djomla 8386 Posted September 22, 2018 Šta me opsova Ma covek promašio profesiju, pesnik da bude. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted September 22, 2018 Pranje i sutra će kiša... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted September 27, 2018 Dok čekam termin za ugradnju gasa, taman da se uradi mali servis. Veliki u subotu, kako kolega planira. Ono što me raduje je da je podvozje čisto i bez korozije. Donji deo motora, suv i čist. Jedino zadnji lonac ima korozije na spoju sa završetkom auspuha, ali malo čelične četke i cink spreja će završiti posao. 2 neshaoct and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted September 28, 2018 Suv ki barut, lepo izgleda odole Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted September 28, 2018 Hah, cim nema ulja ispod fiata nema ga ni u njemu Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted September 28, 2018 Game over.... Hehe !! Inače, sipah 5w40 Total Quartz7000. Nisam ga do sad sipao ni u šta od auta, pa rekoh,ajd da probam. Odustao sam od 10w40 gradacije jer motor ima samo 70000km. Videćemo kako ce se ponašati sto se tice potrošnje ulja jer je 1.4 poznat sagorevac istog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted September 29, 2018 I veliki završen... Usput i PK kaiš zamenjen. Sipan i nov antifriz. Što se tiče motora-nema pipanja 10000km. Svećice su skoro menjane, pa ih nisam dirao. Jedino ako majstor za plin ne kaže da moraju neke specijalne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted September 29, 2018 Plin ces 'nutra, mislim u auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted September 29, 2018 Pa, da. Verovatno neki AC Stag poslednji krik TNG mode... Kod mene se za god dana isplati ugradnja jer tučem i preko 20K Km/god. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted September 29, 2018 On 28.9.2018. at 7:41 PM, gile smederevo said: Videćemo kako ce se ponašati sto se tice potrošnje ulja jer je 1.4 poznat sagorevac istog. Meni u Grandeu trosio mozda pola litre na 10.000... takoreci zanemarljivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted October 4, 2018 Idea jos miruje, tj majstor Dora s Podbare joj ubacuje plin...pa tek u ponedeljak atest na FTN i registracija. Do tada, bajs. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5315 Posted October 4, 2018 Dora radi? Bravo za tebe i blago IdeJi Koliko dugo nisam vozio tng, zaboravio sam da taj gospodin čovek postoji... Moraću i ja kod njega na kontrolu, servis, štelanje. 1 rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted October 8, 2018 Ugradnja gasa završena danas i pregled na FTN (za šta oni uzmu 6000din, majko moja?!? praktično puko slikanje auta. ) Onda ga prebacih na tehnički u Šajkaškoj,pa moram opet na FTN da im odnesem uplatnice za takse i njhov "rad",pa opet na tehnički odakle uzimam neki papir,pa teeeek onda idem opet na FTN da mi izdaju uverenje za TNG uredjaj, tj atest. E veći sex na suvo nisam odavno imao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20041 Posted October 8, 2018 A kakva bi procedura bila da je imao fabrički ugrađen plin? Isto jebada oko slikanja, atesta i šta već ide ili bi samo upisali u saobraćajnu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted October 8, 2018 tu ide isto pregled. PLus, ako je boca starija od 10 god-mora nova ili da se stara skine i posalje negde na pregled. Cuo sam da metanske boce npr radi Messer, tj pregeda ih. dakle, nema ono-na pregledu Amss cemo ustanoviti da ima i plin, pa umesto samo 10000din, placas 20000din. A u principu i jedan i drugi pregled su sviranje ku...kuriku. tj, ti i ja bismo bolje ispipali creva, spojeve...kad cak nisu ni prebacivali na plin da vid da li radi kako treba. Da sam zatamnio stakla npr, i taj pregled i atest bi naplatili isto kao i onaj prilikom uvoza, lil atesta za TNG npr. Ono sto se ne placa j, dodatni pregled ako auto prethodno nije dobio Amss potvrdu jer je nesto falilo prvi put. Idea nije imala retrovizor, pa sam je na slepi terao u amss cmv da uslikaju i te slike posalju u AZBS. Folije sa stakala npr, sve skinu ako auto stigne na carinjenje takav..i najcesce to urade kao nogama, pa moras da skidas ostatke lepka itd...parcice folije. Bolje da mi obore auto, pa cu sam. Plus, za auta koja stignu zatamnjena-sto ne bi odmah pri pregledu amss, uradili atest za folije? Izmere procenat zatamnjenja i ciao. Plati neke da se i to upise u Amss potvrdu i vozdra. Ma neee-kako bi posle za bilo sta sto naknadno uradis, uzeli 10k din? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20041 Posted October 8, 2018 Nisam ni znao kako ide ali po ovom sto si ispisao vidim da su napravili teske budalastine sa tim atestima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted October 10, 2018 ..i posle svih peripetija, najzad registrovana još da se plin nasteluje i za vikend na neko probno putovanje. 2 Axic and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted October 10, 2018 odlicna je,super izgleda,sad mozes sa njom u svajcarsku,da pokazes prodavcu kako se sredjuju i paze automobili 1 1 gile smederevo and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted October 10, 2018 Pa, kad sam Puntićem išao par puta-što da ne i sa njom? A prodavac i vlasnik nisu iste osobe. Tj vlasnik, sada beć bivši,je Ideu doterao u Fiatov ovlašćeni prodajno-servisni centar u Thunu. I onda su je oni zapravo oglasili i veeovatno mu je uračunali za avans za sledeći auto. Malo je oprali, picnuli i onda imali posla sa mnom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted October 10, 2018 Što se tiče same voznje, još sam u fazi ispitivanja Ideinih mogućnosti. Kakva je na ubrzanju, kako podnosi nagle manevre, nagla kočenja...Ubrzanje joj je solidno mogu da kažem i taman onoliko koliko sam očekivao. Lagano stiže do 80ak na sat, i već tada traži i šaltanje u petu brzinu. Naravno, pričam o situaciji gde sam samo ja u autu-dakle minimum tereta. Lepo drži pravac, ali ne voli mnogo nagle promene trake. Odradi ona to,ali treba biti spreman da se lelujanje nastavi i malo posle promene trake. Volan je lagan i bez City opcije, a za moj ukus bi mogao biti još čvršći,ali šta je tu je. U svakom slučaju precizan je i Idea lepo drži zadatu putanju. Verujem da bi dinamika vožnje bila još bolja sa felnama od 16cola i gumama 195/55 R16. Ili još bolje, 205/50 R16 što je i fabričko setovanje za Musu. Sa takvim setom i možda malo intervencije da se auto spusti koji cm-dosta bi se dobilo na dinamici u voznji. Ovako, fino upija neravnine i lošiji asfalt sa standardnim 15icama u 195/60 R15. Što se menjača tiče, ima kratke brzine i traži šaltanje, budući da je sa 6 brzina. Dakle, u trećoj ne može biti "alla automatic" kao što je Punto npr mogao. Od 40na sat do 120kmh. Ručica menjača je lagana i stvarno fino klizi po čuvenim "H" šablonu . Toliko oko same vožnje za sada. Biće još utisaka,čim dodam još koji kilometar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted October 21, 2018 Posle potrosenog prvog rezervoara plina, brojke kazu sledece> 30l plina(sto je i kapacitet boce kad se napuni propisno, tj 80% od maksimuma) potroseno za 364km. Bilo je i gradske voznje i autoputem i starim putem od SD-BG, pa opet od Stare Pazove do NS. Dakle, od svega po nesto. Plus je i majsor stelovao TNG komp pa je i tu malo sagoreno. Bilo kako bilo od 364km neka je 10km otislo na voznju na benzin jer je bilo zaista toplo vani i veoma brzo bi sistem prebacivao na tng. Cak i ujutru sa temperaturama oko 10C. 30l TNG : 354km=Xl TNG: 100km 100km x 30l=354km x Xl TNG 3000=354x Xl TNG Xl TNG=3000/354 Xl TNG=8.47 Dakle 8.47l/100km sasvim realno i u okviru ocekivane potrosnje. Sa cenom plina od 80din/l dolazimo do 680din/100km, dok za 100km na benzinu treba sigurno 7l x 155=1085din Razlika od 405din na 100km u prevodu znaci da ce se ulaganje u TNG uredjaj isplatiti posle priblizno 15000 predjenih km. 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted October 21, 2018 Današnja rekreacija je bila pranje spolja i prskanje kedera silikon sprejom. Trebalo bi da obezbedi da ne mrznu ako bude mraza. 2 Axic and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
toma ks 19 Posted October 22, 2018 Dobar auto gile u zdravlju da te sluzi.Nego koliko te kostao atest posto i ja treba da radim atest plina da uporedim cene? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted October 22, 2018 Hvala kolega. Atest je izasao oko 10000din. 6000din je pregled, takse malo manje od 4000din. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted November 3, 2018 Doveo sam ga u SD iz NS....izgleda da hoće nazad. 2 totti and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites