Jazavac kg 2 Posted September 8, 2018 Pozdrav, imam jedan veci problem. Citao sam dosta o ovom problemu, ali nigde nisam nasao da je imao neko bas ovakav. Naime, na otvorenom, temperatura je zakucana na pola. Desi se da na nekoj uzbrdici malo predje pola, ali brzo se vrati. Sve to je okej, ali po gradu nabija temperaturu kao blesav. Tek na poslednjoj beloj crti, pred ulazak u crveno, on upali drugu brzinu i spusti za 2 crte. I tako u krug. Skidao sam sve dzekove, smirglao i prskao vd-om, i opet isto. Provereni releji, rade. Uzmem od drugara releje, stavim kod sebe da vidimo, opet ista prica. I padne mi na pamet da obrnem redosled (Crveni 30A za drugu brzinu, stavim na mesto crnog 20A prve brzine). Ventilator pali, ali tek na prvoj crti iznad pola. Ima li ko kakvo resenje? Ili cak da kupim jos jedan od 30A i da stavim i vozim tako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 9, 2018 @Jazavac kg Pogledaj odavde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/55243-bravo-20-20v-hgt-16-16v-relej-ventilatora-hladnjaka-druga-brzina-ventilatora/&do=findComment&comment=973217 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted September 9, 2018 @Jazavac kg Jel ti pali prvu tj sporiju brzinu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted September 10, 2018 Ventilator i treba da ti upali cim predje pola. A ovo sto ti dolazi skoro do crvenog pa onda upali moguce da ti brljavi davac temperature tj senzor temperature. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted September 10, 2018 Ako mu pali ventilator normalno moguce je da je pumpa losa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jazavac kg 2 Posted September 14, 2018 Pre 20ak dana mi se javio taj problem. Nije palio sporu, tj prvu brzinu, i nabijao je twmperaturu kao lud. I od kako sam okrenuo redosled, relej druge brzine od 30A sam stavio na mesto prve brzine, sad sve sljaka normalno. Ranije je palio cim malo predje pola, a sad ide do prve crte iznad pola Edit: Evo i slike, kad ga "ohladi malo", pa opet ulazi u crveno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 14, 2018 @Jazavac kg Meni kada Brava 1.6 nije htela da pali prvu brzinu ventilatora, zamenjen je deo veličine kao kutija šibica, nalazi se sa donje strane motornog hladnjaka. Moglo je bez njega da se vozi do prodavnice auto delova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted September 15, 2018 (edited) meni pali cim dodje do prve crte iznad pola ali ja imam drugaciji sat kad ga vozim po guzvi svaka 2 minuta pali vent Edited September 15, 2018 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jazavac kg 2 Posted September 15, 2018 Pa sad radi odlicno, po gradu odlicno drzi. Ubacio sam jos jedan relej od 30A, tako da sad pali obe brzine. Ovaj fenomen nije bio jasan ni jednom elektricaru iz mog kraja, ali bitno je da sad radi Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted September 15, 2018 Ko zna sta je neko cackao pre tebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted September 18, 2018 Juče sam se malo bavio problematikom oko ove teme..Pre neko veče mi auto digne temeraturu (vožnja po gradu kreni stani) otišla je 3 crte od polovine..Dođem kući dignem haubu tečnost se čuje kuva.. Pogledam ne radi ventilator uopšte..Proverim relej za drugu brzinu ispravan..Skontam da je do termodavača..Sutradan nabavim polovan davač sa 3 pina..Ispustim tečnost zamenim davač. Posle upalim auto ostavim da zagreje i kad je prešao 2 crte preko pola upali ventilator i ohladi fino i spusti na pola temperaturu..Što se tiče reostata skidao sam ga i proveravao ispravan je.. On poseduje namotaj i jednu diodu..Služi da smanji obrataje ventilatora na pola..Kada mu propustim napon sa akumulatora daje nekih 6 v..Kada je motor ventilatora na 12 v on obrće u punoj brzini.. Kada se pali preko reostata onda je upola brzine..Ako neko ima 1,6 16 v sa klimom neka pogleda relej za prvu brzinu..Stavio sam od 30 a dok je za drugu kod mene od 50. Nisam siguran da mi pali prvu..Dok kad upalim klimu posle određenog vremena pali ventilator bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites