Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Sledeći Bugatti će biti SUV?

Recommended Posts

Sledeći Bugatti pre će biti SUV nego limuzina

 

bugatti 16C galibier.jpg

 

Bugatti ponovo podgreva priču o svom drugom modelu u gami koji bi se pridružio Chironu. Ideja o još jednom modelu Bugattija postoji više od jedne decenije, a fabrika se njegovoj realizaciji najviše približila 2009. godine kada je prikazan koncept luksuzne limuzine ''16C Galibier''. Usledila je globalna ekonomska kriza praćena stalnim predomišljanjem i nedoumicama - ima li novi model uopšte smisla?

 

Iako su poslednjih godina čelnici Bugattija demantovali glasine da razmaraju drugi model, direktor kompanije Stefan Vinkelman nedavno je izjavio da je brend spreman za proizvodnju više od jednog modela, ne računajući specijalnu verziju Chirona - Bugatti Divo vredan 5 miliona evra. Ipak, novi model ne treba očekivati uskoro, jer matična kompanija Volkswagen tek treba da odobri jednu tako veliku investiciju. Trenutni su prioriteti Volkswagen grupe razvoj električnih automobila i sistema autonomne vožnje. Kada jednom na dnevni red dođe novi model Bugattija, to kako sada stvari stoje neće biti luksuzna limuzina, kao što je bio koncept Galibier iz 2009. godine, već najverovatnije SUV. Vladajući trendovi u auto-industriji pokazuju da bi kupci bili više zainteresovani za ekskluzivni sportski SUV automobil sa značkom Bugattija, nego za klasičnu limuzinsku varijantu. O tome najbolje svedoče luksuzni SUV modeli kao što je Bentley Bentayga, Rolls-Royce Cullinan ili Lamborghini Urus.

Bugatti se za sada nije odredio u pogledu identiteta budućeg modela - zvanično se razmatra više opcija, uključujući i limuzinsku varijantu, a Vinkelman navodi da sa finansijske strane SUV ima najviše šansi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti ipak razmatra mogućnost lansiranja SUV-a

 

bugatti megalon.jpg

 

Sve manji je broj super luksuznih marki automobila koje u svojoj ponudi nemaju bar jedan SUV model, odnosno koje još ujek nisu zvanično potvrdile da rade na razvoju takvog automobila. Bugatti je jedan od njih i mada je nekima teško zamisliti SUV sa Bugattijevim znakom, rukovodstvo ovog proizvođača ipak razmišlja o razvoju i proizvodnji SUV-a. Takođe, potvrđena je elektrifikacija ponude.

To je potvrdio Stephan Winkelmann, predsednik Bugattijeve uprave, rekavši da je ''marka spremna na više'' i da je trenutno ''srce Bugattija W16, ali to neće ostati zauvek.'' Drugim rečima, trendovi neće moći da se zanemaruju zauvek. Sa jedne strane popularnost SUV/crossovera i dalje raste, a emisijski standardi su svakim danom sve stroži u većini zemalja. Dodao je i da bi potencijalni SUV morao da bude ekonomski isplativ, odnosno mora da opravda ulaganje. Dakle, Bugatti više nema slobodne ruke u pogledu troškova kao što je bilo u vreme Veyrona jer je cela Grupa VW sada u režimu značajno racionalnijeg, da ne kažemo štedljivog poslovanja. Potencijalni SUV i svaki sledeći Bugattijev model će morati da pokaže da i u Molsheimu vode brigu o smanjenju štetnih emisija. Winkelmann zato kaže da bi najbolje rešenje bila upotreba hibridnih pogonskih sklopova koji bi ponudili niže emisije i imali pozitivan uticaj na performanse vozila. Tu bi Bugatti trebalo da se posluži delovima iz roditeljske Grupe VW. Trenutno se razmatra nekoliko mogućnosti za razvoj ove marke, ali Winkelmann za sada nije želeo da ulazi u detalje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je svetu zaista potreban Bugatti SUV?

 

bugatti suv.jpg

 

Šef francuskog proizvođača, Stefan Vinklmen (Stephan Winkelmann) je pre par meseci otkrio da postoji mogućnost da njegova kompanija u budućnosti kreira i Bugatti SUV model. Naravno, takvo vozilo bi bilo dodatak nizu skupih, snažnih i luksuznih SUV modela koji se pojavljuju na tržištu. SUV francuskog proizvođača bi se pridružio modelima kao što su Rolls-Royce Cullinan, Bentley Bentayga i Lamborghini Urus. Pored njih, najavljeni su i modeli Aston Martin DBX i Ferrari Purosangue.

 

Ipak, da budemo iskreni. Svetu zaista nije potreban Bugatti SUV, čak i ako bude izgledao kao na fotografiji iznad teksta. Opet, u automobilskoj industriji je danas sve moguće, pa možemo da predpostavimo kako bi on mogao izgledati. Render fotografiju SUV modela kompanije Bugatti je kreirao Giorgi Tedorazdze. Uprkos tome koliko model sa slike podseća na model Chiron, on ima i oblik koji je, možemo slobodno reći, zanimljiv. Na prednjem delu se ističe maska (rešetka) hladnjaka u obliku potkovice, a farovi predstavljaju kombinaciju farova sa modela Chiron i Divo. Tu su i veliki prednji branik i dijagonalno postavljena LED dnevna svetla. Trebamo pomenuti još i ručice za otvarenje vrata koje iskaču iz karoserije i naglašene lukove iznad točkova. U svakom slučaju, s obzirom da je reč o SUV modelu, možemo reći da on izgleda prilično dobro. Ipak, i dalje mislimo da SUV model kompanije Bugatti nije nešto što je neophodno.

Na kraju krajeva, vlasnici modela Bugatti obično pored njega u garaži imaju još 67 drugih automobila, od kojih su neki verovatno SUV modeli. Ipak, ako bi Bugatti SUV ipak stigao do serijske proizvodnje, verujemo da bi se rasprodao izuzetno brzo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šef Bugattija odbacio mogućnost SUV modela

 

bugatti suv.jpg

 

Nakon više godina špekulacija, šef Bugattija, Stephan Winkelmann, dao je konačan odgovor u vezi potencijalnog Bugatti SUV-a. Odgovor je jednostavan - ne!

 

U saopštenju francuskog proizvođača supersportskih automobila, koje se odnosi na proteklu godinu, Winkelmann je stavio do znanja da neće biti SUV-a iz Bugattija, iako ''se čini da je vreme pogodno.'' Dodao je da SUV ne bi bio pravedan za brend, kao ni njegovu istoriju. Ovakva naklonost čini Bugatti tek drugim brendom spremnim da potpuno otpiše mogućnost pravljenja SUV modela, nakon McLarena. Lamborghini, kojeg je ranije predvodio Winkelmann, nedavno je predstavio svoj SUV, Urus, a Ferrari planira svog predstavnika u ovom segmentu u narednih par godina. Zahvaljujući investiciji svog novog vlasnika, kompanije Geely, Lotus će najverovatnije predstaviti i svoj SUV model. Umesto SUV-a, Bugatti će se fokusirati na proizvodnju specijalnih, ''po meri'', automobila. Divo je prvi model u modernoj istoriji Bugattija sa novom karoserijom izrađenom za postojeću platformu. Divo je baziran platformi Chirona, ali ga karakterišu upečatljiv dizajn i fokus ka performansama na trkačkoj stazi. Winkelmann nije ni nagovestio u kom smeru francuski proizvođač ''plovi'', ali je rekao da je Bugatti spremio par iznenađenja za svoj 110. rođendan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti crossover sa električnim pogonom?

 

bugatti cuv.jpg

 

Glasine o tome da su u Bugattiju zainteresovani za razvoj i lansiranje crossovera kolaju svetom auto industrije već neko vreme. Najnovije informacije upućuju na to da je ekipa iz Moslheima veoma zainteresovana za električno pokretani crossover, a značajnu ulogu u svemu tome bi trebalo da odigra i hrvatski Rimac Automobili.

 

Podsetimo, prvo se pričalo da bi Bugatti za razvoj svog crossovera iskoristio Lamborghinijev Urus, ali Automobile Magazine javlja da 4.0 litarski bi-turbo V8 nije ono što francuska marka želi. Pomenuti izvor navodi da u Bugattiju smatraju da bi njihov novi model trebalo da ima električni pogonski sklop i umesto Lamborghinija okrenuli su se drugom članu Grupe VW. Naime, Bugatti je navodno preko Porschea stupio u kontakt sa Rimac Automobilima, čijih 10% učešća drži upravo Porsche. Navodno su održani i razgovori o mogućnosti korišćenja 1.914 KS snažnog električnog pogonskog sklopa koji se ugrađuje u Rimčev C_Two i Pininfarinin model Battista. Zvaničnih potvrda ovih navoda za sada naravno nema, ali čini se pomalo neobičnim da bi se u Bugattiju odlučili na razvoj i lansiranje crossovera snage od gotovo 2000 KS, bar dok je Chiron još uvek u proizvodnji. Takođe, očekuje se da bi Bugatti mogao da proda i preko 600 primeraka tog automobila čija cena bi mogla sa bude niža od Chironove. Sve to zajedno ne bi se baš svidelo Bugattijevim dosadašnjim kupcima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti planira da udvostruči svoju ponudu

 

bugatti cuv.jpg

 

Bugattijev šef Stephan Winkelmann je u intervjuu Bloomberg-u priznao da ovaj proizvođač planira da udvostruči svoju ekskluzivnu ponudu. Drugim rečima, jednom modelu Chiron bi u skoroj budućnosti trebalo da se pridruži još jedno vozilo. Zvaničnih potvrda o kakvom će se tačno novitetu raditi za sada nema, ali Winkelmann je rekao da će taj automobil imati četiri sedišta te da će imati ''umerene off-road sposobnosti.'' Ovakav šturi opis nas upućuje na SUV, odnosno na crossover.

 

U Bugattiju veruju da potražnja za luksuznim superautomobilima i dalje postoji, odnosno da je više nego dovoljno velika da opravda investiciju. Najbolji dokaz tome je i činjenica da im njihova trenutna prodaja odlično ide. Cenom nešto pristupačniji i praktičniji automobil sa povišenom klirensom bi se verovatno prodavao još i bolje od Chirona. Winkelmann je još dodao da električni pogonski sklopovi još uvek nisu primerenih performansi za vozila poput Bugattijevih kojima je još uvek potreban konvencionalni motor sa unutrašnjim sagorevanjem. Sa druge strane, Winkelmannu hibridni pogon ima puno više smisla pa se očekuje da će ovaj SUV/crossover imati upravo takvu vrstu pogonskog sklopa. Konkretniji detalji za sada nisu poznati. U Bugattiju trenutno rade na zatvaranju finansijske konstrukcije za ovaj novitet, a otvoreni su i za spoljašnje investitore čiji novac bi im pomogao u ovom projektu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugattijev sledeći model neće biti SUV

 

bugatti-chiron-sport 111.jpg

 

Nije tajna da Bugatti razmišlja o širenju svoje ponude te traži finansije koje će omogućiti razvoj drugačijeg modela u odnosu na Chiron, ali to definitivno neće biti SUV. Šef Bugattija Stephan Winkelmann je za CAR Magazine odbacio glasine i jasno rekao da naredni model ove kompanije neće biti SUV. Novi model verovatno neće biti ni hiper luksuzna limuzina, a razlog je činjenica da nema dovoljno potražnje za tradicionalnim limuzinama.

 

''Interes postoji, ali većina kupaca za tu vrstu automobila, posebno žene, žele da sede visoko kako bi imale dobar pregled'', kaže Winkelmann. Izvor blizak Bugattiju otkriva da čelnici kompanije razmišljaju o razvoju četvorovratnog modela sa visokom pozicijom vozača koji nije tradicionalni SUV, nego bi to trebao da bude sportski crossover sa više postavljenom pozicijom za vozača u odnosu na limuzinu, a karoseriju nižu i manje ''kutijastu'' u poređanju sa tradicionalnim SUV-om.

 

Ono što je sigurno jeste da će novi Bugatti biti prilično skup. Winkelmann je priznao da je cilj cena od oko milion dolara. Iako će ovaj iznos verovatno postaviti ovaj model u vrh klase, on ipak neće biti skuplji niti ekstremniji od Chirona. O kakvom modelu se radi biće poznato u narednih nekoliko godina, a Bugatti će pokušati da ga plasira na tržište 2023. godine i da ograniči proizvodnju na svega 800 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Bugattijev model bi mogao biti električni Grand Tourer ili krosover

 

bugatti royale.jpg

 

Već duže vreme se priča o tome da Bugatti razvija potpuno novi model koji će se prodavati uporedo sa modelom Chiron. Kako prenosi Bloomberg, taj model će biti ili potpuno električni Grand Tourer ili krosover. Naime, tokom nedavnog intervjua izvršni direktor francuskog proizvođača automobila, Stefan Vinkelman, rekao je da njegova kompanija vodi pregovore sa čelnicima VW grupacije o investicijama za novo vozilo. On je pritom naveo i da bi taj model moga biti značajno jeftiniji od modela Chiron. Prema njegovim rečima, novi model bi se prodavao po ceni između 500.000 i 1.000.000 evra.

 

Vinkelman želi da bude siguran da će Bugatti moći da opstane i van okvira VW grupacije. Razlog za to je mogućnost da nemački konglomerat u budućnosti odluči da izmeni vlasništvo nad kompanijom Bugatti, ili da pojednostavi njenu gamu kako bi bila u skladu sa erom elektrifikacije i autonomne vožnje. Čelni čovek francuske kompanije je naveo da Bugatti ''zarađuje pristojnu sumu novca''. Međutim, on je dodao i da želi da profit bude još veći. Naime, Bugatti trenutno proizvodi oko 100 vozila na godišnjem nivou. Dodavanje još jednog modela u gamu, bilo da je on krosover ili Grand Tourer bi značilo da bi godišnja prizvodnja mogla porasti za još 600 automobila. Sa druge strane, Herbert Dajs, prvi čovek VW grupacije, želi da luksuzni brendovi pod okriljem njegove kompanije ostvaruju veće profite. On je prošle godine najavio mogućnost da Bugatti, zajedno sa kompanijama Bentley, Lamborghini i Porsche uvrsti u jednu zajedničku tzv. ''super-premium'' grupu. Bugatti se ''igra'' sa idejom o drugom modelu u gami već nekoliko godina. Zapravo, pre oko desetak godina je predstavljen koncept po imenu 16C Galibier. Serijski automobil baziran na tom konceptu je trebalo da se prodaje uporedo sa modelom Veyron. Nažalost, to se nikada nije desilo...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti odlaže drugi model jer VW grupaciji treba keš

 

rsz_bugatti-galibier-concept_01.jpg

 

Sa cenom od nešto manje od tri miliona dolara, Bugatti Chiron je jedan od najskupljih novih automobila koji novac može danas kupiti. Takva cena znači da nije baš lako prodati Chiron, o čemu svedoči i trenutno stanje porudžbina 4 godine nakon njegove premijere: kompanija je do danas proizvela oko 250 automobila i primila pare od kupaca za dodatnih 150...što znači da ima još oko 100 slobodnih Chirona od planirane ukupne proizvodnje od 500 komada. Tema jeftnijeg Bugattija se pojavljivala kao velika vest poslednjih pola godine-godinu dana, ali izgleda da se to neće dogoditi uskoro. Matična Volksvagen Group odlučila je da prioritet ima likvidnost kako bi se bolje suočila sa izazovnim vremenima prouzrokovanim pandemijom koronavirusa.

 

bugatti-galibier-concept 04.jpg bugatti-galibier-concept 05.jpg

 

Predsednik kompanije Bugatti, Stephan Winkelmann, je za Automotive News Europe rekao: ''Za sada to pitanje moramo ostaviti po strani. S obzirom na aktuelne ekonomske uslove, naš najveći prioritet je likvidnost.'' Winkelmann je konstatovao da ultrabogati trenutno ne žele trošiti stotine hiljada dolara kao pre pandemije. Na osnovu početne analize koju je napravio Bugatti, očekuje se da će njegov drugi model biti praktičniji grand tourer (GT) čija će dva zadnja sedišta biti upotrebljiva, uz električni pogonski sklop. Rečeno je i da će imati povišeni klirens, ali je francuska marka prestala da koristi skraćenicu SUV kada opisuje svoj budući model, kao što i Ferrari svoj budući Pursoangue izbegava da stavi pored skraćenice SUV.

 

bugatti-galibier-concept 03.jpg bugatti-galibier-concept 02.jpg bugatti-galibier-concept 06.jpg

 

Kad jednog dana drugi, jeftiniji Bugatti model dobije zeleno svetlo, VW grupacija će prethodno morati dosta da investira kako bi Bugatti mogao da podigne svoje proizvodne kapacitete sa sadašnjih oko 100 automobila godišnje na oko 900. Što se tiče cene, taj novi jeftiniji Bugatti bi trebalo da košta od 500.000 do 1.000.000 evra.

 

rsz_flcs_logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...