Jump to content
FAS Goran
Flex

Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

Recommended Posts

Osusio skroz, suv kao barut.
Sad cu malo da precistim kontakte, moguce da je tu problem.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Evo ga, ipak je kontakt zezao.
0a21e651ccad36e887d7645b1b92c3da.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro si uradio.Cim je toliko bio prljav,trebalo mu je ciscenje.E sad ima nas perfekcionista, sto hocemo da sve bude kao novo ,a auto su nam stara preko 10god.Pa imas da se petljas oko sitnica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa imalo je garezi, nije da nije. I unutra i okolo.
Kratko sam nesto vozio pa ne mogu da kazem ima li neke razlike. Videcemo hoce li stucati i dalje.
Mada mi je i konektor na trecoj dizni bio labav (nije namesten lepo) pa sam i to namestio kako treba (lokalni suster nije lepo vratio kad menjao dizne skoro).


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je da ce i kod mene tu biti razlike, bas cu da obratim paznju.
Mada je i do sada isao odlicno, kad potopim sa 2000 bas zalepi.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povlacenje iz nizih obrtaja treba da bude bolje ako je bio zaprljan.
Labav konektor na dizni treba da ti je uzrok stucanja.
Ako pre 2000rpm ne povlaci mnogo dobro, nesto nije u redu. Mora mnogo ranije da cupa, lupam sa 1500, na 1700-800 da prokliza. Njemu je bese i najveci obrtni na 1700rpm

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nikad ne potapam iz nizih obrtaja pa ne znam. Sa 2000 zalepi jer tu cesto patosiram kad preticem.
Na 2000 mu je maksimalni obrtni.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros me opet obradovao check engine. Ide do 2k obrtaja i kao da udari u blokadu. Zakacim dijagnostiku, kaze map. Skinem g.ovno, precistim opet kontakte i sad kao proradi. Jeb'o me dan i kad sam ga skinuo.
E sad, druga stvar me muci. Ono stucanje sto sam pominjao na 1600 - 1700 obrtaja. Zadrzao sam lagano gas u leru na tim obrtajima (po dijagnostici 1660 obrtaja) i tada kompletan auto krece da se trese. Cim spustim malo ili podignem obrtaje sve se smiri. U kom pravcu da gledam?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada si menjao filter vazduha? Moj Punto tako detektuje prljav filter. Ili produvavanje na kompresoru ili probaj bez filtera.

Послато са LG-G5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kakve su dizne. A nemam ni vremena nesto sad da jurim kod ovih sustera da se vidi.

Filteri svi menjani u aprilu na malom servisu.

Inace map crk'o, porucen novi. 3200 din Bosch.

A onaj Duletov Bravo posteno dobar. :)

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taman kad izmenjaš sve smorićeš se i eto on na oglase :/

A Bravoi su stvarno povoljni + ide dosta toga što  ti pretekne sa stila ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta rece ti, ciji auto neispravan?
Rekoh ti prosli put, takve simptome obicno pravi dizna. Rece da ces da proveris konektor na jednoj, bio ti sumnjiv?

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starija auta su ti kao slagalica od 10000 oblika, iz daljine izgleda super onako složena.
Kada se približiš i onako pogledaš vidiš da fali 15-20 komadića, ako uzmeš stolicu i sedneš da gledaš uočićeš da fali još 10tak, ako se udubiš primetićeš da je neko docrtavao tu i tamo po nešto...
Tako da od 10000 delova ti sad imaš 9960 i oni nisu u nekom super stanju.
Ako bi svaki deo menjao novim to je nova kutija sa slagalicama plus je treba složiti, što nije lako ni brzo.
Ima nekih par koje ti bodu oči, te si naručio, a neke i ti docrtaš stolicu prebaciš preko 5m i opušteno gledaš u slagalicu, znaš da nije savršena, ali lepo izgleda sa 5+ metara...


Послато уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde mi se isplati da ga teram u oglase kad sam sve izmenjao.

Cuti ti Mico i guraj u safe modu i dalje.

Pa nije bio lepo "nabijen" konektor na trecoj dizni. To sam namestio, sad stoji normalno.

Moze li neki nosac da uzrokuje ove vibracije na 1700 obrtaja? Sve mi nesto u glavi da se to desilo dok sam se jebavao sa vibracijama i menjao nosace i dizne (tad sam menjao onaj veliki kod boce za antifriz). Mada je taj nosac polovan ali jbg sad.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druže :) da ti dam marenga da se navozas kao čovek :D
1500km mesečno i haubu otvaram samo da dospem ulja :D nikakve promene a ni problemi već duze vreme... (pu pu da ne ureknem)...
Taj stilo bi trebao biti isto takav,nešto tu ne štima....ili auto ili vlasnik :)

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

E jos mi fali i da ubacim dolivanje ulja i da idem u pm samo. :D
Ima i do vlasnika, tu nema dileme.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...