Jump to content
FAS Goran
Flex

Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

Recommended Posts

Gde mi se isplati da ga teram u oglase kad sam sve izmenjao.
Cuti ti Mico i guraj u safe modu i dalje.
Pa nije bio lepo "nabijen" konektor na trecoj dizni. To sam namestio, sad stoji normalno.
Moze li neki nosac da uzrokuje ove vibracije na 1700 obrtaja? Sve mi nesto u glavi da se to desilo dok sam se jebavao sa vibracijama i menjao nosace i dizne (tad sam menjao onaj veliki kod boce za antifriz). Mada je taj nosac polovan ali jbg sad.
 
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
 
 
 
Vidi, i ako upadne nekad u safe i tako cu da te otresem ko s.inu, volj ti na ubrzanju volj na kilometrazi. Ti dok upalis, dok odvibriras, dok prestanes da stucas, pa ne vuce pre 2000rpm a tek klima ako ss upali.. odoh ja daleko

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ne znam kakve su dizne. A nemam ni vremena nesto sad da jurim kod ovih sustera da se vidi.
Filteri svi menjani u aprilu na malom servisu.
Inace map crk'o, porucen novi. 3200 din Bosch.
A onaj Duletov Bravo posteno dobar.
 
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
 
 
 
Pa ako si bio kod Gorana i stavljao ga je na dikagnostiku verovatno je i dizne pogledao...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa ako si bio kod Gorana i stavljao ga je na dikagnostiku verovatno je i dizne pogledao...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk


Kod JTD-a se na dijagnostici ne vidi kakve su dizne.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skinu se dizne, stave se na probni sto i dijagnoza se pokaže na displeju. Kada je meni riknula, potrošila se dizna na drugom cilindru, i sa zakačenim džekom i bez struje, motor je radio isto.
Delovi dizne se troše, sve unutar nje se menja. E sad, meni je znao taj cilindar da ne radi na ler gasu, auto ljulja kao brod u oluji (ne uvek), a u vožnji sve normalno.
Reparirao sve 4 dizne, vratio na fabriku, ova umrla je bila 80 eur, a ostale 3 po 30 eur. U servisu ih skidaju, remontuju i vraćaju. Svi drugi koje sam zvao, tražili da im donesem dizne u rukama i bili skuplji.

Послато са LG-G5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blizu stadiona, kod malog poljanceta (Zlatno burence nekadasnje).

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod "petronijevića"? Tast mi tu živi u blizini

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledeće godine, decu u pionirski park kod dede , a mi u kafe

 

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 13.9.2019. at 9:39 PM, Flex said:

Blizu stadiona, kod malog poljanceta (Zlatno burence nekadasnje).
 

Nekada sam živeo u tom kraju, ulica Ljubiše Savića.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konsultovao se sa Goranom u vezi stucanja (hoce da cima kad je hladan i ubrzavam lagano drugom) i na njegov predlog otkacih protkomer i danas nisam primetio stucanje. Isprobacu jos malo ovih dana ali izgleda da mi se smeska nov protokomer (80e). Bas me oce ovi dizel kvarovi. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, je*aji ga bas :( . Stvarno mi je zao, bas sam pratio temu od pocetka i sa kojim se entuzijazmom uslo u pricu.

Pa za skoro 11 godina posedovanja Stila JTD nisam imao ni blizu ovoliko problema, ulaganja ili klasicnih dizelskih kvarova. Dizne, kvacilo, zamajac, turbo, MAF (ciscen), MAP(ciscen) - sve je bilo isto kao kada sam ga kupio kada je bio par godina star, a radilo kao satic i kad sam ga prodao. Uglavnom se svodilo na redovno odrzavanje ili cackanje oko pratecih stvari, sama masina me je vrhunski posluzila celu deceniju, zato sam ga bas teska srca prodao. Kad podvucem crtu, par sitnica oko elektronike i trap (tezak motor i nasi vajni putevi) bili su najcesce na dnevnom redu, ostalo je sve bilo manje-vise redovno odrzavanje, oprema i sminkanje. Valjda ces da razbijes maler ;) , u PM...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupe i oko kod tebe i kod mene po pitanju odrzavanja. Ja jos motor nisam zamenio. :D

Ne zaobilaze me ovi dizel kvarovi nikako (pre 20-ak dana menjao map). Mada nisam jos 100% potvrdio da je do protokomera (nije mi uvek trzao) ali izgleda da je do njega. 

E vidis (osim one poluosovine koja je bila od pocetka u problemu) nista na trapu nije radjeno a teram 17-ice 225/45 (mada vozim kao po jajima gde nije sve ravno). 

A da, juce stigli diskovi i plocice pa i to menjam ovih dana. 

 

IMG_20190917_135810_423.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je*es trap.Jedna od jeftinijih stavki.Jel ti se cini da ide losije,bolje ili isto sa otkacenim protokomerom?Jednom sam razdzekao na libri i slabije je vukla. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ako ima razlike najminimalnija je moguca, ne primecujem nista Doduse deluje mi da je malo zivahniji sa nizih obrtaja ali moguce da sam umislio. I desava se (kad je zakacen maf) da kad dodje do 2000 obrtaja kao da proguta knedlu na kratko (samo dok je hladan, kao i stucanje) i nastavi normalno. To se danas sa otkacenim nije desavalo. 

Edited by Flex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes i bez protokomera da teras ihaj...Ja sam sigurno vozio godinu dana otkacen,a kolega ga nije nikada ni zakacio ponovo i na kraju tako i prodao auto.Cisto da znas ako je skripac neki za novac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, neshtry said:

Aksiću i ti si čarapan?

Nisam rođeni, živeo 10 godina u Kš, tamo završio osnovnu i srednju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...