spaad 240 Posted August 14, 2018 (edited) Evo da se i mi predstavimo. Pošto su u pitanju dva auta idemo odjednom. Tipo je kuljen ove godine , benzin 1.4 95ks. Stilo kupljen 2008, 1.6 103ks. 2004 kraj je godište. Ovaj stariji me verno, bez greške služio do sad, a nadam se i još neko vreme. Prešao je po satu 130000km. kupljen je sa 50000km. Havarisala ga lakše gospođa Brigite iz Švice. Menjan mu je set kvačila , diskovi ,akumulator i redovno održavanje. Da nije tako krut (samo kad je prazan) bio bi za mene idealan auto. Onda je došlo vreme za novi. Opet sam se odlučio za Fiata, ali Tipa. Ovaj model mi se najviše dopao od svih koje sam gledao, a jedina bitna stvar po meni je da volite auto koji vam se dopada i odgovara vam.Tipo je od Stila udobniji, malo slabiji u ovoj mororizaciji. Potrošnja je tu negde, malo u korist Tipa. Pričalo se o upotrbi ovog motora u uslovima vožnje po brdskim predelima. Vratio sam se sa Zlatibora i mogu da kažem da je auto skoro identičan kao Stilo. Uspon od Užica do Zlatibora od 3000-4000 O/min , u 4 i 5-oj brzini penje od 80-100km/h bez probleme i klime.Meni sasvim dovoljno i upotrebljivo. Planiram kupovinu Zimskog seta felni i guma i to je za ovu godinu to. Na slici je potrošnja od ZR do Zlatibora uz 70km gradske vožnje. Što se tiče potrošnje ulja, na 4000km je potrošio 2dl ulja. toliko sam dosuo da opet bude max na meraču. Toliko za sad od mene. Edited June 19, 2019 by neshaoct izmena naslova teme na molbu ''spaad'' 4 shomispc, neshtry, Martin and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2315 Posted August 14, 2018 aa bravo,odlican izbor,mnogo je dobar ovaj Tipo,sjajno izgleda i vidim da ga na ulicama sve vise i vise ima 1 spaad reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 14, 2018 Nema šta, Tipo sa 5 vrata izgleda dobro...napred i sa boka naročito. 1 spaad reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted August 15, 2018 (edited) Pozdrav Ja sam zaobilazio Audi na usponu ka Zlatiboru sa duplom trakom, prvi i jedini put kada sam isao, sa Stilom 1.2 na gasu. Opusteno...samo bar 4000 i nema problema. Samo napred Edited August 15, 2018 by nikola_xpress 1 marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matteo11 104 Posted August 16, 2018 Lep Tipo, mislim da je ovo prvi Tipo 1.4 na forumu ! Mnogo sreće ! 1 spaad reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5823 Posted August 16, 2018 E Falim te Boze da si se setio da predstavis Tipisu! Mada smo se kucali na temi o kupovini Tipa, evo I ovde da ti cestitam!!! 1 spaad reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 16, 2018 Mnogo je lep ovaj model! 1 spaad reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
spaad 240 Posted August 18, 2018 @Matteo11 Hvala. Pre nego što sam ga kupio pročitao sam sva tvoja iskustva sa 1.6. Hvala tebi! @bane1321 Pa dosta se na toj temi pisalo, pa ovo dođe kao retrospektiva. Snimila jača polovina neki video vožnje po lokalu na Zlatiboru, pa ću staviti uskoro video. Lepo se vozi , ali se šalta dosta.Mada je u 4 i 5-oj dosta elastičan od 2800-4000 O/min. Quote Share this post Link to post Share on other sites
spaad 240 Posted August 20, 2018 Mislim da ću Septembra uzeti Mak nitro 5 17-ke za letnji set, a ove fabričke idu na zimski. Mislim da su 16-ke na slici. Evo i snimak lokala od Gostilja do Zlatibora. Ništa posebno, malo vožnje, mada me ubi ovaj instagram sindrom snimanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 23, 2018 On 8/20/2018 at 11:00 AM, spaad said: Mislim da su 16-ke na slici. ...taman htedoh reći da mi ne izgledaju baš nešto na autu, ali ako su za broj manje nego te koje ćeš uzeti, onda Quote Share this post Link to post Share on other sites
spaad 240 Posted September 14, 2018 Naleteo sam na ove 17-ke, 280E Kakve su Toora felne? Malo mi centralni deo deluje slab? Ima li ko iskustva sa ovakvim modelima? Mislim da bi lepo legle u odnosu na boju auta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 14, 2018 @spaad Uzimaj. Italijanska firma, prave još svašta nešto od aluminijuma, felne su im tek jedna od delatnosti. OEM felne za Alfu prave oni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
spaad 240 Posted September 16, 2018 Stigle. Pregledao sam ih i nema traga nekog varenja ili popravke, osim što je lice felne prestrugano i polirano. Rub je skinut oko 2mm po debljini (verovatno je bilo oštećenja) Ovako mi i lepše izgledaju od originalnih, samo ne znam da li to smeta pri montaži i upotrebi? Ima li neki vulkanizer na forumu? Razmišljam i o opciji farbanja unutrašnjosti i bočnih strana krakova u crno. 1 Boris88 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted September 16, 2018 @spaad Vec sam dosadan po forumu sa svojim pitanjem, ali ti si savrsen kandidat, s obzirom da posedujes ova dva automobila. Da li bi mogao da napises neko svoje subjektivno poredjenje volana i upravljanja, izmedju ova dva auta? Znaci neki osecaj preciznosti, povratnih informacija na volanu, na primer, kakva je servo asistencija pri vecim brzinama, koji od ta dva mislis da manje 'kliza' prednjicom pri jacim prolascima kroz krivine, i slicno... Inace, cestitam kupovinu, i zelim ti puno srecnih i zadovoljnih kilometara Quote Share this post Link to post Share on other sites
spaad 240 Posted September 17, 2018 Mogu samo laički da kažem bilo šta. Po osećaju u vožnji tipo ima tvrđi osećaj pri skretanju od stila, i sa siti modom i bez njega. Osetljivost na trzaje je tu negde sam je to kod stila nekako soft. Tipo je stabilniji i nekako lakše ulazi u krivinu i na usponu i na spustu. (npr. iriški venac u subotu) Možda je to samo osećaj zbog različite visine sedenja i sedišta koja je na strani tipa, bar što se mene tiče. Tipo se dosta manje naginje pri skretanju, nema onog osećaja da ćeš "ispasti" iz krivine. Sedišta su skroz drugačija pa i to dodatno daje prednost tipu. Odlično drže u krivini. Ja nisam vozač koji ulazi u krivinu da škripe gume, tako da baš i nisam merodavan i kompetentan za neko ozbiljnije poređenje. Spust sa venca sam vozio 80-90 bez ikakvog osećaja da nemam punu kontrolu nad autom i bez nekog ozbiljnog naginjanja, čak ga nije ni bilo koliko se sećam. Ako su to jači prolasci kroz krivine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17434 Posted September 17, 2018 10 minutes ago, spaad said: Po osećaju u vožnji tipo ima tvrđi osećaj pri skretanju od stila Tipo je stabilniji i nekako lakše ulazi u krivinu Tipo se dosta manje naginje pri skretanju, nema onog osećaja da ćeš "ispasti" iz krivine Koliko su stari amortizeri i opruge na Stilu? Secam se da sam uzivao bas u stabilnosti 3v Stila i peglanju krivina na 17'', kada je bio par godina star. Slazem se da su mu sedista prilican promasaj, nesto veci nego na Tipu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted September 17, 2018 Upravo to. Razlika između starih i novih amorizera na Stilu a, sigurno i kod drugih auta, je nebo i zemlja. Pouzdano tvrdim.Imao sam Puga 305 SR . Kakva je to barka bila na starom putu od Zlatibora do Prijepolja pa nadalje.Međutim, sa novim amortima je bio osetno sigurniji u krivinama.Kad se samo setim.Stilo je proporcionalno mnooogo tvrđi i sigurniji sa novim amortizerima iako su ovi kinezi, mislim.Tako da poređenje "pije vodu" samo u slučaju novih amorta. sa TT 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
spaad 240 Posted September 17, 2018 (edited) Tako sam i ja razmišljao. Teško je porediti nov i auto od 15 godina. Fabrički su amortizeri. Mada je i takav stabilan. Drugačiji je totalno način sedenja i vožnje uopšte. Iz stila ustajem, a iz tipa izlazim. Edited September 17, 2018 by spaad Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17434 Posted September 17, 2018 Onda nema sta da se prica i poredi . 24 minutes ago, Mijailović P. said: Imao sam Puga 305 SR Top model 305-ce u to vreme, secam se kao da je juce bilo - 1472ccm, 74KS, 4 brzine i razornih 114Nm obrtnog . Mislim da je performansama iznad bila samo "S" verzija sa 89KS. Auto na kome sam se ucio da vozim, matori ga pazario sredinom 80-ih, za to vreme prava ladja. Par godina kasnije dodje i gorivo iz Rumunije na flase, plincuga iz boce okrenute naopacke polivane toplom vodom, ko je imao cedilo se na rucnu pumpu... Ludo vreme bilo, ne ponovilo se. Izvinjavam se za off. Quote Share this post Link to post Share on other sites
spaad 240 Posted September 17, 2018 Crveni Schell 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted September 17, 2018 3 hours ago, Ivan said: Secam se da sam uzivao bas u stabilnosti 3v Stila i peglanju krivina na 17'', kada je bio par godina star. Slazem se da su mu sedista prilican promasaj, nesto veci nego na Tipu . Sigurno ima razlike, izmedju 3v i 5v, ali mi je interesantno kako je moje iskustvo sa 5v stilom na 16", totalno suprotno od ovog sto si napisao. Meni je lezanje na putu bila ubedljivo najveca zamerka Stilu. Ok i sedista, udobnost mi je bila super, performanse odlicne, al kad pozelim da udjem malo brze u krivinu, majko mila ono ko barza, nagne se napred sav, i samo oce da kliza preko prednjeg spoljnjeg tocka. Da napomenem, sve sto se tice vesanja je bilo u tip-top stanju, i amorti i opruge i gume... Volan mi je npr bio super, lagan pri niskim brzinama ali precizan, i veoma cvrst i tezak pri visim brzinama. I odnos mu je bio dobar, nije trebalo previse motati na parkingu, a opet nije bio ni zamoran na autoputu. @spaad Znam da je malo nezahvalno porediti nov i 15 god star auto, zato sam i napomenuo, samo subjektivno misljenje. Hvala ti ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17434 Posted September 18, 2018 @horvat 3v je i siri i nizi od 5v, imao sam kratko fabricku 215/45/17 dimenziju, plus je Stilo bio skoro pa kao nov (vozio sam ga malo jace od 10 godina). Po krivinama je lezao kao pegla, doduse u ostrijoj voznji uvek se osecala tezina JTD-a u nosu. I naravno X puta pominjana losija podrska u sedistima u tim situacijama, elemente enterijera sam mu uvek navodio kao najvecu zamerku. Jedno vreme terao sam i 15'' zimske balonjare, to je vec bilo prilicno izrazenije ljuskanje - em 65 profil, em se po fabrici pumpao na 1.9 Bar . Kompromis sam nasao sa 16'' koje sam posle vozio godinama. A na polovnom vozilu i u poredjenjima ovog tipa uvek ostaje pitanje stanja amortizera i opruga... Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted September 18, 2018 Da, 5v je bas onako kao neki 'kombika' namesten... Recimo moj dozivljaj ulaska i izlaska iz Stila 5v je kao sto je @spaad opisao Tipa... "Drugačiji je totalno način sedenja i vožnje uopšte. Iz stila ustajem, a iz tipa izlazim." <-- Recimo ja bih rekao isto da sam iz Stila 5v izlazio, a ne ustajao Iako svakako stoji da je upitno stanje amorta i opruga na ~15 god starom stilu, moram da kazem da sam pozitivno iznenadjen da je Tipo ostriji za voznju od 3v Stila Quote Share this post Link to post Share on other sites
spaad 240 Posted October 6, 2018 Zimska obuća 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 6, 2018 @spaad Nema slika kad su montirane, samo dok su prislonjene? Il' sam ja ćorav... Quote Share this post Link to post Share on other sites