Jump to content
FAS Goran
Flex

Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

Recommended Posts

Ako ne odlucim da prodam multimediju videcu do elektricara da odem da poveze. Nesto mi se ne cacka.
Nego, imam jedno pitanjce. Vozim normalno i dodje temperatura do pola (zakucana). Upalim ventilator i padne malo pa se posle nekog vremena vrati do pola (ili milimetar ispred) i posle toga stoji tako. Da li je to normalno ponasanje?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kad vratih fabricki radio nema problema sa paljenjem (nisam ni pokusavao da prevezem mediju), pali kao mina.
Uskoro ide mali servis i gume a trebalo bi i poliranje da se odradi (ima dosta sitnih ogrebotina). Imate li preporuku za nekog ko to kvalitetno radi? Bilo bi idealno ako nije predaleko od Krusevca.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, opet me nesto j.ebava. :D
Vozio mozda 15-ak minuta, ugasio i vidim izlazi dim. Podigao haubu da vidim da nije motor ali izlazi iz pravca ventilatora. Prao sam ga juce doduse, pa da ne isparava mozda ostatak vode?
https://mega.nz/#!AxIBmAjC!rYqo1j-pCFVDDHtd_kTOdsvhnlYwStrusE-elQ1tOVU

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ne smrdi, onda je OK

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omirisao, nije smrdelo. Jutros nije bilo dima tako da je izgleda, na svu srecu, ipak ostala voda od pranja. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos malo pa 4000km predjeno, greske bez. Nadamo se da ce tako i ostati.

14a83ba9524691693acd6f0bfc435417.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak sam prevezao multimediju da pali na kontakt. Morao je da se izvuce kabl (nije bilo fabricki) da bi dobijao napon kad dam kontakt. Sad startuje kad dam kontakt a gasi se kad iskljucim.
dd08b530714f317324e5300667b67e7d.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napon sa kontakta (na pinu 4, ISO A konektora) imaju samo verzije u koje je fabricki isla navigacija. Ako sama multimedija ima to podesavanje, uvek bih je setovao da se pali/gasi nezavisno od kontakta. Npr. pri paljenju, grejaci vuku struju, anlasujes, a navigacija je tek krenula da podize svoj OS. Zbog velikog pada napona, recimo na fabrickim ConnectNav+ se stresala slika, vidjao sam da znaju da zabaguju, crkavale su komponente (ostajale bez zvuka, slike) i sl... Uostalom, verovatno ne zelis da se uvek kada das kontakt uredjaj upali - mozda samo hoces da preparkiras, pogledas nesto na boardu, namotas volan ako nesto cackas i sl... Takodje mi je zgodnije da je gasim kada hocu (u 99% slucajeva gasim sve potrosace pre gasenja motora, ili se ponekad desi da hocu da odslusam pesmu do kraja pre nego sto izadjem).

Recimo fabricka Magneti Marelli je imala podesavanje zavisnosti od kontakta samo za gasenje, ali ne i za paljenje (suludo resenje). Pa da bih izbegao konstantno stresiranje uredjaja verglanjem, moje resenje na prethodnom Stilu je bilo samo da ugradim jedan dodatni prekidacic na taj dodatni +12V sa kontakta:

 

210620141907.jpg.e2d048325c9c40b0e39f2a7d34c83663.thumb.jpg.8bfec83241cf42f53ad35b4475c5e9c5.jpg 210620141908.jpg.612d61819e0a1786a06f602e79e185e2.thumb.jpg.72ef875b672cd50d687316119e89e896.jpg 260620141914.jpg.678b709def4eeacc896827f10d9e10ec.jpg 040720152805.jpg.5d775a326b71595d39a1c376f29cbc36.thumb.jpg.3680daa4266c2244b6dd48b8c25af4a9.jpg

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sto je multimedija preko tastera za gasenje odlazila u neki stand by rezim gde je uvek aktivna. Npr. ako pridjem blizu telefonom (povezani su preko bluetootha pre toga) ona se pali sama i prijavljuje aktivnu konekciju. Najbolje bi bilo da je imala mogucnost da je ugasim totalno i posle ukljucim kad hocu. Ali posto nema drugog resenja morao sam da vidim da se dovede kabal koji ce da joj daje pobudu kad se da kontakt.
Jedino sto mi se neka podesavanja izgube sad ali bolje i tako nego da vuce struju.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logicno mi je da trazi napon sa kontakta (pricao sam iskljucivo o potencijalnom prekidacu na toj liniji ili jos bolje ako softverski moze da se podesi zavisnost od kontakta).

Jesi li lepo pretresao semu povezivanja i uputstvo?

Nisam video da si pisao - ima li sam uredjaj mogucnost da se konektuje na CAN mrezu vozila?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam video softverski ne mogu nista da odradim da se gasi skroz. Ideja sa prekidacem je odlicna, samo da vidim gde bih mogao da ga uguram (nije mi bas zgodna ova pozicija gde si stavio ti) i kako da napravim lepu rupu.

Slikacu posle kako je odradjeno (elektricar je radio, nisam sam vukao) i postavicu.

Nego, nesto razmisljam. Zar nisam mogao da postavim prekidac na ovu postojecu zicu sa stalnim naponom i prekidacem da regulisem mediju? Onda bi ostajala iskljucena kad je prekidac na nuli a kad ukljucim onda bi radila i kad nije dat kontakt?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prekidac da se ne vidi mozes da stavis gde hoces. U frizideru npr, meni je tamo za phone opciju. Negde ispod volana, u onoj maloj kaseti pored kontakt brave koja ne sluzi nicemu, itd. :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta kaseta desno mi je i prva pala na pamet, bukvalno mi nicemu ne sluzi.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umalo da zaboravim, imam jos jednu muku. Magle stop svetla daleko bilo. Levi sam menjao skoro (uzeo polovan od Nese iz Indjije), iskoristio samo moju plocu gde stoje sijalice (izvucena masa pa da ne lemim opet). Desna je napukla bila ali sam sve zatopio silikonom. Leva nigde lufta nema (zapusio sam i oko ulaska konektora takodje) a magli stalno. Ima li neko ideju neku sta da radim?
e84006d45661979bdbc4319dc29009d3.jpg
e2ec54c0433514bebb824c0393074933.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je vlage kad si radio, ako si sve zadihtovao, vlaga je ostala unutra.
Na lepom danu, uz pomoć fena, otvori osuši zagrej dobro i o onda dihtuj.
Meni je maglilo prednje levo, otvorio, fenom dobro zagrejao zatvorio i nema više

Послато уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oce i ako je u hladu kao sad kada je nocu hladno i ogreje ga sunce da stvori taj kondenz po malo. Recimo ja ako ga perem na suncu on malo zamagli, ovako mema nista

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Flex said:

i kako da napravim lepu rupu.

Ja sam radio sa konusnom (stepenastom) burgijom, rupa je ispala kao fabrikana :) .

 

210620141903.jpg.a9dc8cac71968bacc9b3ca23d00adc86.thumb.jpg.732937c27cf4bb1b1d215b00acc12414.jpg

 

Obicno za ove male kruzne prekidace treba da bude 20mm, ako ti nesto zatreba imas sve detaljno u onoj mojoj temi o naknadnoj ugradnji fabricke navigacije, u "Uradi sam":

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice polozaja prekidaca, odgovaralo mi je "ergonomski", jer je odmah tu ispred naslona za ruku. Samo spustis prste i tu je na klik, ne moras nista da gledas i trazis po kabini.

Druga stvar, odgovaralo mi je jer sam +12V vukao sa upaljaca, pa je prekidac bas na putanji kabla.

S tim u vezi, pade mi na pamet ako budes "gurao" jos nesto od fabricke opreme naknadno (tempomat, MF volan i sl) - bice ti mozda korisna informacija. Desavalo se da i pored uredno uradjene Proxy procedure, ako 2 ili vise takvih uredjaja vuku +12V sa kontakta sa istog mesta, dodje ponekad do blinkanja kilometraze (kao da neki od uredjaja nije registrovan na CAN mrezi). To sam uocio i ja i jos par kolega (bas sam sa Brankom resavao to). Cim se kontakti razdvoje, blinkanje se vise nikada ne javlja. I to je jedan od razloga zasto sam vukao +12V sa upaljaca na navigaciju, a MF volan je ostao na kontakt bravi kao sto je i bio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za info, mozda zatreba. Ne stigoh sinoc da odem do auta i slikam. Inace, elektricar je izvukao zicu od osiguraca koji nema funkciju trenutno (verovatno je za nesto od dodatne opreme) i vukao kabal ispod volana pa dalje. Najidealnije bi mi bilo da ubacim prekidac u onu ostavicu pored brave (samo da izbusim kad se prolepsa vreme malo).

Kad si vec pomenuo da si vukao od upaljaca, kako se uopste rastura ona plastika oko menjaca i rucne? I zamenio bih onu plastiku na pragu (ima malu rupu) pa ako znas i to kako skinuti (nisam video neke srafove tu)?

Hvala za savete oko stop svetla, pozabavicu se susenjem kad otopli.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plastika pored brave ti je na zabice, inace je bila mesto za Start/Stop dugme :) za one koji su imali CID ili "Easy Go" kako ga je Fiat zvao (pogledaj i onaj simbol ispod svoje rucne).

Prag je celom duzinom na zabice, a u prednjem delu koji ide uvis bi trebalo da je na srafove (na Sportu ima 2 komada, da ne pobrkam posto sam na Stilu davno skidao). I ako skidas levi prag, moraces da skines i rucicu za otvaranje haube. 

Sto se tice centralne konzole, oslobodis plasticne panele na zabice kod nogu sa obe strane. Pozadi moras da skines 2 krstaka koji drze zadnju resetku ventilacije, onda skidas nju. Pa pod resetkom imas jos par srafova i imas ih sa strane kod sina u tom zadnjem delu. Ako imas naslon za ruku, naravno skidas i njega, ako ne onda samo sraf u dnu police iza rucne. Sa prednje strane imas dva krstaka kod ostava za case, raskacis kozice menjaca i rucne, oslobodis plasticne bocne kopce dole u nivou rucne i to je to. Naravno, pre podizanja ne zaboravi da otkacis konektor ASR/City prekidaca i konektor upaljaca.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostavio jutros akumulator na reklamaciju zbog izbacivanja gresaka za ebd, asr, abs prilikom verglanja. Takodje je poceo i teze da pali, cak i na ovom malom minusu.
Spremio sam se na ubedjivanje oko garancije, kao i uvek.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nista, oteracu i do mehanicara da pregleda alnaser takodje. Pa cu onda malo drugacije da nastupim ako ostane samo akumulator kao potencijalni problem.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...