Jump to content
FAS Goran
Sava NS

308 karavan ili C4 Picasso, ili Scenic ili Megane?

Recommended Posts

Zdravo dragi forumasi,

molio bih za malu pomoc, svako misljenje, savet ce se racunati, kao i kod proslog izbora, kada ste zaista pomogli :)

 

tast odlucio da pripomogne, i gledamo neki auto, optimalno velik, da je pouzdan i nismo pametni. Na meniju su i dvoumimo se izmedju:

 

-Pezo 308 karavan, 1.6 hdi 

- Citroen C 4 Picasso, 1.6 hdi manuelac

- Renault Scenic ili Megan u izvedbi 1.5 dci

 

Automobili su od 2009. do 2012. godine. Cilj je  da bude nesto sto pouzdanije za svakodnevnu voznju, sa sto manje troskova odrzavanja, a da je pristojan autic. Nesto sto ce zadavati sto manje potencijalnih problema. Motori su 1.6 hdi, jer nam ne treba trkalica, a i cena reigistracije treba da bude sto niza, jer vec registrujemo jedna auto (1.9 jtd). Meni licno, Pegueot 308 deluje kao ok automobil, Picasso je ista motorizacija, ipak mehanika potpuno drugacija, ne zna koji je pozdaniji sklop, zato i pitam. Na drugoj strani, Reno, ne znam, ni o njima sta mislim. Znate, koji je najmanji problem, na sta obratiti paznju itd itd?

 

Pre nekog vremena ste mi pomogli da se, zbog specificnih potreba odlucim za auto, i na kraju uzeh Sedici-S x4 i ok me sluzi. Za nasu brdovitiju sremsku stranu gde nam je kuca super pomaze tamo gde klasicni automobili kace suspleh itd. Jedina zamerka su losa sedista, i nekako osecaj ipak ne tolike udobnosti. Iako se sedi visoko, meni licno je malko neudobno, ali ovako generalno ok auto. I lepo ide s tim dizelom, bolje nego benzinjara 1.6.

 

Sada imamo ovu drugu nedoumicu, svaki savet i komentar je dobrodosao! :)

 

Hvala i srdacan pozdrav svima,


Sava

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bukvalno smo u istoj situaciji, iste modele gledam, ali bas iste :) ali moram priznati da na slikama deluju lepo ti enterijeri ali se utisak pokvari kad sednes u bilo koji, bar je meni takav osecaj.. sve je nekako krto, plasticno, ne znam da li si i ti stekao takav utisak. U Kamenici ima Picasso 2011, pravih 100.000 km i to je jedini koji mi se avideo od svih picassa, scenica i 308-ici koje sam pogledao , a pogledao sam ih mozda cak i desetak. Mozda sam seljo ali mi se utisak u kabini ne moze porediti sa nemackim automobilima (ne mislim na Golfa IV). Ali da su prakticni, jesu, Picasso me je odusevio u tom segmentu, ali ni scenic a ni 308 sw ne zaostaju puno za njim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se 308 cini ok, Picasso je prostran i udoban. Kada se radi o kvalitetu, sem nekog premium segmenta svi "noviji" automobili, ajd recimo 2009. + su iste konfekcijske plastike. Ne bih rekao da su tu Nemci nesto izuzetak, sem sto mozda u globalu Folcika nije toliko krckav. Ne znam nisam pametan, svestan da plastika nije idealna, ja se vise pitam, koji je od te ekipe najpovoljniji za odrzavanje, Picasso i 308 nose iste motore, Senic i Megan isto. I sad je glavno pitanje da li je taj neki 1.6 hdi od stotinjak konja bolji i pouzdaniji od ovog 1.5 dci slicne ili iste konjaze? Imamo li misljenje? :)

I nazalost Fiat nema vozilo u tom nekom godistu koje bi moglo da se uzme tog tipa, pisali su ljudi vec o tome ovde. Ima Croma, ali ona je vec na izmaku i tesko ju je naci dobru...Bezveze jer i dalje taj 1.9 jtd, odnosno mjtd je sigurica motor, ako se trazi dizel.

Edited by Sava NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je nekoliko ljudi reklo da ne uzimam 1.6 hdi, ali opet, 308 i picasso su 90 % sa tom varijantom motora.. navodno je slab za tu karoseriju, ja nisam primetio bas toliku slabost. Ok, nije za jurnjavu ali nije ni naporna voznja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne znam, vidim niko se ne javlja ovde, da kaze iskustvo, misljenje itd. Nego, jesi siguran da taj Picasso ima 100.000, ako ima, onda je to dobra kupovina, sve sto ima stvarno samo 100 iljada a da nije razvaljeno, danas je dobra kupovina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12792044/citroen-c4-picasso-16-hdi

Kupljen nov u Srbiji, momak sto ga prodaje je drugi vlasnik, vrlo korektan, ima dvoje dece, nije neki muljator.... Jednostavno se vidi da je auto malo presao, bas je ocuvan. Jedino mi se nije svideo menjac koji je malo previse kamionski, ima veliki hod.. Moj auto je na oglasima i ako ga prodam, ovaj Picasso mi je jedan od favorita, naravno ako se on ne proda ranije. Mada mi je momak iskreno rekao da nije bas neko interesovanje, ocekivao je da ce mnogo lakse prodati tako ocuvan auto.

E da, jedino su mu gume pri kraju, i trebalo uzeti nove

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda kul, to nije lose kupiti svakako. Pa mislim da interesovanje nije veliko, jer placevi prodaju taJ auto tog godista mahom makar 500 evra jeftinije. Znas i sam. Negde i vise. Ne kazem da je to dobro, ali je realnost takva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam, znam, sve znam. I ja imam taj problem sad sa prodajom svog auta.. Kad cujem ono "Ima na placu za 4500" najezim se.. Ja licno nisam takav kupac i stvarno gledam uglavnom skuplje primerke u oglasima i pod obavezno da je registrovan na domace tablice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobro, nikad covek ne zna. Kupis nekada jeftiniji auto, deluje na oko dobro i ispostavi se samo da je trgovcu taj model na placu uleteo jeftinije u celoj masi te ture automobila, i da je stavio cenu tek toliko da zaradi i da te isti auto posluzi super, sem ulaganja u veliki servis. Desi se da uzmez skuplji, kao sve super, pa da te usere nesto, nema pravila. Kao ni sa kilometrazom, ako je neko promenio sve tu oko 200 000 (zamajci, turbine i pm) i ti ga kupis sa 240 000, boljes ces proci, nego onaj koji ga kupi sa 170, a ima naizgled manje kilometara. Ono sto je sigurno, kao privatni prodavac to sto si ti ulozio i samu cenu auta placevi ubijaju jer prosto, imaju za prosecnog kupca bolju cenu ....tako je...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti

 

Super, onda ti je još lakše samo da iskopiraš svoj odgovor sa PP-a, koristiće svima. :thumbup: 

Ili, može da iskopira i @Sava NS iz istog razloga. 

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sava se zahvaljuje Totiju, Neshi (pretpostavljam da je ovaj nick samo izvedenica od tog imena). Ukratko, pital sam Totija, jer sam video da je na nekim temama komentarisao ove modele, o ovim automobilima, ukljucujuci jos jedan model sa 1.5 dci motorom novije generacije (gashqai) i covek kaze da nemaju nekih posebnih mana. Ni 1.6 hdi, niti 1.5dci koji u ranoj seriji znao da ima lose dizne, turbo koji je pravio probleme, sto je valjda od 2008 pa nadalje bolje. E sada, biti pametan je tesko. Narocito nama koji smo od dvehiljadite naovamo vozili samo jtd u razlicitim kombinacijama, stilo, alfa, opel, libra, bravo, s uguravanjem jednog bmwa. A sad trazimo auto 2008 plus do neke 2012, gde je Fiat, vec je neko pisao, stur nazalost. 

Edited by Sava NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti zadovoljava 308 karavan zašto ne bi uzeo Cromu 1.9 MJTD?

Imaš Doblo putnički 1.6, 1.9 2.0 MJTD (običan i maxi), imaš Scudo putnički 2.0 hdi, imaš Ulysse/C8/807/Phedra 2.0 hdi

Nije da nemaš izbor u Fiatu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih dao samo jednu sugestiju. Megan i 308 nisu ista klasa kao i scenic i c4 picaso. To imaj na umu. Scenic i picaso ce ti pruziti mnogo vise prostora unutra, mnogo vise pregrada za odlaganje stvari ali ce i vise da se naginju jer im je teziste visocije. Sjedista za cas mogu da se preklope izbace i napravi od auta sta god ti treba, kao mini kombi. Pozicija sjedenja je znacajno visocija i treba covjek da se navikne ali kad se navikne onda mu je nezgodno zavlaciti se u mala auta. Ne znam jesi li probao bilo koje od ovih auta ali bi najbolje bilo da ih probas da vidis da li ti leze i sta stvarno trebas.
Ja imam scenica 2008 i stvarno sam prezadovoljan autom. Evo 2.5g odlicno me sluzi i osim veliki i mali servis,plocice i te sitnice mjenjao sam samo amortizere naprijed i dvije kugle jer sam presao preko 40k km.
Sto se tice potrosnje ko moze da vozi fino nece mu puno trositi ni jedan od tih ali ja to ne mogu pa mi trosi kao i 1.9 sto bi. :-)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakuvalo se ovde sto je dobro :) takodje, nisam zeleo da uvredim Fiat, da se tako izrazim, pa moj prvi i poslednji, kako napisah trenutni auto, drugi, je isto Fiat, 1.9 jtd motor. Postujem svacije misljenje, ukuse, ali idemo redom:

 

@The Punisheru pravu si, Croma je dobra, ali je dobru Cromu i dalje tesko naci. Dakle, vijati 2010 godiste recimo sa dobrom opremom, ganjao bi onaj od 120 ks, sigurniji, ako bude trebalo cipovati, ali ju je tesko naci. I dalje je nazalost procentualno redja na oglasima i to dobra od pomenutih modela, gde se svasta moze izabrati. Sto se tice Dobla i ostalog, ti automobili, bez uvrede i iskreno, su mi truba, prosto, posle alfe gt, libre, stila kupea (moj prvi inace auto), bravo-a, bmw trojke, ne sedi mi se u Doblu, ali zaista iskreno pisem. Ovi modeli iz francuske grupacije ipak mi zadovoljavaju i neke estetske kriterijume donkle. Ali, Croma, da, ako nadjem, strava auto, slazem se.

 

@bojankov

 

hvala puno Bojane na savetu, znaci. Da li bi bio voljan da napises, koji je motor tog Scenica koji vozis u pitanju? Da li je pomenuti 1.5 dci? Ili neki drugi. Znacilo bi ne samo meni, verujem jer tema ostaje na forumu pa ce neko naleteti drugi, a ova dilema u tom godistu od 2009. + je cesta. Znam i po nekim poznanicima, prijateljima.

 

@bokija

 

Grand Picasso nije nista drugo do povecani c 4 picasso :) sa nesto drugacijim zadnjim delom, vise kombi dizajnom nazad.

 

@Milutinac

Milutinac postujem misljenje da su poluproizvodi u pitanju, iako se ne slazem s njim, jer iako ovo nije premium segment automobila, verujem da su dobra auta u pitanju ako dobro odrzavana i ako nekog to radi. Ali, voleo bih cuti od tebe sta predlazes? Ako to nije problem. Da je registracija oko dvadesetak iljada, dakle motori 1.6 najvise, 1.7, nista preko, da je dizel ili manje trosan benzinas,  a da nije Lancia Delta i Bravo, posedovao vozio, ovaj drugi odlican auto, ista platforma, ali trazim nesto drugacije? Eto, voleo bih cuti i tvoje misljenje. Dakle, cilj je mala potrosnja, mala registracija, pouzdanost, udobnost, ne mora biti trkac, niti da lezi u krivini kao alfa. Obican auto sa pristojnim voznim karakteristikama, i odrzavanjem. Udobnost je jako bitna, zato su Francuzi u opticaju + od Fiata Croma jer je brate udobna :)

 a i stizu cetrdesete pa mi je zgodno ovo penziono kombi sedenje ;)

Hvala svima i pozdrav s posla,

Sava

 

 

Edited by Sava NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sava, jeste 1.5dci ali kada sam kupovao, citao sam i raspitivao se i odlucio se za ovaj od 78kw(najjaci) jer u njemu nije delphi pumpa koja je imala problema kod ovih sa manje kw nego bosch-siemens koji nisu imali problema. Nisam htio da rizikujem pumpu i dizne. Nekad dobijes a nekad i izgubis jer ovaj motor ima plivajuci a tako je i nadalje sa novijim, slabiji motori nemaju plivajuci a svi jaci imaju tako da to moze biti argument protiv, ali svakako su plivajuci trajniji na 1.5 nego na 1.9 i po meni manja muka od pumpa-dizne problema.
Sto se tice potrosnje ipak je njima aerodinamika malo problematicnija (govorim za mpv) tako da kako raste brzina raste im i potrosnja a npr na mom scenicu koji ima 6 brzina brzine su kratke i na 90 i koji km/h u 6oj je na 2000rpma. Dakle nije kruzer. Ne znam da li je u novijim drugacije ili citroen nudi nesto drugaciji omjer brzina. Meni ovo smeta zbog bas cestog saltanjani vec na 40 je u trecoj.
Prostora uvijek ima, zadnja sjedista se pomjeraju naprijed nazad, svako se zasebno obara itd. Ima milion pregrada, u podu, ispod sjedista itd pa je bas praktican.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bojankov

 

Hvala ti puno za info. Iskreno, jako malo znam o dci motorima, mnogo vise naravno o jtd, navozah ih se, kao i hdi donekle, makar to da onaj od 92 ks hdi nema plivajuci ako ne gresim.

Nisam znao ovo za pumpa dizne, delfi /siemens/bosh razlike. Iako sam cuo da je delfi opcija losa, medjutim nisma znao da tek ovi sa najvecom kw imaju pomenute uvek bolje simens ili bosh dizne. Sto se tice plivajuceg, on se barem lako proveri, jer ako je bas otisao dodjavola cuje se pri gasenju, pri pomeranju kvacila na leru trese itd itd itd. Hvala jos jednom, super mi je ovo pomoglo, zivo iskustvo od samog vlasnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, bojankov said:
Megan i 308 nisu ista klasa kao i scenic i c4 picaso. To imaj na umu. Scenic i picaso ce ti pruziti mnogo vise prostora unutra

308 sw ima fascinantno i za neverovati koliko prostora, obzirom na klasu kojoj pripada. Pogotovo su praktične verzije sa 3 nezavisna zadnja sedišta.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...