stex_pb 818 Posted October 9, 2021 (edited) A kakva je procedura na autoputu kada ste u levoj traci, prestizete jedno 5-6 kamiona, po ograničenju a na branik vam se nabiju ksenoni koji ablenduju jer je sve ispod 200 presporo. Da li treba dodati gas ne bi li nestrpljivi vozač što pre prošao ili naglo usporiti na 80 i uleteti između dva kamiona? Šta kaže struka? U avgustu je prema Nišu jedno vreme bio toliki intenzitet saobraćaja tako da je desna traka konstantno bila 90kmh tako da smo svi koji vozimo 130 bili u levoj, takodje u levoj su bili i dosta brži kojima se nije svidelo da se vozi po propisu. Imam osećaj da se trubilo više nego u gradu u špicu. Edited October 9, 2021 by stex_pb Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted October 9, 2021 (edited) Licno, u principu ocenim pre obilaska ima li nekih projektila u brzoj traci. Nikad ne znas ko zaista ima razlog da zuri a ko jednostavno cisti klipove i garez iz auspuha, ali se svodi na to da idu brzo. Ako se zadesi tako nesto u poprilicnoj koloni tegljaca sa ok razmakom, pustim ja njega ili par njih...karma je cudo pa cesto vidim iste na naplatnoj gde posle cekaju tipa 7-8 u koloni, dok ja sa tagom proletim. Ako sam negde da obidjem poslednji u nizu, nek se strpi to malo.. Ako ne moze, odlicna mi zadnja prskalica Jbg, zadnja maglenka mi prenisko, kod punta je paljenje nje cesto rezultiralo da se ovi iza izgube jedno 10-20m dok ukace da ne kocim. Posebno volem te sa jaki auti kada mi se nadju na magistralnim putevima oko Cacka, kanjona Lima ili Morace... Ima onih koji voze aka Fandjo dok velika vecina crveno osvetljava skoro svaku krivinu.. Edited October 9, 2021 by ISV_01 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites