neshaoct 9592 Posted August 13, 2018 Vrele Gume video: Citroen Visa II Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 29, 2020 Vremeplov: Citroen Visa GTI Gradeći imidž proizvođača posebnih i udobnih automobila, Citroen je dugo oklevao da napravi ''hot-hatch'' model. Tek 1985. godine, na tragu uspeha rođaka iz koncerna - Peugeota 205 GTI - i ''dvostruki chevron'' paletu proširuje brzim kompaktom koji bi, u neku ruku, mogao da se nazove praocem DS3 Racinga. Inženjeri Citroena nisu imali nikakvog izbora gde da presade 1.6 litarski motor iz Peugeota 205 GTI jer je jedini kompakt u paleti bila neugledna Visa. Ovaj model je imao sve samo ne sportske krvi i pored raritene verzije ''Mille Pistes'' sa pogonom 4x4 koja je napravljena u svrhu dobijanja takmičarske licence. Bilo kako bilo, u poslednjoj životnoj fazi (1985-1988) Visa je dobila GTI verziju. Motor snage 115 konja je ovom čudnom mešancu davao odlične performanse zbog težine praznog vozila od svega 870 kilograma. Citroen Visa GTI je mogla da pojuri do 192 km/h, ubrzavala je do 100 km/h za 8.8 sekundi, imala 5-stepeni menjač, aluminijumske felne... Visa GTI je preuzela instrumente od Peugeota 205 GTI, dok su zahvati na oslanjanju obuhvatili širi trag točkova za po 30 mm napred i nazad, snižen klirens za 15 mm, specijalno podešavanje amortizera. Iako je Visa GTI bila osetno jeftinija od Peugeota 205 GTI, prodaja je bila slaba, što ne čudi obzirom da je mali Citroen u izvornom obliku zamišljen kao naslednik čuvenog ''Spačeka''. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 27, 2020 Citroen Visa: 34.000 kilometara za 33 godine, kao da je tek stigla iz fabrike U potrazi za sve atraktivnijim oldtimerima ovaj put predstavljamo jednog francuza. To je Citroen Visa (1978.-1988.), automobil koji je svojevremeno bio popularan i na našim prostorima jer je u bivšoj Jugoslaviji bio dostupan putem konsignacionog programa koparskog Cimosa. Polovnjak koji je ponuđen u Nemačkoj konkuriše za titulu najbolje očuvane Vise. Naime, nov automobil je isporučen vlasniku 3. februara 1987. godine, a od tada je prešao svega 34.000 kilometara. Reč o facelift modelu poslednje serije koja je preuzela mnoge elemente rođaka iz koncerna - Peugeota 205. Raritetna Visa zadržala je zaštitni znak ovog modela - bazni benzinski 2-cilindrični bokser motor zapremine 652 kubika (34 KS), kao podsećanje da je prvobitno zamišljena kao naslednik Spačeka i Dyanea. Slike otkrivaju da je automobil u savršenom stanju, Visa je uredno garažirana, svi mehanički delovi su ''top'', nema rđe. Jedini nedostaci su sitne pecke na limu i neispravan časovnik na instrument tabli. Zanimljivo da je cena vrlo atraktivna za oldtimer ovakvog stanja i godišta - svega 2.500 evra, pa ne čudi da je Visa vrlo brzo pronašla novog vlasnika, svega nekoliko sati nakon što je postavljena na oglase. Osoba koja je prodavala (i prodala) priložila je i originalni račun iz 1987. godine na iznos od 12.570 nemačkih maraka. preuzeto sa - radiosarajevo.ba Quote Share this post Link to post Share on other sites