Jump to content
FAS Goran
Flex

Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

Recommended Posts

Jok. Dok sam izasao i upalio kameru prestalo. Istina dosta krace i slabije nego pre neki dan.
I malo se zagrcne pa sastavi, ne pali bas najbolje tada.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, MS PK said:

pre par god. sam bas ja mislio da ih ne pali do debeeelog minusa pa su Ik. i strucna komisija radili ispitivanje i dosli do tog zakljucka :D

:lol:

Radjena je i analiza rada EGR ventila, poredjenje dB ispred i u vozilu (JTD vs MultiJet vs HDI), itd... Tako da je pored zaje*ancije i kupusanja vozila, bilo i raznih obrazovno-istrazivackih akcija na skupovima :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta bre ti Mićo objašnjavaš Axicu... on garant video lampicu za rezervu, pa misli to grejači

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, Flex said:

Jok. Dok sam izasao i upalio kameru prestalo. Istina dosta krace i slabije nego pre neki dan.
I malo se zagrcne pa sastavi, ne pali bas najbolje tada.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk
 

Meni isto danas lupilo 4,5 puta i prestalo. Javi kad otkriješ šta je. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisacu svakako.
Razmisljam nesto. S obzirom da se ovo do sada nije desavalo, sumnjam i na neki spaner (posto je skoro menjan). Ebem li ga, videcemo.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam skoro menjao kompresor klime i kaiš. Nemam pojma da li kompresor može tako da se čuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojma nemam. Samo znam da mi je muka kad mi neko pomene auto vise.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
default_laugh.png
Radjena je i analiza rada EGR ventila, poredjenje dB ispred i u vozilu (JTD vs MultiJet vs HDI), itd... Tako da je pored zaje*ancije i kupusanja vozila, bilo i raznih obrazovno-istrazivackih akcija na skupovima default_biggrin.png .
Kako bese, sivi zver 63db a mamba 62db? :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebali vas grejaci.
Lupalo opet danas (doduse krace) pa odoh sutra do mehanicara (po milioniti put, ebem ti Stila) da vidimo koji mu je. Daleko bilo vise.
Primetih da i dalje hoce da stucka kad ubrzava lagano sa dosta malih obrtaja (~1000) tako da zamena protokomera nije bila resenje ipak.
Sent from my SM-J530F using Tapatalk
 
 
 
 
Plivajuca remenica alternatora, najverovatnije, a moze da bude i radilice. Kod mene se culo lupkanje, kao da je dizna, remenice alternatora. Realno, to ne spada u Vel. servis, osim ako moze okom i zakretanjem rukom da se provali.

Poslato sa Honor 8X pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg :( , kad si pazario pa se tek onda pridruzio forumu...

Doduse, za svaki polovnjak treba imati i malo srece, ali ako se lepo pretrese pre kupovine (a Stilo je bar ovde sazvakan do u sitna crevca), bar taj uticaj srece svodis na najmanju mogucu meru. Jes' da Stila sada ima gomila po oglasima i da moze da se bira, ali brate mili ima i kanti samo takvih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se u potpunosti. Glavni problem je bilo moje neznanje i totalna neupucenost + verovanje "drugaru" koji je aminovao auto. Posle toga vagon fus majstora i ode brdo para.
Da sam potrazio forum pre kupovine sve bih ovo izbegao, ali jbg sad.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo ti se cini. Ako je u tom momentu bio dobar i ti a i svako drugi bi ga kupio. Tako je sa polovnjakom, nekad se izgoris samo sto se to mnogo brze resava. Popravis jedanput, dva put i ako vidis da je baksuz, prodajes. Mora na vreme da se presece a ne da se gura tako u nedogled

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma 'de bio dobar, od pocetka neko krpljenje.

Jbg sad, trebalo je davno odustati.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vezi grejača, koliko znam i kad se izvadi iz vozila i priključi, on greje do određene T i izbaci, tako da zimi greje duže, leti kraće.

Послато уз помоћ ТT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre 10-ak dana primetim da oni kruzici sto pokazuju nivo ulja nisu svi popunjeni (jedan je prazan). Ulje menjano u decembru i od tada predjeno mozda 500km. Izvadim merac i fali malo do maksimuma. Prosle godine presao 7500km i ni milimetar nije falio na meracu (Castrol Edge 5w40). Sad kod Gorana sipali neki Shell (zvacu sutra da vidim koji je pa da dokupim i dolijem). Da li je moguce da nisu sipali dovoljno ili je naprasno poceo da trosi?

Inace, koja je procedura dolivanja? Otvorim poklopac i dolijem? Posle koliko vremena od sipanja pokaze na meracu novi nivo?

 

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čim se slije u karter pokaže na žici. Zavisi od temperature motora i okoline, na topao motor možda 45 min na ovu hladnoću, možda i manje. Ja sipam uveče i merim ujutro pre prvog paljenja.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj majstor radi ovako kad sipa ulje,ako fali malko:sipa,upali auto ,odradi pola min ili minut. Ugasis auto i proveris.

Dospes i proveris da li trosi.

Inace meni libra 18k km,jednom presla od malog servisa.Jos put do mora u to uračunat,nikada srknula nije mi malko ulja.Plus voznja agresivnija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to me je zanimalo. Da ne prelijem jer ne fali mnogo. Znaci sipam ujutru malo, odradi minut, ugasim i posle proverim?
Pa ni kod mene nije mrdalo sa maksimuma u prethodnih 7500km, sad sta je u pitanju videcemo.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, otvoris poklopac i dolijes
Ne diraj bre nista, jbt sto ti je bitno da bude na samom maximumu. Tu je verujem da moze da stane ni 100ml :D Mozda nije u servisu bas bulvalno bio na max , sto ne bi ni trebalo nego malo ispod max a senzor je registrovao kao da je na max. Sad je slucajno malo opao nivo, mozda zbog nagiba terena, mraza, mozda je malo i potrosio i ocitao ga je kao za kruzic manje :D
Ja sipam 4l i ne gledam vise. Tu je na pola i to je ro

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...