Jump to content
FAS Goran
SavaN

SUV predlog / SUV solucije

Recommended Posts

Ne znam da li ti se sviđa, ali nije loš izbor ni Dodge Caliber sa 1.8 benzinskim motorom, nisam 100% siguran ali mislim da je to Mitsubishijev motor i odlično se pokazao i podnosi plin. Takođe ima ljudi koji imaju sve za njega tako da nije problem naći deo, a pošto je to Mitsubishi mislim da su oni to odlično odradili i da nećeš imati nekih problema. Ima i onaj 2.0 dizel (TDI) ali bi ja to izbegao. Imaš jednog na oglasima sa 78 000km kupljen ovde nov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pluto Hvala na predlogu, cuo sam pohvalne stvari o tom modelu, i vidim da ga ljudi dobro ocenjuju. Sad sam zbunjen, ali sve cu sesti, proobati, provozati, narednih dana, vec sam za neke to uadiio modele i potom cu sve na papir pa pare na sunce hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 13.10.2018. at 7:51 AM, SavaN said:

toliko nafaliste Freelandera sa tim BMW motorom da... / ...cak idem da pogledam jedan danas.

 

I?

 

On 13.10.2018. at 9:09 AM, SavaN said:

...Captiva trosi kao kamion...

Inace, mojoj zeni se upravo svidja najvise ta Antara, puno ih se pojavilo na oglasima u zadnje vreme u tom nekom cenovnom rangu. Ono sto je na prvu jasno jeste da su enterijeri bolje uradjeni od konkurencije, barem ako govorimo o sedici/sx4, dustera, pa i koreanaca, ali bogami i ostalih japanaca.

 

Captiva = Antara

Utisak u enterijeru možda jeste bolji od 'konkurencije' kao što su sedici/sx4, duster, i koreanaci zato što je Antara viša klasa. Dve klase iznad. Ali meni se to vozilo ogadilo. Ne što troši kao kamion, nego zato što se vozi kao kamion. Auto od prvog vlasnika, kupljen kod nas, normalna kilometraža, a sve škripi, škrguće, uvija se... Bar je žilav, jednom sam ga dovez'o full natovarenog od BG do NS bez kvačila  :P  Zamenili lamelu i nastavio da služi bez problema.

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK  Znas kako se u Srbiji kupuje auto, narocito polovan, surnaest puta izmeri, jednom preseci i sta ti bog da :)

 

@PremieRacing Probao Freelander, polozaj sedenja super, onako pravi dzip, u odnosu na ove ostale. Dati primerak u losem stanju, idemo dalje. Imam ga kao B opciju svakako. Ono sto me odvlaci od Freelandera je pre svega 1. potrosnja (nije kamionska, ali bilo bi ok da moze i nize, zato trazim neko crossover resenje), 2. voleo bih da imam opciju kod modela koje gledam i da uzmem benzin i dizel, dakle da mogu duplo da biram, i da nemam ogranicenje ako uleti jedno ili drugo da je ok. Kao je to slucaj kod QQ, Sedici Suzukija, Yetija, ili pak tog Dustera kog ocrnismo :) A i 3. zeni se Freelander ne svidja, kaze pa idemo do Kamenice, ne na Prokletije :D Ima smisla. Narocito, je citava matematika povezana jer bi to neko vreme bio one and only auto u kuci, dakle morao bi da zadovolji i neku ekonomiju potrosnje za to vreme.

 

Ili onu varijantu plin benzin (Duster, QQ, Suzuki Sx4), ili onu da na benzinu bude podnosljiv (Suzuki s x 4 zavrsne generacije, pre crossa i Skoda Yeti) ili onu da na dizlo trosi priblizno nekoj putnickoj varijanta, a tu je opet Sedici, 1.9, 120 ks, QQ 1.5 dci, stvarno mala potrosnja, kao i opet Duster s tim istim motorom ili Yeti da tdi varijantom.

 

Tako da se vrti iskreno pre oko tih modela, stavise sve vise se mislim da glajznem u neki kredit i da uzmem neku plin benzin varijantu QQ 1.6 neko mladje godiste, ili Yeti neki sa tsi motorom. Dakle, recju da podignem budzet na silu na nekih 7.000 evra pa jbga sta mi dodje. U celoj toj prici, od putnickih automobila uleteo je na predlog ljudi, ne samo ovde na forumu, nego i inace neki C5 koji bi sminkerajski samo mogao da se malo odigne. A onda bismo kasnije uzeli kad budemo mogli Ignis-Pandia kao second car za neke zimske potrebe i vozikanje okolo po losijim terenima, ali ipak ne i pravim off road terenima. I to neka mala registracija i samo da se kotrlja. Dakle, sve je u opticaju i prosto moram da izmerim sve dobro. Imam ja i drugih troskova, za gradnju kucu, i neke druge stvari, i ne mogu bas srcem da kupujem, kad bi srcem, uzeo bih nesto potpuno drugo, spusteno do poda i udri.

 

Edited by SavaN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre ćeš sa C5 proći tamo gde ignis može samo da sanja.

Inače je ignis po meni precenjen, realno.

C5, ovaj noviji (posle 2008) imamo u familiji, a onaj stariji imali smo

Dakle C5 stariji, udobnost vrhunska, lađa, nije bilo nikakvih većih problema što se exploatacije tiče. Delova ima i novih i polovnih koliko hoćeš, servisa više nego za japance i jeftiniji za održavanje.

Na pecanje po raznim gudurama bez problema. Jedino je malo duži, jbg, limuzina.

Ovaj C5 ( posle 2008) je priča za sebe, nije išao off road za sad a realno to početno godište može da ti se uklopi u cenu, ali ako sedneš da ga probaš, nećeš izaći iz njega

Naravno, cene delova, održavanje itd je skuplje od prethodnog modela, i to poprilično za neke stvari.

Čak ti ne bi bilo loše da pogledaš neki i da podigneš ogibljenje da vidiš kako to izgleda, jer realno je citroen uradio odličan posao sa tim vešanjem, kad treba

 

Pogledaj

 

 

 

 

 

 

Pa proceni

 

 

 

 

[/url]

 

Evo još jedan, pošto mi nije uradio edit poruke

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, SavaN said:

... / Ili onu varijantu plin benzin (Duster, QQ, Suzuki Sx4), ili onu da na benzinu bude podnosljiv (Suzuki sx4 zavrsne generacije, pre crossa i Skoda Yeti)... 

 

Tako da se vrti iskreno pre oko tih modela, stavise sve vise se mislim da glajznem u neki kredit i da uzmem neku plin benzin varijantu QQ 1.6 neko mladje godiste, ili Yeti neki sa tsi motorom. Dakle, recju da podignem budzet na silu na nekih 7.000 evra pa jbga sta mi dodje.... 

Predlog sa PRVE strane:

On 5.10.2018. at 12:13 PM, PremieRacing said:

Napni se, uzmi kredit i NEMOJ da daš sav raspoloživ keš iz džepa (daš 3-4-5 za učešće i ostaviš 2-3 u kešu), i kupi ovo:

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12966776/suzuki-sx4-16-glx

 

Mislim, nisam siguran, da znam čak i čiji je auto, doktor iz higijenskog, jedini vlasnik, čovek prepedantna picajzla... Ovo ti je kao da kupuješ nov auto. Ako ti je SX4 OK, ovo je najbolja moguća opcija od svih. Spustiš mu cenu koliko možeš, a uz auto dobiješ 8 guma i točkova i Thule kutiju sa fabričkim nosačima.

 

Misliš da ima bolje za te novce? Ja ne...

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76 Koliko je to skuplje odrzavanje za novi C 5. I da li je to pouzdan automobil, cujem da ga hvale, cak hvale i 2.0 i 1.6, kao bolje onaj jaci, ali i ovaj 1.6 ako neces jurcati radi posao. Ti hdi motori su uvek bili hvaljeni, ali ja sam uvek terao ili jtd dizele ili svapske dizele. Predrasuda licna, valjda nemam pojma, a cuo sam samo pohvalne reci o 2.0 hdi i da je mozda i najbolji motor od svih tih dizelasa itd. Napisi koju, ako te ne mrzi, kad vec imas toliko iskustva sa autom i to porodicnog. Hvala :)

 

@PremieRacing super je ponuda ovaj Suzuki ici cu da pogledam, ili cu poslati druga, dogovaram se sad sa njim. Nervira me jedino sto je auto bez tempomata i drzaca za ruku sto je meni must have, za bilo koji auto koji sam vozio ili cu voziti. Ok arm  rest se namesti lako, ali znas ono tempomat mora da bude tu. Ja sam to imao u svim vozilima do sada, i razmazen sam na autoputu da ne volem da vozim kola bez toga. Nekom ce zvucati sta se... kad je to nebitno, ali znaju ljudi itekako je bitno za bilo koji duzi put.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni freelander troši 9 zimi sa 4x4 i dosta manje leti sa pogonom samo napred(skinem kardan ne treba mi,čak ga ni sad na zimu neću vraćati ne treba mi) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il ga sam skines il ti vec skinuli na placu :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiš obavezno sa pogonom na sva 4.Onda prema potrebi staviš skineš.posao od 12 šrafova.Ja montiram kad najave sneg,bilo zanimljivo igranje.Kada je normalno vreme ne treba mi.Ustvari ne treba meni ni po snegu ne silazim sa asfalta pa je dovolnjo što je visok i zimske gume.

Ralno ne treba mi SUV uopšte ali eto želeo sam da imam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=15344]knezevic76[/mention] Koliko je to skuplje odrzavanje za novi C 5. I da li je to pouzdan automobil, cujem da ga hvale, cak hvale i 2.0 i 1.6, kao bolje onaj jaci, ali i ovaj 1.6 ako neces jurcati radi posao. Ti hdi motori su uvek bili hvaljeni, ali ja sam uvek terao ili jtd dizele ili svapske dizele. Predrasuda licna, valjda nemam pojma, a cuo sam samo pohvalne reci o 2.0 hdi i da je mozda i najbolji motor od svih tih dizelasa itd. Napisi koju, ako te ne mrzi, kad vec imas toliko iskustva sa autom i to porodicnog. Hvala
 
[mention=3605]PremieRacing[/mention] super je ponuda ovaj Suzuki ici cu da pogledam, ili cu poslati druga, dogovaram se sad sa njim. Nervira me jedino sto je auto bez tempomata i drzaca za ruku sto je meni must have, za bilo koji auto koji sam vozio ili cu voziti. Ok arm  rest se namesti lako, ali znas ono tempomat mora da bude tu. Ja sam to imao u svim vozilima do sada, i razmazen sam na autoputu da ne volem da vozim kola bez toga. Nekom ce zvucati sta se... kad je to nebitno, ali znaju ljudi itekako je bitno za bilo koji duzi put.
 
 
Evo ovako
Ovaj C5 je 163 ks. Veliki servis oko 35000 din, mali oko 6-7000, filteri, ulošci filtera itd su kao sve ostale u klasi pa čak i jeftinijii.
Održava ga u citroenovom servisu nekom zvaničnom (zaboravih naziv).
Potrošnja, koliko ga zgaziš, ali gledano do sad, prosek oko 8 litara dizela po BG.
Ulje ne troši od zamene do zamene.
Što se tiče održavanja ogibljenja, po knjižici se radi negde na 200000 km, mada kod nas bi trebalo skratiti interval.
Za 3 godine exploatacije nije bilo vanrednih ulaganja. Ali uzet je sa 80000 km direktno od vlasnika.
Delova ima i na otpadima i zamenskih i original.
Naravno, ima original delova koji su i po 600 i više eura, ali to retko odlazi i ima polovnih, kao npr hidraulična pumpa itd.
Ili original far koji je oko 36000 dinara.
Ništa bolje nije ni kod konkurencije, što se originala tiče.
Što se ogibljenja tiče, nema opruge nego samo amortizer na hidraulici koja propušta ulje u željenom smeru po potrebi. Da ne ulazim u detalje sad.
Dakle, kad ga podigneš do kraja ima ogroman klirens.
Inače, kad je buraz ima sudar frontalni, ispustio je hidraulično ulje, auto nije legao na asfalt, već se zaključali amortizeri da ne legne.

Dobra stvar je kad menjaš gumu, ne treba ti dizalica, podigneš ga, stavip klocnu i pritisneš spuštanje, točak se podigne ;) malo šale ali izvodljivo za nedaj bože.

Udobnost u vožnji je stvarno nerealna.
Može bukvalno da pliva i da se ljulja (ako želiš) do 50km/h, mada pri određenim brzinama ga lepi za asfalt.
Pri 180km/h kao avion, ali bukvalno.
Realno u vožnji ne osećaš neravnine, uopšte, samo se čuju nekad udarci kad naletiš na rupčagu. Bukvalno sve amortizuje.

Ako ga uporediš sa modelima koje si već razmatrao, mislim da je daleko ispred svih.

Eto, iz prve i druge ruke. Ne znam kad se uzme neki sa većom kilometražom, ali ne bi trebalo imati većih problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pominjali ste Daciu, tj. Dustera.

Okačio sam malopre test najnovijeg Dustera...i znate ono kad na Stilu izvadite fabrički radio, pa umesto njega stavite neki drugi radio i kupite masku (blendu) u Kanibalu ili negde drugde...kako tada uopšte više nije lep centralni deo, ali šta ćete, znate da je sve aftermarket i da je iznuđeno rešenje. E, pa...kod Dustera je to tako ružno, to iznuđeno - ustvari fabričko rešenje:

 

dac010.jpgdacia_duster_tce20.jpg

dacia_duster_tce30.jpgdacia_duster_tce31.jpgdacia_duster_tce32.jpg

 

Ne znam ima li danas nekog auta koji je unutra više operisan od dizajna... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update, nekome ce mozda znaciti, jer prakticno tema pocinje da generise iskustva o crossoverima za bilo kog kupca, probao sam jos jedno vozilo, u pitanju je bio Koleos, 2.0 dci, 150 konja, neko ga je ovde vec pomenuo. Nije 4 x 4, nego klasicni prednji 4x2, ali ne menja utisak da taj auto, a juce smo ga djirali komsa i ja dobrano, sasvim fino se snalazi i gde nije asfalt, naravno kao prva i dobra pomoc. Pre svega ima ok napadni ugao, i dovoljan klirens, i agilan je, taj motor je zapravo odlican. 

 

Iskreno, autoomobil, iako mi se spolja nesto ne svidja, je ostavio zapravo toliko utisak dobar na mene tokom voznje, i jako je potcenjen zapravo upravo zbog tog izgleda u tom segmentu. Probam sada sve sto mogu, ovaj je komsijin auto, pa sto da ne jer mi je covek ponudio test voznju. On je negde vise karavan, MPV, crossover, bez 4x4 pogona (ima i tu seriju sa 4x4), jer se laganije vozi od svih suv konkurenata zaista, cak i po gradu, a nije mali auto nikako. Naime, motor je  s lancem, nema servisa u tom smislu, jako je pouzdan, sve sto su mogli da maznu od Nissana maznuli su u smislu nekog suv cross over kopiranja, unutrasnjost je mnogo bolje uradjena i od Dustera, miljama bolje od Suzukija Sedicija, ne izgleda kineski jeftino kao enterijer kod nesto starijih Japanaca, i bolje moram priznati i od QQ koji je znatno skuplji jer je bio znatno i popularniji diljem Evrope. Recimo, da je Koleos kao Libra u smislu da je Libra potcenjen auto sa jako kvalitetnom izvedbom unutrasnjosti, ali ipak potcenjen narocito kod nas :) Dakle, voznja cista desetka, udobnost cista desetka, jedino potrosnja je ipak primetnije vise nego kod nekog obicnog putnickog automobila. Pitao sam komsiju, koji ga vozi, on medjutim nije merodavan jer dobar deo vremena stiska taj auto, i stalno je u visokim obrtajima. Ali nekih gotovo 10 litara grad, oko 8 magistrala i tu oko 130 autoput je isto na nekih osam. Mislim da ova 4x2 varijanta moze da trosi i manje ako se nesto pazljivije vozi. Ako neko ima iskustva, mozda da napise nesto o potrosnji. Svakako, ja cu svoju kupovnu potragu nastaviti, moram, ali eto ostavio sam komentar o Koleosu cisto jer ce nekog isto zanimati kakav je auto, obzirom da svaki dan teram ili pogledam neki primerak iz te klase, intenzivno zadnjih dana, ovaj me je prijatno iznenadio, ali bas prijatno. I nije iskljuceno ako naleti dobar primerak, da cu njega na kraju uzeti. Cena mu je ok, jer za nekih 5.500 moze da se nadje pristojan primerak, 08', 09'. godiste. 

 

Ti motori prelaze jako puno.

 

 

Edited by SavaN

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/15/2018 at 7:54 PM, neshaoct said:
Pominjali ste Daciu, tj. Dustera.
Okačio sam malopre test najnovijeg Dustera...i znate ono kad na Stilu izvadite fabrički radio, pa umesto njega stavite neki drugi radio i kupite masku (blendu) u Kanibalu ili negde drugde...kako tada uopšte više nije lep centralni deo, ali šta ćete, znate da je sve aftermarket i da je iznuđeno rešenje. E, pa...kod Dustera je to tako ružno, to iznuđeno - ustvari fabričko rešenje:
 
dac010.thumb.jpg.207f38caecdae005ac7f6a28edda1255.jpgdacia_duster_tce20.thumb.jpg.feb6ae46be5d5845e7e03c6144f2e5f7.jpg
dacia_duster_tce30.thumb.jpg.92c6fc15fb1987c2f925243baaac8acd.jpgdacia_duster_tce31.thumb.jpg.3c50412b1d6f634df94ac73f072caee2.jpgdacia_duster_tce32.thumb.jpg.736d351d7add24502987d7380fe44ef8.jpg
 
Ne znam ima li danas nekog auta koji je unutra više operisan od dizajna...  

 

Imao sam prilike da sednem u novog Dustera koji spolja sasvim pristojno izgleda...ali unutrasnjost je stvarno otuzna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto je i u Vitari samo malo skuplje! To je auto koji bukvalno nema ni jednu mekanu plastičnu površinu. Malo je bolje u SX4 gde su bolje i poređani paketi opreme. Ali se uvoznik svojski trudio da smanji prodaju!!

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

AN66SAyFVPJ8Vl-DVHakJzssAP67JsK7d8aKQxwI KurirAuto TV: Test 2018. Honda CR-V 

 

Ne postoji nijedan porodični auto koji može da se pohvali svojim oblikom, kao što je to slučaj sa Honda CR-V. Zato je i bio toliko interesantnan, našem, V.Dj.-u, koji ga je testirao samo za vas. Koje su mu prednosti a koje mane (jedna mu je, naročito, zapala za oko), da li je isplativ...sve do detalja! Evo i do kakvog je zaključka došao!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili video: Polovni 2008. Kia Sorento

 

Prva generacija, doduše restajling, modela koji je danas aktuelan u svojoj trećoj generaciji.

Da li je bolje kupiti mali novi auto ili veliki polovni koji je do sada izgubio 70% svoje cene? Proverite da li je došlo vreme za vaš prvi SUV! Kako se vozi i šta sve ima od opreme, pogledajte u našem najnovijem testu. Napišite nam vaše utiske i zapažanja u komentarima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test 2019. Honda CR-V

 

Peugeot 5008, Škoda Kodiaq...tu su najveći rivali ovoj Hondi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitsubishi SUV concept na sajmu u Tokiju

 

mitsubishi-phev.jpg.aea643ec60ecb44d11a896a3f973005a.jpg

 

Mitsubishi Motors je danas najavio da će na 46. sajmu automobila u Tokiju prikazati koncept manjeg SUV modela. U najavi je manji plug-in hibridni SUV koncept čije ime za sada nije poznato, a koji će prvi moći da vide posetioci sajma u Tokiju koji će se održati od 24. oktobra do 4. novembra 2019. Kako se kaže u saopštenju, utvrđujući vrednosti marke „Vozi svoju ambiciju“, manji električni SUV koncept automobil udružuje elektrifikaciju, kao i stručnost kompanije na polju pogona na sva četiri točka. Pod konceptom „električni SUV koji pruža neuporediv užitak u vožnji i poverenje na svim terenima”, Mistubishi Motors će predložiti nove vrednosti koje kombinuju SUV, PHEV i 4WD: dakle SUV automobil koji će imati PHEV pogonski sklop, kao i električni 4WD sistem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Dacia Duster vs Suzuki Vitara

 

Kada je cena ista, onda odlučuju terenske karakteristike ili upotrebljivost na autoputu?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitsubishi XFC Concept

 

Mitsubishi XFC 01.jpg

 

Korporacija Mitsubishi je održala svetsku premijeru Mitsubishi XFC Concepta, kompaktnog SUV automobila, u Ho Ši Minu, Vijetnam. Automobil će biti izložen na Vijetnamskom sajmu automobila 2022. Sa ciljem da bude ''najprikladniji drug za uzbudljiv život'', Mitsubishi XFC Concept je kompaktni SUV nove generacije koji nudi moćan i impozantan dizajn SUV-a, korisnost kao što je lakoća rukovanja i veliki tovarni  prostor, udobnost uključujući unutrašnji prostor vodeći u klasi, kao i bezbedno upravljanje putem čak i na grubim površinama ili putevima poplavljenim jakim kišama.

 

Mitsubishi XFC 02.jpg

 

''Mi ćemo lansirati novi kompaktni SUV uzastopno na tržištima ASEAN-a (države jugoistočne Azije poput Vijetnama, Tajlanda, Kambodže, Singapura, Malezije, Filipina, Indonezije...), uključujući Vijetnam, u fiskalnoj 2023. godini'', rekao je Takao Kato, predsednik i glavni izvršni direktor Mitsubishi Motorsa. ''U budućnosti planiramo da dodamo elektrifikovanu varijantu u liniju i da je uvedemo u regione izvan ASEAN-a. Nadamo se da ćemo model prerasti iz vozila za tržište ASEAN-a u globalno strateško vozilo.''

 

Mitsubishi XFC 03.jpg

 

Mitsubishi XFC Concept je kompaktni SUV koji nije deo trenutne ASEAN linije. On dopunjuje široku paletu proizvoda Mitsubishi Motorsa prilagođenih tržištu ASEAN-a kamionet Triton i njegov derivat, srednje veliki SUV Pajero Sport; srednja SUV vozila Outlander i Outlander PHEV; Xpander i Xpander Cross crossover MPV; i kompaktni hečbek Mirage i njegova sedan varijanta Attrage.

 

Mitsubishi XFC 04.jpg

 

U skladu sa Mitsubishi filozofijom dizajna Robustan i genijalan, Mitsubishi XFC Concept kombinuje kompaktnu, ali moćnu i impozantnu auru SUV-a sa elegantnom površinom koja formira jedan neprekidni tok, počevši od amblema sa tri dijamanta na prednjoj strani i produžavajući se sa strane i pozadi. Ovo mu daje moderan i sportski profil koji odgovara gradskim pejzažima regiona ASEAN. Pored toga, sa poboljšanim upravljanjem na neravnim površinama zahvaljujući velikom rastojanju od tla i točkovima velikog prečnika, Mitsubishi XFC Concept izražava i čvrstinu i agilnost, dok karakteriše autentičan SUV stil koji se ističe u scenama na otvorenom.

 

Mitsubishi XFC 05.jpg

 

Na prednjoj strani, koncept Dynamic Shield, koji izražava i performanse i zaštitu, evoluirao je u skladu sa konceptom. Prednje svetlo u obliku slova L u gornjem delu jedinice farova kombinuje se sa dnevnim svetlima nalik na lamele ispod da bi svetleli u kultnom obliku slova T, koji pokazuje osećaj širine. Bočne strane karoserije su sastavljene od bogatih, mišićavih površina, sa izvajanim prednjim i zadnjim blatobranima i karakternim linijama koje izražavaju snagu i dinamiku SUV-a. Kao i prednji, zadnji deo takođe ima svetla u obliku slova T za kreiranje zadnjeg stila koji naglašava širinu i stabilnost. Unutrašnjost nudi lakoću rukovanja i udobnost, koji su neophodni za SUV. Za instrument tablu je usvojen horizontalno tematski dizajn, koji olakšava da se osete promene u držanju vozila prilikom vožnje po grubim površinama, a istovremeno poboljšava vidljivost napred. U međuvremenu, dinamičan dizajn koji se proteže od instrument table do ukrasa vrata, zajedno sa nizom mekih obloga, daju osećaj zatvorenosti i zaštite kako bi se stvorila sigurna i udobna unutrašnjost.

 

Mitsubishi XFC 06.jpg

 

Mitsubishi XFC Concept je dizajniran za jednostavno rukovanje, pružajući dobru vidljivost napred, laku percepciju dimenzija vozila i glatko rukovanje. Instrument tabla ima veliki displej koji integriše potpuno digitalni ekran za vozača i centralni displej koji može da prikaže tri odvojene informacije kao što su navigacija, stanje površine puta i druge informacije neophodne za vožnju na jednom ekranu kako bi se obezbedilo bezbedno i udobno okruženje za vožnju dok takođe izražava osećaj naprednog dizajna. Uprkos svojoj kompaktnoj veličini, XFC Concept je takođe dizajniran za upotrebu sa dovoljno prostora za teret. Iako je kompaktni SUV, XFC Concept dolazi sa prostranom kabinom. Posebno, sa svojim izdašnim prostorom za noge na zadnjim sedištima, nudi vrhunski komfor u svojoj klasi. Štaviše, svi u vozilu mogu da se osećaju bezbedno i uvereno, uz kontrolu stabilnosti vozila u uslovima klizavog puta i visokokvalitetnu udobnost vožnje. Uz veliki rastojanje od tla i četiri režima vožnje - Normal, Wet, Gravel i Mud - Mitsubishi XFC Concept nudi zabavnu i bezbednu vožnju u različitim vremenskim i uslovima na putu. Režim Wet, prvi put uveden u Mitsubishi vozilo, dizajniran je imajući na umu upotrebu u zemljama ASEAN-a, kao što je omogućavanje bezbedne vožnje čak i na putevima poplavljenim iznenadnim pljuskovima.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dpccars.jpg DPCcars: Ovako će izgledati novi Hyundai Santa Fe

 

Hyundai priprema novu generaciju svog popularnog SUV/Crossovera Santa Fe, a sudeći po dostupnim špijunskim fotografijama testnih primeraka, novi SUV će se radikalno razlikovati od aktuelnog modela.

Na osnovu fotografija kamufliranih primeraka, kolesa.ru je napravio nekoliko rendera koji daju bolju sliku kako će izgledati novi Santa Fe za 2024. godinu. Čini se da sledeći Santa Fe ima mnogo više kutijasti dizajn od prethodnog modela. To je prilično očigledno napred, ali je dodatno istaknuto kada se pogleda sa strane. Takođe ćete primetiti strmiji ugao vetrobranskog stakla sa zatamnjenim A stubom. Ovo, plus ''zdepasti'' dizajn felni i odvojene krovne šine, doprinose kutijastom izgledu...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...