Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Ludi vozac

Yugo 1.1 EFI - guši se na radnoj temperaturi

Recommended Posts

Zdravo svima novi sam clan foruma i sam iz makedonija (skopje) tako da moj srpski nije bas tako dobar

 

-Znaci ovako radi se o yuga 1.1 efi koji sam uzeo proles godine decembra i vozio sam ga oko 2 i pol meseca i tada pocele probleme koji do dan danas nemogu da pronadem a majstori u skopjle kazu da je to neki senzor i tada promenio  senzore -senzor radilice, senzor polozaja leptira, senzor rashladnje tecnosti, senzor pritiska u usisnoj grani i to nisto nije smenilo samo bacen novac za dzaba tako sam ja poceo raspitivati ljude koji voze yuga sa istom motorom i dosao sam do saznanje da dovod goriva nevalja i promenim pumpu goriva, filter goriva, dizne (iscistene) , regulator pritiska goriva i opet nista nakon toga sam smenio svecice, kablove i bosch bombinu i opet nista ne znam sta sada moze da mu bude.

 

-Problem se manifestuje kada vozilo pocinje da se krece a u mesto radi dobro (kao sto i je radeo kad bio u voznom stanju na leru). Kad kola pocne da se krece nezavisno dali motor hlavan ili pri radnoj temperaturu pocinje da se gusi nakon 10m 20m ili pa nekad 100-200m tada otpustam gas i motor radi na okolo 300-400 obrtaja nekad zna da se ugasi skros a nekad vraca se u normali, kad ugasi se moze se paliti odma bez probleme i opet ista prica posle 10-20 metara vozenja

 

-Molim svako ko moze nesto da predlozi ili imao je isti problem da pomogne posto ja vise ne znam sta da mu radim a das bi mi bio zao da ide u otpadu

 

Pozz svima i opet izvinjavam se za losog jezika :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ste probali da ocitate greske i proverili da je motor u fazi? Cuo sam za slican problem kao tvoj od jedne osobe, njemu je bila stisnuta cev za dovod goriva i pumpa jednostavno nije mogla da progura dovoljno goriva do motora da radi pod duzim opterecenjem. Posto te cevi idu ispod desnog praga i pored desnog tocka, mozda si ih ostetio na neki nacin. Kakva je boja na svecicama nakon sto probas da vozis? Bela, crna, boja nes kafe (svetlo braon)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru YUgisa imas vrlo dobar yugo lepe modifikacije.

 

Svecice su crne boje posto motor nije bas u nekom dobrom stanju, pustaju gumice ventila sigurno malo ulja u cilindru. Creva dovod goriva su vrlo dobre i zacuvane a motor da jeste u fazi a greska nisam otcitao posto Check Engine lampica nije svetela (mislim da ako ecu kad ocita gresku tad pocinje da sveti). 

 

Edit: Molim te ne obracaj se sa vi nego sa ti hvala unapred :D

Edited by Ludi vozac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam u mnoziti ti i majstori :D I nisam mislio na creva, nego bas na metalne cevi. Ne mora da svetli stalno lampica ukoliko je registrovao gresku, nekad samo malo duze gori nakon startovanja ali se ugasi, zavisi da li gresku registruje konstantno ili povremeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha tako je bolje. Inace da kad sam pisao creva mislio sam sve komplet od pumpe pa sve do ta cev za dizne ne znam kako se zove na srpskom sve je ok a toa za lampica nisam znao mozda uzmem sad kodove i prespojim kontakte i tumacim te kodove.  Imam jos jedno pitanje u rezervoar goriva ima veliki talog na rdza dali to utice nesto ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa moze da utice jer pumpa ima sito i moze sito da se zapusi pa da ne dobija dovoljno goriva, takodje sitnije stvari mogu da prodju kroz sito i da zapuse filter za gorivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na brzim odgovorima ja cu sledece da nadjem mamometar za pritiska goriva i cu da vidim sta se desava sa dovod goriva a i cu da probam citanje kodova u najbrze moznem roku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yugisa da ne otvaram novu temu cu da pisem ove ako znas pomozi

Nece da pali perka do sta moze da mu bude jel osiguraci su sve dobre i relei moze da bude termostat na hladnjaku ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perka pretpostavljam da je ventilator hladnjaka, ako ne pali verovatno je termoprekidac na hladnjaku, ali mozes probati i da otkacis ventilator i povezes direkt na akumulator da vidis da li ce da vrti, tj da mu nije slucajno crkao motor. Mada neki EFI imaju neki modul u kabini, koji bi trebao da nadvlada termoprekidac odnosno da upali hladnjak pod odredjenim uslovima, npr kad ga ugasis leti trebao bi da upali ventilator da ohladi motorni prostor, ali ne znam kako je on povezan i da li moze da pravi problem tako, ja nisam imao priliku uzivo nikad da ga vidim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okej hvala ti danas cu da uzmem novi termoprekidac i cu da probam pa da vidimo sta ce da bude inace ventilator radi probao sam ga direktiv na akomulatoru pozz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...