Jump to content
FAS Goran
Ivan

F1: Italija 2018

Recommended Posts

Zvanično ime: FORMULA 1 GRAN PREMIO HEINEKEN D’ITALIA 2018

Lokacija: Autodromo Nazionale Monza, Monca, Italija

Datum: 31.Avgust-02. Septembar 2018.

 

Petak 31. avgust 2018.

Prvi trening: 11:00 – 12:30

Drugi trening: 15:00 – 16:30

Subota 01. septembar 2018.

Treći trening: 12:00 – 13:00

Kvalifikacije: 15:00

Nedelja 02. septembar 2018.

Trka: 15:10

 

VN-Italije.png

 

Broj krugova:     53
Dužina staze:     5.793 km
Dužina trke:        306.720 km
Broj trka:             67
Prva trka:             1950.
Najviše pobeda: Michael Schumacher /5/
Ferrari /19/

 

Monza je legendarna staza, koja ima najdužu tradiciju u Formuli 1. Nalazi se u Lombardiji, nedaleko od Milana, naselje Monza danas ima oko 120000 stanovnika.

Monza se vozila svake sezone od početka Formula 1 šampionata 1950. Njen prvi pratilac je Monako 1953. Ona je najbrža staza u šampionatu, preko 70% dužine staze se vozi pod punim gasom. Sam autodrom se nalazi u Kraljevskom parku, odakle se mogu videti prelepi Alpi. „La pista magica“ ili „Magična staza“ kako je još zovu Italijani, je treća staza izgradjena u svetu.

U Monzi se vozi VN Italije, izuzetak je 1980. kada je to bila Imola, na njoj je bilo nebrojeno mnogo uzbudljivih trka, tragičnih momenata, ona je otkrivala talente, ona je san svakoga pilota F1.

 

ITA-1-300x217.jpg ITA-2-300x217.jpg

 

Sama staza se nije mnogo promenila od svog postanka. U prvim godinama trkanja u Monzi veliki problem je bio što je staza prebrza, a to je izazvalo mnogo nesreća često sa smrtnim ishodima. Projektanti su postavljanjem šikana neznatno usporili stazu. 1955. poginuo je Alberto Ascari iz nepoznatih razloga i tada Monza dobija svoju najpoznatiju krivinu Parabolicu, 1961. godine skraćena je za oko pola kilometra,posle udesa u kome je poginulo 13 gledalaca.

Jedna od najčuvenijih trka vozila se 1971. godine kada su se na liderskoj poziciji promenila čak osmorica vozača, tada je pobedio Gethin samo 0,01 sekundu prednosti u odnosu na drugoplasiranog. 1978. godine trka je započeta pre nego što su piloti stigli na startne pozicije u toj gužvi koja je nastala poginuo je Roni Peterson.

2000. godine prilikom masovnog sudara na startu trke odleteli točak je usmrtio sudiju, to je bila poslednja pogibija u Monzi, iste godine M.Shumacher je izjednačio broj pobeda sa Senom. Rubens Barikelo je 2004. godine postavio i najbrži krug i maksimalnu brzinu.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

Prikaz staze sa elevacijom:

 

1472813738069.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes razmatra da uvede timska naređenja od VN Italije

 

merc_taktika1-2.jpg

 

Nemački tim izjavio je da će imati sastanak sa ovim pitanjem tokom vikenda u Italiji. Oba vozača Merecdesa za sada imaju jednak tretman, ali tim ima želju da poveća pritisak na Sebastianu Vettelu i Ferrariju kako bi lakše ušao u završnicu šampionata. Bottas trenutno ima 87 bodova zaostatka za Hamiltonom na osam trka do kraja u kojoj može da sakupi maksimalno 200 badova. Sa druge strane Vettel trenutno kasni 17 poena za Hamiltono, sa bolidom koji pruža dosta dobre performanse i na stazama koje više odgovaraju timu iz Maranela nego iz Štutgarta. Zbog toga i Toto Wolff misli da je vreme da se primeni drugačija taktika.

''Mrzimo ovo da radim. To je protiv mog trkačkog instikta. Mi pokušavamo da budemo neutrali što se tiče vozača, još nismo ništa uradili na ovom polju, ali sigurno ćemo da imamo sastanak. Videćemo kako će se stvari odvijati u Monci, gde onda trebamo da sagledamo probleme i videćemo koju taktiku da primenimo.''

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel najbrži u Monci, strašan udes Eriksona

 

183649-Sebastijan-Fetel.jpg

 

Vozač Ferarija Sebastijan Fetel ostvario je najbolje vreme na prvim treninzima pred Veliku nagradu Italije, 14. trku ovogodišnjeg šampionata Formule 1, koje je obeležio težak udes Markusa Eriksona u Zauberu

 

Prvi dan akcije na Monci obeležili su promenljivi uslovi. Tokom prvog treninga, koji je vožen po kiši, najbrži je bio vozač Fors Indije Serhio Peres, da bi se uslovi popravili, ali je uprkos tome tokom popodneva viđen veliki incident. Švedski automobilista je potpuno neobjašnjivo izgubio kontrolu na startno-ciljnom pravcu i udario u ogradu pored staze, što je katapultiralo njegov bolid. Srećom, iako je njegov bolid u potpunosti bio uništen, Erikson je iz njega izašao bez ijedne ogrebotine. Ispostavilo se da mu se otvorio DRS, a sličan problem nešto kasnije imao je i njegov timski kolega Šarl Lekler.

 

 

Zbog tog incidenta je na stazi istaknuta crvena zastavica dok se ostaci bolida nisu uklonili, a kada se to desilo usledilo je dominantno izdanje Ferarija.

Fetel je bio najbrži u vremenu od 1:21.105 minuta, sa 260 hiljaditinki prednosti u odnosu na svog timskog kolegu Kimija Raikonena. Najbliži njima dvojici bio je branilac titule Luis Hamilton, koji je bio 17 hiljaditih delova sekunde iza Finca. Unutar sekunde od Fetela bio je još samo Valteri Botas u drugom bolidu Mercedesa. Najbolju četvoricu sledili su vozači Red Bula Maks Ferstapen i Danijel Rikardo, ispred dvojca Fors Indije Estebana Okona i Serhija Peresa. Prvu desetoricu kompletirali su Lekler i Niko Hilkenberg u bolidu Renoa. Ranije tokom dana, Peres se najbolje snašao po kiši i za 550 hiljaditinki je iza sebe ostavio Raikonena, dok je treći bio Okon. Koliko je prvi trening bio čudan pokazuje i činjenica da je vozač ekipe Toro Roso Brendon Harli bio četvrti, ispred Rikarda, svog timskog kolege Pjera Gaslija i Ferstapena. Među najboljom desetoricom našli su se i Karlos Sains junior, Hilkenberg i Botas. Hamilton je tada imao 11. vreme, a Fetel 17.

Akcija u Monci se nastavlja u subotu u 12 časova poslednjim slobodnim treningom, dok su kvalifikacije tri sata kasnije. Trka za Veliku nagradu Italije startuje u nedelju u 15:10, uz direktan prenos na Sport Klubu 1.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako lepe kvalifikacije za gledanje, Ferrari potvrdio formu iz Belgije. Hamilton bolji, bliži nego što je bilo na treninzima, ali i dalje ipak treći. Kimi prvi. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raikonenu pol u trileru u Monci

 

183687-Kimi-Raikonen.jpg

 

Vozač Ferarija Kimi Raikonen osvojio je pol poziciju u veoma uzbudljivim kvalifikacijama pred Veliku nagradu Italije Formule 1 na legendarnoj stazi u Monci. U Monci su vožene veoma zanimljive kvalifikacije, a pred sam kraj je u vođstvu bio aktuelni svetski šampion Luis Hamilton u Mercedesu. Ipak, u samoj završnici u poslednjim momentima, prvo je bolje vreme postavio Sebastijan Fetel, a onda i njegov klupski kolega u Ferariju Kimi Raikonen. Raikonen je najbrži krug odvozao u vremenu 1:19.119 za novi rekord staze, ali i prvu pol poziciju Crnog konjića od 2010. godine u Monci. Njegov klupski kolega Sebastijan Fetel će trku u nedelju početi sa druge pozicije, pošto je imao za 161 hiljaditinku sporije vreme. Iz drugog startnog reda će početi Hamilton, koji je od Finca bio sporiji za 175 hiljaditih delova sekunde. Četvrti u kvalifikacijama je bio drugi vozač Mercedesa Valteri Botas, a peti u bolidu Red Bula Maks Ferstapen. U prvih deset su bili redom još Roman Grožan, Karlos Sainc junior, Esteban Okon, Pjer Gasli i Lens Strol. U nedelju će, zbog promene motora, sa začelja trku startovati vozač Red Bula Danijel Rikardo i Niko Hilkenberg iz Renoa.  

Trka za Veliku nagradu Italije u Formuli 1 se vozi u Monci u nedelju, a direktan prenos možete pratiti na Sport Klubu 1 od 15:10.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo bi lepo da Kimi sutra pobedi. Ako povede trku trebalo bi i da dobije samo da ga Ferari nezezne...,radi Fetela kao titula,mada su brzi ove godine od Mercedesa 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, Fetel će sigurno imati prednost, a Kimi će dobiti novi ugovor...i svi zadovoljni. :D Osim Mercedesa.

Koliko sada smešno izgledaju njihove najave pred Moncu da će eto morati da uvedu timska naređenja...ono kao imaćemo prva dva mesta, pa ako slučajno Botas bude ispred Hamiltona moraćemo da mu kažemo da ga propusti. Kad ono...Botasa nigde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja sljaga i to na domacem terenu :crazy: .

Posle bitke svi su generali - ali nakon vesti koja je citirana u prethodnom postu, nisam se iskreno nadao nicemu dobrom po Ferrari u samoj trci. Neshvatljivo, ali u nekim trenucima deluju kao da su bez ikakvog cilja i timske strategije, poredeci sa suparnickim taborom. Koji im je ocitao lekciju na koji nacin se dolazi do titule u obe konkurencije.

Steta, s obzirom na ociglednu trenutnu tehnicku prednost u ovom delu sezone. Sto neko rece - u obrnutim ulogama, Mercedes bi verovatno vec sada maltene sve resio.

Umesto da se trenutna situacija iskoristi i u konkurenciji i vozaca i timova izjednace, plasim se da ovakvim odnosom, +30 vec postaje mozda i nedostizno, na cini mi se 7 trka pre kraja. Onakav uvod posle Belgije i kvalifikacija, prvi red na gridu - a opet bez pobede u Monci, pred onakvim fanaticnim navijacima. S druge strane, Mercedes je timskim radom pokupio sve sto im je Ferrrari velikodusno poklonio. Summa summarum, izuzetno interesantna trka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo napisano i tačno, verovatno Kimi neće sledeće sezone voziti za Ferari,realno Leklerk će isto odraditi posao samo što će njega lakše kontrolisati. Prošlu trku Fetel bez problema održavao 3 sek. ispred Hamiltona a danas Kimi jedva 1 sek. Da je Fetel vodio trku nikad ga ne bi povukli da zameni gume pre Hamiltona....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema šta, Hamilton je odvozao kako treba, Botas mu pomogao kad je trebalo...a Kimi sa onakvim zadnjim gumama i vibracijama možda i nije mogao bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako je vecina protiv tih timskih namestanja, mozda bi se to isplatilo Ferrariju u Monzi ovog vikenda. S obzirom na kvalifikacije, bilo bi intuitivno da Vettel "zadrzi" Hamiltona u startu (a ne da i on pokusava preteci Kimija), kao sto je to Botas uradio Kimiju kasnije u trci... Samo sto je glupo reci prvom vozacu da drzi zaklon drugom... F1 je timski sport, i to se bas videlo ovog vikenda, na Ferrarijevu stetu... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licno nemam nista protiv timske taktike, ako vec imas takve igrace u ekipi. Sto kod Ferrarija ocigledno odavno skripi, neka krajnost tog tipa je bila Force India prosle godine (Ocon i Perez), dok na kraju medjusobnim glupostima nisu prevrsili svaku meru po ekipu.

Opet, dozvoljavanje trkanja medju timskim kolegama jeste atraktivnije i u sportskom duhu - ali ako vec imas bar nesto u ruci. A ne da se ovako nesto desava kada se sampionat lomi, a ti potencijalno ostajes bez titule i u vozackoj i ekipnoj konkurenciji, sto je jos gore maltene 10 godina za redom... A imas masinu kojom u najmanju ruku mozes jednako da pariras. Nije bas toliko slicno, ali me cela situacija podsetila na Singapur 2017. i laganu nizbrdicu do kraja sezone.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grožan diskvalifikovan, Sirotkinu prvi bod u F1

 

Sergej-Sirotkin.jpg

 

Vozač Hasa Roman Grožan diskvalifikovan je sa Velike nagrade Italije koja je u nedelju vožena u Monci jer pod njegovog bolida nije bio u skladu sa pravilima Formule 1. Ekipa Renoa je uložila žalbu, a delegati FIA su istražili slučaj i zaključili da Grožanov bolid ne ispunjava potrebne kriterijume. Francuz je na legendarnoj stazi osvojio šesto mesto, a njegovom diskvalifikacijom do prvog boda u Formuli 1 došao je 23-godišnji ruski vozač Vilijams-Mercedesa Sergej Sirotnik koji je posle pomeranja za jednu poziciju zauzeo deseto mesto. S obzirom na to da je američka ekipa prekršila pravilo, Has će se ponovo vratiti na peto mesto u generalnom plasmanu konstruktora iza Renoa.

Sledeća trka na programu je 16. septembra u Singapuru.

 

Hamilton: Sećanje me ne služi najbolje

 

30e3a548b6f34d779a2a268376d6f2ac.jpg

 

Aktuelni šampion Formule 1 Luis Hamilton ocenio je da mu je pobeda na legendarnoj Monci jedna od najznačajnijih u karijeri. Vozač Mercedesa iskoristio je sve šanse koje su mu pružili vozači Ferarija, iako je startovao kao treći, pa je upisao još jedan trijumf u karijeri. Sada je razlika između Hamiltona i Fetela 32 boda. ''Nisam mogao ni da zamislim da ovo može da se dogodi. Zadovoljan sam što sam mogoa da izvučem više iz vozila i da napravim razliku'', kazao je Hamilton. ''Srećni smo što profitirali. Sigurno je bilo zanimljivo i ljudima koji su gledali. Ipak, dalek je put do titule. Teško mi je da poredim sve što sam uradio tokom ove i prošle trke. Uvek sam vam govorio da me sećanje ne služi najbolje. Međutim, s obzirom na pritisak pod kojim smo bili rekao bih da ovo jeste jedna od najznačajnijih pobeda.''

Do kraja šampionata ostalo je još sedam trka, a sledeća je na programu 16. septembra u Singapuru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luka di Montecemolo: ''Ferrari nema prava da kritikuje Mercedes''

 

luca di montezemolo.jpg

 

Bivši predsednik Ferrarija, Luka di Montecemolo, kaže da navijači italijanskog tima moraju da se prisete sopstvene istorije pre nego što upute kritike Mercedesu, koji je iskoristio Valterija Botasa da pomogne Luisu Hamitonu u pobedi na VN Italije. Hamilton je u nedelju ponovo sprečio Ferrari da materijalizuje prednost u vidu bržeg bolida, u najvećoj meri zahvaljujući odličnoj taktici stručnog štaba. Mada je Hamilton pretekao Fetela i Raikonena na stazi, pitanje je kakav bi epilog bio da Botas nije zadržao iza sebe zemljaka iz Finske, ne dozvolivši mu da iskoristi potencijale svežih pneumatika, i to u ključnoj fazi trke.

 

Naravno, to je izazvalo kritike, tako da je šef Ferrarijevog tima, Mauricio Arivabene, branio odluku da se Raikonenu i Fetelu dozvoli da se trkaju po volji, sugerišući da njegov tim nikada ne bi stavljao jednog vozača ispred drugog. Povodom pisanja ''La Gazette dello Sport'', u kojima stoji da je Ferarri dao sebi autogol zbog loše strategije, Arivabene je rekao: ''Mi zapošljavamo trkačke vozače, ne batlere. Timska naredba od početka bi bila opasna i suluda.'' Di Montecemolo, koji je bio predsednik Ferrarija od 1991. do 2014. godine, iskritikovao je ovakvo gledište, rekavši da je tim upravo svoje poslednje šampionske titule ostvario upravo uz međusobno ispomaganje vozača. ''Mogu da vam kažem da smo na ovaj način osvojili nekoliko titula kada sam bio predsednik i CEO, sa Kimijem i Masom, Rubensom Barikelom i Mihaelom Šumaherom, sa Mihaelom i Edijem Irvajnom'', rekao je Montecemolo za BBC Sport. ''To je deo istorije. Botas nije uradio ništa nekorektno ili nedozvoljeno. On je vozio svoju trku. Kada sam čuo da su se pojavile kritike… To je normalno. U životu je teško pobediti, ali je još teže prihvatiti realnost kada ne pobedite. Naravno, nisam bio srećan zbog onog što sam video kao gledalac. Mercedes je odradio svoj posao. Da sam ja bio na čelu Ferrarija, i da smo bili u situaciji u kojoj je bio Mercedes, uradio bih potpuno isto. Kraj priče.''

 

Ferrarijevi navijači nisu pozdravili Hamiltonovu pobedu na sportski način, izviždavši ga, ali je Englez izjavio da se snašao sa tom ''negativnošću''. Di Montecemolo je kritikovao one koji su na njegovu pobedu reagovali na taj način. ''Luis je sjajan šampion, uvek je bio veoma korektan i imao je fantasičnu trku. Nema dalje priče. Ono što se desilo je veoma loše i zaista sam neprijatno iznenađen.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko gubi, ima pravo da se ljuti.

42 minutes ago, neshaoct said:

Di Montecemolo, koji je bio predsednik Ferrarija od 1991. do 2014. godine, iskritikovao je ovakvo gledište, rekavši da je tim upravo svoje poslednje šampionske titule ostvario upravo uz međusobno ispomaganje vozača. ''Mogu da vam kažem da smo na ovaj način osvojili nekoliko titula kada sam bio predsednik i CEO, sa Kimijem i Masom, Rubensom Barikelom i Mihaelom Šumaherom, sa Mihaelom i Edijem Irvajnom''.

"U životu je teško pobediti, ali je još teže prihvatiti realnost kada ne pobedite. Da sam ja bio na čelu Ferrarija, i da smo bili u situaciji u kojoj je bio Mercedes, uradio bih potpuno isto. Kraj priče.''

Objasnio... Ono o cemu smo iznad i caskali...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma naravno.
Čak mislim da Mercedes nije onoliko dugo držao Botasa (sa degradiranim SS gumama) na stazi, mogli su i da uzmu dvostruku pobedu. Ovako je samo gubio, čak i po 2 sekunde po krugu.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne samo da je uvek drugi vozač pomagao prvom u Ferrariju u eri Montecemola, nego je znao i prvi vozač sam sebi da pomogne. :D 

 

- Nije Ferrari, ali pokazuje ''stil''...Australija 1994., Šumaher namerno udara u Hila (nakon što je napravio grešku i Hil mu se približio), oba završavaju trku pre kraja, ali Šumiju ostaje 1 bod više i titula (tada se Australija vozila na kraju kalendara).

- Par godina kasnije, tj. 1997. godine Šumaher pokušava isto (kao protiv Hila) sa Žakom Vilnevom, ali ne uspeva. Vilnev sa oštećenim bolidom završava trku na trećem mestu i osvaja titulu sa 3 poena više od Šumahera.

- Ili, Šumi na kvalifikacijama u Monte Karlu 2006. godine kao pravi grešku u pretposlednjoj krivini i ''parkira'' bolid i tako uništava krug svima iza sebe...gde se slučajno našao i Alonso koji pretio da mu uzme pol poziciju....toliko važnu na ulicama Monte Karla. 

 

 

 

 

U tom stilu bi bilo da je npr. sad u prošlu nedelju Raikonen ''slučajno'' jednom zakočio malo ranije (dok je Hamilton bio odmah iza njega), Luis bi tako udario u Kimija i oboje tu završavaju trku...a Fetel prolazi kroz cilj i uzima dragocene bodove, dok bi Hamilton ostao tako na 0 poena u Monci. Ali, druga vremena su sada u Ferrariju...ili veruju da ipak stigne kazna za to, kao što je stigla Šumahera na skijanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

4 hours ago, vicent said:

Čak mislim da Mercedes nije onoliko dugo držao Botasa (sa degradiranim SS gumama) na stazi, mogli su i da uzmu dvostruku pobedu. Ovako je samo gubio, čak i po 2 sekunde po krugu.

Jasno, pa iz aviona se vidi njihova taktika i cilj, sto je i normalno - titula Hamiltona, titula u konkurenciji konstruktora, Bottas sto vise to bolje...

Kada vec pominjes Bottasa - bio je od strane tima zrtvovan toliko da je u jednom trenutku bio u opasnosti i od Verstappena koji je na kraju zavrsio kao 5. Samo da zadrzi Kimija iza sebe.

Potpuno regularno, s druge strane imamo Ferrari sa dozvoljenim trkanjem izmedju vozaca koje rezultira opstim rasulom u trci i razmiricama na kraju. Naravno da je onda i ocekivana kasnija izjava Vettela da je morao da se trka protiv trojice... Sto isto vazi i za Kimija :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo poslednjeg pasusa:

 

Vettel o VN Italije: Morao sam da se trkam protiv sva tri bolida

 

vet_o_rai_ita.jpg

 

Sebastian Vettel nije zadovoljan razvojem situacije na trci u Monci a pre svega ponašanjem Kimija Raikkonena.

Prve čarke nastale su još na kvalifikacijama, kada je Kimi Raikkonen došao do pol pozicije dok je drugo mesto pripalo Sebastianu Vettelu. Naime, Nemac je mislio da je njemu trebao da pirpadne pol pozicija, jer je ovoga puta Finac bio na redu da mu pomogne oko zavetrine u brzom krugu, što se nije desilo. Vettel je tako krenuo u trku sa drugog mesta, gde je na prvoj šikani pokušao napad, ali se Raikkonen uspešno odbranio. To je omelo Nemca koji je zbog toga bio laka meta za Lewisa Hamiltona, zbog čega se desio kontakt koji je Vettelu upropastio trku.

''Ja sam Kimija morao da izbegavam na narednoj šikani, što je Lewisu stvorilo priliku. Nisam imao prostora tada, okrenuo sam se i oštetio auto. Nisam zadovoljan načinom na koji je Ferrari rešavao stvari tokom vikenda. Mislim da sam trebao da startujem sa pol pozicije. Za mene je sve bilo kristalno jasno, morao sam da se trkam protiv tri bolida uključujući i mog timskog kolegu'', kazao je Vettel.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jao, jadan.
Baš mi je žao što mu Kimi nije pravio zavetrinu i što ga nije pustio u prvoj krivini.
Jbt, neki misle da su ovde u pitanju trke a zapravo se radi o šahu.
Pravi takmičarski duh.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...