Jump to content
FAS Goran
srdjos

BMW Serije 5 E60/E61 - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Na sta treba obratiti paznju kod pazara jednog e60 

Jel ima mana, boljki?

 

 

Edited by neshaoct
split Topic / update naslova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo da iscitas, mnogo da se vozis...i najbitnije da znas ili imas nekoga ko zna da gleda.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zunto Ma sto vise citas, sve ti je mutnije. :D

Ispadne da ni jedan auto ne valja. Ovo da treba imati coveka koji zna sta gleda, to ej uvek pun pogodak.

 

@dellas Sta ti je sa porukama?

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, zunto said:

Mnogo da iscitas,mnogo da se vozis...i najbitnije da znas ili imas nekoga ko zna da gleda.

Čitam već neko vreme i ono što sam pročitao za 2.0d  i šta sve treba gledati oko trapa, elektronike i automatskog menjača mi se i ne sviđa baš

ali bih i ovde da pročitam koji redak

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E60 je prvo pin elektronike koja je jako sklona bagovanju, automatski menjaci poudani ako su servisirani kako valja, trap opet od modela do modela. O motorima, dizeli m/n47, m57 tu itd...gledaj da usisna grana alo uzimas sestaka bude gusana a ne plasticna, obrati paznju na dizne...iskreno jeste bila najprodavanija i najavangardnija serija 5 ali...majstori od nje dobro zive. Ako bas ne moras da je kupis izbegni je.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW autimatici su se pokazali kao odlicni menjaci i kod njihovog automatskog menjaca je ista prica kao i kod svih, ako je redovno odrzavan, dobar je.

 

N47 motor je noviji i ima 177 ks, mislim da je i to malo za ovu mrcinu od auta, kako su se stariji modeli motora, slabiji, pokazali?

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pazi ovako sa najslabijim motorom ide malo bolje od Alfe 147 1.9mjet 16v 150ks, a za taj auto niko nikad nije rekao da je slab ili kilav.

Dalje naravno da je 3.0d najbolja opcija pogona uz malo veće troškove održavanja i potrošnje, glavna mana je registracija i postprodaja, tako da ako gledaš 3.0 ubijaj cenu.

N47 177ks su neki imali problema sa blokom motora ili radilicom, nije prevelik rizik ali je realan, dalje ono što je bitno i realno jeste zamena lanca i vađenje motora i izadje jedno 800e, ako spojis uz to i ulje i filtere ili nešto na menjaču koji je tada na izvolte, pa zamenis Karter/filter i ulje u automatiku ili kvačilo ili nešto cifra se penje na preko 1000e ako sredjujes za sebe sve.

Automatici su svi potencijalno problematični jer su uglavnom neodrzavani jer je tako BMW propisao, tako da je mačka u džaku, možeš da ga uzmeš da nikad nije menjano ulje i da predjes još 100k bez problema, a možeš i da promeniš ulje i da se pokvari nakon 10k.
Rizik koji ne možeš potpuno eliminisati.

P.s. zf6 automatik u ristajlingu navodno nosi neku drugu internu oznaku i kvalitetniji od prvih verzija, on ima i onu lepšu moderniju "kobra" ručicu menjača i bolje se ponaša mnogo brže odrađuje kickdown i rekao BiH manje troši .

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovo su korisne informacije, prema ono sto sam video na placevima, jako je tesko provaliti stanje jer unutrasnjost je sjajno napravljena, jako kvalitetno i habanje se jedva pozna. 

po stranim forumima uglavnom nalazim zamerke na elektroniku, dizne i trap. Nisam uopste u svetu premium auta pa ce ovo potrajati ako se uopste i ostvari ali za sada skupljam i raspitujem se

 

a i ja bih rado sestaka ali ne bih bas da prelazim 2000 kubika, fakat je da ne bih bas da izdasno finansiram ovaj nas drzavni budzet jer ....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A valjda mozes da prezalis jis tih 200e vise na godisnjem nivou nego da kupujes takav auto a 2.0cm3

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/5/2018 at 10:55 AM, MS PK said:

A valjda mozes da prezalis jis tih 200e vise na godisnjem nivou nego da kupujes takav auto a 2.0cm3

uglavnom su 3.0 motori u ponudi za restayle varijantu a to nije 200e razlike

 

Kao sto rekoh, za sada se samo informisem, ne kupujem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao jednog od mogucih buducih automobila, ja gledam seriju 3 u karavanskoj varijanti, sa automatskim menjacem (o njemu citam dobre stvari).

 

Nikad se ne bih odlucio za varijantu bilo kog auta preko 2.0

Nema sanse da bih platio registraciju 80k. Ne radi se o tome imam/nemam, nego NE DAM!

Edited by Smireni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cenim i poštujem vaše mišljenje ali ja, sa druge strane, neću da mi to kvari gušt vožnje ozbiljnog auta sa motorom kakav treba da bude u njemu i nikada ne bi napravio kompromis da vozim takav auto sa malim motorom... Mnogo mi smeta taj namet za šišanje ovaca, ali jbg, više volim jake automobile i motore od tog nameta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako se kaže u klipu :D evo ''nekoliko činjenica oko N47 BMW motora koji je namjerno napravljen loše'':

 

Porez na budale BMW N47

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju BMW M5 E60 sa manje od 16.000 pređenih kilometara

 

196864-bmw m5 002.jpg

 

BMW je M5 Serije E60 proizvodio od 2005. do 2010. godine, a jedan od 19.523 proizvedena primerka se trenutno prodaje u Nemačkoj. Budući vlasnik koji je spreman da izdvoji skoro 59.000 evra može da računa na izuzetno očuvani i opremljeni primerak iz 2005. godine koji je minhenska kompanija koristila u svojim promotivnim press materijalima, a koji je od tada do danas prešao manje od 16.000 kilometara.

 

196865-bmw m5 001.jpg

 

M5 E60 pokreće 5.0 V10 motor koji posredstvom 7-stepenog automatskog menjača na zadnju osovinu šalje 507 konjskih snaga pri 7.750 obrtaja i 520 Nm obrtnog momenta pri 6.100 rpm, a inspirisan je motorima koje je BMW koristio u Formuli 1 i razvijen je ekskluzivno za M5. Pomenuti brojevi su dovoljni da 485 cm dug automobil od 0 do 100 km/h stiže za 4,7 sekundi i razvije elektronski ograničenih 250 km/h. Vreme je da neko konačno počne da ga vozi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu za ovaj sjajni video u kojem je predstavljen:

 

- BMW M5 E60 sa 5.0 V10 atmosfercem (oznaka motora S85), prvi i jedini do sada BMW V10 motor, prva limuzina na svetu koja je ispod haube imala atmo-benzinac V10, koji je davao 500 konja na 7.500 obrtaja i 520 Nm na 6.100, a crveno polje mu je kretalo na 8.250 obrtaja. Sa svojih 100 konja na svakih hiljadu kubika je jedan od najjačih atmobenzinaca koji su se ikada pravili.

Pored modela E60/E61 M5, ugrađivao se i u E63/E64 M6:

 

woyshnisMediayoutube.jpg WoyshnisMedia video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoanaliza.jpg AutoAnaliza: BMW E60 535d

 

Ko kaže da dizel (3.0 sa 6 cilindara) ne može biti zabavan?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M5 E60

 

5.0 V10 na Autobanu, u fabričkom stanju sa 507KS/520Nm obrtnog momenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: BMW 520d (E60)

 

Najvažniji model iz Minhena i posle 16 godina i dalje pleni svojim dizajnom, a proverenom i pouzdanom tehnikom. Iako je na testu bio najslabiji dizelaš, opremljen manuelnim menjačem - već nakon prvih nekoliko kilometara vožnje postaje jasno zbog čega je ''petica'' popularna među vozačima.

Kako se vozi i koliko je praktična - pogledajte u najnovijem testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...