Wond023 0 Posted August 30, 2018 Fiat palio weekend 2002 1.2 8V 44kw benzin-plin. Pozdrav, naime auto se gasi na leru kad se zagreje. Dok je hladan sve normalno funkcioniše, čim krene da se greje polako se muči da ga održava na leru. Auto ide bez problema i vruć i hladan samo što se gasi na leru . Ler mu bude oko 900 ali odjednom počne da opada pa se opet vrati na 900 i tako tri četri puta i ugasi se, kao da nema snage ili tako nesto . Kad se ugasi normalno mogu da ga upalim bez problema. Stavljen na dijagnostiku nema greške. Auto ima plin i gasi se na benzinu kao i na plinu. Radjena je generalka zbog pregrejavnja auta, benzinske dizne promenjene, svećice ngk, klapna gasa promenjena, map senzor promenjen, bobina promenjena, dobro uzubljen, nov akumulator, remontovan altenator, sve je čisto kao suza,kablovi menjani, lambda sonda menjana,ispitan senzor temperature rashladne tečnosti, sva creva su cela nigde ništa ne curi. Šta god da sam promenio nije bilo pomaka jednostavno auto kad se zagreje počne mnogo da me nervira, na semaforu najviše. Auto ima normalnu potrošnju , ide kao metak samo taj ler je greška. Ako neko moze da mi pomogne bio bih mu zahvalan, Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 30, 2018 Hebe ga neki vakum, ajprzum. Ne znam kako je kod Palia, možda bi trebala i klapna da se kalibrira.sa TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wond023 0 Posted August 30, 2018 Klapna je ista kao na puntu. Ima jedan tps i step motor. Kako da proverim taj vakum? Ovo crevo mi je sumnjivo, čemu ono služi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 31, 2018 @Wond023 Ako je sve već isto, onda pogledaj ovu temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42088-fiat-punto-mk2-12-8v-variranje-obrtaja-leptir/ Quote Share this post Link to post Share on other sites