integralac 2566 Posted August 12, 2018 Auto u super stanju, ocuvan maksimalno Uvezen iz Svajcarske, na ime kupca, sve placeno do registracije Motor i menjac besprekorni, klima radi, odlicne gume... Ulazak i paljenje bez kljuca Servisna knjiga, 202000km, rezervni kljuc Cena 3200e, nije fiksna, Rasa 064-302-2929 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6804 Posted September 4, 2018 cini mi se da 1.3 moze da bude i benz i dizel kod svifta. ovo je benz? tako izgleda po obrtomeru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted September 4, 2018 U pravu si, ja sam podrazumevao da je benzinac jer u Ch izuzetno mali broj dizela Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted September 4, 2018 Kolega, je l i za Swifta lupaju 12% carine, iako se sklapa u Madjarskoj? Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted September 4, 2018 Ne, sad sam proverio i nisu mi naplatili ni za Micu Kolta, on je Holandskih ruku delo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted September 8, 2018 ...ne znam kako su meni onda za Aygo naplatili 12%...kad se sklapa gde i C1 i pug 107-u Ceskoj. Hvala na info, BTW. Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted September 16, 2018 Ode 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5306 Posted September 22, 2018 On 9/8/2018 at 10:20 AM, gile smederevo said: ...ne znam kako su meni onda za Aygo naplatili 12%...kad se sklapa gde i C1 i pug 107-u Ceskoj. Hvala na info, BTW. Sve zavisi koliko PROCENTUALNO delova koji se proizvode van Evrope ima u proizvodnji (citaj - sklapanju) modela... Ima dosta automobila koji se proizvode u evropi ali se delovi (motor, menjac, i sl.) dopremaju sa dalekog istoka pa carina za Srbiju bude 12.5%, tj. nema Eur1. Za taj Aygo je vrvtn i sama Toyota Srbija placala 12.5% carine za uvoz i prodaju novog automobila. Desava se da isti model, koji se proizvodi u istoj fabrici u Evropi, sa dizel motorom uvozimo sa 12.5% carine a sa benzinskim bez carine. Ja mislim da je minimum 60% potrebno da bude bas proizvedeno u Evropi da bi bio 'evropski' auto. Vec sa 59% ide 12.5% carine na uvoz u Srbiju. 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites