

Definitivno je problem kada imas odrzavan auto a star, u moru krsheva tvoj ce odstupati za max 150-200E kako vreme prolazi i to je to. Nema ulaganja koje ce ga izdignuti vise od konkurencije i slicnih vozila. Bas samim iscitao temu i nejasno mi je skroz toliki broj kvarova na stilu jtd. Bas je il maler il uklet ili sa fabrickim boljkama nepoznatog tipa.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oprema i koji ce neko motor da odabere to je prica za sebe.Dok drugar nije uzeo deltu,svakakvih auta smo se negledali,ni jedan auto od vlasnika nije bio da nema ogrebotinu na braniku i to,kažu pa to je polovan auto meni ne smeta.Neko jednostavno voli da sve bude tip top i naravno da se mora nesto uloziti,bio mehanicki tip top ,onda estetski ima nesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto se ostavi uvek radi malera, tako je od..vremena :D
Flex, protokomer ako kupujes nov,kupi Bosh, mada vise ti se isplati polovan za 20e al kako hoces.
Nesto nije u redu definitivno sa tim autom , da je tako kod svih pa jos sto je Fiat...taj se ne bi vozio..ma ne bi ga video na ulici. Stilo jtd je poznat kao izdrzljiv, ekonomican u svakom smislu, plus i estetski lep (kupe). Ne znam koliko ti je presao taj tvoj il da nije bio u nekoj poplavi, nesto tako..mnogo se kvari bre :D Jbt presisao si i one sa najgorim 1.6 Ecu stilom zbog kojeg je stilo generalno na losem glasu. Jbs ga, mozda je samo maler auto a od takvog treba bezati glavom bez obzira, pricam ti iz iskustva. Sta god da radis i koliko god da ulozis kod takvog uvek ima nesto novo!
Evo moj (da se nadovezem na Ivanov post) doteran 2007god kod kumovih rodjaka, on im ga dovezao, ja sam ga video pre njih. Tad je stilo bio pojava, mislim skabo ih je bilo. Imao nekih 120hkm. Od tad do 2012god je uradjen trap jednom,v.servis, akumulator 2011god i kupljene alu felne sa letnjim gumama. 2012god ga uzimam ja, imam oba seta odlicnih guma, aku u garanciji jos 1god ( vozim ga i dan danas, Topla crvena, bio i na Zlatiboru one zime kad je bilo i -24c) , ja sam mu uradio v.servis opet, ulje u menjacu, crevo ic, 2silen bloka i p.amortizere, 2xstabilizatore, diskove i plocice i to je sve za punih 7god voznje. Jesam kupio vece felne i gume iz meraka al do sad bi i te stare zamenio. Imam da promenim zadnje silene sad ovih dana, 20-ak eur i ruke toliko , neki nosac motora je losiji kao i sam sto znas, lao i svakom. Overbust ventil 20e nekad zeza, u petoj na 140km/h upali check eng., nekad uvek a nekad mesecima ne , i da kazem "turbina se cuje " , bio kod majstora, pregledali je 2 majstora, nema lufta, suva je spolja i unutra, odgovor - vozi to, trajace dok je kod tebe? To je to, eto, ko bratu da ga prodajem :D da, zena ga udarila letos kod zadnjeg tocka al to nema vete sa stilom nego je "kombi bio nepropisno parkiran"
Hteo sam ti ukratko reci - prodaj baxuza :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uklet ebo ga ja bas. Ali sve racunam posto sam zamenio 300 stvari da nema jos mnogo toga da crkne.

No, da se vratimo mi protokomanderu (sto kaze Milutinac). Jutros bez njega nagazim preko 3k obrtaja i greska motora i izgubi snagu. Zakacim govno (obrisem greske) vrti preko 3 bez problema. Ohladi se, krenem i krece da stuca (sa otkacenim nije stucao). Izgleda da je ipak problem do njega.

A da, kakav bre Mico polovan protokomer? Pa da opet za neki mesec jurim drugi. Neka, sve sto sam do sad uzeo polovno bilo je ocaj (ovi sto rasturaju su g.ovnarija gola, osim Nese iz Indjije) i od tad samo novo. Nov je 8700 (Bosch naravno) pa cu njega da uzmem (samo da potvrdim da l' 100% stuca do njega).

A sto se tice prodaje, pa razmisljao sam i u tom pravcu. Ali sta uzeti a da nije mnogoo skuplje? Da nije slabiji, da nije manji, da lepo izgleda i da ima dobru opremu (medija, 17 - 18" felne, naslon i slicne gluposti).

P. S. Evo opet mi izbi dosta para za kratko vreme. Map pre 20 dana (3500 din), diskovi i plocice (8500 din), sad protokomer (8700), zamena diskova i plocica (2500) i milina.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa protokomer nije lupam lager pa da mu skodi sto je radio nego kontam el uredjaj, il radi il ne radi :)
A sta da uzmes a da je takvo a nije mnogo skuplje...nema nista brate. Zato jos i vozimo stila

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije bas radi ili ne radi. Evo ovaj moj radi (nema greske na dijagnozi) a izgleda da zbog njega trza.
Pa sta me teras onda da ga guram dalje.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Flex pa on čeka da kupiš nov a njemu da pokloniš taj što sad imaš na autu jer ĆE SI TERA :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ne sitničari, vidiš da si okupio skoro čitav forum, i Gorana si sredio, nisi Ferarija pazario pa štuca, to bi bio problem, već auto kom se kilometra ne zna, za par šerpi dobre ribe. To se ili prodaje odmah ili se vozi do otpada kad tad, jer za dve godine neće vredeti ni 800e.

Ćuti i vozi to, ako za bolje nema, ne otvaraj više haubu dok ne stane(vodu i ulje jednom mesečno pogledaj), pokušavam od kad sam te snimio, da ti približim šta je to staro vozilo, al nedaš se , hoćeš da bude kao novo, pa ne može. Štucače, podrigivati, prditi, smrditi, škripati, lupkati.

Šta ti misliš ovi što voze old tajmere jako im je lepo, pa lepo izgleda spolja a kad voziš sve ono od gore napisano se oseti, ma koliko para truda i vremena uloženo.

I ja bi možda 23-24g opet ali....

 

Послато уз помоћ Тапатока

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i vozicu ga dok se ne stvore uslovi za nesto bolje, i znam da nece puno vredeti. Ali dzaba mi kad me nervira ovo stuckanje pa to ti je.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozi sa otkacenim MAFom. Moj mladji naslednik vec 2 god vozi tako. Upravo se vratio sa Lefkade, ubio 2500km, 4,7 l/100km. Moj MAF, koji je sigurno ispravan, nece da prihvati. Da li je do ECU, ne znam, ali funkcionise i ovako. Drugaru na Stilu je tek 4-ti MAF prihvatio a svi su bili ispravni. 30 eur ga je platio.

Poslato sa Honor 8X pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa preko 3k obrtaja gubi snagu i baca gresku motora kad otkacim maf. Cim zakacim i pobrisem greske sve normalno.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, bas te hoce :(... Ako ti je ikako za utehu, generalno su ta zadnja klesta kod Stila problematicna. A problem cesto bude upravo kada se dodje do zamene komplet diskova i plocica. Cesto se desi da klip zariba u nekom delu hoda, pogotovo ako su jos otisle i gumice.

Onda je neminovan ili remont (po meni bolja varijanta) ili proverena polovna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ni ocekivao da ce proci lagano i bez zajebancije. Dodatna muka je sto su mi kola neophodna za posao. Toliko me hoce sa ovim autom da bolje da sam ga u reku gurnuo ebem ga bas. 

P. S. Pa da, gumica iscepana. 

Edited by Flex

Share this post


Link to post
Share on other sites

flex ti si lagano prešao 4500-5000 e sa tim autom, jel tako negde.

Sledećeg kad budeš uzimao biće 7 dana probne vožnje uz dodatnih 200 e .

 

Послато уз помоћ ТT

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa za sada (bez registracija i prenosa) je oko 3900e (tu sam racunao svaku sitnicu i sve zezancije oko kozmetike i slicnog). 

Sledeci auto samo od poznatog vlasnika uz DEBELU proveru. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I uz forumsku komisiju :stuart: ...

Moze lepo da se prodje i sa autom iz uvoza, samo se ne treba zaletati i sve dobro proveriti... Ni to sto je poznat vlasnik ne mora nista da znaci. I za svaki polovnjak treba da te malo posluzi i sreca, a njen uticaj opet smanjujes detaljnim pregledom pre kupovine.

Bas je previse izaslo, gledajuci i vrednost samog auta, jbg :( ... A zivce ne mozes da kupis.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...