Jump to content
FAS Goran
cincilator

Zdrnjin Punto mk2a 2002.

Recommended Posts

Strava Puntic, umeren, diskretan a opet lako upadljiv... Predlazem ti da u dogovoru sa adminima otvoris i "poslovni" topic, gde ce ljudi moci da prate tvoj rad, pitaju sta ih zanima i na kraju, ugovore termine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boja, felne... B)

14 hours ago, cincilator said:

Alessio Monzda 16x7,5j su tockovi koje sam gulio 4 dana i pritom ofarbao 

Vredi, jeste gomila krakova i verovatno si i jagodice prstiju ogulio za ta 4 dana :D, ali su ispale odlično B)

 

-----------------

 

16 minutes ago, rkoma1986 said:

Predlazem ti da u dogovoru sa adminima otvoris i "poslovni" topic

Da, pošalješ PP sa tekstom koji želiš da piše u toj temi, ja ga samo iskopiram i to je to.

Ne plaćaš ništa za tu temu, kad neko dođe sa foruma da mu uradiš auto - daš mu popust. Temu Google indeksira, pa kada neko ukuca u pretragu npr. ''poliranje automobila Novi Sad'' ili nešto slično, ima visoko da izlazi i ta tvoja tema. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felne, sam osmirglao kako bih rekao "na nulu", i mislio sam da je to to, pa je drugar farbao znajuci me kakav sam uzeo flomaster i zadao mi jos 3h posla :)
Jagodice, pa da, ostrugane junacki :)
Sto se tice posta vezanog za Zdrnjas Garage, nije problem da napravim temu, nije problem ni za popust, samo da ugrabim vremena da to izgleda kako treba kad vec kacim fotke, zbog toga sto mi manjka slobodnog vremena.
Videcu se sa Milutinom ovih dana pa cemo detaljnije popricati vezano o svemu.

Sto se tice samog Punta zimus sam otvorio oba fara i napravio sam ih junacki, ali sam tokom nekog sitnog uspricavanja kod farbara ostavio otvoren poklopac fara (usled smirglanja, prasina je usla u far) i sav trud upropastio.Ako nekog zanima, mada verujem da vec ima tema pisanih o tome mogu okaciti koju fotku i objasniti kako ide sam proces rada, opet mozda to sve u temi vezanoj za garazu ili ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prelep punto :) 

 

Manje zbog funkcionalnosti, vise zbog estetike, predlazem konverziju zadnjih dobosa na diskove :) Al' bi lepo cucnuli kroz te felne :D 

 

Ja sam na svom bivsem to prvo odradio, medjutim nazalost nisam istrajao dalje u projektu, pa su ostali diskovi nazad iza celicnih felni :| 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedavno sam bas razmisljao o zadnjim kocnicama, sagnuo se dole pogledao sta sve treba i proslo me :) ,ali nije iskljuceno da necu uraditi.


Yugo davne 1992 izasao iz Kg kao Y45, pa je prethodni vlasnik ubacio 1116ccm motor i zaveo ga sve po ps.Ja sam ga kupio i posle 7 dana vozanja je okrenuo lezajeve na radilici, ne mojom greskom.Pusio je na iber kao nenormalan.Uradjen kompletan motor od nule, ali karike nikad nisu legle kako je trebalo, Cubika je ovalno izbusio cilindre metodom ma to je Yugo.Zatim je motor mnogo ozbiljnije sklopljen sa glavom sa malog N-a i dvogrlim karburatorom sa kojim se pozabavio Djole sa telepa.Sto se tice same skoljke promenjena je ne secam se vise leva ili desna trepna-sajtna i oba prednja krila, ostatak skoljke je bio u fabrickom stanju .Ja sam oterao automobil u brodogradiliste i tamo je kompletan patos sa soljama i sitnicama ispeskaren.Auto sam stavio na bok u garazi oprskao ga epoxy prajmerom, zatim sam namazao PU Mipa masu na sve moguce i nemoguce spojeve, oprskao preko svega toga osnovnu boju, 14 zastita CarSystem i sve to ofarbao Body belim akrilom Ly7c.Kompletne kutijaste profile sam napunio CarSystem KS1000 voskom i zatvorio nazad cepovima u kutijastim profilima.Trapovi nazad manje vise std sem trolisnog gibnja (posto iz coska dvorista kamionski nisam nikad namontirao).Napred sam se ozbiljnije mnogo pozabavio trapovima, poliamidi su stavljeni umesto svih gumenih delova na trapu, Floridina ramena, i Nunetove dve nove gewinde sa Hondinim oprugama 70kg i dva KW helpera.Auto je ofarbao Djole iz Mikoma Standoksovim akrilom (objasnio covek).9 meseci sam sklapao automobil, svakodnevno maltene po 8-10h.Kad je napokon to sve leglo i poceo da se vozi, shvatio sam da je tih cca 65 70ks ustvari sad malo.

Kupio sam motor koji je sklopio 3god pre moje kupovine Misko Trovac Spasojevic, i nisam hteo (sto je ispalo vrh) da samo ubacim motor pod haubu.
Pukao je treci klip izmedju karika.Zavrsna faza sklopa motora je bila stepen 10,7 i sve do srafa novo, sa Brkinim menjacem 17/64 5b sa tolerancijama, posto nije imalo smisla voziti 13/53 5v sa 1100 motora.

Malinic sa Ostruznice je uradio covek svaka mu cast ojacano kvacilo, bregastu sam nasao kao novu sa 9,7 liftom.Auto je upalio proradio, ali ja opet nisam bio zadovoljan, ali nisam zeleo vise da ulazem 500 700eur da bi auto imao duple karburatore i CatCams bregastu i odustao sam od svega pre 2,5god i od tad je stojao.Prodat je najvise iz razloga jel mi je bas smetao u garazi gde svakodnevno provodim vreme.
Nadam se da nisam jako opsirno ovo sve opisao i da ce slike docarati kako to sve izgleda.Ovo je sve jedan mali deo mog prvog automobila, ali HDD na kom ima preko 10,000 slika Juganema jedan deo elektronike gde se utakne SATA kabel tako da ako neko ima taj delic za Hitachi hdd bilo bi super :) 

 

1526202_828349173880715_3071157038016261735_n.jpg10383800_829394557109510_9219716020125258485_o.jpg10387606_827998130582486_9044148858106728377_n.jpg

11063745_828349180547381_8260056357745675159_n.jpg11108201_827998127249153_2932958286889888929_n.jpg11148421_827998080582491_388290924355388296_o.jpg11220845_827998077249158_4986951427011874141_n.jpg

11169466_829394493776183_3401440294494441194_o.jpg11289489_829394497109516_7043369314478163729_o.jpgvratagaraza3.jpg

11329814_828349167214049_7115878579955339075_n.jpg11312957_829394540442845_8908780645779943402_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd napiši ovo za farove na Puntu,baš sam radoznao.Ima da se kupi neki komplet za obnavljanje farova,meni desni nije neki...
https://www.silux.rs/proizvodi/karoserija/set-za-pricvrscivanje/206687/komplet-za-popravak-fara-desni-fiat-punt

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce na parkingu me udari zena parkiranog, metodom posumljavanja Meseca :) Uvukla je far unutra vozacev levi, slomila jedan bocni drzac/nosac i boja je popucala na braniku i svojim zadnjim desnim krajem sa Pezoom 206 me je udarila u prednji levi kraj auta.Sve se ok zavrsilo bez policije.

 

Sto se tice farova na Puntu, otvorio sam ih industrijskim fenom veoma lagano, iscackao sam fabricki lepak koji je ostao u kanalu u koji udje plastika/staklo fara, kupio sam SIKA fc11+
Ispolirao sam farove i spolja i iznutra, namazao sam ih keramikom, zatvorio, zalepio, i ostavio da stoje 24h.Na poslednjoj slici se vidi drugarov far koji smo npr zalepili Victor Reinz silikonom jel je njemu bilo sad ili nikad i rade posao, ali ako neko bude morao da ih otvori ne znam kako ce se "Vica" ponasati.
 

42455698_10215978805690714_8557355581432659968_n.jpg42532354_10215978805010697_6958767783198851072_n.jpg

42559797_10215978804490684_2784574606785118208_o.jpg20180108_163054.jpg

20180108_185510.jpg20180108_220937.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu ja nešto kao kupusam po garaži, stigle Ta Technics gewinde jutros, treba im malo ljubavi spolja, tipa plastificirati opruge i ofarbati čizme-uloške spolja i povijati diskove i pločice i preći na 284mm napred kočnice, uraditi mali servis, zameniti/otvoriti mutan prednji desni far i ostaviti ga da kulira do marta-aprila.

 

20181116_220832.jpg

20181116_220857.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Boris88 said:

Sve pohvale za punta,super je a verujem da ce biti samo jos bolji :thumbup:

Hvala Regolari, imacu sad vise vremena preko zime(nadam se), pa cak i ako uspem da nadjem neki enterijer valjan da ga operem i namontiram i da pazarim 195 45 16 sve 4 nove pa da privrnem distance koji cekaju da to bude kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam siguran da li Punto jtd hgt nosi 284mm kočnice, pitam zbog kupovine diskova, da li ima plug and play varijanta, ili da kupim diskove 5x98mm iste po dubini/visini  kao sadašnji pa da dobušim kod strugara 3 rupe.Čeljusti su sa Alfe i prepravka je jako mala samo treba ubaciti čauru u rupe od nosača čeljusti da bi prošao Puntov šraf kroz istu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...