neshtry 14502 Posted August 19, 2018 Moja keva je vozila R4. Prvog kupili 1974., R4L,pa 1977. R4TL Special,pa 1984. R4GTL i na kraju početkom devrdesetih R5 Campus... R4 i terenac i dostavno vozilo i radno i paradno... na njemu sam učio da vozim 2 bit and totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted August 19, 2018 I moj cale je imao r4 ja sam bas klinac bio tad...Izgubila zvezda utakmicu i on ga gurne u baru neku duboku i ostavi... Nije ni kupovao auto posle, radio je kao vozac, valjda mu to bilo dovoljno voznje.. 2 neshtry and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14502 Posted August 19, 2018 Izvadiš iz bare,osušiš par sati,staviš drugi akumulator i cepaj muško Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted August 19, 2018 Ja bih voleo da kazem da je to Stilo, ali nazalost tesko. Ne zato sto je los model ili konkretni primerak, vec zato sto je kupljen 8 godina star i trebalo je ulagati, dok je Astra stigla prakticno nova. A najvise mi je zao Juga, em sto je prodat za cenu vecere, em sto je stvarno svasta prosao i nikada nije stao na putu. 2 Djuk85 and bit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14502 Posted August 19, 2018 Joj šta sam ja radio na kevinom jugu... Petkom stavljaj granu sa duplim karburatorom,nedeljom popodne skidaj...izduv od 120dB,sportske opruge i amortizeri,spušten ...85ks! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted August 21, 2018 kad se vec spominje reno 4, od '82. u kucu.. 2 bit and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14502 Posted August 21, 2018 Extra,dopada mi se krov i felne... Je su to Gordini felne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted August 21, 2018 nisu, Reno 5 Alpine. krov Twingov. 2 alfini0507 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14502 Posted August 21, 2018 Sto ga duze gledam,vise mi se dopada... 1 Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 21, 2018 @Zan Batist: kako nije satrulio do sada. Moj ćale je 1976g kupio nov R4 TL, a prodao ga je u dosta jadno stanju 1984g, kada ga je zamenila Lada 2105 1300 (sa kaišem). Za tih 8 godina farba je skroz propala, rezervoar za gorivo naravno istrulio, cela karoserija je bila umorna i loša. Nije puno ni prešao, možda 120.000km. Vožen je u Beogradu i po Srbiji, najviše južni banata, i naravno išlo se na more Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted August 21, 2018 @marko.jovanovic, pa i jeste 2010 je ofarban, truo je bio pod na neka mjesta, zavaren. Popucao kit svuda, losa mu je limarija trenutno. motor solidan, 77k presao Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14502 Posted August 21, 2018 Za auto projektovan 1961.,super je i to.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 21, 2018 Mom bila trula krila prednja, zadnja na spojevima polustranice i pod standardno ali je sve to bilo uradjeno i samo gas. Dok smo samo njega imali ja nisam znao sta je kineticki zglob, v.servis, stabilizator a da ne pricam o elektronici i ostalom Pukao nekad kajs alternatora, crkao alnaser par puta, par puta filter goriva i karburator ( 90-e jbg) , jednom amortizeri, set kvacila i to je to. Pukla i torzija ali je bio nenormalno tovaren stalno. Ja sam ga kao klinac jos i zapalio, glumio elektricara ali samo ablender bio izgoreo. Startovao sam ga koliko je mogao , hladnog, vruceg, kako god..i opet je imao dobar motor kad je bio prodat. Jedino cale na kvalitetnom ulju nije nikad stedeo 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted August 22, 2018 @MS PK, gotovo identicno iskustvo samo nije pucao kais ni torzije (a tovarili smo ga do vrha, skinuti sicevi). Cak prije 3 godine promjenim samo lamelu, ne citav set . Cesto cistim karburator, stelujem/mjenjam platine i da ne radim to sam nisam siguran da bi gotivio rendzera (stresno je vozit staro auto ako ne znas da radis oko njega..). Inace trosi kao FAP (10l grad min.) i mislim da to, sto je na glasu kao mali potrosac, duguje nekim starim vremenima kad se u konkurenciji Lada, Moskvica, Tristaca istakao po ekonomicnosti. U svakom slucaju velika legenda, sad mi sluzi za odlazak s familjom na plazu i izlete u prirodu.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14502 Posted August 22, 2018 Mi smo na 4GTL menjali potrošne delove,zadnje blatobrane,pod je krpljen jedno 2 puta(prvi put bez veze urađeno),ćale stavio kuku kad je bio u Novom Mestu nekom prilikom,pravu Renoovu... A onda se zapucao u srnu i prevrnuo...Nisu mogli da isprave krov pa ga isekli i zavarili rol bar pa krov sa nekog starog sa otpada.I tako je radio do prodaje...Dobra stvar je što ima šasiju! Onda ćale uzeo R5 Campus,totalizirao ga za 3 godine,pa smo 1993. uzeli juga 55 na inflaciju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 22, 2018 Pa bre kolega Zan , sad ne znam tacne podatke ali koliko se secam nas je stvarno malo trosio, Gtl. Mozda je do toga sto ti cesto stelujes karburator i platine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14502 Posted August 22, 2018 Oko 7l prosečno,max 8l... Imao onog malecnog prcoljka od solexa,sa baš malim diznama Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted August 22, 2018 7, 8l prosjek, pa eto - to je to. Ja ga vozim samo kroz grad, znaci 10l. Moj karburator je zenith 28 if, ne znam u cemu se razlikuju i koji je bolji. Dugo nije bio pouzdan (iglicasti ventil, prelivao..dihtunzi, falsh vazduh) 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 23, 2018 On 8/18/2018 at 12:06 PM, rkoma1986 said: Evo lepo teme koga zanima, nazalost nema slika, moram da uploadujem neku sa kompa, auto koji za koji sam se ubedljivo najvise vozao. Sredio sam sve slike u temi. https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/58475-audi-a4-18-tng/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted August 23, 2018 Veliko hvala, sve mi ostalo na kompu kod matoraca koji nije upaljen vec dve godine Bas me udarila neka nostalgija sad kad gledam temu sa sve slikama 2 neshaoct and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted June 10, 2019 Proljećno sredjivanje.. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14502 Posted June 10, 2019 Koji je motor u njemu? 845ccm?Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted June 10, 2019 Ja sam davno imao tl 845 ccm.Nije trpeo puno saug pa je znao da prelije.A da ga očistiš sve je prosto bukvalno nema ništa unutra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted June 10, 2019 Gtl? Sto mu je auspuh sa strane?Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites