Jump to content
FAS Goran
gile smederevo

Fiat Idea 1.4 16V 6 marce

Recommended Posts

samo polako,pitaj Marka,sta je uradio Midei,pa dosao do te brojke;)

elem koja je potrosnja na oko 100 na sat i koliko obrtaja na npr 120 na sat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro pitanje. Mislim da je 3000rpm kad je 100kmh, a 3500 na 120. Možda sam lupio,ali proveriću, pa pišem. 

Što se tiče potrošnje-nisam gledao na bord jer vozim na tng, pa podaci nemaju veze s vezom. Ovako, na tng je potrošnja bolja nego na prvom rezervoaru. Sa 31l TNG-a sam prešao 400km, tj ispada 7,75l/100km. Pretvoreno u pare, to je 675din/100km. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obzirom da je atmosferski benzinac, ima dobar prenos, dugačku šestu za krstarenje. Za nijansu je kraća nego peta kod mene na 1.3mjet Midei:

 

IMG_20180701_151422.jpg   IMG_20180701_150315.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas htedoh da napisem da mi je 3500rpm malo jace za 120 km/h, s obzirom da sam 500L sa istom masinom (tezi i sa vecom ceonom povrsinom) drzao na cca 3300rpm u 6. brzini. Ovo na slikama je vec u granicama ocekivanog.

Poredjenja radi, ista kubikaza od 1368ccm ali MA turbak - na 120 km/h vrti se na malo jace od 2500 rpm u 6. brzini, na 130 km/h je na 2800 rpm. Jos malo pa k'o traktorce.

Cena kilometra ti je bagatela :unworthy:, na kojoj prosecnoj brzini ti izadje tih nepunih 8l plindze?

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo je drugaciji prenos nego kod mene na sportingu, na 100km/h u 6oj je oko 2900-3000obrtaja a na 120km/h je oko 3300-3400km/h

Edited by Rile_bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brt, ti ne vozis, nego letis nadzvucnim brzinama :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Ivan said:

tezi i sa vecom ceonom povrsinom

Ovo je slikano u situaciji sa 4 odrasla putnika i punim gepekom. Plus sam morao da oborim deo zadnje klupe da ubacim još stvari. Dakle, što se tiče opterećenja motora pri takvim brzinama, ono može biti (je) i manje. 

Inače, najviše joj prijaju brzine do 100km/h. Recimo stari put od Stare Pazove do NS. Sad kad je full obnovljen-milina za vožnju. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vracao se iz NS tuda bas sad u subotu :) . Onaj deo preko Banstola koji je bio propast, u betonskim kockama koje urnisu auto - sada je kao pista. Doduse, vracao sam se nocu pa nisam mogao da vidim sve sto me zanima, ali auto samo pliva. Prosto nisam mogao da verujem da vise nema kocki :lol: . Sada je Indjija-Pazova blagi uzas u poredjenju sa tom deonicom.

Otprilike taj opseg brzine/prenosnog odnosa je i projektovan za optimalnu voznju i potrosnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo da probudim temu iz zimskog sna. Tema jeste malo uspavana,ali Idea nije. Poprilično je bila zauzata za praznike i išla svuda. Najdalje do Bele Palanke. Nije novim autoputem, jer je priroda mnogo lepša van autoputa. 

Elem, na autu nisam ništa pipao još od pokušaja da opravim centralnu bravu. Posto nisam uspeo, ostavih za lepše dane. Ne stizem čak ni da je perem redovno. Do malog servisa ima još nekih 7000km, posto sam rešio da menjam na 15000 jer je sipano  "100% olio sintetico. ":)

Nabacio sam prednje letnje gume, dok se nazad kotrljaju zimske-dok ne smislim da l ću ipak ostati na 15 ili ću na 16 cola.  Evo fotki kako je to (fabričke sa Fiorina) stajalo Musi već davne 2016te. 

 

24059607_1872399803073184_3733389723511741714_o.jpg23845596_1872399943073170_6825085563043814137_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno, nema šta ni da zeza na tom 1.4 16v, a kad je Idea u pitanju nije stavljen u neki pretežak auto, tako da... :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idea polako, ali sigurno gura do 85000km, tj drugog malog servisa. Filter klime sam zamenio na 10000km. Jeftin je, a i lako se menja. 

Od realizacije da se nabace neke 16ice-za sada ništa. Odoše svi štekovi na renoviranje kuće. 

S tim u vezi, Idea je jedan vikend bila dostavni auto, bez zadnjih sedišta. Preselila je ceo stan, doduše iz 5-6 tura, ali je uspela. :)

Neverovatno koliko robe stane nazad. Još da ima i ravan pod...ih! Bilo kako bilo, zaista se pokazala kao versatilan i koristan auto. 

Od problema za sada jedino što je malo muči je pad obrtaja kad dodje do veće potrošnje struje-spuštanje/podizanje prozora npr. Nije strasno, ali će morati kod električara. Malo tu sumnjam i na PK kaiš...ali videću. 

 

IMG_20190726_175328.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...