rkoma1986 1080 Posted September 4, 2018 4 hours ago, totti said: 308 sw ima fascinantno i za neverovati koliko prostora, obzirom na klasu kojoj pripada. Pogotovo su praktične verzije sa 3 nezavisna zadnja sedišta. Ja recimo i gledam 308-ice samo sa 3 posebna sedista pozadi, i da, slazem se da prostora ima u izboilju + veliki gepek... Aj da pitam i tebe kakvi su citroeni sto se tice pouzdanosti, konkretno mislim na picassa, nacitah se svega po netu, te elektronika, te turbina, te ovo, te ono.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava NS 4 Posted September 4, 2018 @Totti Da, upravo tako kako kazes...vozao sam 308 juce test voznju, bas taj sa 3 reda, zato kazem. Plusevi su upravo to, neverovatno konforan auto, u smislu osecaja prostora. Plus je i fino sedenje, ni nisko ni visoko, sedista su ok, ali za Francuza mogla bi biti bolja i sire bas sediste samo ili sam ja sa 1.90 problem ili se nisam pazljivo namestio, ne znam. Volan glindzav meni malo, ali odlicna pozicija naslona za ruku, koji je podesiv, pomera se i gore i dole, ali i napred, odnosno nazad, tako da se ta neka bazicna vozacka ugodnost lako oseti. 1.6 hdi 110 ks je bio, iznenadio sam se kako vuce, bas lepo. Menjac pristojan, ne perfekcija, ali nema nekog osecaja da drasticno promasuje da je predugacak hod itd. Mana mi je zadnji deo, mana je to sto ne znam kakav je za odrzavanje, i da li je taj FAP u toj celoj prici, te turbo pouzdan, kako podnosi gorivo itd....No, generalno, ima ga jedan kolega i jako je zadovoljan, a nije vozio lose automobile ranije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted September 4, 2018 Ja da čitam mišljenja po netu, nikad auto ne bih kupio 1 rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava NS 4 Posted September 4, 2018 (edited) ahahahaha realno.....sem ako nije Volskwagen u Srbiji ili Japanac, koji poslovicno imaju isto te fanove nikad se ne kvari. Ako kupujes Italijana, Francuza ili nedaj boze Renoa onda ces cuti, nemoj to to se kvari....E sad, istina je da kod Fiata ako nadjes dobar jtd motor sto se tice motora nece imati problema. To danas, nakon iskustva, mogu da kazem ljudima, nakon tog pitanja a kakvi su Italijani itd... istina, i ja sam citao da Picasso c 4 ima problema sa elektronikom ponajvise, nekim trapom nazad i sa FAP famoznim filterom. To verovatno zavisi i koga kako zalomi itd... Edited September 4, 2018 by Sava NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted September 4, 2018 I zna li neko nesto o benzincima u scenicu, 1.4 tce je u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8385 Posted September 4, 2018 Kum vozi Megane-a 3, 2011 god (čini mi se) 1.5 90ak konja (bez plivajuceg) presao je brdo km sa njim (radio kao komercijalista do skoro sa istim) nije se žalio ni na šta. Drugar Senica 2 2006-o god, isti motor kao kod Bojana, za razliku od njega, ovaj se posteno napatio sa njim, ali to je više do izbora u startu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava NS 4 Posted September 4, 2018 (edited) >DOsta firmi je kupovalo tog Megana 3 sa upravo tim 1.5 dci najslabijim motorom i niko se nije zalio ozbiljnije. Malo trosi, ok ide. Edited September 4, 2018 by Sava NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted September 4, 2018 4 hours ago, djomla said: Megane-a 3, 2011 god (čini mi se) 1.5 90ak konja (bez plivajuceg) Ovo je mit Svaki dizel im ima plivajući, osim mooožda ako je izašao iz fabrike kao van. Info iz ovlašćenih servisa. 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava NS 4 Posted September 4, 2018 Zamisli, a sve ove godine ljudi trube uzmi taj 1.5 dci jer nema plivajuci, te 1.6 hdi jer isto nema itd itd Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8385 Posted September 4, 2018 Nisam znao, tnx za info Nije bio van, to sa sigurnošću tvrdim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava NS 4 Posted September 4, 2018 SVakako, pun je vozni park taksija firmi sa tim belim trojkama meganima, i tim motorom 1.5 dci. Kapiram da im nesto fali, ne bih toliko ganjali, bez zamajca ili ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted September 4, 2018 Ista priča kao i za 1.9 jtd od 80 ks. 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava NS 4 Posted September 4, 2018 (edited) Da i tu je bila prica da nema zamajac, sto je najsmesnije, znam masu ljudi koji su uzeli tu varijantu bas zbog zamajca i potencijalnog troska. S tim sto moramo razumeti da je tih dvehiljaditih zamajac i popravka kostao znatno vise nego danas. Kao i reparacija turbina uostalom. Danas to za jtd nije toliko strasno. Ne znam koliko je za dci motore i hdi, kapiram da je skuplje? Koliko sam skontao, za dci je najsigurnije kupiti ovaj 2.0 dci motor koji ide u lagunu III i te modele posle 2008. godine. Ima lanac i ide i u Nissan modele, i kazu svi da je jako otporan motor. Edited September 4, 2018 by Sava NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted September 4, 2018 Za 1.5 dCi je neka baš povoljna cifra, čak i u ovlašćenom. Za jači 1.6 Hdi je oko 600€ ceo set sa zamenom. 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted September 4, 2018 1.5dci u megana koji je isao sa 63kw nije imao plivajuci. Brat mi ga vozi kao sluzbenog vec preko 200k km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava NS 4 Posted September 4, 2018 U bogati, pa skup taj hdi set zamajac kvacilo Ako je jos skupa reparacija turba, onda ispada da je hdi skup motor u potencijalnim problemima. Dakle, kada nesto krene po zlu, da zlo ne cuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted September 4, 2018 3 hours ago, bojankov said: 1.5dci u megana koji je isao sa 63kw nije imao plivajuci. Brat mi ga vozi kao sluzbenog vec preko 200k km Ne znam za Megana 2, ovo sam rekao za trojku Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted September 4, 2018 Trojka. Da. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava NS 4 Posted September 4, 2018 kada pricamo ovako o troskovima odrzavanja, potencijalnim problemima, ispada da su to sve auta u nekoj slicnoj klasi, i da je manje vise vise stvar sta se nekom zaista svidja. Ako ti se svidja Citro kupis ga, ako ne kupis Reno ili nesto drugo, trece, jer su cenovno svi tu negde. Gledam na Polovnim tu su neke cene za ta vozila 308 i ostale, od nekih 4.500 evrica pa nadalje....Recimo da za 5.000 moze da se nadje stvarno ok 308 sw Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted September 4, 2018 (edited) On 9/2/2018 at 9:41 AM, Sava NS said: Zdravo dragi forumasi, molio bih za malu pomoc, svako misljenje, savet ce se racunati, kao i kod proslog izbora, kada ste zaista pomogli tast odlucio da pripomogne, i gledamo neki auto, optimalno velik, da je pouzdan i nismo pametni. Na meniju su i dvoumimo se izmedju: -Pezo 308 karavan, 1.6 hdi - Citroen C 4 Picasso, 1.6 hdi manuelac - Renault Scenic ili Megan u izvedbi 1.5 dci Automobili su od 2009. do 2012. godine. Cilj je da bude nesto sto pouzdanije za svakodnevnu voznju, sa sto manje troskova odrzavanja, a da je pristojan autic. Nesto sto ce zadavati sto manje potencijalnih problema. Motori su 1.6 hdi, jer nam ne treba trkalica, a i cena reigistracije treba da bude sto niza, jer vec registrujemo jedna auto (1.9 jtd). Meni licno, Pegueot 308 deluje kao ok automobil, Picasso je ista motorizacija, ipak mehanika potpuno drugacija, ne zna koji je pozdaniji sklop, zato i pitam. Na drugoj strani, Reno, ne znam, ni o njima sta mislim. Znate, koji je najmanji problem, na sta obratiti paznju itd itd? Pre nekog vremena ste mi pomogli da se, zbog specificnih potreba odlucim za auto, i na kraju uzeh Sedici-S x4 i ok me sluzi. Za nasu brdovitiju sremsku stranu gde nam je kuca super pomaze tamo gde klasicni automobili kace suspleh itd. Jedina zamerka su losa sedista, i nekako osecaj ipak ne tolike udobnosti. Iako se sedi visoko, meni licno je malko neudobno, ali ovako generalno ok auto. I lepo ide s tim dizelom, bolje nego benzinjara 1.6. Sada imamo ovu drugu nedoumicu, svaki savet i komentar je dobrodosao! Hvala i srdacan pozdrav svima, Sava Ja sam imao istu dilemu. Odlucio sam se za Peugeot 308 SW i nisam se pokajao. Kvalitetnije je uradjen od Citroena, neces imati skripu i cvrcke. Jednako je prostran, a jeftiniji u nabavci. Veci i korisniji gepek Edited September 4, 2018 by djunis82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava NS 4 Posted September 4, 2018 Odlucio sam se i ja, upravo tako idem ili na Pezo 308 sw onaj od 110 ks ili 90 ks, manja sumnjam da ovaj od 90 ks moze da potera karavan,. Drugi model koji takodje gledam i vijam pored toga je talijanska ljepotica lancia delta ali sa 1.4 tjet benzincem od 120 ks iskljucivo jer na njega moze da ide plin, ako zatreba. Pezo je manje vise tu negde u tom rangu best buy, to kazu mnogi. Delta je retka, i dalje, mozda nepoznanica, ali je kao auto ipak lepotica i vozio sam brava, ona je za brava prosto kao klasa iznas, iako su ista platforma itd itd.... @djunis82 reci mi, ako nije problem, koji je motor u 308/ci tvojoj tacno? Kakvo je odrzavanje i sve bitno sto bi kazao ukratko buducem vlasniku Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted September 4, 2018 Ja sam imao istu dilemu. Odlucio sam se za Peugeot 308 SW i nisam se pokajao. Kvalitetnije je uradjen od Citroena, neces imati skripu i cvrcke. Jednako je prostran, a jeftiniji u nabavci. Veci i korisniji gepekKoliko cesto mora da se dosipa ta tecnost za FAP? Mene to nervira jer mi ne nepoznanica.Sent from my SM-N950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted September 4, 2018 (edited) Ja sam dosuo prosle godine. Kostalo je 220 eur i, po recima majstora, trebalo bi da sam miran bar nekih 60.000 ako ne i vise. 150 eur kosta potpuno izbacivanje celog tog sistema. Posto sam kola gledao na aukcijama, pa sam imao prilike da vidim i druge PUG i Citroene, video sam da im se otprilike poklapa taj servisni interval za FAP na 150-200.000 Ja sam uzeo auto na 155.000 i aditiv dosuo na 162.000 6 minutes ago, Sava NS said: Odlucio sam se i ja, upravo tako idem ili na Pezo 308 sw onaj od 110 ks ili 90 ks, manja sumnjam da ovaj od 90 ks moze da potera karavan,. Drugi model koji takodje gledam i vijam pored toga je talijanska ljepotica lancia delta ali sa 1.4 tjet benzincem od 120 ks iskljucivo jer na njega moze da ide plin, ako zatreba. Pezo je manje vise tu negde u tom rangu best buy, to kazu mnogi. Delta je retka, i dalje, mozda nepoznanica, ali je kao auto ipak lepotica i vozio sam brava, ona je za brava prosto kao klasa iznas, iako su ista platforma itd itd.... @djunis82 reci mi, ako nije problem, koji je motor u 308/ci tvojoj tacno? Kakvo je odrzavanje i sve bitno sto bi kazao ukratko buducem vlasniku Ne znam koliko si ogranicen budzetom, ali ako mozes da se protegnes, savetovao bih ti da juris one novije verzije tih motora, od 92 ili 112ks. Kazu da su mnogo bolji od prethodnih, pouzdaniji i jeftiniji za odrzavanje. Ja sam uzeo taj od 112ks, tzv E-HDI jer ima start-stop sistem. Edited September 4, 2018 by djunis82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava NS 4 Posted September 4, 2018 Ogranicen budzetom, kako ne, pa zar svi nismo. Voleo bih da prodjem sa 5.000, max je 6.000 ili koja stotka vise, ali bas napeto. Ipak mislim da i za 5.000 moze da se nadje 308 sw neko recimo 08 09 godiste. Delta ne, ona je skuplja i redje se i uvozi narocito ta benzin varijanta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted September 4, 2018 a recimo Skoda roomster? vozim sluzbeni,isao sam i na dalja putovanja sa njim auto je skorz ok ( motor je 1,6tdi 90ks ) pomerljiva zadnja klupa, sva tri sedista zasebno. Presao je 260000km nista u njemu ne krcka i sl. Quote Share this post Link to post Share on other sites