dellas 1555 Posted September 23, 2018 CVT = bljak 1 1 neshaoct and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted September 24, 2018 Meni na snimku do 100 izgleda isto normal i sport. Jedino je sablon zvuka drugaciji Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted September 24, 2018 Ja bi voleo da ovaj moj ima multitronic, ali nema... Klasican automatski menjac, hidroblok, solenoidi i pritisak ulja. Bar je 5 stepeni Kako je ovaj A3 auto iz '90ih, mogao je lako da ima i 4-stepeni menjac. Ali su se tada trudili da naprave nesto super, hiper, mega-giga moderno pa je za to vreme morao da ima sve naj-naj. Hvala im 1 rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted September 27, 2018 Kupio Hemel da počastim kožu... Imam i kornjaču od ranije ali sam sa više strana čuo da je Hemel mama. To be continued... 1 rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted October 1, 2018 I bi Hemel za vikend... Trljanje u više rundi. Bogu hvala pa sam još ranije kupio ove majice za auto sedišta inače bi bio masan od glave do kolena Zadnju klupu sam tretirao kornjačom za kožu, ispala je odlično i brzo je upotrebljiva: za razliku od prednjih sedišta koja čekam da 'upiju' kremu... 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted October 5, 2018 update: dva mala što bi englezi rekli hickup-a, a po naški - zajeba Distanceri koje sam stavio, iako ih već godinama vozim na drugim automobilima bez problema, ovde mi iz nekog razloga prave problem. Sinoć sam imao akciju da 'odletim' do hrvatske granice i nazad i sve vreme me ubi podrhtavanje volana samo i jedino na gasu. Čim pustim gas, sve se smiri. Moram za vikend da rešavam. Nadam se da neki točak nije dobro 'nalegao' pošto su prednji baš, baš pasent. A drugi zajeb je moja greška. Kupio sam fabrički radio, preuzeo, platio, vozao ga tako danima dok nisam došao na red kod električara za montažu (da sve lepo poveže - radio, fabrički vufer koji je trenutno raskačen, i da sredi dnevna svetla) i onda tek vidimo da radio jeste za A3 8L ali za neki ph.1 a moj je facelift ph.2 Nisam ni znao, niti vidim neke razlike sad kad gledam slike po net-u. Još dumam dal' da kupujem drugi ili da ovaj nekako budžim. Kažu da neka radnja u Temerinskoj ima sve moguće i nemoguće blende... to be continued Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 978 Posted October 5, 2018 Sto se prvog problema tice, kazes na gasu podrhtava a kad oduzmes gas ne? Jel se to desava na odredjenom rasponu brzine, tipa izmedju 70 i 90 kmh? Pitam zato sto se tako manifestuje problem sa poluosovinom. Ne kazem da ti je poluosovina u banani, nego je moguce da taj distancer taman toliko doda na masu da pravi problem. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted October 5, 2018 (edited) Vidiš, extra napomena ali mislim da nije to. Dešava se od 100-110km/h pa nadalje. I pojačava se u krivinama dok se na pravcu smiruje. Def. mi izgleda kao da distanc nije lepo 'seo' na glavčinu ili nešto tako. Prvo ću da skinem prednje distance danas i da se provozam, mada znam da pre montaže nisam imao nikakve simptome 0 - 200. Edited October 5, 2018 by PremieRacing Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 978 Posted October 8, 2018 i? Sta bi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted October 10, 2018 Skinuo distance napred i sve je prestalo. Odmah OK, od 20 do 200 nista se ne desava. Ostali distanci nazad i malo, tek-tek, ih osetim na 100-120 Nisam pametan, zurio sam pa nisam gledao kako su bili nalegli, samo sam ih skinuo... U ponedeljak idem u na zamenu kocionog ulja i kontrolu zadnjih kocnica pa cu skinuti i zadnje distance, lepo ih proveriti i montirati na celicne sa zimskim gumama koje ionako ubrzo idu na auto. A za sledece leto alu 17' sa manjim et i bez distanca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted October 15, 2018 Dal' bi vi i nazad stavili odlične kočione pločice (tipa Galfer, Ferrodo, EBC i slično) ili je za pozadi dovoljno i nešto prosečno što može da se nađe kod nas...? Milutine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted October 15, 2018 Pa ako si zahtevniji i oštriji vozač (a plus ti je auto i zujalica), onda u svakom slučaju nešto kvalitetnije. Jer kad pogledaš razliku u ceni na vremenski period koliko će ti trajati, ništa ti ta razlika neće značiti. 2 PremieRacing and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted October 15, 2018 2 hours ago, PremieRacing said: Milutine? Bih Pogotovo za takav auto, pa jos automatik...mislim da ti neki LPR ili Valeo ne bi mnogo potrajao. Isao bih ili na Galfer, Ferodo, eventualno ATE...ne bih petljao sa EBC za SAMO zadnje plocice (za prednje i ceo set bih), mislim da za zadnje lagano odes - kupis - montiras isti dan - dovidnjenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted October 15, 2018 Bravo i hvala. Biće ATE nvrvtn pošto to servis ima na stanju. A kad dođe red za napred - Galfer. Nema dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted October 15, 2018 Galfer posle nekog vremena poceo da skripucka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted October 15, 2018 Dva slučaja škripanja pločica u par dana... 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted October 15, 2018 Dosado jedna...moras naci neku drugu temu! NE.SKRIPE.MI.KOCNICE. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted October 15, 2018 Ignorisanje problema ne dovodi do rešenja.... 2 Smireni and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted October 15, 2018 4 hours ago, PremieRacing said: Biće ATE nvrvtn pošto to servis ima na stanju. Nije bilo ništa! Ne treba, ima mesa za još oho-ho km... Zamenjeno samo ulje u celom kočionom sistemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted October 15, 2018 Ako se secas mog seta skinutog...plocice bile kao nove a diskove ste koristili dalje... Pa kad sam stavio galfer...razlika nebo i zemlja. Ne ubacujem ti rovca niti govorim da nesto radis...samo kazem... 'nako Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted October 15, 2018 Fala Preuzeo sam auto posle posla i umesto da bude mnogo BOLjI osecaj sa novim uljem, meni se kocnica gubi i nekako je sundjerasta Lako je moguce da uzmem Galfer za sva 4 tocka ako se u narednih par dana ne sredi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted October 15, 2018 "Performanse" ulja se jedino ogledaju u tome koja odnosno kolika je tacka kljucanja. Nema tu neke velike razlike kad se promeni ulje (bilo kakvo za bilo kakvo). To sto je tebi sada losiji osecaj "na kocnici" ja bih pre rekao da nije dobro izluftirano ili tako nesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted October 16, 2018 Problem kod A3 je da kada se radi zamena ulja u kocnica majstori znaju da sjebu membranu na kocnici to jest na polugi koja ide ide u servo. Stvar je u tome sto kraj poluge je suv, a retko kad se u voznji stisne do kraja i onda kad luftiraju kocnice pri pritiskanju do kraja suva poluga i gume znaju da sjebu membranu. Isto mozda sto i Milutin kaze, mozda ima jos vazduha i sistemu i takva je kocnica. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted October 16, 2018 (edited) 13 hours ago, Milutinac said: "Performanse" ulja se jedino ogledaju u tome koja odnosno kolika je tacka kljucanja. Nema tu neke velike razlike kad se promeni ulje (bilo kakvo za bilo kakvo). To sto je tebi sada losiji osecaj "na kocnici" ja bih pre rekao da nije dobro izluftirano ili tako nesto Vrlo verovatno, tako se i ponaša. Mekan i sunđerast onako veći deo hoda papučice, a onda kad dođe 'na tvrdo' koči odlučno i odlično. Neočekivano dug hod ima sada... 5 hours ago, DraganUS said: Problem kod A3 je da kada se radi zamena ulja u kocnica majstori znaju da sjebu membranu na kocnici to jest na polugi koja ide ide u servo. Stvar je u tome sto kraj poluge je suv, a retko kad se u voznji stisne do kraja i onda kad luftiraju kocnice pri pritiskanju do kraja suva poluga i gume znaju da sjebu membranu. Jao, kasna informacija iz prve ruke Edited October 16, 2018 by PremieRacing Quote Share this post Link to post Share on other sites