Jump to content
FAS Goran
neshtry

Kojim ste bivšim autom bili najzadovoljniji?

Recommended Posts

Menjamo automobile,iz raznih razloga,ali kojim ste bili najzadovoljniji,koji vam se "zalepio za dušu",koji nikad niste prežalili što ste prodali?

Meni nekako Opel Ascona C,proizvedena 1985.,ja je kupio kada je bila 16. godina stara,imala 170k km,prodao je sa 469000.

Od toga je moj ćale,prevalio 70% kilometraže...Imao je 16SH motor sa 66kw,90ks.GT trim,Recaro,obrtometar...puna kapa za tu epohu

Od kvarova,imao sam problema zadnjim dobošima,lomile se spoljne ručke za otvaranje vrata,tablu sam mu promenio,bila ispucala,zadnja vrata,prednje blatobrane i zadnje srpove...mehanika samo redovno održavanje i jedno dva puta je karburator sređivan kod profesionalca.Sve vreme imao redovan,atestiran plin.

Imam samo ove 2 fotografije...

 

2df36b81e69945716f6ff5fe0c0b0e71.jpg073b7796bde7538b9bec81ad42283b54.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/15/2018 at 8:18 PM, neshtry said:

,imao sam problema zadnjim dobošima,lomile se spoljne ručke za otvaranje vrata,tablu sam mu promenio,bila ispucala,zadnja vrata,prednje blatobrane i zadnje srpove...mehanika samo redovno održavanje i jedno dva puta je karburator sređivan kod profesionalca.

 

Nekako su mi svi automobili koje sam vozio/imao podjednako bitni. Svaki sledeći sam gledao kao upgrade prethodnog. 

Inače najzadovoljniji i najviše sam prešao službenim :) pa sad bilo koji da sam vozio, najmanje je koštao a dosta je prelazio :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 Fiat Tempra 1,6 s 98 g. .Da je imala klimu i dalje bi bila kod mene. Mislim da je bilo 0 kvarova samo redovno održavanje 

2 Mercedes 123 200 D 82 g. Bio po neki kvar ali bezazleno.Otišao od mene pošto je iz kompenzacije došla Omega 2,3

3 Emotivno prvi fića tamo negde  osamdesetih više sam šarafao po njemu nego vozio ali prva ljubav zaborava nema.Ono kad izađete i društvo vas zeza pošto vozite fiću ,a vi pitate jel vam tata dao auto.

jedino nisam bio zadovoljan nekom peglicom koju sam silom prilika vozio kratko vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao i fiću,ali mi se zalomio neki loši primerak,posle još nisam mogao ni da ga ragistrujem zbog lošeg broja motora...Zakleo sam se da ću kad tad nabaviti nekog dobrog fiću,verovatno tek kada izškolujem ćere...

Fića Za Tempru su mi ljudi pričali,ali kada sam ih gledao već su stigle loše iz Turske,pa mi je Uno 1.5 zapeo za oko...

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije bivsi al za mene definitivno savrsen u pogledu pouzdanosti. kupljen na 236k (ko zna koliko je presao..), za 4 god. cetkice anlasera.

bas satisfakcija.

 

IMG_3595.JPG

 

1.6 hdi; 66kw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vw 1200 iz 1968 6V instalacija, vozao ga devedesetih, prosle zime prodao, ne znam zasto...u stvari znam, zena me cimala, sto je drzim.
Opasan za voziti, nebezbedan, grejanje skoro da je nemoguce namestiti tako da ne ubacuje izduv, bar malko, uvek mrljica ispod nje, bez obzira na servis, bucan motor, koji se ne cuje na 80banki od buke vazduha, trosi kao da ima u najmanju ruku bar 120kW a ima 24kW, ulja standardno 1l na 1000km ali....lep za videti na parkingu, sto ide po losem putu, poljskom za kog je i projektovana, bez problema pliva 70km/h po gradu 40 u 4toj cing-cing- cing i najveci plus, skoro da nema sta da se pokvari.
Na kompu imam slike, sad nisam y mogucnosti da ih prikazem, mozda u mojoj temi za stila stavim koju sliku.
Jednostavno ljubav...
Koju sam prodao na pa za 3sata telefon se zapalio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozao sam tečinog vw 1200j,pravljenog u TASu,1977. godište...sve sam mogao da mu oprostim osim veoma male snage.
Moj prvi auto je bio Škoda 110L,imao je 52ks,ali je bio zver za bubu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tasovka je nesto drugo, tanji lim, drugaciji motor, drugi spoljni izgled. Svabica, limcina debela i emajlirana, busilicom tesko ide, veliki blatobrani, male stopaljke, ono sto je hromirano, hromirano je, sa malo zguzvane alu folije sija kao iz radnje.

Zvuk motora potpuno drugaciji, ler mnogo nizi, sat, cajger drugaciji, radio...nema merac goriva nego sipka graduisana, ima rezervu, kao na motoru, motorciklu tacnije, starijem, rucica iza pedala, nestalo goriva, okrenes rucicu ima do benzijske ejjj.

Mada sam ja ugradio merac sa plovkom direkt na sajlu to je iz originala ali par godina napred, posle nje auta samo vozim

 

Sta bi ti sa bubom autobus da obidjes, e ne moze , umalo izgino nisam u jednom takvom pokusaju....

 Od 80 do 110 treba joj bar 2km i vetar u ledja

 

A sanjao sam jedan subaru da joj ubacim matori, ali to je igracka ukupna od vise hiljada evra, sam motor je najjeftiniji, kocnice i vesanje

 

Inace sasija to moze, buba ima tri dela samohodna sasija, patos i sve ono gore

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/58475-audi-a4-18-tng/

 

Evo lepo teme koga zanima, nazalost nema slika, moram da uploadujem neku sa kompa, auto koji za koji sam se ubedljivo najvise vozao. Prodao ga pre dve godine, i dalje se povremeno cujem sa vlasnikom, zove me covek da se konsultujemo kad treba nesto da mu radi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E b g zakasnio sa editovanjem

 

 

Izvinite, ali mislim da se primecuje da je izmedju nas dvoje bilo varnica.

Ne bih ja tako jak motor ali ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow!
To je već nešto drugo!
Moj drug Voja stavio vazdušno hlađeni 2.0 boxer iz vw transportera u škodu 110R,pa u tasovku...ko 914
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlični mali terenci
Opiši malko svoje iskustvo sa njima.
Skoro sam gledao neke Engleze koji su izvadili Samurai iz jezera i oživeli ga.Dosta zahvalno vozilo u svakom smislu.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi imali tristace, deda bio direktor. Kupio i novog na kraju al sta znam..ono trosilo puno, kisa kad padne nije hteo da mrdne... :D Imali i novog R4 kupljen 1986god i sluzio do 2002god bese. E to je bila mazga. Sluzio je i kao radno i paradno vozilo toliko godina bez ikakvih vanrednih intervencija :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...