Jump to content
FAS Goran
SavaN

SUV predlog / SUV solucije

Recommended Posts

Opasan igrac :) o'ma krenuo majgeri, mavasi i to.

 

Salu na stranu, samo za kratko, pa moze da se nastavi, imam jedno konkretno pitanje, prelomio sam da to bude ipak Fiat Sedici, 2.0 multijet motor. Probao sam, ne sedi se kako ja volem, ali moze da se nadje polozaj i sa tim motorom auto lepo radi, tisi je, lako ga nosi, da ne kazem, ide ko metak, a i razlika u potrosnji je minimalna u odnosu na 1.9 mjtd, narocito na otvorenom, gde ovaj mnogo lakse se vozi, malko sam ga probao na takvim relacijama i ok je. Navozao sam se jtd, odnosno mjtd motora i nekako kao ako cu dizlo, ocu da orem na italijanski dizel. Ono sto me nervira, iako je gotovo svaki Sedici i sa 4x4 opcijom, za razliku od S x 4, koji nije, nervira me naime sto malo njih ima tempomat i naslon za ruku, sto je za mene veliki minus. SVa svoja prethodna auta i Astra i Stilo, i Lancia i bmw, sve sto sam kkupovao, uslov je bio udobnost u voznji na duzem putu, sto je obavezno tempomat i naslon. To cak i nedovoljno dobrim sedistima daje plus, itd. E sad me zanima, da li (a pregledao forum niko nije pisao) moze tempomat na Sedicija naknadno da se ugradi? Da li ima intalacije ili je ako nema fabricki mrka kapa? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da i ja nešto kažem, pošto sam prethodnih meseci gledao SUV da kupim ali sam odustao jer žena ne da da prodamo Bravo pošto smo ulozili 1.500 eur u njega :)

 

Prvo meni SUV nije ako nije 4x4 to pod 1. Za Nisan QQ na netu trvde da je dobar ali da ima i boljih ali opet ljudi to kupuju. Mosam bio lenj pa sam obisao autoplaceve i seo u svaki koji mi je bio u planu.

 

  1.  NIsan QQ, kada  se sedne u njega (posle drugih) vidi se zbog cega se dosta kupuje. Enterijer, polozaj sedenja najbolji za mene i najpribliziniji putnickom auto, a klirens kao i kod drugih SUV. 4x4 je Nisanov tako da tu mislim da nebi trebalo biti zamerki. Cena, za 6-7k nema čestitog primerka 2.0 4x4. Tek negde od 8-9k i to pričam za prvu generaciju do 2010. 4x2 1.5 dci i benzin mozda za te pare ali to mi nije to. Vozio sam Novu Opel Moku sa 1.6 benzin i to je razočarenje od performansi a to je manji auto od QQ
  2. Toyota RAV ( godi oko 2006-2007) - skroman i dosadan enterijer po meni, nekako nebih mogao da dam ozbiljne pare za to. Opcija je jedino benzin posto je dizel iz tog vremena 2.2
  3. Grand Vitara, malo mastovitije od Rav, dobar 4x4, izgleda kao pravi dzip, ali uglavnom matori i krsevi za 6k
  4. Hundai Tuscon i Kia Sportage. Pišem ih zajedno jer su dosta slicni. Godiste oko 2007-2009 ima po nesto za 6k ali dobar primerak oko 7k. Izgledaju kao pravi dzipovi, unutrasnjist po dizajnu iza nisana ali ispred Rav (pričam za stariji model iz tog cenovnog ranga) a na nivou Suzukija. Kvalitet enterijera verujem da je ispod japanaca ali nije ni los. Unutra je malo spartanski ali i dalje dosta dobro. Meni konkretno smeta sto nema podesavanje volana po dubini ali nije ni strasno.
  5. Dacia Duster. Spolja odlican i robustan dizajn. Relalno jeftin svugde. Recimo ako se pogleda tezina Bravo je 100kg tezi od Dustera, negde su morali da ustinu tu  tezinu. 
  6. Suzuki sx4 i Fiat sedici su automobli iz nize klase, onosno manji i gabaritno i nisu za poredjenje sa ovim gore.

Po meni za te pare najbolje je uzeti Daciu ili eventualno Kiu ili Hundai. Ostali brendovi su verovatno bolji ali ta 6k mozes da pazaris samo nesto matoro ili dresinu.

Edited by lemy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto ne pogledas i Chevrolet Captivu, npr

 

Screenshot_12.jpg

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13053367/chevrolet-captiva-20lt

 

Ima primeraka i ispod 6000€, a za ozbiljnog kupca verujem da bi i svako spustio cenu za par stotina evra. Vozio sam se doduse sa 2,2 motorom i auto je dobar i za duzi put. Koliko vidim drugar nije imao vece probleme, a on bas prelazi ozbiljnu kilometrazu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj i freelander bez obzira na godine, sta vredi ako je i 2018, ako je zreo xa ozbiljan servis, za 6000 mozes naci zaista fantastican primerak, to je dosta robusan, tezak auto, fino povlaci sa 1.9 bmw dizlom, ali bez 10l ne planiraj, ima skoro 2t, pliva i na putu i po polju, skoro da moras biti expert da ga zaglavis negde, ima i blokadu, pa je skoro nemoguce ostati u blatu. Ovaj na sl, je bio oko 4500 e, i od servisa za 30000 , samo redovno sto je trebalo, diskovi, plocice i pakne. Jos jedna prednost, ima ih mnogo i po otpadima...

 

4c98fcaf90e75cb8ac5e28663db3d4d0.jpg

 

A i taj c5 je super kombinacija ako treba samo povremeno da se sidje sa asfalta po suvom danu.

Sretno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, lemy said:
  1. Dacia Duster. Spolja odlican i robustan dizajn. Relalno jeftin svugde. Recimo ako se pogleda tezina Bravo je 100kg tezi od Dustera, negde su morali da ustinu tu  tezinu. 

Po meni za te pare najbolje je uzeti Daciu ili eventualno Kiu ili Hundai. Ostali brendovi su verovatno bolji ali ta 6k mozes da pazaris samo nesto matoro ili dresinu.

Probaj da nađeš neki Duster službeni godinu dve star da vidiš robustnost. Kakva Dacia kakvi bakrači...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@The Punisher Dacia nije san snova, iskreno nije ni Hundai Tucson, sve je to unutra stvarno jadno. Spolja Duster cak i izgleda makar krupnjasto hehe

@bit Freelander je ok opcija, ali je prosto ipak malo egzotika i dalje, i taj bmw motor iako je ok, sta ako se recimo ppokvari nesto, mislim da i tome moram razmisljati. Slazem se sa tobom da je taj C5 dobro resenje, jer ima tu mogucnost da ima nesto visi klirens kad zatreba, bojim se da mi je kuca kad padne sneg i prilaz ipak za jedan autic koji moze i sa 4 x 4 ukljucenim da se podici, zato sam kazao Fiat Sedici, jer niti mi treba pravi SUV, niti obican auto, nesto izmedju, sto bi anglosaksonci rekli, crossover hehe

@Piros

Gledao sam i Captivu, ali je izbor bas usled motorizacije mali, ako bi vec tako nesto onda bih Koleos sa 2.0 dci motorom pogonjenim na lanac, koji ide i u Lagunu III, ispravite me ako se ne varam, a koji se pokazao dobro i izdrzljivo.

@lemy hvala puno na tako obuhvatnoj analizi, delimo isto misljenje povodom svega, sve mi to izgleda suvise jadno da bi se dale te pare, nesto cak i previse jadno. No, to je taj segment. Jedino se ne slazem delimicno sa komentarom za Sedici-Sx4, naime jesu niza klasa, manji, ali su upravo to izmedju SUV, dzip varijante i nekog malo visljeg MPV-a, ili podignutog hatcha. I te kupce i ciljaju, a jos nude i tu opciju 4 x 4, kako bi se eventualno kad bas ustreba primenila po nekom snegu itd.....U tom smislu, jesu konkurentni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grešiš što se tiče freelandra,ima sve a se kupi novo i puno toga polovnog do zadnje plastikice.Novi delovi nisu skuplji nego za ostale u klasi čak su i povoljniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, SavaN said:

... prelomio sam da to bude ipak Fiat Sedici, 2.0 multijet motor. ...

 

Čovek se odlučio, a vi krenuli sa predlozima više i jače nego pre  :D

 

MOŽE da se ugradi tempomat naknadno a naravno i naslon za ruku. Tu, kao i svuda, važi koliko para - toliko muzike. Od 20 do 200eur pa ti biraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PremieRacing

 

Neka pusti ljude, meni je bas ok sto su ljudi javili i sto misle da je Sedici losije resenje od nekih predloga, tako da ko god obrazlozi uzimam u razmatranje, nisam jos kupio auto. Sedici je i dalje retka biljka sa tim motorom i gledam kako i sta uzeti, od koga. Da li ici na neki ciljani uvoz itd....Imam i prijatelja u Italiji pa se i to razmatra, cucu se sa njim za vikend, ali sve se racuna :) Slobodno pisite.... I hvala svima na tome i predlozima.

Da, @PremieRacing oko tempomata, to znaci i da svaki Sedici ima onu instalaciju vec unapred rasnjiranu? Samo treba povezati? Kao sto su ljudi ovde radili tipa za Libru, Stila ili neki drugi auto. Ili mora sve od nule da bude custom napravljeno. Sto se tice arm rest-a to je jasno, koliko para toliko muzike.

 

@jevta moguce da gresim, svakako zelja mi je za malo mladjim autom. Taj freelander mi upada u budzet, ali je maks 2005. godiste. Ne sumnjam da je taj auto sa

BMW motorom super i dobar automobil. I da je zapravo od svih ovih i najvise zaista off road vozilo, a ne sminkerska gradska varijanta. Alli logikom da necu RAV 4 2005. za sest 'iljada, nisam prelomio ni za Freelander, iako je daleko jeftiniji. Hvala ti svakako na pomoci, mozda me i ubedis do kraja, al stvarno :) Veliki pozdrav svakako!

Edited by SavaN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni kad neko kaže budžet 6000 ja gleam maksimum 5000 za auto i resto za državu i prve servise.Svi ovi mlađi su dobri ali ja nekako prelomio na freelandera.Nije najlepši prilično je siromašan sa opremom ali je pouzdan.Seidici je ekstra autić ali je autić u odnosu na free ,vitaru i rav.

Ja da sam u tvojoj poziciji bi uzeo onu vitaru što sam postavio(nemam nikakav lični interes) malo tu još skinuti cenu i mislim da je najbolja kupovina.Ili opet Freelander za 4500 i više i malo srediti šta treba.

Sad će drvlje i kamenje na mene.:lol:

Taj BMW TD4 je bolji od Fiata JTD

 

Raspitaj se za cene delova kvačilo,gume diskovi pločice trap...Iznenadiće te Freelander 

 

Ne znam odakle si .Ako ti odgovara NS javi se dođi vidi probaj da znaš o čemu ja pričam.

Edited by jevta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad već pomenuste Freelandera.... Tašta mog druga, posle Ignisa i slupanog SX4 , uzela freelandera, ne znam ni dal mu ulje menja na vreme.....

Ne može ni SX ni Fiat da mu priđu, ne znam za QQ. Meni se lično mnogo dopada.
Full elektro paket, koža, šiber.....
Dovoljno je sesti u njega i videti onaj menjač plus dugmići sa blokadama itd....
Ozbiljna mašina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76 i @jevta toliko nafaliste Freelandera sa tim BMW motorom da ne da bi ga uz'o sad, nego sa ni nemam ni dinara - kredit bi o'ma uzeo. Salim se, i verujem da je dobar auto, cak idem da pogledam jedan danas. Uspeli ste hehe

 

@jevta Jesam iz NS-a sam.

 

P.S. :D pazi sta pricas ovde s tim tvrdnjama da je 2.0 od bmw bolji od jtd motora :P Salu na stranu, jtd motori su odlicni, navozao ih se i potpisujem. Ovaj nisam imao pa ne mogu nista da kazem. Ako je to onaj isti 2.0 D koji je isao u bmw trojku do 2005. onda jesam, lazem hehe. No, ne znam da l je to isti motor.

Slazem se @Woodoo

@Woodoo

I, da,. @jevta Sedici, odnosno, S x4 jeste autic za sve ove ostale, ali je zato i konkurentan, na to su i ciljali, i vozi se  bas zbog toga cesto, kod nas i ne toliko koliko na primer u |Engleskoj itd. Naprosto, mali gradski auto, koji je podignut da ne kaci bankine, kratere od puteva, za zimu ima 4x4 cime se ipak malo oseca covek sigurnije i bolja je trakcija ako su gume ok za nedaj boze i naposletku nema potrosnju dzipa, nego se moze dovesti u potrosnju putnickog automobila klasicnog tipa. Ono sto je mana tog automobila, uz napomenu da sam navikao na vozacke pozicije automobila koje sam posedao, a to su Stilo kupe, Stilo Abarth, BMW 3, pa sam se onda nakon 30-te u zadnjih par godina presaltao na karavane i vozio Astru h, Libru, pezo 308 i tako dalje, jeste pozicija sedenja za mene licno. Nisam mogao da se namestim, i kad sam mislio da sam se namestio, bio sam onako vise kao ok, a ne kao strava, uzivam. I mana mi je otvoreni put, jer je taj auto narocito u tim prvim serijama do neke 2010. jako bucan na autoputu na visim obrtajima i svim brzinama preko 120 kmh, tu je jos ok. Preko toga, sama aerodinamika, losa izolacija i bucan motor odrade svoje.

Edited by SavaN

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SavaN
Šalu na stranu sad.

Imaš testove na YT a i iskustva vlasnika za sve navedene predloge. Malo prelistaš, pogledaš, probaš ako imaš prilike i videćeš šta ti najviše leži. Ipak je to tvoj novac.
Moje mišljenje je da za taj novac može da se probere i dobar primerak i naravno da se spusti cena par stotina evra za svaki u tom cenovnom rangu.

Za sedići i SX, po meni, isti automobili, različiti motori. Ipak bi lično išao na fiata sbog pristupačnije mreže održavanja.

Za freelandera, bmw motor samo, poznat majstorima i dokazan kao izdržljiv. U gradu inače potrošnja ide i do 10l dizela ako je 4x4. Koliko se sećam, mislim da ovi što imaju pogon na sva četiri, da je pogon permanentan, nonstop. I samo model sa četvoro vrata.
Inače dosta teži, veći auto i stabilniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76 Naravno, hvala ti na vremenu i na volji za pomoc, savetu, misljenju svakako. Svi ti automobili su cini mi se slicni, nesto je mozda skupljle za odrzavanje za nijansu, nesto je sigurno veca potrosnja. Konkretno Captiva trosi kao kamion, Freelander se drzi u gornjim granicama, rav 4, qq, su precenjeni, ovaj prvi jer je mator model, a cene ga puno novcano, realno ne vredi tolko, a slicna je prica sa QQ.

 

@rkoma1986 Inace, mojoj zeni se upravo svidja najvise ta Antara, puno ih se pojavilo na oglasima u zadnje vreme u tom nekom cenovnom rangu. Ono sto je na prvu jasno jeste da su enterijeri bolje uradjeni od konkurencije, barem ako govorimo o sedici/sx4, dustera, pa i koreanaca, ali bogami i ostalih japanaca. Mozda Grand Vitara moze da joj parira.

Ali, kazu da je jako skupo odrzavanje za Antaru, jer nije bila masovna ovde kod nas, nekako nije se kupovala, slicno kao i Koleos itd. Ali to su samo price, ne znam, to za odrzavanje. Kada citas net steknes nekad utisak da ako kupis neki auto sve sto ode je 1.000 evra, ni manje ni vise. Znate i sami. Meni je licno ta Antara jako lep automobil. Ima mi neki kao Croma restajling ali jos malo podignutija je, i SUV wanna be :)

Edited by SavaN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...