silenci 2316 Posted November 3, 2018 uplasilo se mače,kad si tero Ideu 170 2 gile smederevo and marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted November 3, 2018 E, još do te brojke nisam stigao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted November 3, 2018 samo polako,pitaj Marka,sta je uradio Midei,pa dosao do te brojke elem koja je potrosnja na oko 100 na sat i koliko obrtaja na npr 120 na sat Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted November 4, 2018 Dobro pitanje. Mislim da je 3000rpm kad je 100kmh, a 3500 na 120. Možda sam lupio,ali proveriću, pa pišem. Što se tiče potrošnje-nisam gledao na bord jer vozim na tng, pa podaci nemaju veze s vezom. Ovako, na tng je potrošnja bolja nego na prvom rezervoaru. Sa 31l TNG-a sam prešao 400km, tj ispada 7,75l/100km. Pretvoreno u pare, to je 675din/100km. 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted November 5, 2018 Evo odgovora na @silenci pitanje. Da kazem da su ovo rpm u 6oj brzini. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted November 5, 2018 Obzirom da je atmosferski benzinac, ima dobar prenos, dugačku šestu za krstarenje. Za nijansu je kraća nego peta kod mene na 1.3mjet Midei: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17456 Posted November 5, 2018 (edited) Bas htedoh da napisem da mi je 3500rpm malo jace za 120 km/h, s obzirom da sam 500L sa istom masinom (tezi i sa vecom ceonom povrsinom) drzao na cca 3300rpm u 6. brzini. Ovo na slikama je vec u granicama ocekivanog. Poredjenja radi, ista kubikaza od 1368ccm ali MA turbak - na 120 km/h vrti se na malo jace od 2500 rpm u 6. brzini, na 130 km/h je na 2800 rpm. Jos malo pa k'o traktorce. Cena kilometra ti je bagatela , na kojoj prosecnoj brzini ti izadje tih nepunih 8l plindze? Edited November 5, 2018 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted November 5, 2018 (edited) Malo je drugaciji prenos nego kod mene na sportingu, na 100km/h u 6oj je oko 2900-3000obrtaja a na 120km/h je oko 3300-3400km/h Edited November 5, 2018 by Rile_bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17456 Posted November 5, 2018 Brt, ti ne vozis, nego letis nadzvucnim brzinama . 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted November 5, 2018 5 hours ago, Ivan said: na kojoj prosecnoj brzini ti izadje tih nepunih 8l plindze? 65km/h Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted November 5, 2018 @Ivan Ahahahaa, sad sam video sta sam napisao Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted November 5, 2018 5 hours ago, Rile_bg said: 3300-3400km/h Gde nabaljas JET-1 gorivo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted November 6, 2018 17 hours ago, Ivan said: tezi i sa vecom ceonom povrsinom Ovo je slikano u situaciji sa 4 odrasla putnika i punim gepekom. Plus sam morao da oborim deo zadnje klupe da ubacim još stvari. Dakle, što se tiče opterećenja motora pri takvim brzinama, ono može biti (je) i manje. Inače, najviše joj prijaju brzine do 100km/h. Recimo stari put od Stare Pazove do NS. Sad kad je full obnovljen-milina za vožnju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17456 Posted November 6, 2018 Vracao se iz NS tuda bas sad u subotu . Onaj deo preko Banstola koji je bio propast, u betonskim kockama koje urnisu auto - sada je kao pista. Doduse, vracao sam se nocu pa nisam mogao da vidim sve sto me zanima, ali auto samo pliva. Prosto nisam mogao da verujem da vise nema kocki . Sada je Indjija-Pazova blagi uzas u poredjenju sa tom deonicom. Otprilike taj opseg brzine/prenosnog odnosa je i projektovan za optimalnu voznju i potrosnju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted May 5, 2019 Malo da probudim temu iz zimskog sna. Tema jeste malo uspavana,ali Idea nije. Poprilično je bila zauzata za praznike i išla svuda. Najdalje do Bele Palanke. Nije novim autoputem, jer je priroda mnogo lepša van autoputa. Elem, na autu nisam ništa pipao još od pokušaja da opravim centralnu bravu. Posto nisam uspeo, ostavih za lepše dane. Ne stizem čak ni da je perem redovno. Do malog servisa ima još nekih 7000km, posto sam rešio da menjam na 15000 jer je sipano "100% olio sintetico. ". Nabacio sam prednje letnje gume, dok se nazad kotrljaju zimske-dok ne smislim da l ću ipak ostati na 15 ili ću na 16 cola. Evo fotki kako je to (fabričke sa Fiorina) stajalo Musi već davne 2016te. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 5, 2019 Realno, nema šta ni da zeza na tom 1.4 16v, a kad je Idea u pitanju nije stavljen u neki pretežak auto, tako da... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted May 8, 2019 Drugi put uzimam auto sa više km...ipak ima više zanimacije za vikend. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 8, 2019 Ma, samo dok je dizel eto zanimacije Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 8, 2019 Znaci totalno nezanimljiv u svakom smislu a Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted May 10, 2019 Izgleda su mislili da je tu skup kockastih auta iz 80-ih. 1 rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted May 24, 2019 (edited) Simpaticna brojka Edited May 24, 2019 by gile smederevo 1 silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted August 19, 2019 Idea polako, ali sigurno gura do 85000km, tj drugog malog servisa. Filter klime sam zamenio na 10000km. Jeftin je, a i lako se menja. Od realizacije da se nabace neke 16ice-za sada ništa. Odoše svi štekovi na renoviranje kuće. S tim u vezi, Idea je jedan vikend bila dostavni auto, bez zadnjih sedišta. Preselila je ceo stan, doduše iz 5-6 tura, ali je uspela. Neverovatno koliko robe stane nazad. Još da ima i ravan pod...ih! Bilo kako bilo, zaista se pokazala kao versatilan i koristan auto. Od problema za sada jedino što je malo muči je pad obrtaja kad dodje do veće potrošnje struje-spuštanje/podizanje prozora npr. Nije strasno, ali će morati kod električara. Malo tu sumnjam i na PK kaiš...ali videću. 1 silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 19, 2019 Pazi ovo, mašina za sudove u gepeku, magacinska kolica, dete žena i ja u autu 1 gile smederevo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted August 19, 2019 Nemo da ja stavljam slike pasatovog gepeka.. Pola stana vozim u kolima 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted August 19, 2019 U tom slucaju nemo da stavljam ja e46 karavana sa prikolicom dvosovinkom Quote Share this post Link to post Share on other sites