Jump to content
FAS Goran
dexxybor

Fiat Brava 1.6 16v - neće da zavergla kad je zagrejan

Recommended Posts

Fiat brava 1.6 16v '97.

Nakon duze voznje kada ugasim auto nece da upali dok se malo ne prohladi. Ako pokusam nakon 2-3 minuta nakon gasenja da ga upalim cuje se kao da zavergla pola kruga i tom prilikom svetlo kabine i sijalice na instrument tabli smanje se i nema nista od paljenja sve dok ne prodje neko izvesno vreme i nakon toga pali normalno. Prilikom prvog paljenja auto pali normalno. Napon na akumulatoru u radu je oko 14.5 v.

Da je ovo redovna pojava posumnjao bih na anlaser ovako nema logike da je nesto sa njim u pitanju.

Molim za savet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma auto ide dobro nema problema u voznji osim sto se cuje lezaj na servo pumpi. Pada mi napamet da ne ukoci on pa zato ne moze da upali neko vreme mada mi je to nelogicno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dexxybor said:

U redu, anlaser, ali kako hladan pali iz cuga a zagrejan nece dok se ne prohladi ?

Ja sam godinu dana muku mucio dok nisam uradio anlaser, ako bih nesto na brzinu izlazio iz kola nisam gasio auto jer nema sanse da ga upalim dok se malo ne ohladi. Posle servisa anlasera nikad vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima logike oko paljenja, nema logike od cega se anlaser  toliko zagreva. U svakom slucaju moracu da ga proverim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/7/2018 at 9:31 PM, kaskabgd said:

Ja sam godinu dana muku mucio dok nisam uradio anlaser, ako bih nesto na brzinu izlazio iz kola nisam gasio auto jer nema sanse da ga upalim dok se malo ne ohladi. Posle servisa anlasera nikad vise.

Isti slucaj :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

takodje imao taj problem. odem kod auto elektricara on servisira alanser on pali ko mina. posle nekog vremena opet ista stvar. ovaj opet servisira i sve ok . Desi se to i treci put. ja reko neces majci. ja skinem alanser pogledam podatke u servisnom upustvu i vidim da je neko pre moje kupovine stavio slabiji alanser od punta ili vec cega. cini mi se da je bio 0,9 kw a treba 1,3kw. kupio polovan i nikad vise problema

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Dexa313 said:

takodje imao taj problem. odem kod auto elektricara on servisira alanser on pali ko mina. posle nekog vremena opet ista stvar. ovaj opet servisira i sve ok . Desi se to i treci put. ja reko neces majci. ja skinem alanser pogledam podatke u servisnom upustvu i vidim da je neko pre moje kupovine stavio slabiji alanser od punta ili vec cega. cini mi se da je bio 0,9 kw a treba 1,3kw. kupio polovan i nikad vise problema

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 

Ne mora da znaci da je od punta ;) Nisu iste jacine alnaseri za brava sa klimom i bez klime,neka me neko ispravi ako gresim :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam jurio pre par godina za moj Bravo 1,6 sa klimom ovaj koji sam skinuo bio je 1,3 ili 1,4 kw  nisam siguran..Znam da je bilo nekih slabijih u ponudi polovnih..Ipak mi je majstor dao predlog i sredio mi ovaj koji je skinut..Koštalo je nekih 45 evra  i od tad radi besprekorno..

Edited by kreator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...